Godlike Productions - Conspiracy Forum
Users Online Now: 3,040 (Who's On?)Visitors Today: 1,543,426
Pageviews Today: 2,483,168Threads Today: 806Posts Today: 17,310
08:06 PM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

Johnny Depp

 
RS Wing
Offer Upgrade

User ID: 886704
United States
05/04/2010 07:12 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Johnny Depp
Johnny Depp in HST's Rum Diary
[link to cinemaroll.com]
Anonymous Coward
User ID: 960912
United Kingdom
05/04/2010 07:14 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Johnny Depp
I bet Johnny posts here, or lurks.

He seems like a natural GLP kinda guy!
RS Wing (OP)

User ID: 886704
United States
05/04/2010 07:16 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Johnny Depp
I bet Johnny posts here, or lurks.

He seems like a natural GLP kinda guy!
 Quoting: Anonymous Coward 960912


Quite possibly, he does, lol!
Anonymous Coward
User ID: 946464
United States
05/04/2010 07:20 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Johnny Depp
I bet Johnny posts here, or lurks.

He seems like a natural GLP kinda guy!


Quite possibly, he does, lol!
 Quoting: RS Wing

Member of AFL-CIO Hehehehe
Anonymous Coward
User ID: 925360
United States
05/04/2010 07:21 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Johnny Depp
Ya know he is kinda cute now that i really stop and look at his picture, lol..never really noticed before, and im female.
Guess im always too busy thinking about the science's to notice guys.
Anonymous Coward
User ID: 953589
United Kingdom
05/04/2010 07:28 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Johnny Depp
I bet Johnny posts here, or lurks.

He seems like a natural GLP kinda guy!
 Quoting: Anonymous Coward 960912



*lol*

Irony I hope.
RS Wing (OP)

User ID: 886704
United States
05/04/2010 07:28 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Johnny Depp
Ya know he is kinda cute now that i really stop and look at his picture, lol..never really noticed before, and im female.
Guess im always too busy thinking about the science's to notice guys.
 Quoting: Anonymous Coward 925360


Well, I'm a dude and just like him as an actor. Especially when he does Hunter S. Thompson. Cheers!
Anonymous Coward
User ID: 357364
United States
05/04/2010 07:30 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Johnny Depp
I bet Johnny posts here, or lurks.

He seems like a natural GLP kinda guy!
 Quoting: Anonymous Coward 960912

Yeah, he's a cool dude, and a great actor.
Anonymous Coward
User ID: 421845
United States
05/04/2010 07:41 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Johnny Depp
MMmm have always loved him.....
Anonymous Coward
User ID: 733802
United States
05/04/2010 08:18 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Johnny Depp
He's hot!
Anonymous Coward
User ID: 958429
United States
05/04/2010 08:20 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Johnny Depp
YOU should hear him play guitar. He's really good. But he's got his own circle of friends he hangs out with. That's not necessarily a bad thing if he can keep his nose clean.
RS Wing (OP)

User ID: 886704
United States
05/05/2010 02:51 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Johnny Depp
Johnny Depp in HST's Rum Diary
[link to cinemaroll.com]
 Quoting: RS Wing

[link to www.youtube.com]
Anonymous Coward
User ID: 960616
United States
05/05/2010 02:53 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Johnny Depp
Johhny Depps first movie

A nightmare on elm street

he dies nicely in this

Butt Ugly Toad

User ID: 961993
Israel
05/05/2010 02:54 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Johnny Depp
I just hope his posts are better than his acting! laugh

I think OJ gave him acting lessons? yeahsure

Ribbit flower

"To pee or not to pee, that is the question!" - Old Toad Proverb

“Unbeknownst to most, Kindness is not a STD, so pass it on!” – Old Toad Proverb

Old Toad Proverbs: Thread: Old Toad Proverbs
BigWig

User ID: 757124
United States
05/05/2010 02:55 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Johnny Depp
I saw young Johnny in the Nightmare on Elm Street [original] last night. I nearly died laughing. He's definitely got better at acting.. :)
RS Wing (OP)

User ID: 886704
United States
05/05/2010 03:01 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Johnny Depp
I saw young Johnny in the Nightmare on Elm Street [original] last night. I nearly died laughing. He's definitely got better at acting.. :)
 Quoting: BigWig


He's come a long way since "21 Jump Street" and was classic in "Fear and Loathing". Anyone that can pull off Hunter S. in Hunter fashion, is all right in my book.
LA-LA-LA

User ID: 956558
United States
05/05/2010 03:02 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Johnny Depp
he looks like a woman depp
RS Wing (OP)

User ID: 886704
United States
05/05/2010 03:04 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Johnny Depp
he looks like a woman depp
 Quoting: LA-LA-LA

a 'scorned women' in that flik, lol....still pretty good actor.
Dr.Walter.Bishop

User ID: 953527
United Kingdom
05/05/2010 03:06 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Johnny Depp
Ya know he is kinda cute now that i really stop and look at his picture, lol..never really noticed before, and im female.
Guess im always too busy thinking about the science's to notice guys.
 Quoting: Anonymous Coward 925360


Are you my other half trolling me with a proxy?
Atheist
RS Wing (OP)

User ID: 886704
United States
05/05/2010 06:42 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Johnny Depp
Johnny Depp in HST's Rum Diary
[link to cinemaroll.com]
 Quoting: RS Wing

[link to www.youtube.com]
MagnumMysterium

User ID: 957155
United Kingdom
05/05/2010 06:45 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Johnny Depp
My son is a dead ringer for Johnny ... both in looks and mannerisms. :)
"My spirit beats her mortal bars,
As down dark tides the glory slides,
And star-like mingles with the stars." Tennyson
Just Speak

User ID: 957469
United States
05/05/2010 06:46 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Johnny Depp
Johnny rocks. My first boyfriend reminded me of him.. though Johnny was WAY hotter. He's such a good actor. His accent in the Pirate trilogy is so good!
Anonymous Coward
User ID: 961202
United States
05/05/2010 06:49 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Johnny Depp
My son is a dead ringer for Johnny ... both in looks and mannerisms. :)
 Quoting: MagnumMysterium

was he just on the maury show?
Anonymous Coward
User ID: 916883
United States
05/05/2010 07:00 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Johnny Depp
Ya know he is kinda cute now that i really stop and look at his picture, lol..never really noticed before, and im female.
Guess im always too busy thinking about the science's to notice guys.
 Quoting: Anonymous Coward 925360



I thought Johnny was cute was back in the 80's when I first saw him in Jump Street.

He's one guy who gets better and better with age. Yummy!


smile_hear
CRYSTAL in MATRIX

User ID: 501458
United States
05/05/2010 07:02 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Johnny Depp
Yummy!


tomato
"No guts, no glory!"
Anonymous Coward
User ID: 860438
United States
05/05/2010 07:02 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Johnny Depp
I bet Johnny posts here, or lurks.

He seems like a natural GLP kinda guy!
 Quoting: Anonymous Coward 960912

Of course.
RS Wing (OP)

User ID: 886704
United States
05/05/2010 07:45 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Johnny Depp
Johnny Depp in HST's Rum Diary
[link to cinemaroll.com]
 Quoting: RS Wing

[link to www.youtube.com]
Anonymous Coward
User ID: 953064
United States
05/05/2010 08:22 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Johnny Depp
Scum bag... Leaves America, then makes crap of America, but makes all his money from America.
Anonymous Coward
User ID: 920659
05/05/2010 08:26 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Johnny Depp
A Fucking Snake Slave for HollyWood ....!

Entk!!!
AWhereness

User ID: 908143
United States
05/05/2010 08:37 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Johnny Depp
he looks like a woman depp
 Quoting: LA-LA-LA

It's the smudged eyeliner, he loves wearing it. kim jong
When we remember we are all mad, the mysteries disappear and life stands explained.

Mark Twain
LadyTexan

User ID: 887365
United States
05/05/2010 08:39 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Johnny Depp
Johnny Depp is a hottie! Nuff said.

News