Godlike Productions - Conspiracy Forum
Users Online Now: 1,520 (Who's On?)Visitors Today: 152,073
Pageviews Today: 226,920Threads Today: 63Posts Today: 1,372
02:18 AM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

Black Americans tell me ....

 
Anonymous Coward
User ID: 1027163
United States
07/11/2010 06:35 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Black Americans tell me ....
I dont know lol, that doesnt make much sense all video game chracters are white(almost), blacks are surrounded by whites theres no point of kid being racist, they dont even know what racist is. Because black people generally arent racist, there are not that many black panthers running around lol



90% of black-Americans voted for 0bama for one reason....

It wasn't because he had a white mama.


lol! 905 of African Americans arent registered to vote, white people put him in



Yes exactly it was the White Illuminati Devils as always that put him in office to turn America into a racist country. They want more division and racial wars! Maybe they want to exterminate us again?
 Quoting: Haile Menelik


"Who tells the president to speed it up[CEO OF Merrill Lynch]" - Michael Moore

White people want to believe that we are architects of the NEW WORLD ORDER as much as they are, then when that doesnt work blame it all on REPTILIANS....
Anonymous Coward
User ID: 1027163
United States
07/11/2010 06:40 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Black Americans tell me ....
Anonymous Coward
User ID: 1033069
United States
07/11/2010 06:44 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Black Americans tell me ....
l have a for so-called whites:

WITH CENTURIES OF SUPPORTING EVIDENCE ...HOW DO YOU NOT KNOW YOU ARE THE DEVIL D'EVIL and you future...LIVED as in past-tense...your outta here and you know it...keep dancing til the curtain goes down on your performance...

tell the truth , but wait the truth is not in ...well TRY.

WHY DO YOU NOT CALL YOURSELF BY YOUR NAME : SAY IT !


Some whites do consider themselves as devils. And feel ashamed of their history. Yup, true to that.



Yeah, the slavery thing sucked, but we ended it. We faught and died to end it.

AND GUESS WHO LED THAT FIGHT... A REPUBLICAN!!!!

LOL

Slavery is far from over, too. How many blacks have sold their lives to the democrat party line for a few hundred a week?


From what i understand blacks freed themselves, only reason north hated slavery it was far mor profitable to the south considering tax exemptions
 Quoting: Anonymous Coward 1027163



Freed themselves??? Oh that's right, General George Washington was a black man, wasn't he?

LOL You're a moron!
Anonymous Coward
User ID: 1027163
United States
07/11/2010 06:45 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Black Americans tell me ....
l have a for so-called whites:

WITH CENTURIES OF SUPPORTING EVIDENCE ...HOW DO YOU NOT KNOW YOU ARE THE DEVIL D'EVIL and you future...LIVED as in past-tense...your outta here and you know it...keep dancing til the curtain goes down on your performance...

tell the truth , but wait the truth is not in ...well TRY.

WHY DO YOU NOT CALL YOURSELF BY YOUR NAME : SAY IT !


Some whites do consider themselves as devils. And feel ashamed of their history. Yup, true to that.



Yeah, the slavery thing sucked, but we ended it. We faught and died to end it.

AND GUESS WHO LED THAT FIGHT... A REPUBLICAN!!!!

LOL

Slavery is far from over, too. How many blacks have sold their lives to the democrat party line for a few hundred a week?


From what i understand blacks freed themselves, only reason north hated slavery it was far mor profitable to the south considering tax exemptions



Freed themselves??? Oh that's right, General George Washington was a black man, wasn't he?

LOL You're a moron!
 Quoting: Anonymous Coward 1033069



Damn this guy needs a history lesson lol!
Anonymous Coward
User ID: 1033069
United States
07/11/2010 06:45 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Black Americans tell me ....
I dont know lol, that doesnt make much sense all video game chracters are white(almost), blacks are surrounded by whites theres no point of kid being racist, they dont even know what racist is. Because black people generally arent racist, there are not that many black panthers running around lol



90% of black-Americans voted for 0bama for one reason....

It wasn't because he had a white mama.


lol! 905 of African Americans arent registered to vote, white people put him in
 Quoting: Anonymous Coward 1027163



True statement, but that wasn't the point of the post.

You get a -5 for reading comprehension.
Anonymous Coward
User ID: 1027163
United States
07/11/2010 06:46 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Black Americans tell me ....
I thought he was going to at least say Abraham Lincoln

And george washington hasn't freed you from anything your still paying the bank of england lol
Anonymous Coward
User ID: 1027163
United States
07/11/2010 06:46 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Black Americans tell me ....
I dont know lol, that doesnt make much sense all video game chracters are white(almost), blacks are surrounded by whites theres no point of kid being racist, they dont even know what racist is. Because black people generally arent racist, there are not that many black panthers running around lol



90% of black-Americans voted for 0bama for one reason....

It wasn't because he had a white mama.


lol! 905 of African Americans arent registered to vote, white people put him in



True statement, but that wasn't the point of the post.

You get a -5 for reading comprehension.
 Quoting: Anonymous Coward 1033069


Good thing you dont have the intelligence to even explain what the -5 points even means
Anonymous Coward
User ID: 1033004
United States
07/11/2010 06:54 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Black Americans tell me ....
Damn this guy needs a history lesson lol!
 Quoting: Anonymous Coward 1027163



One too many beers, but the blacks didn't free themselves.

Blacks can thank white republicans for that.
Haile Menelik

User ID: 341042
Netherlands
07/11/2010 06:56 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Black Americans tell me ....
Damn this guy needs a history lesson lol!



One too many beers, but the blacks didn't free themselves.

Blacks can thank white republicans for that.
 Quoting: Anonymous Coward 1033004



Maybe later.

hf
Marcus 11: 22 And Jesus answering saith unto them, Have faith in God.
Anonymous Coward
User ID: 1027163
United States
07/11/2010 06:57 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Black Americans tell me ....
Damn this guy needs a history lesson lol!



One too many beers, but the blacks didn't free themselves.

Blacks can thank white republicans for that.
 Quoting: Anonymous Coward 1033004


Let's compare historical information,

From what i understand, the bill to free slaves which was actually already constitution so ther was no real law needed to do that, but they were only freed torward the end of the war to make the blacks fight harder, it was a pevitol bill during the final battles
Anonymous Coward
User ID: 1027163
United States
07/11/2010 06:58 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Black Americans tell me ....
*unconstitutional
Anonymous Coward
User ID: 1033004
United States
07/11/2010 07:02 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Black Americans tell me ....
Damn this guy needs a history lesson lol!



One too many beers, but the blacks didn't free themselves.

Blacks can thank white republicans for that.


Let's compare historical information,

From what i understand, the bill to free slaves which was actually already constitution so ther was no real law needed to do that, but they were only freed torward the end of the war to make the blacks fight harder, it was a pevitol bill during the final battles
 Quoting: Anonymous Coward 1027163



No, there was NO LAW needed, just a shit load of killing and dying. And you're trying to tell me that blacks freed themselves... That's insane.
Anonymous Coward
User ID: 1027163
United States
07/11/2010 07:04 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Black Americans tell me ....
Damn this guy needs a history lesson lol!



One too many beers, but the blacks didn't free themselves.

Blacks can thank white republicans for that.


Let's compare historical information,

From what i understand, the bill to free slaves which was actually already constitution so ther was no real law needed to do that, but they were only freed torward the end of the war to make the blacks fight harder, it was a pevitol bill during the final battles



No, there was NO LAW needed, just a shit load of killing and dying. And you're trying to tell me that blacks freed themselves... That's insane.
 Quoting: Anonymous Coward 1033004



Who freed them? They had to go fight the civil war on both sides, the country was too torn down to enslave anyone anymore...

Abraham Lincoln admittedly wasnt freeing slaves
Anonymous Coward
User ID: 1025046
United States
07/11/2010 07:12 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Black Americans tell me ....
I know GLP is predominantly a crackerbox of angry fatass white boys, Jr. High nerds, and all you hear is Obama is everything from the Anti-Christ to the devil himself. Yet they all put him in office because the Head Crackers in Charge from the previous admin fucked everything up beyond all recognition.We all know Teabaggerz love this site. Any way what are your views on this site and all the misinformation these twits are pushing? do you even care

Oh Yes It is about race, here, but these KKK doodz will deny it.
 Quoting: George Bush


Haha! I highly doubt that the black 13.8% of the US populous are the soul purpose for Obama's election. So pinning his extremely poor performance on GLP or "crackerbox angry fatass white boys" won't work (at least not for the intelligent folks). Misinformation??! LOL Yeah, that's it --> [link to www.rasmussenreports.com]

Obama is going down! Forever more the black populous and their little uprising will be reflected upon with Obama and his creation of the socialist movement in America...sorry OP you and your plight have already failed. Go back to Nigeria and enjoy a their socialist regime, and stop fucking with the White Man before you really piss them off.
Anonymous Coward
User ID: 1033045
United States
07/11/2010 07:12 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Black Americans tell me ....
IT'S BECAUSE HE'S RED, NOT BECAUSE HE'S BLACK.



BOOM BITCHES!!! THIS GUY NAILED IT!!
 Quoting: Anonymous Coward 884826


only if red is the corporatists' color!

oh, yeah, that's right the U.S.S.R.'s color was red cause they weren't really communist -- they were ruled by a corporatist nomenklatura class.

[link to en.wikipedia.org]
Anonymous Coward
User ID: 1033004
United States
07/11/2010 07:16 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Black Americans tell me ....
No, there was NO LAW needed, just a shit load of killing and dying. And you're trying to tell me that blacks freed themselves... That's insane.



Who freed them? They had to go fight the civil war on both sides, the country was too torn down to enslave anyone anymore...

Abraham Lincoln admittedly wasnt freeing slaves
 Quoting: Anonymous Coward 1027163



So, this is the thanks we get. White republicans had to fight, kill and die to win the war and free the slaves. Now the descendants are saying the blacks freed themselves because they have their heads too far up their asses to EVER thank a white republican.

You're busy enslaving yourselves to the democrats - AGAIN!

Better stay on that democrat mind-train. Leave THAT plantation and the republicans will take away your Section 8 bennies. What would you do then?
Anonymous Coward
User ID: 1033004
United States
07/11/2010 07:18 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Black Americans tell me ....
IT'S BECAUSE HE'S RED, NOT BECAUSE HE'S BLACK.

 Quoting: Anonymous Coward 1033045



Yeah, but he's NOT black to begin with.

His mama was white and his daddy was mostly A-rab.
Chaos

User ID: 1008375
United States
07/11/2010 07:18 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Black Americans tell me ....
his black "half" is fine with me. I can't stand the white part. Our first Mulatto president, whatever
Anonymous Coward
User ID: 1033004
United States
07/11/2010 07:21 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Black Americans tell me ....
his black "half" is fine with me. I can't stand the white part. Our first Mulatto president, whatever
 Quoting: Chaos



And THAT is racism, pure and simple.
Anonymous Coward
User ID: 1027163
United States
07/11/2010 07:22 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Black Americans tell me ....
No, there was NO LAW needed, just a shit load of killing and dying. And you're trying to tell me that blacks freed themselves... That's insane.



Who freed them? They had to go fight the civil war on both sides, the country was too torn down to enslave anyone anymore...

Abraham Lincoln admittedly wasnt freeing slaves



So, this is the thanks we get. White republicans had to fight, kill and die to win the war and free the slaves. Now the descendants are saying the blacks freed themselves because they have their heads too far up their asses to EVER thank a white republican.

You're busy enslaving yourselves to the democrats - AGAIN!

Better stay on that democrat mind-train. Leave THAT plantation and the republicans will take away your Section 8 bennies. What would you do then?
 Quoting: Anonymous Coward 1033004


Umm... I'm a monarchist so I would be closer to the conservative side... I am simply a historian... But I am black jew so im not into chooseing political sides in America like most people.

the north did NOT go to war for slavery, it was already UNCONSTITUTIONAL, and taken to court you could actually free a slave, but slave couldnt go to court themselves cause there werent considered humans by any Americans north or south.

There were other reasons like the Central banking systems causing divide according to some German observervationists and how cotton wasnt grown in the north like the south where as raw materials were taxed unlike food... You gotta understand I know a lot more about history that the retardation of high school history books sorry, your talking to a pro now
Anonymous Coward
User ID: 1027163
United States
07/11/2010 07:23 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Black Americans tell me ....
his black "half" is fine with me. I can't stand the white part. Our first Mulatto president, whatever



And THAT is racism, pure and simple.
 Quoting: Anonymous Coward 1033004


I flipped out when i saw the KKK supporting OBAMA likw whaaaa lol
Sigyn

User ID: 1033181
United States
07/11/2010 07:23 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Black Americans tell me ....
Louder so yins can unnerstan.

IT'S BECAUSE HE'S RED, NOT BECAUSE HE'S BLACK.
 Quoting: cdwarior 505149


Pittsburghese

Feels like home.
THE ANSWER
User ID: 963431
United States
07/11/2010 07:26 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Black Americans tell me ....
l have a for so-called whites:

WITH CENTURIES OF SUPPORTING EVIDENCE ...HOW DO YOU NOT KNOW YOU ARE THE DEVIL D'EVIL and you future...LIVED as in past-tense...your outta here and you know it...keep dancing til the curtain goes down on your performance...

tell the truth , but wait the truth is not in ...well TRY.

WHY DO YOU NOT CALL YOURSELF BY YOUR NAME : SAY IT !


Some whites do consider themselves as devils. And feel ashamed of their history. Yup, true to that.



Yeah, the slavery thing sucked, but we ended it. We faught and died to end it.

AND GUESS WHO LED THAT FIGHT... A REPUBLICAN!!!!

LOL

Slavery is far from over, too. How many blacks have sold their lives to the democrat party line for a few hundred a week?
 Quoting: Anonymous Coward 1033069

=====================



LETS STOP THIS LIE NOW...SLAVERY WAS NOT THE REASON FOR THE ENDING OF SLAVERY ..LINCOLN DIDNT GIVE IT A SHAT ABOUT IT ONE WAY OR THE OTHER ...THE SAVIOR OF THE BLACK WAS THE CZAR OF RUSSIA NICOLAS ROMANOV.. HE DIDNT WANT THE ROTHSCHILD TO HAVE THEIR WAY IN THE AMERICAS BY FINANCING THE SOUTH ..THEY HAD TRIED TO GET A CENTRAL BANK IN RUSSIA AND FAILED,,,HE SENT THE RUSSIAN NAVY TO BLOCKADE THE ROTHSCHILD SHIPS BRINGING ARMS AND MONEY TO THE CONFEDERACY... THE SOUTH RAN OUT OF AMMO AND FUNDS AND HAD TO SURRENDER ....CZAR ROMANOV HAD TO BE PAID FOR HIS NAVY AT THE END OF THE WAR AND LINCOLN SECY OF STATE [SEWARD] CAME UP WITH THE IDEA TO BUY ALASKA FROM THE RUSSIAN TO COVER THE PAYMENT ...THE ONLY CATCH FOR THE CZAR' HELP ..WAS THAT LINCOLN WOULD HAVE TO END SLAVERY BECAUSE THE CZAR HAD JUST COME OUT OF THE SERF WAR WHICH WAS INDENTURED SERVITUDE AND HIS PEOPLE WOULD NOT ALLOW TO SUPPORT A REGIME THE HAD SLAVERY ..LINCOLN AGREED TO THE CONDITION LETS HE LOSE THE WAR...THANK YOU CZAR ROMANOV...
Anonymous Coward
User ID: 1033004
United States
07/11/2010 07:28 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Black Americans tell me ....
Umm... I'm a monarchist so I would be closer to the conservative side... I am simply a historian... But I am black jew so im not into chooseing political sides in America like most people.

the north did NOT go to war for slavery, it was already UNCONSTITUTIONAL, and taken to court you could actually free a slave, but slave couldnt go to court themselves cause there werent considered humans by any Americans north or south.

There were other reasons like the Central banking systems causing divide according to some German observervationists and how cotton wasnt grown in the north like the south where as raw materials were taxed unlike food... You gotta understand I know a lot more about history that the retardation of high school history books sorry, your talking to a pro now
 Quoting: Anonymous Coward 1027163



SO, Mr. "Pro," don't you understand that making something unconstitutional doesn't end the activity?

The South wanted to seceed. The constitution meant DICK to them, or don't you understand that? Slavery being unconstitutional meant NOTHING to the slave owners.
Anonymous Coward
User ID: 1027163
United States
07/11/2010 07:28 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Black Americans tell me ....
l have a for so-called whites:

WITH CENTURIES OF SUPPORTING EVIDENCE ...HOW DO YOU NOT KNOW YOU ARE THE DEVIL D'EVIL and you future...LIVED as in past-tense...your outta here and you know it...keep dancing til the curtain goes down on your performance...

tell the truth , but wait the truth is not in ...well TRY.

WHY DO YOU NOT CALL YOURSELF BY YOUR NAME : SAY IT !


Some whites do consider themselves as devils. And feel ashamed of their history. Yup, true to that.



Yeah, the slavery thing sucked, but we ended it. We faught and died to end it.

AND GUESS WHO LED THAT FIGHT... A REPUBLICAN!!!!

LOL

Slavery is far from over, too. How many blacks have sold their lives to the democrat party line for a few hundred a week?

=====================



LETS STOP THIS LIE NOW...SLAVERY WAS NOT THE REASON FOR THE ENDING OF SLAVERY ..LINCOLN DIDNT GIVE IT A SHAT ABOUT IT ONE WAY OR THE OTHER ...THE SAVIOR OF THE BLACK WAS THE CZAR OF RUSSIA NICOLAS ROMANOV.. HE DIDNT WANT THE ROTHSCHILD TO HAVE THEIR WAY IN THE AMERICAS BY FINANCING THE SOUTH ..THEY HAD TRIED TO GET A CENTRAL BANK IN RUSSIA AND FAILED,,,HE SENT THE RUSSIAN NAVY TO BLOCKADE THE ROTHSCHILD SHIPS BRINGING ARMS AND MONEY TO THE CONFEDERACY... THE SOUTH RAN OUT OF AMMO AND FUNDS AND HAD TO SURRENDER ....CZAR ROMANOV HAD TO BE PAID FOR HIS NAVY AT THE END OF THE WAR AND LINCOLN SECY OF STATE [SEWARD] CAME UP WITH THE IDEA TO BUY ALASKA FROM THE RUSSIAN TO COVER THE PAYMENT ...THE ONLY CATCH FOR THE CZAR' HELP ..WAS THAT LINCOLN WOULD HAVE TO END SLAVERY BECAUSE THE CZAR HAD JUST COME OUT OF THE SERF WAR WHICH WAS INDENTURED SERVITUDE AND HIS PEOPLE WOULD NOT ALLOW TO SUPPORT A REGIME THE HAD SLAVERY ..LINCOLN AGREED TO THE CONDITION LETS HE LOSE THE WAR...THANK YOU CZAR ROMANOV...
 Quoting: THE ANSWER 963431



Thanks for the reiteration, They are trying to domesticate us like dogs lol
Anonymous Coward
User ID: 1033004
United States
07/11/2010 07:29 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Black Americans tell me ....
l have a for so-called whites:

WITH CENTURIES OF SUPPORTING EVIDENCE ...HOW DO YOU NOT KNOW YOU ARE THE DEVIL D'EVIL and you future...LIVED as in past-tense...your outta here and you know it...keep dancing til the curtain goes down on your performance...

tell the truth , but wait the truth is not in ...well TRY.

WHY DO YOU NOT CALL YOURSELF BY YOUR NAME : SAY IT !


Some whites do consider themselves as devils. And feel ashamed of their history. Yup, true to that.



Yeah, the slavery thing sucked, but we ended it. We faught and died to end it.

AND GUESS WHO LED THAT FIGHT... A REPUBLICAN!!!!

LOL

Slavery is far from over, too. How many blacks have sold their lives to the democrat party line for a few hundred a week?

=====================



LETS STOP THIS LIE NOW...SLAVERY WAS NOT THE REASON FOR THE ENDING OF SLAVERY ..LINCOLN DIDNT GIVE IT A SHAT ABOUT IT ONE WAY OR THE OTHER ...THE SAVIOR OF THE BLACK WAS THE CZAR OF RUSSIA NICOLAS ROMANOV.. HE DIDNT WANT THE ROTHSCHILD TO HAVE THEIR WAY IN THE AMERICAS BY FINANCING THE SOUTH ..THEY HAD TRIED TO GET A CENTRAL BANK IN RUSSIA AND FAILED,,,HE SENT THE RUSSIAN NAVY TO BLOCKADE THE ROTHSCHILD SHIPS BRINGING ARMS AND MONEY TO THE CONFEDERACY... THE SOUTH RAN OUT OF AMMO AND FUNDS AND HAD TO SURRENDER ....CZAR ROMANOV HAD TO BE PAID FOR HIS NAVY AT THE END OF THE WAR AND LINCOLN SECY OF STATE [SEWARD] CAME UP WITH THE IDEA TO BUY ALASKA FROM THE RUSSIAN TO COVER THE PAYMENT ...THE ONLY CATCH FOR THE CZAR' HELP ..WAS THAT LINCOLN WOULD HAVE TO END SLAVERY BECAUSE THE CZAR HAD JUST COME OUT OF THE SERF WAR WHICH WAS INDENTURED SERVITUDE AND HIS PEOPLE WOULD NOT ALLOW TO SUPPORT A REGIME THE HAD SLAVERY ..LINCOLN AGREED TO THE CONDITION LETS HE LOSE THE WAR...THANK YOU CZAR ROMANOV...
 Quoting: THE ANSWER 963431




Just say NO to walls of caps lock text. I'm not even going to bother reading this shit.
Anonymous Coward
User ID: 963431
United States
07/11/2010 07:32 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Black Americans tell me ....
Just as a follow up to the Czar Romanov story .. the Rothschild clan patriarch never forgot the insult to his family plan and vowed that if it takes his childrens children s children to revenge this they will,, and they did ...the bolshevik revolution was caused and finaced by the rothschilds ...once theyt captured Czar romanovs family they took them down in the basement and took their oictured ,then shot them all ...only ANASTASISA ,ababy at the time was able to escape by being smuggled out by her sitter,,GOD BLESS THEM ALL ..YOUR SACRIFICE WILL NOT BE FORGOTTEN AND WILL BE AVENGED ...BY A BLACKMAN, GOD WILLING
Anonymous Coward
User ID: 1033004
United States
07/11/2010 07:32 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Black Americans tell me ....
l have a for so-called whites:

WITH CENTURIES OF SUPPORTING EVIDENCE ...HOW DO YOU NOT KNOW YOU ARE THE DEVIL D'EVIL and you future...LIVED as in past-tense...your outta here and you know it...keep dancing til the curtain goes down on your performance...

tell the truth , but wait the truth is not in ...well TRY.

WHY DO YOU NOT CALL YOURSELF BY YOUR NAME : SAY IT !


Some whites do consider themselves as devils. And feel ashamed of their history. Yup, true to that.



Yeah, the slavery thing sucked, but we ended it. We faught and died to end it.

AND GUESS WHO LED THAT FIGHT... A REPUBLICAN!!!!

LOL

Slavery is far from over, too. How many blacks have sold their lives to the democrat party line for a few hundred a week?

=====================



LETS STOP THIS LIE NOW...SLAVERY WAS NOT THE REASON FOR THE ENDING OF SLAVERY ..LINCOLN DIDNT GIVE IT A SHAT ABOUT IT ONE WAY OR THE OTHER ...THE SAVIOR OF THE BLACK WAS THE CZAR OF RUSSIA NICOLAS ROMANOV.. HE DIDNT WANT THE ROTHSCHILD TO HAVE THEIR WAY IN THE AMERICAS BY FINANCING THE SOUTH ..THEY HAD TRIED TO GET A CENTRAL BANK IN RUSSIA AND FAILED,,,HE SENT THE RUSSIAN NAVY TO BLOCKADE THE ROTHSCHILD SHIPS BRINGING ARMS AND MONEY TO THE CONFEDERACY... THE SOUTH RAN OUT OF AMMO AND FUNDS AND HAD TO SURRENDER ....CZAR ROMANOV HAD TO BE PAID FOR HIS NAVY AT THE END OF THE WAR AND LINCOLN SECY OF STATE [SEWARD] CAME UP WITH THE IDEA TO BUY ALASKA FROM THE RUSSIAN TO COVER THE PAYMENT ...THE ONLY CATCH FOR THE CZAR' HELP ..WAS THAT LINCOLN WOULD HAVE TO END SLAVERY BECAUSE THE CZAR HAD JUST COME OUT OF THE SERF WAR WHICH WAS INDENTURED SERVITUDE AND HIS PEOPLE WOULD NOT ALLOW TO SUPPORT A REGIME THE HAD SLAVERY ..LINCOLN AGREED TO THE CONDITION LETS HE LOSE THE WAR...THANK YOU CZAR ROMANOV...



Thanks for the reiteration, They are trying to domesticate us like dogs lol
 Quoting: Anonymous Coward 1027163



The democrats have already done that. You vote the way they tell you to, you say the shit they tell you to, you do the shit they tell you to and you'll do it all for next to nothing. They're playing you like a fucking fiddle and you don't seem to even be aware of it.

As long as you get those gubmnt bennies, you'll stay on that plantation, too. Pretty fucking sad if you ask me, but the bottom line is, white republicans aren't coming to save you this time. You're voluntarily putting the chains on yourselves.
Anonymous Coward
User ID: 1027163
United States
07/11/2010 07:36 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Black Americans tell me ....
Umm... I'm a monarchist so I would be closer to the conservative side... I am simply a historian... But I am black jew so im not into chooseing political sides in America like most people.

the north did NOT go to war for slavery, it was already UNCONSTITUTIONAL, and taken to court you could actually free a slave, but slave couldnt go to court themselves cause there werent considered humans by any Americans north or south.

There were other reasons like the Central banking systems causing divide according to some German observervationists and how cotton wasnt grown in the north like the south where as raw materials were taxed unlike food... You gotta understand I know a lot more about history that the retardation of high school history books sorry, your talking to a pro now



SO, Mr. "Pro," don't you understand that making something unconstitutional doesn't end the activity?

The South wanted to seceed. The constitution meant DICK to them, or don't you understand that? Slavery being unconstitutional meant NOTHING to the slave owners.
 Quoting: Anonymous Coward 1033004



there were a lot of white abolitionists i wont deny, and a lot of black freed abolistionists. Not ALL blacks were slaves in America but this was the regular practice. Slavery wasn't a NORTH, SOUTH issue it was an issue of morality, and jealousy many times.

the division was created by BANKERS not SLAVES, were most blacks republicans when they begin to vote? Yes, simply blacks felt that it wasnt enough to be Republican sense racism continued overpower blacks in the south.

you said it your self it was UNCONSTITUTIONAL

so if a slave got away from the south he was free, there were slaves that remained in servitude even after bills were introuduced.

Do some history research please, and understand the Freedom on slaves is a long and contraversial journey, and not just a simple story as you propose
Anonymous Coward
User ID: 1027163
United States
07/11/2010 07:37 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Black Americans tell me ....
l have a for so-called whites:

WITH CENTURIES OF SUPPORTING EVIDENCE ...HOW DO YOU NOT KNOW YOU ARE THE DEVIL D'EVIL and you future...LIVED as in past-tense...your outta here and you know it...keep dancing til the curtain goes down on your performance...

tell the truth , but wait the truth is not in ...well TRY.

WHY DO YOU NOT CALL YOURSELF BY YOUR NAME : SAY IT !


Some whites do consider themselves as devils. And feel ashamed of their history. Yup, true to that.



Yeah, the slavery thing sucked, but we ended it. We faught and died to end it.

AND GUESS WHO LED THAT FIGHT... A REPUBLICAN!!!!

LOL

Slavery is far from over, too. How many blacks have sold their lives to the democrat party line for a few hundred a week?

=====================



LETS STOP THIS LIE NOW...SLAVERY WAS NOT THE REASON FOR THE ENDING OF SLAVERY ..LINCOLN DIDNT GIVE IT A SHAT ABOUT IT ONE WAY OR THE OTHER ...THE SAVIOR OF THE BLACK WAS THE CZAR OF RUSSIA NICOLAS ROMANOV.. HE DIDNT WANT THE ROTHSCHILD TO HAVE THEIR WAY IN THE AMERICAS BY FINANCING THE SOUTH ..THEY HAD TRIED TO GET A CENTRAL BANK IN RUSSIA AND FAILED,,,HE SENT THE RUSSIAN NAVY TO BLOCKADE THE ROTHSCHILD SHIPS BRINGING ARMS AND MONEY TO THE CONFEDERACY... THE SOUTH RAN OUT OF AMMO AND FUNDS AND HAD TO SURRENDER ....CZAR ROMANOV HAD TO BE PAID FOR HIS NAVY AT THE END OF THE WAR AND LINCOLN SECY OF STATE [SEWARD] CAME UP WITH THE IDEA TO BUY ALASKA FROM THE RUSSIAN TO COVER THE PAYMENT ...THE ONLY CATCH FOR THE CZAR' HELP ..WAS THAT LINCOLN WOULD HAVE TO END SLAVERY BECAUSE THE CZAR HAD JUST COME OUT OF THE SERF WAR WHICH WAS INDENTURED SERVITUDE AND HIS PEOPLE WOULD NOT ALLOW TO SUPPORT A REGIME THE HAD SLAVERY ..LINCOLN AGREED TO THE CONDITION LETS HE LOSE THE WAR...THANK YOU CZAR ROMANOV...



Thanks for the reiteration, They are trying to domesticate us like dogs lol



The democrats have already done that. You vote the way they tell you to, you say the shit they tell you to, you do the shit they tell you to and you'll do it all for next to nothing. They're playing you like a fucking fiddle and you don't seem to even be aware of it.

As long as you get those gubmnt bennies, you'll stay on that plantation, too. Pretty fucking sad if you ask me, but the bottom line is, white republicans aren't coming to save you this time. You're voluntarily putting the chains on yourselves.
 Quoting: Anonymous Coward 1033004



Try that Democrat Republican crap on white people, blacks knew before any NWO theory that made no difference in this country. We were blacks to both sides and always would be.

Blacks became democrats not because of american liberalism, but because they were maoists

News








Proud Member Of The Angry Mob