Godlike Productions - Conspiracy Forum
Users Online Now: 2,797 (Who's On?)Visitors Today: 1,603,463
Pageviews Today: 2,559,959Threads Today: 807Posts Today: 17,894
07:30 PM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

Jason Bermas Pisses Me OFF SO MUCH

 
Anonymous Coward
User ID: 1045325
United Kingdom
07/22/2010 07:06 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Jason Bermas Pisses Me OFF SO MUCH
I swear to god, this little fucker is so arrogant, smug he's such a little shit. When taking calls on Alex Jones show (which is a fuckin farce) he has the power to mute the caller if he doesn't agree, to get HIS point across. But you know what pisses me off the most!? HIS FUCKING TEETH, whether it's during their "braces" phase or his new THEY DO NOT FIT INTO YOUR MOUTH YOU FUCKIN RAT phase.

Ironic a brit whining about teeth, but hey, I'm not a smug little shit rubbing AJ's fat man tits.
Anonymous Coward
User ID: 1005378
United States
07/22/2010 07:08 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Jason Bermas Pisses Me OFF SO MUCH
That's damn near every call-in radio talkshow in America.
Anonymous Coward
User ID: 1045124
United States
07/22/2010 07:09 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Jason Bermas Pisses Me OFF SO MUCH
I thought he was gone....

Of course he is smug, he is a fucking legit yankee with napoleon complex.
Anonymous Coward
User ID: 1044030
United States
07/22/2010 07:09 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Jason Bermas Pisses Me OFF SO MUCH
I had to stop listening to him. He mutes the callers way too much. He, like Alex seems to like the sound of his own voice much more than hearing a two way discourse.

He seems to subscribe to the idea that is is better to go thru as many callers as possible rather than engage any of them to any appreciable extent.

He also can't handle criticism without resorting to juvenile tactics.

But, he did do a lot in the info war with his films. He's just a lousy host.
Anonymous Coward
User ID: 1037130
United States
07/22/2010 07:10 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Jason Bermas Pisses Me OFF SO MUCH
I swear to god, this little fucker is so arrogant, smug he's such a little shit. When taking calls on Alex Jones show (which is a fuckin farce) he has the power to mute the caller if he doesn't agree, to get HIS point across. But you know what pisses me off the most!? HIS FUCKING TEETH, whether it's during their "braces" phase or his new THEY DO NOT FIT INTO YOUR MOUTH YOU FUCKIN RAT phase.

Ironic a brit whining about teeth, but hey, I'm not a smug little shit rubbing AJ's fat man tits.
 Quoting: Anonymous Coward 1045325

chuckle
Anonymous Coward (OP)
User ID: 1045325
United Kingdom
07/22/2010 07:11 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Jason Bermas Pisses Me OFF SO MUCH
I had to stop listening to him. He mutes the callers way too much. He, like Alex seems to like the sound of his own voice much more than hearing a two way discourse.

He seems to subscribe to the idea that is is better to go thru as many callers as possible rather than engage any of them to any appreciable extent.

He also can't handle criticism without resorting to juvenile tactics.

But, he did do a lot in the info war with his films. He's just a lousy host.
 Quoting: Anonymous Coward 1044030


This can be pt2 of my rant. You are spot on sir.

His last movie was ok. Nothing we can say HOLY SHIT WE DIDN'T KNOW THIS!!! he's just taking info online, making a movie and charging people for it. But he then throws it up for free too so we can't say ohhh look this info is online.
Anonymous Coward
User ID: 1037188
United States
07/22/2010 07:12 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Jason Bermas Pisses Me OFF SO MUCH
Jason Bermas is an arrogant condescending frat boy who is a terrible movie maker (with the exception of the first "Loose Change" which he probably did nothing on) and I can not stand to hear or look at the asshole. He is very evil looking. He is Alex Jone's boy, and Alex is all about Alex and making money. Some days his audience will figure it out.
SeenThaFiend

User ID: 1003728
United States
07/22/2010 07:14 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Jason Bermas Pisses Me OFF SO MUCH
Bermas sucks balls. Oh yeah, and he STILL owes Texe Marrs an apology! Immature little shit.
Anonymous Coward
User ID: 1038910
United States
07/22/2010 07:17 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Jason Bermas Pisses Me OFF SO MUCH
I swear to god, this little fucker is so arrogant, smug he's such a little shit. When taking calls on Alex Jones show (which is a fuckin farce) he has the power to mute the caller if he doesn't agree, to get HIS point across. But you know what pisses me off the most!? HIS FUCKING TEETH, whether it's during their "braces" phase or his new THEY DO NOT FIT INTO YOUR MOUTH YOU FUCKIN RAT phase.

Ironic a brit whining about teeth, but hey, I'm not a smug little shit rubbing AJ's fat man tits.
 Quoting: Anonymous Coward 1045325


I agree, we should be cautious about his teeth. I think there is something occult about they are gapped and slightly bend at a 33 degree angle which sorta points towards Orion Constellation.
Bipolar

User ID: 1045344
Canada
07/22/2010 07:22 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Jason Bermas Pisses Me OFF SO MUCH
[bYOU ARE ALL IDIOTS WHO DO NOTHING TO MAKE ANY DIFFERENCE BUT SIT BEHIND YOUR COMPUTERS AND MAKE FUN OF PEOPLE WHO SPEND THEIR LIVES FIGHTING THIS CRAP !! ALEX JONES IS ALMOST ALWAYS RIGHT WHATEVER YOU BELIEVE ABOUT HIM AND JASON IS DOING ALL HE CAN WHICH IS 100% MORE THAN ANY OF YOU !!!!!]
tabac

User ID: 1045345
United States
07/22/2010 07:22 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Jason Bermas Pisses Me OFF SO MUCH
jew
tabac

User ID: 1045345
United States
07/22/2010 07:24 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Jason Bermas Pisses Me OFF SO MUCH
odd,most jews have good teeth-alex's dad "fixed" his-what an awful dentist! rofl
bluestar47

User ID: 979946
United States
07/22/2010 07:26 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Jason Bermas Pisses Me OFF SO MUCH
I agree, we should be cautious about his teeth. I think there is something occult about they are gapped and slightly bend at a 33 degree angle which sorta points towards Orion Constellation.
 Quoting: Anonymous Coward 1038910

Freaking hilarious!!!
tabac

User ID: 1045345
United States
07/22/2010 07:41 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Jason Bermas Pisses Me OFF SO MUCH
[link to www.google.com]
tabac

User ID: 1045345
United States
07/22/2010 07:43 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Jason Bermas Pisses Me OFF SO MUCH
[link to www.google.com]
tabac

User ID: 1045345
United States
07/22/2010 07:44 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Jason Bermas Pisses Me OFF SO MUCH
[link to www.google.com]
Anonymous Coward
User ID: 780295
United States
07/22/2010 07:47 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Jason Bermas Pisses Me OFF SO MUCH
yup, never liked his delivery. and AJ is a whore.
tabac

User ID: 1045345
United States
07/22/2010 07:58 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Jason Bermas Pisses Me OFF SO MUCH
"let's make "jason bermas is a gap toothed freak" #1 on google trends to defeat the nwo!"
SeenThaFiend

User ID: 1003728
United States
07/22/2010 08:09 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Jason Bermas Pisses Me OFF SO MUCH
"let's make "jason bermas is a gap toothed freak" #1 on google trends to defeat the nwo!"
 Quoting: tabac

1rof1

News