Godlike Productions - Conspiracy Forum
Users Online Now: 3,253 (Who's On?)Visitors Today: 2,239,148
Pageviews Today: 3,047,133Threads Today: 683Posts Today: 13,428
06:30 PM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

I just had a horrible trip while on K2.

 
Anonymous Coward
User ID: 1185522
United States
12/07/2010 03:21 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
I just had a horrible trip while on K2.
Mind F*ck is all I have to say! It went from funny as hell to being in hell.
I took about a tiny hit and then one good sized hit.
After awhile, it felt like I "woke up" in my trip and realized that I had just smoked something.
I kept reliving the same moment over and over and over and over.

Every moment was being relived and it felt like I was getting nowhere in life. It seemed as though I was stuck in that reality and I will never be able to have a family, kids, finish college, or get back to my normal self!

Then I started laughing uncontrollably. It felt as though a surge in the form of a wave was going through my body any way I moved which felt funny and tickled.
Finally, I was at a different stage of just pure laughter. I was rolling on the floor laughing for a good 10 minutes.

After that died down, I realized my rapid heartbeat meant I'm still stuck in this mine state and I was going to be like this forever. I wanted to die. I had no place of rest.
My heart beat was racing so fast I had to go to the ER.

While I was at the hospital, I forgot why I was even there?
My parents said I had only been tripping for 2hours, but it felt like INFINITY! They kept trying to calm me down. My mouth was very dry and my eyes were bloodshot.

That was an expensive lesson learned, but a good life experience. My heart is still beating fast, but it went from 140 to 104.

That horrible trip killed my damn curiosity!
I don't advise any one to trip off of k2.
Anonymous Coward
User ID: 1122886
United States
12/07/2010 03:34 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: I just had a horrible trip while on K2.
space purp level is the shit! :bong:
Anonymous Coward
User ID: 1122886
United States
12/07/2010 03:35 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: I just had a horrible trip while on K2.
space purp level is the shit! :bong:
 Quoting: Anonymous Coward 1122886

bonghit oops lol
Anonymous Coward (OP)
User ID: 1185522
United States
12/07/2010 03:38 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: I just had a horrible trip while on K2.
space purp level is the shit! :bong:
 Quoting: Anonymous Coward 1122886



I did white rabbit. IT was HELLLLL
Anonymous Coward
User ID: 1122886
United States
12/07/2010 03:39 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: I just had a horrible trip while on K2.
space purp level is the shit! :bong:



I did white rabbit. IT was HELLLLL
 Quoting: Anonymous Coward 1185522

gotta try that then lol
Flossy

User ID: 1186938
Australia
12/07/2010 03:40 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: I just had a horrible trip while on K2.
I thought K2 musta been a train or a bus

oh dear
Anonymous Coward
User ID: 1122886
United States
12/07/2010 03:42 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: I just had a horrible trip while on K2.
I thought K2 musta been a train or a bus

oh dear
 Quoting: Flossy

lmao nope something entirely different
Anonymous Coward (OP)
User ID: 1185522
United States
12/07/2010 03:46 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: I just had a horrible trip while on K2.
space purp level is the shit! :bong:



I did white rabbit. IT was HELLLLL

gotta try that then lol
 Quoting: Anonymous Coward 1122886


I do not do hard drugs.
I've done weed, salvia, and this.
My God..I was literally in another world.
It felt like HELL. I wanted to die. I felt trapped and alone.
But somehow, the drug brought me to the very brink where I knew I was conscious of the state I was in and it wasn't real. But I had no way to get out of it.
Anonymous Coward (OP)
User ID: 1185522
United States
12/07/2010 03:46 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: I just had a horrible trip while on K2.
I thought K2 musta been a train or a bus

oh dear
 Quoting: Flossy



Lol naaaah. Herbal stuff.
I wanted to freakn die..
GreenTabasco

User ID: 1187010
Taiwan
12/07/2010 03:53 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: I just had a horrible trip while on K2.
It thought K2 was a mountian...
Your day will come...
Anonymous Coward
User ID: 1122886
United States
12/07/2010 03:54 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: I just had a horrible trip while on K2.
space purp level is the shit! :bong:



I did white rabbit. IT was HELLLLL

gotta try that then lol


I do not do hard drugs.
I've done weed, salvia, and this.
My God..I was literally in another world.
It felt like HELL. I wanted to die. I felt trapped and alone.
But somehow, the drug brought me to the very brink where I knew I was conscious of the state I was in and it wasn't real. But I had no way to get out of it.
 Quoting: Anonymous Coward 1185522

nd im in heaven,thats y its called spacelol
CrazyJarhead

User ID: 1171589
United States
12/07/2010 03:54 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: I just had a horrible trip while on K2.
You should try Everest instead.
Pearl Harbor was an inside job.
Anonymous Coward (OP)
User ID: 1185522
United States
12/07/2010 03:57 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: I just had a horrible trip while on K2.
space purp level is the shit! :bong:



I did white rabbit. IT was HELLLLL

gotta try that then lol


I do not do hard drugs.
I've done weed, salvia, and this.
My God..I was literally in another world.
It felt like HELL. I wanted to die. I felt trapped and alone.
But somehow, the drug brought me to the very brink where I knew I was conscious of the state I was in and it wasn't real. But I had no way to get out of it.

nd im in heaven,thats y its called spacelol
 Quoting: Anonymous Coward 1122886



5a im freeee
Anonymous Coward
User ID: 1140337
Australia
12/07/2010 04:02 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: I just had a horrible trip while on K2.
I feel for you OP. Never had a trip that bad, but a bad trip is no fun.

I've been smoking weed or over 10 years and have been smoking less and less lately because I feel like the shit going around these days is just too fuckin heavy... no nice light floaty feelings rom the shit you get these days, just a heavy mindfuck. The only weed I really enjoy these days is homegrown (also known as 'bush buds'). I wonder if someone's been fucking with the supply.
Anonymous Coward
User ID: 458990
United States
12/07/2010 04:07 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: I just had a horrible trip while on K2.
going over your thresh hold level with jwh is no fun at all...and there is really nothing "herbal" about it. Just some herbs sprayed with synthetic canibinoid receptor stimulators
Anonymous Coward (OP)
User ID: 1185522
United States
12/07/2010 04:11 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: I just had a horrible trip while on K2.
I feel for you OP. Never had a trip that bad, but a bad trip is no fun.

I've been smoking weed or over 10 years and have been smoking less and less lately because I feel like the shit going around these days is just too fuckin heavy... no nice light floaty feelings rom the shit you get these days, just a heavy mindfuck. The only weed I really enjoy these days is homegrown (also known as 'bush buds'). I wonder if someone's been fucking with the supply.
 Quoting: Anonymous Coward 1140337


What kind of trips have you had?

Yeah, I think I'm done for a while because tripping is no fun when it feels like you'll be stuck like that the rest of your life. Making it like you wanna die just to end the madness!
Anonymous Coward
User ID: 1165172
United States
12/07/2010 04:20 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: I just had a horrible trip while on K2.
Tell your children.

sunroomking

User ID: 1177204
United States
12/07/2010 04:41 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: I just had a horrible trip while on K2.
I had 2 panic attacks from K2 and the 2nd one ended at the ER. Since that I tried weed 2 times and had paranoid problems too. I quit 5 months ago because of that shit. I smoked for 25 years and loved it. Now, wont go near it again. I think the supply has changed, dont know if it was purposely screwed with, but I am done.
Buy Gold Buy Silver Buy Ammo have Faith. I carry a gun because it is my 2nd ammendment right, and a cop is too heavy.

No good deed goes unpunished
Anonymous Coward
User ID: 1010415
United States
12/07/2010 05:07 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: I just had a horrible trip while on K2.
did you run out of O2 or did your sherpa leave you?
djcloudychamber

User ID: 1106465
United States
12/07/2010 05:15 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: I just had a horrible trip while on K2.
What's wrong with you guys? I smoke K-2 \ Spice almost daily.. although I'll admit, it causes increase in heart rate, and sometimes very deep introspective thoughts.. never anything like that. Definitely not for you man..
I think Salvia is much crazier than K-2, and have never had a bad trip on that either. In fact, I've never had a "bad trip" on any hallucinogen.
Force has no place where there is need of skill. - Herodotus
Anonymous Coward
User ID: 1187041
United States
12/07/2010 05:16 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: I just had a horrible trip while on K2.
reality is the best high
djcloudychamber

User ID: 1106465
United States
12/07/2010 05:19 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: I just had a horrible trip while on K2.
reality is the best high
 Quoting: Anonymous Coward 1187041


4 hits of acid is a lot more interesting
Force has no place where there is need of skill. - Herodotus
C21H30O2

User ID: 1187046
United States
12/07/2010 05:21 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: I just had a horrible trip while on K2.
That sucks. Ive smoked two different types of the "herbal incense" (aka Spice) and Ive had wonderful trips with both. Its not for everyone...
"And as I fell apart, nobody paid much attention"
Anonymous Coward
User ID: 1186916
United States
12/07/2010 05:21 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: I just had a horrible trip while on K2.
space purp level is the shit! :bong:



I did white rabbit. IT was HELLLLL

gotta try that then lol


I do not do hard drugs.
I've done weed, salvia, and this.
My God..I was literally in another world.
It felt like HELL. I wanted to die. I felt trapped and alone.
But somehow, the drug brought me to the very brink where I knew I was conscious of the state I was in and it wasn't real. But I had no way to get out of it.
 Quoting: Anonymous Coward 1185522



its not a hard drug, its just lab created cannaboids sprayed onto a smokable substance. Sorry to here, maybe you got a bad batch. ive smoked K2, spice, a few others..and enjoy the high. its about as close as i can get to a regular chronic high, without having to worry about flunking a piss test monthly


try it again
djcloudychamber

User ID: 1106465
United States
12/07/2010 05:24 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: I just had a horrible trip while on K2.
space purp level is the shit! bong



I did white rabbit. IT was HELLLLL

gotta try that then lol


I do not do hard drugs.
I've done weed, salvia, and this.
My God..I was literally in another world.
It felt like HELL. I wanted to die. I felt trapped and alone.
But somehow, the drug brought me to the very brink where I knew I was conscious of the state I was in and it wasn't real. But I had no way to get out of it.



its not a hard drug, its just lab created cannaboids sprayed onto a smokable substance. Sorry to here, maybe you got a bad batch. ive smoked K2, spice, a few others..and enjoy the high. its about as close as i can get to a regular chronic high, without having to worry about flunking a piss test monthly


try it again
 Quoting: Anonymous Coward 1186916



Indeed. Because its not FDA approved and sold as an incense, there is NO quality control. Which means you could load up 2 bowls of the same amount of herb, and one could have 10x the intensity as the other. I've come across this before and its taken me by surprise.. find a different brand. I recommend Trainwreck.. they're stuff is pretty consistent and comes in lots of great flavors! :)
Force has no place where there is need of skill. - Herodotus
Anonymous Coward
User ID: 1187063
United States
12/07/2010 05:48 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: I just had a horrible trip while on K2.
bad trips are the making of strong men....sometimes.
Anonymous Coward
User ID: 1153617
United States
12/15/2010 02:29 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: I just had a horrible trip while on K2.
I just bought some K2 3 days ago and tried it for the first time, I have read the stories about heart palpitations and bad trips but it hasn't affected me in that way.
All that happens is that everything looks brighter and I don't feel as anxious as I normally go, yesterday I laid down after trying some and I woke up 3 hours later.....
anyone else have experiences ? peace
Anonymous Coward
User ID: 1066095
United States
12/15/2010 02:33 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: I just had a horrible trip while on K2.
If you smoke too much of it, unlike with real herb, you could possibly get serotonin syndrome. Don't smoke it if you are on SSRIs.
Anonymous Coward
User ID: 982910
United States
12/15/2010 02:36 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: I just had a horrible trip while on K2.
If you smoke too much of it, unlike with real herb, you could possibly get serotonin syndrome. Don't smoke it if you are on SSRIs.
 Quoting: Anonymous Coward 1066095


+1

Great post.

Informative and could potentially save a life. I'm all about occasional chemical enjoyment, but you've got to know what you're fucking with.
Anonymous Coward
User ID: 1303354
United States
03/18/2011 10:07 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: I just had a horrible trip while on K2.
kn
Brian Hawking
User ID: 1317153
United States
03/27/2011 09:40 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: I just had a horrible trip while on K2.
I have smoked K2 off and on for about a year now. In very small doses its fairly similar to weed. I recently bought an off brand called K2 Kryptonite. I took two medium size hits through a bubbler of mine. I was fine for about fifteen minutes and then all hell broke loose. I have done a lot of drugs in my life but dear god!! Two hours stuck in a living nightmare. I lost feeling in my face and hands and couldn't even walk. Ive had a bad trip before on acid but it was nothing like this. With the k2 i didn't see anything that wasn't there but I was stuck in a constant state of fear and horror. I don't know any better way to describe it other than panic, horror, and terror. I threw it away and will never touch it again.

News