Godlike Productions - Conspiracy Forum
Users Online Now: 2,574 (Who's On?)Visitors Today: 1,236,025
Pageviews Today: 1,553,001Threads Today: 195Posts Today: 4,386
11:02 AM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

UFO FILMED IN NYC SUPERB DAYTIME FOOTAGE!!!!!

 
2012winner
User ID: 1212634
United Kingdom
12/31/2010 11:51 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
UFO FILMED IN NYC SUPERB DAYTIME FOOTAGE!!!!!
Guys you can not deny that this is the shit.
[link to www.aliens2ufos.com] abduct wtf
Anonymous Coward
User ID: 979719
United States
12/31/2010 11:56 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: UFO FILMED IN NYC SUPERB DAYTIME FOOTAGE!!!!!
soory but its fake.
Romulus

User ID: 1196523
United States
12/31/2010 12:00 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: UFO FILMED IN NYC SUPERB DAYTIME FOOTAGE!!!!!
over the past few months they all look alike....white spherical...

just wish they could ZOOM and steady the damn camera...
Anonymous Coward
User ID: 1206045
Ireland
12/31/2010 12:00 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: UFO FILMED IN NYC SUPERB DAYTIME FOOTAGE!!!!!
oh noes, scary space balloons!
Gloomy

User ID: 1196915
United States
12/31/2010 12:02 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: UFO FILMED IN NYC SUPERB DAYTIME FOOTAGE!!!!!
Guys you can not deny that this is the shit.
[link to www.aliens2ufos.com] abduct wtf
 Quoting: 2012winner 1212634


its a silver party balloon...
patmac
User ID: 764587
United States
12/31/2010 12:04 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: UFO FILMED IN NYC SUPERB DAYTIME FOOTAGE!!!!!
A pin for a mylar balloon?
Anonymous Coward
User ID: 1206045
Ireland
12/31/2010 12:04 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: UFO FILMED IN NYC SUPERB DAYTIME FOOTAGE!!!!!
GLP mods aren't too bright
Anonymous Coward
User ID: 868423
Canada
12/31/2010 12:05 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: UFO FILMED IN NYC SUPERB DAYTIME FOOTAGE!!!!!
oh noes, scary space balloons!
 Quoting: Anonymous Coward 1206045

thats what i thought immediately.
Romulus

User ID: 1196523
United States
12/31/2010 12:05 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: UFO FILMED IN NYC SUPERB DAYTIME FOOTAGE!!!!!
Guys you can not deny that this is the shit.
[link to www.aliens2ufos.com] abduct wtf


its a silver party balloon...
 Quoting: Gloomy


yah, just ignore the pulsating lights on it and another one seemingly a few feet from it...suns reflection off of the silver ballon and its string...i guess
Anonymous Coward
User ID: 1027871
United States
12/31/2010 12:06 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: UFO FILMED IN NYC SUPERB DAYTIME FOOTAGE!!!!!
FFS

Mylar party balloon.

You can even see the fucking ribbon used as a 'string'...

lmao
grrttsgar

User ID: 1212076
United States
12/31/2010 12:07 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: UFO FILMED IN NYC SUPERB DAYTIME FOOTAGE!!!!!
Guys you can not deny that this is the shit.
[link to www.aliens2ufos.com] abduct wtf


its a silver party balloon...
 Quoting: Gloomy

Yep you can even see the ribbon hanging down from it.

News