Godlike Productions - Conspiracy Forum
Users Online Now: 2,093 (Who's On?)Visitors Today: 893,795
Pageviews Today: 1,243,373Threads Today: 229Posts Today: 6,019
12:36 PM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

HOLY SHIT!!!!!! BREAKING: Democratic Congresswoman Reportedly Shot In Arizona

 
Anonymous coward
User ID: 1186923
United States
01/08/2011 08:23 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: HOLY SHIT!!!!!! BREAKING: Democratic Congresswoman Reportedly Shot In Arizona
And if Safeway had these scanners to screen people coming on to their property, this shooting would not have happened and several lives would have been saved.
 Quoting: Anonymous Coward 1115794



OMG!! Your last name must be "Gates" or "Soros" or perhaps "Rockefeller"! Groceries are already sky-high, and having just returned from my local Safeway I have to say their prices are right up there with the rest of them!! Can you imagine how expensive groceries would be if every store had to have a zillion-dollar scanner AND the personnel to operate and interpret the device?

Given the wages that grocery stores pay, you can probably figure out the extensive "training" which would actually be given to the clerks.

I can hear it now: "Customer service needed in the Bottle Room and at the Scanner!"
KonaCoffee

User ID: 913153
United States
01/08/2011 08:24 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: HOLY SHIT!!!!!! BREAKING: Democratic Congresswoman Reportedly Shot In Arizona
2 suspects 1 (aggressor) in custody, 2nd one is in 50's. Just a simple thought, this smells kinda like early OKC...
 Quoting: anonymous post 1222720

His pop?
loony uncle?
LOVER?
who knows
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness"__
Mark Twain, 19th century American Author (and genius as far as I'm concerned.)

My nickname is Eileen Toodaleft.
Anonymous Coward
User ID: 1222486
United States
01/08/2011 08:24 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: HOLY SHIT!!!!!! BREAKING: Democratic Congresswoman Reportedly Shot In Arizona
U.S. District Judge John M. Roll, the chief federal judge for Arizona, died Saturday, a victim of a mass shooting. Roll was 63.
[link to www.google.com]
Anonymous Coward
User ID: 526387
United States
01/08/2011 08:25 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: HOLY SHIT!!!!!! BREAKING: Democratic Congresswoman Reportedly Shot In Arizona
I'm hard pressed to remember a time when a lone gunman and not even a sniper at that, shot 18 people.

Refresh my memory?


Yeah that is what my husband and I were discussing. How did a lone gun man shoot so many people at such a close range, because many were reported shot in the head, right? I mean, that means they knelt down to let him shoot them. So no one thought, "hey we are a group bigger than one person and rush him?" He might got one or two, but not a massacre, like he did.


Things to make you go, hmmmmmm
 Quoting: Dyanne_Elundi


Hmmmm is right. Kind of like the Virginia Tech Massacre. This is not only sad but highly suspect.
Doomamatrix

User ID: 1162195
United States
01/08/2011 08:26 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: HOLY SHIT!!!!!! BREAKING: Democratic Congresswoman Reportedly Shot In Arizona
Don't forget reading and music too! That damned song he liked so well, "Let the Bodies Hit the Floor" no doubt triggered his fried monkey brain.



+1


The guy who wrote/sang that song hanged himself not too long after Drowning Pools album was released. No circumstances motivated him to do so, he was just found dead from Suicide.
 Quoting: RUDDD

Damn!!!
Obamacare: Never has so much been taken away from so many for so few.
UtahApoc

User ID: 1210910
United States
01/08/2011 08:26 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: HOLY SHIT!!!!!! BREAKING: Democratic Congresswoman Reportedly Shot In Arizona
2 suspects 1 (aggressor) in custody, 2nd one is in 50's. Just a simple thought, this smells kinda like early OKC...

His pop?
loony uncle?
LOVER?
who knows
 Quoting: KonaCoffee



handler..... we wont hear anymore about him after this conference. the LOCAL Sheriff would not have been aware of the need to keep silent about this other person. feds will make sure to get this info scrubbed and not mentioned again so it is forgotten
Anonymous Coward
User ID: 1115794
United States
01/08/2011 08:26 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: HOLY SHIT!!!!!! BREAKING: Democratic Congresswoman Reportedly Shot In Arizona
This is one case in how many that involve guns, and many people have guns and DO use them to protect themselves. But as many people LIKE you, are afraid of guns.
 Quoting: Dyanne_Elundi


If people weren't afraid of guns, there would be no reason for violent people to have them, would there? To take someone's life, all you have to do is aim and pull the trigger. Can you name a device that makes it faster easier to kill someone?
RUDDD

User ID: 1218695
United Kingdom
01/08/2011 08:26 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: HOLY SHIT!!!!!! BREAKING: Democratic Congresswoman Reportedly Shot In Arizona
2 suspects 1 (aggressor) in custody, 2nd one is in 50's. Just a simple thought, this smells kinda like early OKC...

His pop?
loony uncle?
LOVER?
who knows
 Quoting: KonaCoffee


Someone trying to be Marshall Herff Applewhite?
Dyanne_Elundi

User ID: 1222546
United States
01/08/2011 08:27 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: HOLY SHIT!!!!!! BREAKING: Democratic Congresswoman Reportedly Shot In Arizona
I'm hard pressed to remember a time when a lone gunman and not even a sniper at that, shot 18 people.

Refresh my memory?
Hmmmm is right. Kind of like the Virginia Tech Massacre. This is not only sad but highly suspect.
 Quoting: Anonymous Coward 526387


It is harder to shoot at a moving target. If the people didn't just sit like deers in a headlight, and reacted, they might or might not have gotten shot when they jumped him. Just saying....

Picking off people with a sniper rifle when you are hard to pinpoint is one thing, but he was there in the crowd and people could see him.

It is time for the people to stop fearing guns, and learn how to handle themselves in a sticky situation.
Anonymous Coward
User ID: 1222829
United States
01/08/2011 08:28 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: HOLY SHIT!!!!!! BREAKING: Democratic Congresswoman Reportedly Shot In Arizona
I'm hard pressed to remember a time when a lone gunman and not even a sniper at that, shot 18 people.

Refresh my memory?



Ft.Hood. 13 dead, 30 injured.
 Quoting: Ex-AFOSI


Lone gunman my arse.

I wonder why the Army made soldiers delete video footage of the Ft Hood shooting that should have been entered as evidence?

[link to www.cbsnews.com]
Dyanne_Elundi

User ID: 1222546
United States
01/08/2011 08:30 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: HOLY SHIT!!!!!! BREAKING: Democratic Congresswoman Reportedly Shot In Arizona
Lone gunman my arse.

I wonder why the Army made soldiers delete video footage of the Ft Hood shooting that should have been entered as evidence?

[link to www.cbsnews.com]
 Quoting: Anonymous Coward 1222829


exactly!
Anonymous Coward
User ID: 1192748
United States
01/08/2011 08:30 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: HOLY SHIT!!!!!! BREAKING: Democratic Congresswoman Reportedly Shot In Arizona
LMAO do some REAL research in weed! Weed don't cause you to hallucinate and cause Schizophrenia, if you had said PCP or Acid, I might agree with you.



Probably what Jared thought before he went nuts.


I'm not one for listening to the rational of one who smokes it.

You'll defend it, similar to how Paedophiles defend their obsession.


And in NO WAY can you be convinced.



HA HA HA, I don't smoke weed, never have and never will, I have a Bachelors in Accounting. I'm an Army Veteran. I just had to do a very extensive 20 page research paper on it for one of my Psychology classes. I thought the exact same thing about marijuana. I was dead set against it. My paper had to cover the pros and cons of it and had to be equal in nature. Meaning couldn't be 75% for it and 25% against it, or vice versa, which was very hard to do seeing as I was 100% against it.

Now, if you said that weed slowed your thought process down and made your reaction time slower, I would have had to agree with you. As for having a lasting affect no. But so many people mix marijuana with other drugs, that go in and out of your system very fast and can't be traced. Traces of Marijuana stay in your blood stream for up to 30 days.
 Quoting: Dyanne_Elundi

[link to www.vitamindcouncil.org]
anonymous post
User ID: 1222720
United States
01/08/2011 08:31 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: HOLY SHIT!!!!!! BREAKING: Democratic Congresswoman Reportedly Shot In Arizona
2 suspects 1 (aggressor) in custody, 2nd one is in 50's. Just a simple thought, this smells kinda like early OKC...

His pop?
loony uncle?
LOVER?
who knows



handler..... we wont hear anymore about him after this conference. the LOCAL Sheriff would not have been aware of the need to keep silent about this other person. feds will make sure to get this info scrubbed and not mentioned again so it is forgotten
 Quoting: UtahApoc



If this is conspiracy, the OKC reference was for a reason, handler.. that must be looked at...
Anonymous Coward
User ID: 1115794
United States
01/08/2011 08:31 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: HOLY SHIT!!!!!! BREAKING: Democratic Congresswoman Reportedly Shot In Arizona
yea if i was near that shooting, i would have pulled my gun and shot him after he pulled the trigger the first time and would have prevented 5 dead people and 15 or so more wounded. SO think again genius
 Quoting: TheTruthNeverLies


yea, right tough guy. Why is it that in a place like wild west Tucson with all it's guns, gun shows, and lax gun laws, was there not ONE "tough guy" like you in that huge crowd of Tucsconians taking care of the situation like you say you would?

Dream on, "tough guy." hahahahahahaha!
Anonymous Coward
User ID: 1207395
United States
01/08/2011 08:31 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: HOLY SHIT!!!!!! BREAKING: Democratic Congresswoman Reportedly Shot In Arizona
His picture is up on CNN
Dyanne_Elundi

User ID: 1222546
United States
01/08/2011 08:31 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: HOLY SHIT!!!!!! BREAKING: Democratic Congresswoman Reportedly Shot In Arizona
This is one case in how many that involve guns, and many people have guns and DO use them to protect themselves. But as many people LIKE you, are afraid of guns.


If people weren't afraid of guns, there would be no reason for violent people to have them, would there? To take someone's life, all you have to do is aim and pull the trigger. Can you name a device that makes it faster easier to kill someone?
 Quoting: Anonymous Coward 1115794


No we should all just live in a world like 2032 in the "Demolition Man
LUCY
User ID: 1199360
United States
01/08/2011 08:31 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: HOLY SHIT!!!!!! BREAKING: Democratic Congresswoman Reportedly Shot In Arizona
eyewitness:


Ms. Giffords was speaking to constituents in a supermarket alcove under a large white banner bearing her name when a man ran up and began firing. He then tried to escape on foot but was tackled by a bystander and taken into custody by the police.

“I saw the congresswoman talking to two people, and then this man suddenly came up and shot her in the head and then shot other people,” said Dr. Steven Rayle, a witness to the shootings and a former emergency room doctor who now works at a hospice. “I think it was a semiautomatic, and he must have got off 20 rounds.”

[link to www.nytimes.com]

=====================
WHERE WAS HER SECURITY TEAM ??? shades of Dallas Texas here.

HE GOT TOO CLOSE HE HAD TO WALK THRU AT LEAST THREE HUMAN PERIMETERS IMO,,somebody got some splain to do and tackled by a bystander not shot and killed by the security detail WTF is goin on here...or need l ask ,,,its a frontal assault coup!!

who was her security detail ...find that and begin the beguine


congress don´t have security detail,

it´s just the sherrifs and deputies doin some basic security,

after all this stuff never happened before,

always a first time right?

================================

"Always a first time " ? ...you make light of this ???

as l said find out who the Security Detail was and you can begin the beguine :

SO IT WAS THE SHERIFFS DEPARTMENT DETAIL ?

and who exactly is the Sheriff there ?

wonder why no State Police assigned to this

and had she received threats which would have made a Secret Service issue..

So many things had to go WRONG for this to go RIGHT ..

Sound familiar ???
 Quoting: LUCY 1199360

=====================

remember this..remember...ask these questions
Doomamatrix

User ID: 1162195
United States
01/08/2011 08:32 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: HOLY SHIT!!!!!! BREAKING: Democratic Congresswoman Reportedly Shot In Arizona
Don't forget reading and music too! That damned song he liked so well, "Let the Bodies Hit the Floor" no doubt triggered his fried monkey brain.



+1


The guy who wrote/sang that song hanged himself not too long after Drowning Pools album was released. No circumstances motivated him to do so, he was just found dead from Suicide.

Damn!!!
 Quoting: Doomamatrix

Hold up, just looked the guy up. Per Wikiped dude died of a heart malfunction, found dead in his tour bus age 30.
Obamacare: Never has so much been taken away from so many for so few.
Anonymous Coward
User ID: 500362
United States
01/08/2011 08:32 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: HOLY SHIT!!!!!! BREAKING: Democratic Congresswoman Reportedly Shot In Arizona
And if Safeway had these scanners to screen people coming on to their property, this shooting would not have happened and several lives would have been saved.



OMG!! Your last name must be "Gates" or "Soros" or perhaps "Rockefeller"! Groceries are already sky-high, and having just returned from my local Safeway I have to say their prices are right up there with the rest of them!! Can you imagine how expensive groceries would be if every store had to have a zillion-dollar scanner AND the personnel to operate and interpret the device?

Given the wages that grocery stores pay, you can probably figure out the extensive "training" which would actually be given to the clerks.

I can hear it now: "Customer service needed in the Bottle Room and at the Scanner!"
 Quoting: Anonymous coward 1186923


plus i imagine they were in the parkinglot..... scanning upon driving in? PUULLEEASE.
Anonymous coward
User ID: 1186923
United States
01/08/2011 08:33 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: HOLY SHIT!!!!!! BREAKING: Democratic Congresswoman Reportedly Shot In Arizona
2 suspects 1 (aggressor) in custody, 2nd one is in 50's. Just a simple thought, this smells kinda like early OKC...

His pop?
loony uncle?
LOVER?
who knows



handler..... we wont hear anymore about him after this conference. the LOCAL Sheriff would not have been aware of the need to keep silent about this other person. feds will make sure to get this info scrubbed and not mentioned again so it is forgotten
 Quoting: UtahApoc



Yeah, kinda like the "well-dressed businessman" who put the Underwear Bomber onto the plane.

Things which make you go "Hmmmm.....".
Anonymous Coward
User ID: 1222839
United States
01/08/2011 08:34 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: HOLY SHIT!!!!!! BREAKING: Democratic Congresswoman Reportedly Shot In Arizona
eyewitness:

He heard about 15 to 20 gunshots.

Bullets flew through the window of the grocery store, he said.
 Quoting: Anonymous Coward 1222486



Not many.

Almost every bullet hit a person.

Unusual.


.
Anonymous Coward
User ID: 1115794
United States
01/08/2011 08:34 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: HOLY SHIT!!!!!! BREAKING: Democratic Congresswoman Reportedly Shot In Arizona
OMG!! Your last name must be "Gates" or "Soros" or perhaps "Rockefeller"! Groceries are already sky-high, and having just returned from my local Safeway I have to say their prices are right up there with the rest of them!! Can you imagine how expensive groceries would be if every store had to have a zillion-dollar scanner AND the personnel to operate and interpret the device?
 Quoting: Anonymous coward 1186923


Well, then the Department of Homeland Security would have to be expanded to set up screening procedures outside of the store to people could be screened BEFORE going into the store, just like the TSA screens people BEFORE they get on to an airplane.
RUDDD

User ID: 1218695
United Kingdom
01/08/2011 08:35 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: HOLY SHIT!!!!!! BREAKING: Democratic Congresswoman Reportedly Shot In Arizona
"you have a problem with it being a semi-automatic, call-him." So basically Shep what your saying is STFU unless we tell YOU anything new, because YOU messed up making it up as you go along off the pre-prepared script.

Idiot.
UtahApoc

User ID: 1210910
United States
01/08/2011 08:35 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: HOLY SHIT!!!!!! BREAKING: Democratic Congresswoman Reportedly Shot In Arizona
2 suspects 1 (aggressor) in custody, 2nd one is in 50's. Just a simple thought, this smells kinda like early OKC...

His pop?
loony uncle?
LOVER?
who knows



handler..... we wont hear anymore about him after this conference. the LOCAL Sheriff would not have been aware of the need to keep silent about this other person. feds will make sure to get this info scrubbed and not mentioned again so it is forgotten



Yeah, kinda like the "well-dressed businessman" who put the Underwear Bomber onto the plane.

Things which make you go "Hmmmm.....".
 Quoting: Anonymous coward 1186923



BINGO!! You see what im thinking
Dyanne_Elundi

User ID: 1222546
United States
01/08/2011 08:37 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: HOLY SHIT!!!!!! BREAKING: Democratic Congresswoman Reportedly Shot In Arizona
2 suspects 1 (aggressor) in custody, 2nd one is in 50's. Just a simple thought, this smells kinda like early OKC...

His pop?
loony uncle?
LOVER?
who knows



handler..... we wont hear anymore about him after this conference. the LOCAL Sheriff would not have been aware of the need to keep silent about this other person. feds will make sure to get this info scrubbed and not mentioned again so it is forgotten



Yeah, kinda like the "well-dressed businessman" who put the Underwear Bomber onto the plane.

Things which make you go "Hmmmm.....".



BINGO!! You see what im thinking
 Quoting: UtahApoc



Yeah it will be like the JFK shooting where everything is under lock and key until ...... whenever they choose because it was supposed to be released, and then they renewed the lock and key.

This will be the same thing! Disappeared but in our history!
Anonymous Coward
User ID: 1216193
United Kingdom
01/08/2011 08:39 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: HOLY SHIT!!!!!! BREAKING: Democratic Congresswoman Reportedly Shot In Arizona
I'm hard pressed to remember a time when a lone gunman and not even a sniper at that, shot 18 people.

Refresh my memory?
Hmmmm is right. Kind of like the Virginia Tech Massacre. This is not only sad but highly suspect.


It is harder to shoot at a moving target. If the people didn't just sit like deers in a headlight, and reacted, they might or might not have gotten shot when they jumped him. Just saying....

Picking off people with a sniper rifle when you are hard to pinpoint is one thing, but he was there in the crowd and people could see him.

It is time for the people to stop fearing guns, and learn how to handle themselves in a sticky situation.
 Quoting: Dyanne_Elundi


hmm.....mUST LEARN TO TUNE IN TO MY INNER BERSERKER 5a hiding abduct
Anonymous Coward
User ID: 1221748
United States
01/08/2011 08:40 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: HOLY SHIT!!!!!! BREAKING: Democratic Congresswoman Reportedly Shot In Arizona
Don't forget reading and music too! That damned song he liked so well, "Let the Bodies Hit the Floor" no doubt triggered his fried monkey brain.




 Quoting: Doomamatrix



Did anyone else notice that the age posted on the youtube channel profile was 33? Could that be, perhaps, a second person?

Also thought that choice of music seemed quite different than the music chosen for the 5 videos on Loughner's 5 videos. And, the writing on the profiles of the two channels is stylistically different.

I don't think they're the same person, personally.
Anonymous Coward
User ID: 1047074
United States
01/08/2011 08:40 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: HOLY SHIT!!!!!! BREAKING: Democratic Congresswoman Reportedly Shot In Arizona
HA HA HA, I don't smoke weed, never have and never will, I have a Bachelors in Accounting. I'm an Army Veteran. I just had to do a very extensive 20 page research paper on it for one of my Psychology classes. I thought the exact same thing about marijuana. I was dead set against it. My paper had to cover the pros and cons of it and had to be equal in nature. Meaning couldn't be 75% for it and 25% against it, or vice versa, which was very hard to do seeing as I was 100% against it.

Now, if you said that weed slowed your thought process down and made your reaction time slower, I would have had to agree with you. As for having a lasting affect no. But so many people mix marijuana with other drugs, that go in and out of your system very fast and can't be traced. Traces of Marijuana stay in your blood stream for up to 30 days.

[link to www.vitamindcouncil.org]
 Quoting: Anonymous Coward 1192748



OK, you are a dumb shit. What can I say?

THC is the psychoactive ingredient in marijuana.
Tetra-hydra-cannabinol = THC

See here:

[link to www.ncbi.nlm.nih.gov]

Now, STFU.

BTW, PhD here.
cygnid
User ID: 1180544
Canada
01/08/2011 08:40 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: HOLY SHIT!!!!!! BREAKING: Democratic Congresswoman Reportedly Shot In Arizona
If nothing else,. a second suspect is a conspiracy...is bust down some doors..curfew???...you know the drill...

Condolences to the family of man.
Anonymous Coward
User ID: 1214925
United States
01/08/2011 08:41 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: HOLY SHIT!!!!!! BREAKING: Democratic Congresswoman Reportedly Shot In Arizona
"All legislation currently scheduled to be considered by the House of Representatives next week is being postponed so that we can take whatever actions may be necessary in light of today's tragedy,"

WTF? The United States House of Representatives just stops all work due to a single US Representative getting hurt?

And just what actions by the US House of Representatives may be necessary? Are they going to pass resolutions about what her doctor should do?

News








Proud Member Of The Angry Mob