Godlike Productions - Conspiracy Forum
Users Online Now: 2,337 (Who's On?)Visitors Today: 1,302,279
Pageviews Today: 1,812,294Threads Today: 429Posts Today: 9,210
03:49 PM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

***NEWSFlash**** NIBIRU official NOW !!! on fkn CNN! BUMP this WTF don't panic lol

 
Blake
User ID: 708067
Netherlands
02/18/2011 12:36 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: ***NEWSFlash**** NIBIRU official NOW !!! on fkn CNN! BUMP this WTF don't panic lol
Astronut baby.
There is nothing you can say to dissuade the weak minded drones that inhabit this forum.
I found out that it is pointless to argue with a stone.

hf


Perfect example: look at the post below :)
 Quoting: ~Andariel~


LOL, true, true. A planet or brown dwarf hiding unseen only 10 AUs away. Well, if you'll believe that I've got a spaceship in orbit to sell you. Low light years, only one owner.
 Quoting: Astronut


O really? Then why did it take them so long to discover Tyche, an expected gas-giant four times the size of Jupiter? Especially since they've known "for ages" that something was out there, entangling the orbits of Pluto and Neptune, yet apparently this object has been hard to discover.
upstateny

User ID: 750445
United States
02/18/2011 12:41 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: ***NEWSFlash**** NIBIRU official NOW !!! on fkn CNN! BUMP this WTF don't panic lol
I am getting carpal-tunnel syndrome from having to scroll past post after post by you [astronut] ... to get to the beef in a thread about an ancient planet on a fringe conspiracy site. Since I would never go to say,...the Bad Astronomy website to post, let alone spend years there reading and posting thousands of time consuming posts to disprove shit I did not believe ..
 Quoting: zacksavage

I LOVE IT.

this nut DOES SPEND countless hours spamming the site ... all to disprove stuff he doesnt believe in.

Like .. WTF!?
You can always tell a SHILL by how many posts they make on things they don't believe in.
ricde
User ID: 1215302
United States
02/18/2011 12:42 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: ***NEWSFlash**** NIBIRU official NOW !!! on fkn CNN! BUMP this WTF don't panic lol
Maybe this is something the Mayans knew or were told of when they created their calender; it all ends and is reborn after 2012 like it had done in the past.

Mass extinction and a new evolution to follow.
 Quoting: Sireenie


The Mayans couldn't even predict their own end. So it would be stupid to think for a fact that they can predict our end.
Blake
User ID: 708067
Netherlands
02/18/2011 12:50 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: ***NEWSFlash**** NIBIRU official NOW !!! on fkn CNN! BUMP this WTF don't panic lol


...


Dear Dickweed,

Maybe you could point out in my post where I said Nibiru was coming??

Do you even know where the Nibiru theory comes from??

The Sumerians, from a carving showing our solar system with an additional planet...

Which, it is quite interesting that NASA is searching for this star/planet

And like I said before, it doesnt have to come anywhere within sight to sit there and throw comets at us...

Which again, I find interesting that there is a comet on a very close approach to earth named ELEnin that just happens to be closest to our sun on 9/11/11...

Believe what you want..

I will believe what I want..

But quit coming to a fucking CONSPIRACY site just to be an asshole to others that believe NASA is lying to us, like they have about UFOs/Alien life..After all, this is a CONSPIRACY site...

Or that our precious govt would NEVER lie to its people...Like on 9/11..

Move along
 Quoting: Anonymous Coward 1269634


Uh, no. The Sumerians did not 'create' the Nibiru theory. If you actually read shit outside of books published by a guy who admitted to making shit up, you'd discover that Nibiru was the Sumerian name for Jupiter.

The collision theory was created by a delusional crackpot from Wisconsin in 1995, scheduled to happen in 2003.

If you're a theorist, at least try to know the shit you preach.
 Quoting: Anonymous Coward 1233156


That is incorrect. "Nibiru" stands for "planet of the crossing". They described it as a sort of ferry.
Anonymous Coward
User ID: 1269731
United States
02/18/2011 12:59 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: ***NEWSFlash**** NIBIRU official NOW !!! on fkn CNN! BUMP this WTF don't panic lol
If it's really Nibiru then why is it so far away when 2012 is so close? Or perhaps we're being lied to about the distance...?
 Quoting: Dawn Marie


Or what year we are actually in!!
 Quoting: EyeOfPi


Damn dude, I've been wondering/thinking/feeling sort of the same thing myself lately. Time doesn't seem to be working the way it did - what's up w/ that? For example - I bought myself an mp3 player the other day, set the date and time, and days later it was out of sync by a few hours. I've even seen the date go in reverse from the date it was set. Most time and date settings are sync'd now thru the internet etc, but I'm not constantly connected, so my times and dates shift. Anyone else w/ me?
Anonymous Coward
User ID: 1259200
United States
02/18/2011 01:01 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: ***NEWSFlash**** NIBIRU official NOW !!! on fkn CNN! BUMP this WTF don't panic lol
Maybe this is something the Mayans knew or were told of when they created their calender; it all ends and is reborn after 2012 like it had done in the past.

Mass extinction and a new evolution to follow.
 Quoting: Sireenie


whatever my calender ends in Dec, i just buy a new one .
maybe the mayans only new how to count that high.hiding
Anonymous Coward
User ID: 1094960
United States
02/18/2011 01:07 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: ***NEWSFlash**** NIBIRU official NOW !!! on fkn CNN! BUMP this WTF don't panic lol
Since I would never go to say,...the Bad Astronomy website to post,
 Quoting: zacksavage

Believe it or not, this is not about what "you" would do. I really do not care, nor does it matter, that you do not understand or share my motivation for being here. You do not get a say in whether I post here or not. You don't have to read what I have to say, and indeed you say you don't, yet you try to get me to stop posting anyway.


Try to have a good day Astro,...


I already am. Just like you have no say in whether I post here or not, you have no say in the kind of day I'm having. I'm actually enjoying this thread quite a bit. Some may disagree with me, that's their choice, but if I even convince a single lurker then I'm thrilled.
 Quoting: Astronut


LOL what a dick you are LOL

I agree that all this "fantasy" planet nonsense is just that, nonsense, but you truly are a dick.

No one needs a dick to educate them, and I know you think of yourself as some kind of all knowing teacher of the simple minded...but no, you're just a dick.

Yes, no one has any control of what anyone thinks, and of course your worthless waste of life is your's to live. But understand that your social skills are so horrible that even your existence offends most people. Truth!

Doesn't matter what I think, but it matters less what you think because you are a big mouth, know it all, ass stain, that needs to shut his pie hole.

"If I convince a single lurker then I am thrilled", REALLY? Will that "thrill" you? Your life is pitiful and sad if that's all it takes to "thrill" you.

Let these folks believe in their fantasy doom and planets, we all know nothing is going to happen. Don't spoil their fun, it's not your place to do so.

Go off and live your meaningless life and leave the crazy people alone...with your social skils, I would rather listen to them.
Setheory
User ID: 869850
United States
02/18/2011 01:09 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: ***NEWSFlash**** NIBIRU official NOW !!! on fkn CNN! BUMP this WTF don't panic lol
Tell me ASTRO , Do you believe the Sumerians knew more about astrology than we do today?
Funny how nasa and other astrologists have done nothing all these years but confirm that the Sumerians were correct.
 Quoting: 8eyes


Thank you. I needed a good laugh with my morning coffee.

You gotta love GLP...
 Quoting: Setheory 869850




You just can't help yourself... can you?


Did you think everyone missed your Astronomy- Astrology mockery?

Zach is honest.

Are you?
 Quoting: Daniel's Seventieth Seven 1071051


No, I couldn’t help but laugh. It is amusing for me to watch an individual debate the probabilities of a hypothetical body in our solar system without the basic understanding of the differences between “astrology” and “astronomy”.


Did you think everyone missed your Astronomy- Astrology mockery?

 Quoting: Daniel's Seventieth Seven 1071051


No, the sarcasm was clear enough.

Zach is honest.

Are you?
 Quoting: Daniel's Seventieth Seven 1071051


I respect your opinion in regards to Zach’s honesty. Yes, I am honest. Did you have something you wanted to ask? I’ll give you an honest answer.

More importantly, I’m not into self-deception. Do you know how cool it would be if we were visited in the past by an alien civilization? The idea of interaction with an alien civilization from genetic engineering to the building of ancient monuments is an extremely attractive scenario to me. I would love it if that were true… I have a preference for this type of reality. For me personally, it would add an exciting element to what it means to “be human”. That being said, I refuse to let my “wants and desires” dictate or influence my beliefs and conclusions as to what our reality is.

So let me ask you: Do you let your “wants and desires” influence your reality? Does Zach? Be honest…

Most people will deny that they are deceiving themselves. That is human nature. Yet confirmation bias is an ever present affliction and something that is readily present in this thread. If I’m honest, I would have to say that I see it in both Zach and Yourself.
Anonymous Coward
User ID: 895256
Canada
02/18/2011 01:17 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: ***NEWSFlash**** NIBIRU official NOW !!! on fkn CNN! BUMP this WTF don't panic lol
I am in the business of uncovering hidden information and you are in the business of shutting down my business.
 Quoting: zacksavage


You assume much, and worse yet, you proclaim to know things about me which are simply untrue.
 Quoting: Astronut


Can I ask why you would hang out on a conspiracy forum???

If you dont believe then you dont believe

But you are here everyday to debunk everyone on anything space related..
 Quoting: Anonymous Coward 1269634


I like the challenge, it forces me to refine my techniques and develop skills I otherwise wouldn't bother developing. It also gives me a chance to educate those who want to learn. There's a lot of bad information out there, and sometimes it even leads people to harm themselves or at least ruin the lives of their families. There have even been instances where that information has come from amateur astronomers, as was the case with the Hale-Bopp "UFO." I believe amateurs who know better and have the knowledge to debunk such claims have a responsibility to present the truth when they see nonsense and lies masquerading as truth, particularly when it involves claims of "doom." Astronomy is poorly understood by much of today's modern society, and that makes people particularly vulnerable to fall for nonsense claims. Astronomy is a hobby that is best when it is shared, and this forum gives me a great way to share it. It's fun for me, I'm sorry you can't understand that, but your inability to understand it doesn't make my motives sinister.
 Quoting: Astronut


You’re convincingly polished - almost as if you are paid and have plenty of resources behind you for replies like the above!

rockonbsflag
Gazmik

User ID: 487277
United States
02/18/2011 01:17 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: ***NEWSFlash**** NIBIRU official NOW !!! on fkn CNN! BUMP this WTF don't panic lol
More importantly, I’m not into self-deception. Do you know how cool it would be if we were visited in the past by an alien civilization? The idea of interaction with an alien civilization from genetic engineering to the building of ancient monuments is an extremely attractive scenario to me. I would love it if that were true… I have a preference for this type of reality. For me personally, it would add an exciting element to what it means to “be human”. That being said, I refuse to let my “wants and desires” dictate or influence my beliefs and conclusions as to what our reality is.

So let me ask you: Do you let your “wants and desires” influence your reality? Does Zach? Be honest…

Most people will deny that they are deceiving themselves. That is human nature. Yet confirmation bias is an ever present affliction and something that is readily present in this thread. If I’m honest, I would have to say that I see it in both Zach and Yourself.
 Quoting: Setheory 869850

I'd be happy to believe that I'm a gazillionaire, but sadly, the reality is that I'm not. And I'm not going to become a gazillionaire just by believing that I am.
fook me
User ID: 1269457
Croatia
02/18/2011 01:22 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: ***NEWSFlash**** NIBIRU official NOW !!! on fkn CNN! BUMP this WTF don't panic lol
Since I would never go to say,...the Bad Astronomy website to post,
 Quoting: zacksavage

Believe it or not, this is not about what "you" would do. I really do not care, nor does it matter, that you do not understand or share my motivation for being here. You do not get a say in whether I post here or not. You don't have to read what I have to say, and indeed you say you don't, yet you try to get me to stop posting anyway.


Try to have a good day Astro,...


I already am. Just like you have no say in whether I post here or not, you have no say in the kind of day I'm having. I'm actually enjoying this thread quite a bit. Some may disagree with me, that's their choice, but if I even convince a single lurker then I'm thrilled.
 Quoting: Astronut


LOL what a dick you are LOL

I agree that all this "fantasy" planet nonsense is just that, nonsense, but you truly are a dick.

No one needs a dick to educate them, and I know you think of yourself as some kind of all knowing teacher of the simple minded...but no, you're just a dick.

Yes, no one has any control of what anyone thinks, and of course your worthless waste of life is your's to live. But understand that your social skills are so horrible that even your existence offends most people. Truth!

Doesn't matter what I think, but it matters less what you think because you are a big mouth, know it all, ass stain, that needs to shut his pie hole.

"If I convince a single lurker then I am thrilled", REALLY? Will that "thrill" you? Your life is pitiful and sad if that's all it takes to "thrill" you.

Let these folks believe in their fantasy doom and planets, we all know nothing is going to happen. Don't spoil their fun, it's not your place to do so.

Go off and live your meaningless life and leave the crazy people alone...with your social skils, I would rather listen to them.
 Quoting: Anonymous Coward 1094960


HAHAHAHA

clappa
Daniel's Seventieth Seven
User ID: 1071051
United States
02/18/2011 01:22 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: ***NEWSFlash**** NIBIRU official NOW !!! on fkn CNN! BUMP this WTF don't panic lol
I respect your opinion in regards to Zach’s honesty. Yes, I am honest. Did you have something you wanted to ask? I’ll give you an honest answer.

 Quoting: Setheory 869850



Considering that you tend to only appear on threads with and on behalf of Astro, you have already answered the question.






.)
Daniel's Seventieth Seven
User ID: 1071051
United States
02/18/2011 01:24 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: ***NEWSFlash**** NIBIRU official NOW !!! on fkn CNN! BUMP this WTF don't panic lol
So let me ask you: Do you let your “wants and desires” influence your reality? Does Zach? Be honest…

Most people will deny that they are deceiving themselves. That is human nature. Yet confirmation bias is an ever present affliction and something that is readily present in this thread. If I’m honest, I would have to say that I see it in both Zach and Yourself.
 Quoting: Setheory 869850




Can't speak for Zach but The Holy Spirit is the ONLY influence here.





.)
Setheory
User ID: 869850
United States
02/18/2011 01:34 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: ***NEWSFlash**** NIBIRU official NOW !!! on fkn CNN! BUMP this WTF don't panic lol
I respect your opinion in regards to Zach’s honesty. Yes, I am honest. Did you have something you wanted to ask? I’ll give you an honest answer.

 Quoting: Setheory 869850



Considering that you tend to only appear on threads with and on behalf of Astro, you have already answered the question.

 Quoting: Daniel's Seventieth Seven 1071051


Yet a simple search via the “advanced search” feature of GLP shows you to be absolutely wrong.

I encourage anyone to give it a try and see for themselves. Thank you for providing us with an excellent example of “confirmation bias”.
Daniel's Seventieth Seven
User ID: 1071051
United States
02/18/2011 01:37 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: ***NEWSFlash**** NIBIRU official NOW !!! on fkn CNN! BUMP this WTF don't panic lol
I respect your opinion in regards to Zach’s honesty. Yes, I am honest. Did you have something you wanted to ask? I’ll give you an honest answer.

 Quoting: Setheory 869850



Considering that you tend to only appear on threads with and on behalf of Astro, you have already answered the question.

 Quoting: Daniel's Seventieth Seven 1071051


Yet a simple search via the “advanced search” feature of GLP shows you to be absolutely wrong.

I encourage anyone to give it a try and see for themselves. Thank you for providing us with an excellent example of “confirmation bias”.
 Quoting: Setheory 869850



Absolutely?

Thank you for not noticing the word 'tend'.....




.)
NuckinFutz!
User ID: 1245299
United States
02/18/2011 01:41 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: ***NEWSFlash**** NIBIRU official NOW !!! on fkn CNN! BUMP this WTF don't panic lol
planet X is now nearly fact
 Quoting: Anonymous Coward 1236361



Nearly?
tounge
fook 'im
User ID: 1269457
Croatia
02/18/2011 01:41 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: ***NEWSFlash**** NIBIRU official NOW !!! on fkn CNN! BUMP this WTF don't panic lol
I respect your opinion in regards to Zach’s honesty. Yes, I am honest. Did you have something you wanted to ask? I’ll give you an honest answer.

 Quoting: Setheory 869850



Considering that you tend to only appear on threads with and on behalf of Astro, you have already answered the question.






.)
 Quoting: Daniel's Seventieth Seven 1071051


When the pussy is away there are other lawyers around!



poop
Chickensalad

User ID: 1202782
United States
02/18/2011 01:45 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: ***NEWSFlash**** NIBIRU official NOW !!! on fkn CNN! BUMP this WTF don't panic lol
Check out my austalian spiral thread. Nibiru, or SOMETHING large is causing the spiral. Or something large with other 'things' coming with it.


Thread: Australian Spiral: MY Screenshots show a planet or object(s)
 Quoting: MG-42


those spirals are caused by a reaction of Orgone in the atmosphere.
I really don't know what I really want to know....
Anonymous Coward
User ID: 77539
United States
02/18/2011 01:46 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: ***NEWSFlash**** NIBIRU official NOW !!! on fkn CNN! BUMP this WTF don't panic lol
We at GLP can tell the entire world, "Told Ya So"!!!
 Quoting: Jackie Blue


Not all of us. Some of us have stopped talking to others about what we know. Because people only believe what they see on TV. I'm tired of being scoffed at.
fook yeah
User ID: 1269457
Croatia
02/18/2011 01:57 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: ***NEWSFlash**** NIBIRU official NOW !!! on fkn CNN! BUMP this WTF don't panic lol
Did we all forget how scientist scratch their heads lately

MUAHAHAA

NASA discovers exceptional object in our cosmic neighborhood
Nasa scientists recently made a stunning disovery of an exceptional object in our cosmic neighborhood, which stretches across more than half of the sky and are as large as the Milky Way.
NASA scientists are left scratching their heads after discovering two huge bubbles of gamma rays on either side of our galaxy and nobody knows how they got there.
The bubbles were found by NASA's Fermi Gamma-Ray Telescope, which scans the sky every three hours for high-energy light.

Scientists now are conducting more analyses to better understand how the never-before-seen structure was formed. The bubble emissions are much more energetic than the gamma-ray fog seen elsewhere in the Milky Way. The bubbles also appear to have well-defined edges. The structure's shape and emissions suggest it was formed as a result of a large and relatively rapid energy release - the source of which remains a mystery.


.... eh oh jerkit
n3my (OP)

User ID: 1269877
Germany
02/18/2011 01:57 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: ***NEWSFlash**** NIBIRU official NOW !!! on fkn CNN! BUMP this WTF don't panic lol
another old video(2009), showing planetx,
while our second sun (Nibiru) is beyond the oort cloud. The Sun and Nibiru are revolving around their common gravity center.




pseudo scientists and wannabe debunkers found in this threat will tell you its mercury or venuslolsign
Anonymous Coward
User ID: 1249903
United States
02/18/2011 02:00 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: ***NEWSFlash**** NIBIRU official NOW !!! on fkn CNN! BUMP this WTF don't panic lol
another old video(2009), showing planetx,
while our second sun (Nibiru) is beyond the oort cloud. The Sun and Nibiru are revolving around their common gravity center.




pseudo scientists and wannabe debunkers found in this threat will tell you its mercury or venuslolsign
 Quoting: n3my


No, instead, you'll be informed that the person filmed that on a dinky phone camera, through a window, and that the 'second sun' is a known camera artifact or result of filming through a double-glazed window.

[link to www.youtube.com]

You fucking idiot.
n3my (OP)

User ID: 1269877
Germany
02/18/2011 02:08 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: ***NEWSFlash**** NIBIRU official NOW !!! on fkn CNN! BUMP this WTF don't panic lol
quoting the stupid idiot:
No, instead, you'll be informed that the person filmed that on a dinky phone camera, through a window, and that the 'second sun' is a known camera artifact or result of filming through a double-glazed window.

[link to www.youtube.com]

You fucking idiot.

your link is a totally differnt video and proves shit. An artifact would actually move WITH the camera you uneducated dicksucker.
Anonymous Coward
User ID: 1249903
United States
02/18/2011 02:13 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: ***NEWSFlash**** NIBIRU official NOW !!! on fkn CNN! BUMP this WTF don't panic lol
quoting the stupid idiot:
No, instead, you'll be informed that the person filmed that on a dinky phone camera, through a window, and that the 'second sun' is a known camera artifact or result of filming through a double-glazed window.

[link to www.youtube.com]

You fucking idiot.

your link is a totally differnt video and proves shit. An artifact would actually move WITH the camera you uneducated dicksucker.
 Quoting: n3my


Er, it does.

Quite clearly, wickle believer.

Just that these shmucks try to hold it stead as best as they can in order to make it seem like it's there.

Oh, and, uh, never mind that one person with a dinky phone camera filming through a window in the middle of a busy city somehow saw what no-one else did.

I suppose cameras can access alternate dimensions? Or can they see through the chemtrails?

Hm?
Anonymous Coward
User ID: 1169514
United States
02/18/2011 02:14 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: ***NEWSFlash**** NIBIRU official NOW !!! on fkn CNN! BUMP this WTF don't panic lol
Shit just got real.
Anonymous Coward
User ID: 1261557
Canada
02/18/2011 02:27 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: ***NEWSFlash**** NIBIRU official NOW !!! on fkn CNN! BUMP this WTF don't panic lol
Evidence gathered by the NASA space telescope, Wise, offers proof that this gas giant is hidden in the outer Oort Cloud, the most remote part of the solar system. The suspected planet has been named Tyche (pronounced ty-kee) by the two astrophysicists proposing it for "planet" status, Daniel Whitmire and John Matese from the University of Louisiana at Lafayette. The first batch of data on Tyche is due to be released in April. After that, the planet may reveal itself within two years, say the two scientists

This says they will have data released in April and will reveal itself in two years.....this is a very important statement
 Quoting: Anonymous Coward 272315


it will reveal itself in two ears...does it mean we are going to have two suns in our sky after all?
n3my (OP)

User ID: 1269907
Germany
02/18/2011 02:32 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: ***NEWSFlash**** NIBIRU official NOW !!! on fkn CNN! BUMP this WTF don't panic lol
another old video(2009), showing planetx,
while our second sun (Nibiru) is beyond the oort cloud. The Sun and Nibiru are revolving around their common gravity center.




pseudo scientists and wannabe debunkers found in this threat will tell you its mercury or venuslolsign
 Quoting: n3my


No, instead, you'll be informed that the person filmed that on a dinky phone camera, through a window, and that the 'second sun' is a known camera artifact or result of filming through a double-glazed window.

[link to www.youtube.com]

You fucking idiot.
 Quoting: Anonymous Coward 1249903


I suggest visiting the channel of "Nibirurr" . He's actually being ironical u stupid fuck.lol
I wonder how you passed elementary school...and now piss off
Anonymous Coward
User ID: 1177012
United States
02/18/2011 02:33 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: ***NEWSFlash**** NIBIRU official NOW !!! on fkn CNN! BUMP this WTF don't panic lol
Okay what ya think? Psyops, counterintelpro or just the effin truth?! Is CNN going public on Brown Dwarf (Nibiru) with planetx inbound?

"Its 27 million-year orbit could also explain a pattern of mass extinctions on Earth, scientists say."

[link to news.blogs.cnn.com]

I heard bout Tyche, but calling in a brown dwarf with an orbit of destruction is news to me dudes...
Some minor changes on this msm-news and you have the Sumerian Genesis right in yo face.

here you have the most obvious reason why Earth is changing like crazy

Well I knew it like 3 years ago so no problem over here.lol


s226 5a hiding
 Quoting: n3my



25k year orbit sound like uhm PLANET X to me!
Anonymous Coward
User ID: 881815
United States
02/18/2011 02:38 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: ***NEWSFlash**** NIBIRU official NOW !!! on fkn CNN! BUMP this WTF don't panic lol
I am in the business of uncovering hidden information and you are in the business of shutting down my business.
 Quoting: zacksavage


You assume much, and worse yet, you proclaim to know things about me which are simply untrue.
 Quoting: Astronut


Can I ask why you would hang out on a conspiracy forum???

If you dont believe then you dont believe

But you are here everyday to debunk everyone on anything space related..
 Quoting: Anonymous Coward 1269634


I like the challenge, it forces me to refine my techniques and develop skills I otherwise wouldn't bother developing. It also gives me a chance to educate those who want to learn. There's a lot of bad information out there, and sometimes it even leads people to harm themselves or at least ruin the lives of their families. There have even been instances where that information has come from amateur astronomers, as was the case with the Hale-Bopp "UFO." I believe amateurs who know better and have the knowledge to debunk such claims have a responsibility to present the truth when they see nonsense and lies masquerading as truth, particularly when it involves claims of "doom." Astronomy is poorly understood by much of today's modern society, and that makes people particularly vulnerable to fall for nonsense claims. Astronomy is a hobby that is best when it is shared, and this forum gives me a great way to share it. It's fun for me, I'm sorry you can't understand that, but your inability to understand it doesn't make my motives sinister.
 Quoting: Astronut


I see the same. Where is Dr postman and commutator they are famous shills for the establishment too.

bump
PARANOID.

User ID: 923589
United States
02/18/2011 02:40 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: ***NEWSFlash**** NIBIRU official NOW !!! on fkn CNN! BUMP this WTF don't panic lol
This still has absolutely nothing to do with 2012. 27 Million year orbit? That thing isn't going to be coming by for awhile.

This planet also cannot be Nibiru. Nibiru was supposedly the home of the Annunaki. This planet "Tyche" as they are calling it, is made up entirely of gases. So nothing can live there, there is no solid surface.

So its not Nibiru and has absolutely nothing to do with 2012.
 Quoting: Scott M. 1135190


well most large planets have many moons, Perhaps Nibiru is a moon of this one. As far as it being "so far away" not everything in our universe travels at the same speed our solar system observes. We created time based on the rotation of our home planet earth. So it most likley doesnt apply to anything but Earth.

News








Proud Member Of The Angry Mob