Godlike Productions - Conspiracy Forum
Users Online Now: 2,454 (Who's On?)Visitors Today: 1,119,571
Pageviews Today: 1,516,959Threads Today: 351Posts Today: 7,102
01:26 PM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

Jesus Has A Message For Those Of You Left Behind!

 
Anonymous Coward
User ID: 1356045
United States
05/22/2011 04:33 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Jesus Has A Message For Those Of You Left Behind!
I sure could use a vacation, seems if I don't move I'm going to have to go to a shrink on Monday for making things up that simply aren't happening.
 Quoting: Haha TolD ya so


Make sure you mention to your shrink about your shrimp fetish.
Haha TolD ya so

User ID: 1389183
United States
05/22/2011 04:35 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Jesus Has A Message For Those Of You Left Behind!
I sure could use a vacation, seems if I don't move I'm going to have to go to a shrink on Monday for making things up that simply aren't happening.
 Quoting: Haha TolD ya so


Make sure you mention to your shrink about your shrimp fetish.
 Quoting: Anonymous Coward 1356045


Yes and the need for a Messiah to rise and Peace in Israel, for sure I am crazy to hope for such things for the world needs them not.
Tired of all these damn christians, muslims, jews, the church of this and the church of that. I fart in your general direction.

Brian the Lion the Onion of France aka The Anti Christ, Lucifer
Merlin The White Necromancer
Paolin
The Evil One - King Solomon
RaHolDon MeTeTron HoPe
JETT
King Of Atlantis
Last of The Fallen
Zeus of Olympus
The Antichrist 666 (OP)

User ID: 1268273
United States
05/22/2011 04:36 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Jesus Has A Message For Those Of You Left Behind!
Dont ask me.... I'm just a flea on a camels ass sucking out all the food and water stored in its hump!
 Quoting: The Antichrist 666


No you arent. Go look up allegory.
 Quoting: Anonymous Coward 1356045


My pics arent all gory!

savanah
The Antichrist 666 (OP)

User ID: 1268273
United States
05/22/2011 04:38 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Jesus Has A Message For Those Of You Left Behind!
raaa
Anonymous Coward
User ID: 1255066
United States
05/22/2011 04:40 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Jesus Has A Message For Those Of You Left Behind!
Hey Clause, nice to see you posting again. Hope everything is good with you and your family. Many noobs here are not familiar with your story.
The Antichrist 666 (OP)

User ID: 1268273
United States
05/22/2011 04:43 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Jesus Has A Message For Those Of You Left Behind!
Hey Clause, nice to see you posting again. Hope everything is good with you and your family. Many noobs here are not familiar with your story.
 Quoting: Anonymous Coward 1255066


WE are good! none of us were raptured! Thought at least the wife and kids would have passed! eeer....Maybe not the twins LOL














my twins
Only Me
...there is no you

User ID: 1328300
United States
05/22/2011 11:38 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Jesus Has A Message For Those Of You Left Behind!
omluvburnacblondeomluvburn
Here is where I look back.
Here is where you fell.
This is where I got up,
Shaking off my tail
This is where your rope trick
Started to look stale.
A greyhound pass for the boy in the well.

Only Me
...there is no you

User ID: 1328300
United States
05/22/2011 11:39 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Jesus Has A Message For Those Of You Left Behind!
antiom
Here is where I look back.
Here is where you fell.
This is where I got up,
Shaking off my tail
This is where your rope trick
Started to look stale.
A greyhound pass for the boy in the well.

Pastafarian

User ID: 1396108
United States
05/22/2011 11:42 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Jesus Has A Message For Those Of You Left Behind!
lol
Anonymous Coward
User ID: 1342519
United States
05/22/2011 11:43 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Jesus Has A Message For Those Of You Left Behind!
maybe it was a rapture and he didn't take anyone of us.

Damn were skrewed.
Anonymous Coward
User ID: 1340066
United States
05/22/2011 11:43 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Jesus Has A Message For Those Of You Left Behind!
Thought his message woulda been "Lucky you that are left behind, I've removed all the ignorant delusional dingbats, so that the world can be a more intelligent, peaceful place."
Haha TolD ya so

User ID: 1389183
United States
05/22/2011 11:46 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Jesus Has A Message For Those Of You Left Behind!
Thought his message woulda been "Lucky you that are left behind, I've removed all the ignorant delusional dingbats, so that the world can be a more intelligent, peaceful place."
 Quoting: CasinoPimp


More like this :P



Tired of all these damn christians, muslims, jews, the church of this and the church of that. I fart in your general direction.

Brian the Lion the Onion of France aka The Anti Christ, Lucifer
Merlin The White Necromancer
Paolin
The Evil One - King Solomon
RaHolDon MeTeTron HoPe
JETT
King Of Atlantis
Last of The Fallen
Zeus of Olympus
Haha TolD ya so

User ID: 1389183
United States
05/22/2011 11:46 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Jesus Has A Message For Those Of You Left Behind!
He preparest for me a table amongst my enemies
Tired of all these damn christians, muslims, jews, the church of this and the church of that. I fart in your general direction.

Brian the Lion the Onion of France aka The Anti Christ, Lucifer
Merlin The White Necromancer
Paolin
The Evil One - King Solomon
RaHolDon MeTeTron HoPe
JETT
King Of Atlantis
Last of The Fallen
Zeus of Olympus
Satan's Inner Circle

User ID: 42488262
United States
06/28/2013 04:33 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Jesus Has A Message For Those Of You Left Behind!
mybuddy
 Quoting: The Antichrist 666


Love the pic.
The Buddha of cool shit

News








Proud Member Of The Angry Mob