Godlike Productions - Conspiracy Forum
Users Online Now: 2,450 (Who's On?)Visitors Today: 2,158,489
Pageviews Today: 3,060,212Threads Today: 724Posts Today: 14,195
09:31 PM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

Need intuitive help. Looking for light worker. Who I'm ?family is scared of me calling me a lie seeker. Pls lol

 
Jamie
User ID: 1456293
Canada
07/05/2011 08:54 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Need intuitive help. Looking for light worker. Who I'm ?family is scared of me calling me a lie seeker. Pls lol
Iv awoken now I'm finding out who I am but my family. Is hiding it from me I'm a healer but I need help who is willing looking for a light worker.
Anonymous Coward
User ID: 1456317
United States
07/05/2011 09:14 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Need intuitive help. Looking for light worker. Who I'm ?family is scared of me calling me a lie seeker. Pls lol
I have been on this path my friend. You have two choices, one is seek God's help and you can over come anything. Or seek a man's help and you will only be as good as the man teaching you. "Light Worker" is a pagan term, follow at your own fear.
Jamie (OP)
User ID: 1456293
Canada
07/05/2011 09:32 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Need intuitive help. Looking for light worker. Who I'm ?family is scared of me calling me a lie seeker. Pls lol
Being manipulated so it's kindA hard empath but I got a empath manipulator dad that I'm stuck with how would I get around that?
Jamie (OP)
User ID: 1456293
Canada
07/05/2011 09:32 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Need intuitive help. Looking for light worker. Who I'm ?family is scared of me calling me a lie seeker. Pls lol
Being manipulated so it's kindA hard empath but I got a empath manipulator dad that I'm stuck with how would I get around that?
Anonymous Coward
User ID: 1454076
Australia
07/05/2011 09:35 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Need intuitive help. Looking for light worker. Who I'm ?family is scared of me calling me a lie seeker. Pls lol
Lay off the new-age garbage, take your meds and all shall be well.
Jamie (OP)
User ID: 1456293
Canada
07/05/2011 09:47 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Need intuitive help. Looking for light worker. Who I'm ?family is scared of me calling me a lie seeker. Pls lol
SSomething he would he would say I'm on my meds btw and I'd like to know . New age sure but I learnt from ancient teachings thank u very much.
Jamie (OP)
User ID: 1456293
Canada
07/05/2011 09:53 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Need intuitive help. Looking for light worker. Who I'm ?family is scared of me calling me a lie seeker. Pls lol
Lay off the new-age garbage, take your meds and all shall be well.
 Quoting: Anonymous Coward 1454076


I understand but If u knEw what I'm going through lol
EDGEM12012
User ID: 1456388
Canada
07/05/2011 10:13 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Need intuitive help. Looking for light worker. Who I'm ?family is scared of me calling me a lie seeker. Pls lol
keep working those needs & wants,everyones are different, wonder if they should be?.
brewnski

User ID: 1482168
Brazil
07/25/2011 02:45 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Need intuitive help. Looking for light worker. Who I'm ?family is scared of me calling me a lie seeker. Pls lol
Lay off the new-age garbage, take your meds and all shall be well.
 Quoting: Anonymous Coward 1454076


I understand but If u knEw what I'm going through lol
 Quoting: Jamie 1456293


that dude is a douchebag thats butthurt that he wasnt chosen.
yodayoda

News