Godlike Productions - Conspiracy Forum
Users Online Now: 2,251 (Who's On?)Visitors Today: 1,952,832
Pageviews Today: 2,695,676Threads Today: 651Posts Today: 12,662
11:07 PM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

It's Friday Bitches!

 
aether

User ID: 28218601
United Kingdom
01/12/2013 08:14 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: It's Friday Bitches!
Garman906

User ID: 29586165
United States
01/12/2013 08:15 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: It's Friday Bitches!
Missed it
The earth belongs to the animals. We were put here to look after them.
Anonymous Coward
User ID: 23660254
United States
01/12/2013 09:01 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: It's Friday Bitches!
so I washed my car Wednesday, well, I didn't wash it...I paid to have it cleaned. I received this coupon, online, all i had to do was pay for a 'basic' wash, and I would be upgraded to the 'everything' wash or whatever they called it...they made it sound like for $5 i would get this ultimate interior/exterior cleaning, and a wax...not quite...first i had to argue with the dude taking money about the coupon, like I Photoshopped some extravagant deal to save a few bucks...
finally he agreed it was legit1dunno1, but now they had two different 'everything' packages...one was for just the outside, and for ten bucks more, the other included interior...

Since a week before, I picked my dog up from my Mom(reasons why Mom has the dog, I might have explained earlier) and took her out to some trails. Yes, of course, although it is winter here, she is shedding like crazy(Japanese breed, I guess they do things differently). I told her to stay on passenger floor, but alas, she can't hear shit anymore, not that she ever listened any way... Went in to a shop to buy her a burger(she likes to eat out), told her to stay put...you think she did?? Hell no. In 5 minutes she had hair everywhere. even in the hatchback, I don't know how she managed to find her way back there...
Anyway, my new car was covered in Shiba Inu hair..she sheds more hair than my yellow lab(Max) ever did, and she weighs perhaps 1/4 of what he did...plus she can't catch a frisbee worth shit(Max was the best), beside the point, wait, what was the point?

Oh yeah, so I paid the extra $10, total now up to $15 for these guys to clean inside/outside/wax, the works...They were done in 5 minutes...I was going to argue, but it was like 30 to 1, and, like usual, I was an hour late for work...I guess it was 'cleaner'...wtf

-and yeah, the point, to keep the streak going(over ten years now), even though it is January, it has now rained for the past two days since I had the big wash performeddance


On a totally unrelated, but awesome sidenote, while writing this, too long, yet nonsensical diatribe, I have been taking breaks to go outside and watch the sunrise...to my surprise, many gulls have returned... Just moments ago, I witnessed a flock of swans come in, as well..they look mighty cool coming in...there were a couple herons as well..they landed elsewhere..

the lake still holds a thin sheet of ice, which seems to surprise them a bit, but they are all awaiting something...big day ahead for some, I supposethumbs

Holy crap it's late, even for me..sleeping




seacrest outpeace
Anonymous Coward
User ID: 23660254
United States
01/18/2013 04:53 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: It's Friday Bitches!
Yeah not sure how I stumbled upon this, but for some reason it caught my attentionpeace

-at least it's Friday!! Well, my Friday doesn't officially start for another 24 hours, but I am in for a 3 day weekend, when it arrives!! Yay for merockon

Thank You MLK, you know, for all the dreams, and stuff..





-
Anonymous Coward
User ID: 23660254
United States
01/18/2013 05:05 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: It's Friday Bitches!
Anonymous Coward
User ID: 23660254
United States
01/18/2013 06:13 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: It's Friday Bitches!
Hey ladies, watch out for that Texas Music!!!rockonbanana2headbangseal

-been known to change a woman..just sayin'1dunno1peace


Anonymous Coward
User ID: 23660254
United States
01/18/2013 06:37 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: It's Friday Bitches!
ramblings...

Anonymous Coward
User ID: 23660254
United States
01/18/2013 07:04 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: It's Friday Bitches!
Have Mercy...hf


Anonymous Coward
User ID: 23660254
United States
01/18/2013 07:34 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: It's Friday Bitches!
Oh what a night...


Anonymous Coward
User ID: 22379963
United States
01/18/2013 08:04 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: It's Friday Bitches!
:t g i f:
Anonymous Coward
User ID: 23660254
United States
01/18/2013 03:51 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: It's Friday Bitches!
CalmShock

User ID: 5056346
Canada
01/18/2013 03:57 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: It's Friday Bitches!
I don't understand a word of this song, but I speak sign language pretty well... The beat isn't bad either.


Patience is a virtue I just can't wait to achieve - CalmShock
Anonymous Coward
User ID: 23660254
United States
01/18/2013 04:11 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: It's Friday Bitches!
This dude seems to have the plan...no kids and no bitches though..perhaps he will have a change of heart when the time comes...1dunno1

His ending comments are pretty good toololpeace






ha..check out some of the debbie downer comments on youtube...lol, reminds me of some of you people...just sayin'dance
Anonymous Coward
User ID: 23660254
United States
01/18/2013 04:33 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: It's Friday Bitches!
Anonymous Coward
User ID: 22379963
United States
01/18/2013 04:34 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: It's Friday Bitches!


[link to www.youtube.com (secure)]
Anonymous Coward
User ID: 23660254
United States
01/18/2013 04:49 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: It's Friday Bitches!
Cutbait

User ID: 8075299
United States
01/18/2013 06:10 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: It's Friday Bitches!

[link to www.youtube.com]
Anonymous Coward
User ID: 23660254
United States
01/18/2013 06:33 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: It's Friday Bitches!
shit just noticed I was supposed to be at work an hour ago..where does the time go??

This job has ruined me, if I ever have to go and get a real type job someday...that is

Anonymous Coward
User ID: 31244093
Canada
01/18/2013 06:37 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: It's Friday Bitches!
shit just noticed I was supposed to be at work an hour ago..where does the time go??

This job has ruined me, if I ever have to go and get a real type job someday...that is


 Quoting: exiled1


If you do, you'll find the way man

:Big World:
Cutbait

User ID: 8075299
United States
01/18/2013 06:43 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: It's Friday Bitches!
tounge


[link to www.youtube.com]
Anonymous Coward
User ID: 31244093
Canada
01/18/2013 08:32 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: It's Friday Bitches!


5a
KoFFee_

User ID: 1373078
United States
01/18/2013 09:23 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: It's Friday Bitches!
hi



[link to www.youtube.com (secure)]
However, I consider my life worth nothing to me; my only aim is to finish the race and complete the task
the Lord Jesus has given me—the task of testifying to the good news of God’s grace. Acts 20:24

"This man really is the Savior of the world!" John 4:42

Look, he is coming with the clouds, and every eye will see him, even those who pierced him;
and all the peoples of the earth will mourn because of him. So shall it be! Amen.
I am the Alpha and the Omega, " says the Lord God, who is, and who was, and who is to come, the Almighty." Revelation 1:7

I do not own the rights to any video posted, they are for educational/entertainment purposes only.
Sloane

User ID: 30738089
United States
01/18/2013 09:53 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: It's Friday Bitches!


hf
Strangela

User ID: 32842913
United States
01/23/2013 02:42 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: It's Friday Bitches!
 Quoting: exiled1

hiding holy shit!!! I just heard this song for the first time today/yesterday and I cant get it out of my head...this is fucking awesome...lollala
Music produces a kind of pleasure which human nature cannot do without. ~Confucius
Anonymous Coward
User ID: 23660254
United States
01/25/2013 05:53 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: It's Friday Bitches!
 Quoting: exiled1

hiding holy shit!!! I just heard this song for the first time today/yesterday and I cant get it out of my head...this is fucking awesome...lollala
 Quoting: Strangela


just heard it??? -been living under a mushroom? lol :mushroom:--->thats what popped up for the word mushroom(yeah I know there's a thread for that kind of stuff...)1dunno1

any way good to see you around these parts again!!hf

Hey, it's Friday!!

Anonymous Coward
User ID: 23660254
United States
01/25/2013 06:05 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: It's Friday Bitches!
Cutbait

User ID: 8075299
United States
01/25/2013 06:13 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: It's Friday Bitches!
^^^lmao^^^ damn little brother


_________


[link to www.youtube.com]

do some crazy shit this weekend

cool2
Anonymous Coward
User ID: 898568
United States
01/25/2013 11:47 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: It's Friday Bitches!
It's a good weekend for doin' that...

thumbs

Full Moon at 10:39 PM January 26th, 2013 (CST)
Strangela

User ID: 32842913
United States
01/25/2013 12:17 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: It's Friday Bitches!
 Quoting: exiled1

hiding holy shit!!! I just heard this song for the first time today/yesterday and I cant get it out of my head...this is fucking awesome...lollala
 Quoting: Strangela


just heard it??? -been living under a mushroom? lol mushroom--->thats what popped up for the word mushroom(yeah I know there's a thread for that kind of stuff...)1dunno1

any way good to see you around these parts again!!hf

Hey, it's Friday!!

[link to www.youtube.com]
 Quoting: exiled1


Nope not under a shroom just...\/ \/ \/ and YES I AM "whiter than sour cream"!

[link to www.youtube.com]
Music produces a kind of pleasure which human nature cannot do without. ~Confucius
Strangela

User ID: 32842913
United States
01/25/2013 12:24 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: It's Friday Bitches!

[link to www.youtube.com]
Music produces a kind of pleasure which human nature cannot do without. ~Confucius

News