Godlike Productions - Conspiracy Forum
Users Online Now: 1,906 (Who's On?)Visitors Today: 968,796
Pageviews Today: 1,271,738Threads Today: 269Posts Today: 5,153
12:29 PM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

OMG I JUST DRANK SOME OF MY URINE! GOTTA GET READY FOR TSHTF!

 
WithIceblock
User ID: 1467157
Australia
07/15/2011 06:36 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
OMG I JUST DRANK SOME OF MY URINE! GOTTA GET READY FOR TSHTF!
MAN that was GROSS. But at least now I know i can handle it if things get tight after tshtf.

You should try it too, get prepared people!

I KNOW I will survive
Anonymous Coward (OP)
User ID: 1467157
Australia
07/15/2011 06:37 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: OMG I JUST DRANK SOME OF MY URINE! GOTTA GET READY FOR TSHTF!
I gulped down nearly a cup of it. Had to add 2 ice cubes to finish the last bit. Not as bad as i thought it would be.

I will not die of thirst this i know
Anonymous Coward (OP)
User ID: 1467157
Australia
07/15/2011 06:38 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: OMG I JUST DRANK SOME OF MY URINE! GOTTA GET READY FOR TSHTF!
SmileyGlas
Anonymous Coward
User ID: 1466048
Luxembourg
07/15/2011 06:42 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: OMG I JUST DRANK SOME OF MY URINE! GOTTA GET READY FOR TSHTF!
sick bastard
Done it b4!
User ID: 1230294
Netherlands
07/15/2011 06:42 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: OMG I JUST DRANK SOME OF MY URINE! GOTTA GET READY FOR TSHTF!
Was it the morning yellow piss? that's bitter and smelly.
You should try the clear piss after drinking alot plain water, it's much better tasting!
Anonymous Coward (OP)
User ID: 1467157
Australia
07/15/2011 06:43 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: OMG I JUST DRANK SOME OF MY URINE! GOTTA GET READY FOR TSHTF!
im an 18 year old brunette, personal trainer for a living. I just want to survive whats coming. Have to be ready
Anonymous Coward (OP)
User ID: 1467157
Australia
07/15/2011 06:43 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: OMG I JUST DRANK SOME OF MY URINE! GOTTA GET READY FOR TSHTF!
Was it the morning yellow piss? that's bitter and smelly.
You should try the clear piss after drinking alot plain water, it's much better tasting!
 Quoting: Done it b4! 1230294


i also tried eating some of the blood from my monthly flow (im a girl). it was worse, but has nutrition in it.
OCD Chaos Theorist

User ID: 1468064
United States
07/15/2011 06:46 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: OMG I JUST DRANK SOME OF MY URINE! GOTTA GET READY FOR TSHTF!
Might I suggest an alternative? A water filtration system such as the BigBerkey is only around $275 and will filter enough drinking water from even stagnant water to last around eleven years for a single human thus bypassing the need to behave stupidly. I know that's asking a lot of some charcoal and plastic, but I'm sure it's for the best. And before you say something about what if I don't have water to filter; remember then you won't have urine to drink either.flush
I wish I had more time so I could do even less.
Anonymous Coward
User ID: 1230294
Netherlands
07/15/2011 06:46 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: OMG I JUST DRANK SOME OF MY URINE! GOTTA GET READY FOR TSHTF!
Was it the morning yellow piss? that's bitter and smelly.
You should try the clear piss after drinking alot plain water, it's much better tasting!
 Quoting: Done it b4! 1230294


i also tried eating some of the blood from my monthly flow (im a girl). it was worse, but has nutrition in it.
 Quoting: Anonymous Coward 1467157


Are you practicing Witchcraft too? Are scared of dying?
Anonymous Coward (OP)
User ID: 1467157
Australia
07/15/2011 06:46 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: OMG I JUST DRANK SOME OF MY URINE! GOTTA GET READY FOR TSHTF!
Was it the morning yellow piss? that's bitter and smelly.
You should try the clear piss after drinking alot plain water, it's much better tasting!
 Quoting: Done it b4! 1230294


i also tried eating some of the blood from my monthly flow (im a girl). it was worse, but has nutrition in it.
 Quoting: Anonymous Coward 1467157


Are you practicing Witchcraft too? Are scared of dying?
 Quoting: Anonymous Coward 1230294


no im a christian
Anonymous Coward
User ID: 1230294
Netherlands
07/15/2011 06:49 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: OMG I JUST DRANK SOME OF MY URINE! GOTTA GET READY FOR TSHTF!
i also tried eating some of the blood from my monthly flow (im a girl). it was worse, but has nutrition in it.


Are you practicing Witchcraft too? Are scared of dying?


no im a christian


Ok, but I remembered that God forbit gross behaviour!
Anonymous Coward
User ID: 26159
United States
07/15/2011 06:50 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: OMG I JUST DRANK SOME OF MY URINE! GOTTA GET READY FOR TSHTF!
Its not healthy to drink your own urine, it is full of toxins, you should only do it if you are dying of thirst.
And only then after a certain amount of times and your kidneys will shut down.
Anonymous Coward
User ID: 1464581
India
07/15/2011 06:50 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: OMG I JUST DRANK SOME OF MY URINE! GOTTA GET READY FOR TSHTF!
feedtroll
Anonymous Coward
User ID: 26159
United States
07/15/2011 06:51 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: OMG I JUST DRANK SOME OF MY URINE! GOTTA GET READY FOR TSHTF!
Its not healthy to drink your own urine, it is full of toxins, you should only do it if you are dying of thirst.
And only then after a certain amount of times and your kidneys will shut down.
 Quoting: Anonymous Coward 26159


Fucking hell im starting to talk like olaf ffs
Anonymous Coward
User ID: 1230294
Netherlands
07/15/2011 06:52 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: OMG I JUST DRANK SOME OF MY URINE! GOTTA GET READY FOR TSHTF!
Its not healthy to drink your own urine, it is full of toxins, you should only do it if you are dying of thirst.
And only then after a certain amount of times and your kidneys will shut down.
 Quoting: Anonymous Coward 26159


According to some India healing drinking own piss is medicine!
Anonymous Coward
User ID: 1128877
Canada
07/15/2011 06:53 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: OMG I JUST DRANK SOME OF MY URINE! GOTTA GET READY FOR TSHTF!
Anonymous Coward
User ID: 26159
United States
07/15/2011 06:56 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: OMG I JUST DRANK SOME OF MY URINE! GOTTA GET READY FOR TSHTF!
Its not healthy to drink your own urine, it is full of toxins, you should only do it if you are dying of thirst.
And only then after a certain amount of times and your kidneys will shut down.
 Quoting: Anonymous Coward 26159


According to some India healing drinking own piss is medicine!
 Quoting: Anonymous Coward 1230294


No seriously scientifically the amount of water/toxin ratio is bad.
You can do it a few times they teach you this in the military, but after a few times you need to start distilling it because you concentrate the toxins in your kidneys and they start to shutdown.
And after they shut down you start to dehydrate at an even faster rate.
Anonymous Coward
User ID: 1230294
Netherlands
07/15/2011 07:01 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: OMG I JUST DRANK SOME OF MY URINE! GOTTA GET READY FOR TSHTF!
Its not healthy to drink your own urine, it is full of toxins, you should only do it if you are dying of thirst.
And only then after a certain amount of times and your kidneys will shut down.
 Quoting: Anonymous Coward 26159


According to some India healing drinking own piss is medicine!
 Quoting: Anonymous Coward 1230294


No seriously scientifically the amount of water/toxin ratio is bad.
You can do it a few times they teach you this in the military, but after a few times you need to start distilling it because you concentrate the toxins in your kidneys and they start to shutdown.
And after they shut down you start to dehydrate at an even faster rate.
 Quoting: Anonymous Coward 26159


In real life some people surivived after earthquake/accidents/disaster few days/weeks on drinking own piss, when they was stuck at place without water! google the survivors!
Anonymous Coward
User ID: 26159
United States
07/15/2011 07:03 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: OMG I JUST DRANK SOME OF MY URINE! GOTTA GET READY FOR TSHTF!
In real life some people surivived after earthquake/accidents/disaster few days/weeks on drinking own piss, when they was stuck at place without water! google the survivors!
 Quoting: Anonymous Coward 1230294


I know I said that you big Dummy!
But even so after a few times of drinking it then it becomes toxic.
And only if you distill it will you be able to drink it again.
And after a few times of distilling it you wont have enough H20 left in it to survive.
Anonymous Coward (OP)
User ID: 1467157
Australia
07/15/2011 07:04 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: OMG I JUST DRANK SOME OF MY URINE! GOTTA GET READY FOR TSHTF!
OH GUYS I JUST ATE A SMALL TURD. THAT WAS BAD.


BUT I DID IT! NOW I KNOW I WILL SURVIVE!

BEAT THAT!
Anonymous Coward
User ID: 1468680
Canada
07/15/2011 07:04 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: OMG I JUST DRANK SOME OF MY URINE! GOTTA GET READY FOR TSHTF!
I had to google this topic -- too gross to pass up. An older friend of mine, back in the early 80s, drank urine as a hepatitis cuse. It worked. I was too young then to understand what was going on, but I remember her telling me about it. Here's an article from a few years back:

"Contrary to popular perception, urine is not a by-product of the body's waste disposal system but of blood filtration. Nutrient-filled blood passes through the liver, where toxins are removed and excreted as solid waste. The purified blood then goes through another filtering process via the kidneys, where components for which the body has no immediate use are collected in a sterile, watery solution. For that reason, it is highly sterile, consisting of 95 per cent water and five per cent nutrients, including vitamins, minerals, proteins, antibodies and other beneficial ingredients.

Advocates of auto-urine therapy believe that this combination can help cure everything from the common cold to cancer, boosting energy levels and sexual performance along the way. While the practice has always been popular in China, India and South-east Asia, a small but growing band of Western fans are also downing a daily dose. Books with titles such as The Golden Fountain all extol the virtues of urine.

One of the prime movers in the movement, Martha Christy (author of Your Own Perfect Medicine) says that the first toilet visit of the day is the most beneficial. She recommends a regime beginning with five drops of "fresh morning urine" under the tongue before gradually increasing the dosage to as much as a cupful, morning and night. Urine can also be used as eye and ear drops, for gargling with or in the bath."


(Love the part about peeing into the bath.)


[link to www.independent.co.uk]
Anonymous Coward (OP)
User ID: 1467157
Australia
07/15/2011 07:05 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: OMG I JUST DRANK SOME OF MY URINE! GOTTA GET READY FOR TSHTF!
ttb2

it was only about 4cm long and 2cm wide

tasted like poo
Anonymous Coward
User ID: 1468680
Canada
07/15/2011 07:06 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: OMG I JUST DRANK SOME OF MY URINE! GOTTA GET READY FOR TSHTF!
Sorry -- that was supposed to read "hepatitis cure".


So, seriously, OP -- you just ate a turd?


Guess now I'll have to google that, too.
Anonymous Coward
User ID: 1370116
United States
07/15/2011 07:07 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: OMG I JUST DRANK SOME OF MY URINE! GOTTA GET READY FOR TSHTF!
OH GUYS I JUST ATE A SMALL TURD. THAT WAS BAD.


BUT I DID IT! NOW I KNOW I WILL SURVIVE!

BEAT THAT!
 Quoting: Anonymous Coward 1467157


clappa
Anonymous Coward
User ID: 1468680
Canada
07/15/2011 07:10 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: OMG I JUST DRANK SOME OF MY URINE! GOTTA GET READY FOR TSHTF!
Just googled it and nope -- poop has no health benefits. Eating it is indicative of a mental disorder.


[link to healthmad.com]
Anonymous Coward
User ID: 1230294
Netherlands
07/15/2011 07:13 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: OMG I JUST DRANK SOME OF MY URINE! GOTTA GET READY FOR TSHTF!
Just googled it and nope -- poop has no health benefits. Eating it is indicative of a mental disorder.


[link to healthmad.com]
 Quoting: Anonymous Coward 1468680


Recently japanese create turd proteine hamburger! so it can!
Anonymous Coward
User ID: 1437188
Australia
07/15/2011 07:14 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: OMG I JUST DRANK SOME OF MY URINE! GOTTA GET READY FOR TSHTF!
im an 18 year old brunette, personal trainer for a living. I just want to survive whats coming. Have to be ready
 Quoting: Anonymous Coward 1467157


You are game.

You must have crazy sex if you drink your own piss !
Anonymous Coward
User ID: 1230294
Netherlands
07/15/2011 07:15 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: OMG I JUST DRANK SOME OF MY URINE! GOTTA GET READY FOR TSHTF!
OH GUYS I JUST ATE A SMALL TURD. THAT WAS BAD.


BUT I DID IT! NOW I KNOW I WILL SURVIVE!

BEAT THAT!
 Quoting: Anonymous Coward 1467157


Gross! I don't wanna have sex with you!

You are not true believer? you can be only saved by Jesus!
Anonymous Coward
User ID: 1439417
United States
07/15/2011 07:15 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: OMG I JUST DRANK SOME OF MY URINE! GOTTA GET READY FOR TSHTF!
:laughing:

Damn aussies stay having me cracking up

Its like

Paid Members/Members
Mods
Aussies/Canadians
Everyone Else
Anonymous Coward (OP)
User ID: 1467157
Australia
07/15/2011 07:16 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: OMG I JUST DRANK SOME OF MY URINE! GOTTA GET READY FOR TSHTF!
im an 18 year old brunette, personal trainer for a living. I just want to survive whats coming. Have to be ready
 Quoting: Anonymous Coward 1467157


You are game.

You must have crazy sex if you drink your own piss !
 Quoting: Anonymous Coward 1437188


I didnt want to do it, and never will again unless I have to.

s226
Instance

User ID: 1465919
Australia
07/15/2011 07:17 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: OMG I JUST DRANK SOME OF MY URINE! GOTTA GET READY FOR TSHTF!
Its not healthy to drink your own urine, it is full of toxins, you should only do it if you are dying of thirst.
And only then after a certain amount of times and your kidneys will shut down.
 Quoting: Anonymous Coward 26159


Fucking hell im starting to talk like olaf ffs
 Quoting: Anonymous Coward 26159


lolsign
n·stance/ˈinstəns/Noun 1. An example or single occurrence of something: "an instance of corruption"

News