Godlike Productions - Conspiracy Forum
Users Online Now: 1,855 (Who's On?)Visitors Today: 844,643
Pageviews Today: 1,044,670Threads Today: 133Posts Today: 2,638
07:52 AM


Back to Forum
Back to Forum
Back to Thread
Back to Thread
REPORT COPYRIGHT VIOLATION IN MESSAGE
Subject Supreme Court Eligibility Cases Scrubbed From Internet Before 2008 Election
Poster Handle CrazyJarhead
Post Content
A New Jersey attorney who brought the first legal challenge to Barack Obama's occupancy in the Oval Office to the U.S. Supreme Court has published a report revealing that references to a U.S. Supreme Court decision addressing the definition of "natural-born citizen" were scrubbed at one of the key online resources for legal documents.

The Minor v. Happersett case is significant because it is one of very few references in the nation's archives that addresses the definition of "natural-born citizen," a requirement imposed by the U.S. Constitution on only the U.S. president.

That case states:

The Constitution does not in words say who shall be natural-born citizens. Resort must be had elsewhere to ascertain that. At common law, with the nomenclature of which the framers of the Constitution were familiar, it was never doubted that all children born in a country of parents who were its citizens became themselves, upon their birth, citizens also. These were natives or natural-born citizens, as distinguished from aliens or foreigners."

In the dispute over Obama's eligibility, dating back to before his election, it has been argued that the Minor case does not apply. Some have argued that it applies only to voting rights.

But now Leo C. Donofrio, whose original Donofio v. Wells against the New Jersey Secretary of State alleged Obama does not meet the Constitution's Article 2, Section 1 "natural-born citizen" demand for presidents because of his dual citizenship at birth, has released research suggesting that even as Obama was preparing to be the Democratic candidate for president in 2008, someone was scrubbing court records of that case.

"New evidence conclusively establishes that 25 U.S. Supreme Court opinions were sabotaged then republished at Justia.com during the runup to the '08 election," he reported

[link to www.wnd.com]
 
Please verify you're human:




Reason for copyright violation:



News