Godlike Productions - Conspiracy Forum
Users Online Now: 2,123 (Who's On?)Visitors Today: 2,259,484
Pageviews Today: 2,996,999Threads Today: 672Posts Today: 13,784
10:32 PM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

punch-bag thread

 
Xisuthros Rex

User ID: 908143
United States
11/11/2011 07:25 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: punch-bag thread
Wanna know what pisses me off? Sand ninjas...


sandninja



Just when things were gettin good!

Last Edited by Xisuthros Rex on 11/11/2011 07:35 PM
This is my day, there are many like it...but this one is mine.
Lotus Flower (OP)

User ID: 4194600
United Kingdom
11/11/2011 08:08 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: punch-bag thread
Fuck it, sometimes things just really get my goat.

I can think of two things at the moment, so rather than punch the fucking wall, I thought I would post this fucking damn thread.

Feel free to post any fucking gripe you have, right here, in this shit thread.

hunter
 Quoting: Lotus Flower

Hey bro, know sitting wrong on your balls sucks but don't cut them off!!! verydamned
 Quoting: Xisuthros Rex


I would be very surprised if I cut my balls off, I don't have any, I am female lmao
Lotus

Be not forgetful to entertain strangers: for thereby some have entertained angels unawares - Hebrews 13:2

One Crowded hour of glorious life, is worth an age without a name - Thomas Osbert Mordaunt

News