Godlike Productions - Conspiracy Forum
Users Online Now: 1,670 (Who's On?)Visitors Today: 92,285
Pageviews Today: 143,127Threads Today: 31Posts Today: 897
01:22 AM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

Real evidence of GIANTS discovered in New Jersey!

 
SHRModerator
Forum Administrator

01/08/2012 03:51 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Real evidence of GIANTS discovered in New Jersey!
By Atlantians....lol...24-2 baby....despite these pussy worthless POS refs....
____________________________________________________
E-mail anytime SHRGLP@Yahoo.com
Inquiring about a ban?, include the IP address found here. [link to www.showmemyip.com]

Ooooh, see the fire is sweepin' Our very streets today...
Burns like a red coal carpet, Mad bulls lost the way...
War, children, it's just a shot away...it's just a shot away....
cRoSS FiRe

User ID: 3644066
United States
01/08/2012 03:52 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Real evidence of GIANTS discovered in New Jersey!
I saw that coming...

lol
"Nothing is as far away as one minute ago." --Jim Bishop

:gameizovar:

It's DO:OM o'clock. WAKE UP!
SHRModerator (OP)
Forum Administrator

01/08/2012 03:58 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Real evidence of GIANTS discovered in New Jersey!
SACKRAMONIUS!!!!...It's over...
____________________________________________________
E-mail anytime SHRGLP@Yahoo.com
Inquiring about a ban?, include the IP address found here. [link to www.showmemyip.com]

Ooooh, see the fire is sweepin' Our very streets today...
Burns like a red coal carpet, Mad bulls lost the way...
War, children, it's just a shot away...it's just a shot away....
IS-BE

User ID: 6788562
United States
01/08/2012 04:00 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Real evidence of GIANTS discovered in New Jersey!
Yep, 24-2

rofl
SHRModerator (OP)
Forum Administrator

01/08/2012 04:00 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Real evidence of GIANTS discovered in New Jersey!
Osi says screw it...I'll tackle all of yas!....
____________________________________________________
E-mail anytime SHRGLP@Yahoo.com
Inquiring about a ban?, include the IP address found here. [link to www.showmemyip.com]

Ooooh, see the fire is sweepin' Our very streets today...
Burns like a red coal carpet, Mad bulls lost the way...
War, children, it's just a shot away...it's just a shot away....
ScrumpTheTexan
-Controverter-

User ID: 2691183
United States
01/08/2012 04:00 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Real evidence of GIANTS discovered in New Jersey!
I saw that coming...

lol
 Quoting: cRoSS FiRe


+1

I was waiting for this thread, from this guy.

:D
I am a Christian.

Christian does not equal doormat or pushover.

SickOfItAll

"I Have Sworn upon the Altar of God... Eternal Hostility against every form of Tyranny over the mind of man." -Thomas Jefferson, Sep. 23, 1800

MedinaD
For previous Newsletters, click 'Scrump's News Letters' @ [link to www.godlikeproductions.com]
SHRModerator (OP)
Forum Administrator

01/08/2012 04:03 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Real evidence of GIANTS discovered in New Jersey!
That's it...Eli takes the knees after ATL forth and fails...

On to Green Bay, which is gonna be rough....but the G-men looked real strong stomping atlanta and they gave the pack a helluva run and almost got em when they were undefeated....I gotta thing the GIANTS are not the first pick for teams GB wanted to face...
____________________________________________________
E-mail anytime SHRGLP@Yahoo.com
Inquiring about a ban?, include the IP address found here. [link to www.showmemyip.com]

Ooooh, see the fire is sweepin' Our very streets today...
Burns like a red coal carpet, Mad bulls lost the way...
War, children, it's just a shot away...it's just a shot away....
Anonymous Coward
User ID: 6669575
United States
01/08/2012 04:04 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Real evidence of GIANTS discovered in New Jersey!
*praying for a blizzard in WI*
Anonymous Coward
User ID: 2023554
United States
01/08/2012 04:05 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Real evidence of GIANTS discovered in New Jersey!
They just can't get past their first playoff game. Poor showing.

Just embarrassing.
cRoSS FiRe

User ID: 3644066
United States
01/08/2012 04:07 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Real evidence of GIANTS discovered in New Jersey!
I saw that coming...

lol
 Quoting: cRoSS FiRe


+1

I was waiting for this thread, from this guy.

:D
 Quoting: ScrumpTheTexan


Indeed. And the delivery was priceless.

Despite my objections, I must award SHR 5*. chuckle
"Nothing is as far away as one minute ago." --Jim Bishop

:gameizovar:

It's DO:OM o'clock. WAKE UP!
Anonymous Coward
User ID: 2023554
United States
01/08/2012 04:08 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Real evidence of GIANTS discovered in New Jersey!
I saw that coming...

lol
 Quoting: cRoSS FiRe



CrossFire!!! Hello little lady. Been a long time. Miss ya.

Madigan
cRoSS FiRe

User ID: 3644066
United States
01/08/2012 04:09 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Real evidence of GIANTS discovered in New Jersey!
I saw that coming...

lol
 Quoting: cRoSS FiRe



CrossFire!!! Hello little lady. Been a long time. Miss ya.

Madigan
 Quoting: Anonymous Coward 2023554


needznotitle

MADIGAN!!!! hf
"Nothing is as far away as one minute ago." --Jim Bishop

:gameizovar:

It's DO:OM o'clock. WAKE UP!
SHRModerator (OP)
Forum Administrator

01/08/2012 04:09 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Real evidence of GIANTS discovered in New Jersey!
*praying for a blizzard in WI*
 Quoting: ArunaLuna


Big blue can play in the snow...they're used to it too...lol...it ain't gonna be like playin the Fish Sticks out of Miami...!..
____________________________________________________
E-mail anytime SHRGLP@Yahoo.com
Inquiring about a ban?, include the IP address found here. [link to www.showmemyip.com]

Ooooh, see the fire is sweepin' Our very streets today...
Burns like a red coal carpet, Mad bulls lost the way...
War, children, it's just a shot away...it's just a shot away....
Anonymous Coward
User ID: 1392631
United States
01/08/2012 04:12 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Real evidence of GIANTS discovered in New Jersey!
Atlanta sucked this year. Trust me, I am from Atlanta and an Atlanta fan. Mularkey sucks. Hope he goes. Nothing to be proud about.
SHRModerator (OP)
Forum Administrator

01/08/2012 04:12 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Real evidence of GIANTS discovered in New Jersey!
They just can't get past their first playoff game. Poor showing.

Just embarrassing.
 Quoting: Anonymous Coward 2023554


They couldn't even score...Manning gave em the 2 points with that grounding....BTW last 3 teams to beat ATL in the playoffs?....went to the big game....

How awesome would a rematch of the New England Patsyrats and the NEW YORK GIANTS superbowl be?....pretty freakin awesome...that's the answer!
____________________________________________________
E-mail anytime SHRGLP@Yahoo.com
Inquiring about a ban?, include the IP address found here. [link to www.showmemyip.com]

Ooooh, see the fire is sweepin' Our very streets today...
Burns like a red coal carpet, Mad bulls lost the way...
War, children, it's just a shot away...it's just a shot away....
Anonymous Coward
User ID: 2023554
United States
01/08/2012 04:14 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Real evidence of GIANTS discovered in New Jersey!
They just can't get past their first playoff game. Poor showing.

Just embarrassing.
 Quoting: Anonymous Coward 2023554


They couldn't even score...Manning gave em the 2 points with that grounding....BTW last 3 teams to beat ATL in the playoffs?....went to the big game....

How awesome would a rematch of the New England Patsyrats and the NEW YORK GIANTS superbowl be?....pretty freakin awesome...that's the answer!
 Quoting: SHR


You're not at all a Giants fan are you? LOL

Atlanta shot themselves in the foot when they let their right guard go.
Just saying. ; )

hi to you too SHR

Madigan
SHRModerator (OP)
Forum Administrator

01/08/2012 04:17 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Real evidence of GIANTS discovered in New Jersey!
They just can't get past their first playoff game. Poor showing.

Just embarrassing.
 Quoting: Anonymous Coward 2023554


They couldn't even score...Manning gave em the 2 points with that grounding....BTW last 3 teams to beat ATL in the playoffs?....went to the big game....

How awesome would a rematch of the New England Patsyrats and the NEW YORK GIANTS superbowl be?....pretty freakin awesome...that's the answer!
 Quoting: SHR


You're not at all a Giants fan are you? LOL

Atlanta shot themselves in the foot when they let their right guard go.
Just saying. ; )

hi to you too SHR

Madigan
 Quoting: Anonymous Coward 2023554


True...they needed more rightguard because they fookin STUNK today...but the GIANTS played a real good game...give em credit...they didn't forget how to play football the whole day like they did often enough during the reg season...lol...
____________________________________________________
E-mail anytime SHRGLP@Yahoo.com
Inquiring about a ban?, include the IP address found here. [link to www.showmemyip.com]

Ooooh, see the fire is sweepin' Our very streets today...
Burns like a red coal carpet, Mad bulls lost the way...
War, children, it's just a shot away...it's just a shot away....
cRoSS FiRe

User ID: 3644066
United States
01/08/2012 04:17 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Real evidence of GIANTS discovered in New Jersey!
They just can't get past their first playoff game. Poor showing.

Just embarrassing.
 Quoting: Anonymous Coward 2023554


They couldn't even score...Manning gave em the 2 points with that grounding....BTW last 3 teams to beat ATL in the playoffs?....went to the big game....

How awesome would a rematch of the New England Patsyrats and the NEW YORK GIANTS superbowl be?....pretty freakin awesome...that's the answer!
 Quoting: SHR


Go Pats!

ohno hiding2
"Nothing is as far away as one minute ago." --Jim Bishop

:gameizovar:

It's DO:OM o'clock. WAKE UP!
SimonMagus

User ID: 2041068
United States
01/08/2012 04:20 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Real evidence of GIANTS discovered in New Jersey!
Giants are the only team that can beat the Packers!

I know what you mean about the refs, but seriously, can the Giants run a punt return without an illegal block in the back? One guy did it twice on the same play. You would think a "special teams" specialist would know the goddam rules...
Gno Thy Self
Anonymous Coward
User ID: 2023554
United States
01/08/2012 04:20 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Real evidence of GIANTS discovered in New Jersey!
They just can't get past their first playoff game. Poor showing.

Just embarrassing.
 Quoting: Anonymous Coward 2023554


They couldn't even score...Manning gave em the 2 points with that grounding....BTW last 3 teams to beat ATL in the playoffs?....went to the big game....

How awesome would a rematch of the New England Patsyrats and the NEW YORK GIANTS superbowl be?....pretty freakin awesome...that's the answer!
 Quoting: SHR


You're not at all a Giants fan are you? LOL

Atlanta shot themselves in the foot when they let their right guard go.
Just saying. ; )

hi to you too SHR

Madigan
 Quoting: Anonymous Coward 2023554


True...they needed more rightguard because they fookin STUNK today...but the GIANTS played a real good game...give em credit...they didn't forget how to play football the whole day like they did often enough during the reg season...lol...
 Quoting: SHR


Kudos to the Giants!.....LOL....there.
They did play good. I have nothing against them.

It's just been an awfully strange season all the way around the league.
Next year will be better.

Madigan
Anonymous Coward
User ID: 8455449
United States
01/08/2012 04:20 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Real evidence of GIANTS discovered in New Jersey!
That's it...Eli takes the knees after ATL forth and fails...

On to Green Bay, which is gonna be rough....but the G-men looked real strong stomping atlanta and they gave the pack a helluva run and almost got em when they were undefeated....I gotta thing the GIANTS are not the first pick for teams GB wanted to face...
 Quoting: SHR



You got that right, SRH, Packers want nothing to do with the Giants.

Packers' offensive line is decimated, good luck against the Giant defense.

Packers also have the worst defense in the league.


Should be a hell of a game, but watch out for the 49ers, they're the sleepers in the NFC playoffs.

Even so, I think the SB will be Saints & Pats, Saints winning.
Anonymous Coward
User ID: 8238171
United States
01/08/2012 04:22 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Real evidence of GIANTS discovered in New Jersey!
Ron Paul approves this message, promises to eliminate the salary cap and free all jailed NFL players.
cRoSS FiRe

User ID: 3644066
United States
01/08/2012 04:22 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Real evidence of GIANTS discovered in New Jersey!
Kudos to the Giants!.....LOL....there.
They did play good. I have nothing against them.

It's just been an awfully strange season all the way around the league.
Next year will be better.

Madigan
 Quoting: Anonymous Coward 2023554


Okay, now re-register so we can discuss football! blwkss
"Nothing is as far away as one minute ago." --Jim Bishop

:gameizovar:

It's DO:OM o'clock. WAKE UP!
SHRModerator (OP)
Forum Administrator

01/08/2012 04:24 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Real evidence of GIANTS discovered in New Jersey!
They just can't get past their first playoff game. Poor showing.

Just embarrassing.
 Quoting: Anonymous Coward 2023554


They couldn't even score...Manning gave em the 2 points with that grounding....BTW last 3 teams to beat ATL in the playoffs?....went to the big game....

How awesome would a rematch of the New England Patsyrats and the NEW YORK GIANTS superbowl be?....pretty freakin awesome...that's the answer!
 Quoting: SHR


Go Pats!

ohno hiding2
 Quoting: cRoSS FiRe


Come git some!!!

Y'all don't really want it now....


____________________________________________________
E-mail anytime SHRGLP@Yahoo.com
Inquiring about a ban?, include the IP address found here. [link to www.showmemyip.com]

Ooooh, see the fire is sweepin' Our very streets today...
Burns like a red coal carpet, Mad bulls lost the way...
War, children, it's just a shot away...it's just a shot away....
Anonymous Coward
User ID: 2023554
United States
01/08/2012 04:25 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Real evidence of GIANTS discovered in New Jersey!
That's it...Eli takes the knees after ATL forth and fails...

On to Green Bay, which is gonna be rough....but the G-men looked real strong stomping atlanta and they gave the pack a helluva run and almost got em when they were undefeated....I gotta thing the GIANTS are not the first pick for teams GB wanted to face...
 Quoting: SHR



You got that right, SRH, Packers want nothing to do with the Giants.

Packers' offensive line is decimated, good luck against the Giant defense.

Packers also have the worst defense in the league.


Should be a hell of a game, but watch out for the 49ers, they're the sleepers in the NFC playoffs.

Even so, I think the SB will be Saints & Pats, Saints winning.
 Quoting: Anonymous Coward 8455449


There ya go! I'd love to see the 49ers beat the Saints.
Ever since they got rid of Singletary...that team has turned around.

They may surprise.
Anonymous Coward
User ID: 941185
United States
01/08/2012 04:25 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Real evidence of GIANTS discovered in New Jersey!
What are you talking about?
Anonymous Coward
User ID: 2023554
United States
01/08/2012 04:26 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Real evidence of GIANTS discovered in New Jersey!
Kudos to the Giants!.....LOL....there.
They did play good. I have nothing against them.

It's just been an awfully strange season all the way around the league.
Next year will be better.

Madigan
 Quoting: Anonymous Coward 2023554


Okay, now re-register so we can discuss football! blwkss
 Quoting: cRoSS FiRe


LOL....seriously.

I did try to sign back in (forgot my password) but the temporary password
didn't work.

SHR....what am I doing wrong?
MONSTER

User ID: 2122560
United States
01/08/2012 04:27 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Real evidence of GIANTS discovered in New Jersey!
I want to see pictures of the real Giants.
KINGDOMS, NATIONS AND KINGS HAVE BEEN BROUGHT DOWN TO THEIR KNEES WITH ONE GLANCE FROM A WOMAN.

I WEAR MY SKIN OF ARMOR SO NO ONE CAN GET IN AND NO ONE CAN GET OUT.

HOW CAN I MOURN YOU, WHEN I HAVE NEVER LET YOU GO, monster 1991-2008 RIP
SHRModerator (OP)
Forum Administrator

01/08/2012 04:29 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Real evidence of GIANTS discovered in New Jersey!
That's it...Eli takes the knees after ATL forth and fails...

On to Green Bay, which is gonna be rough....but the G-men looked real strong stomping atlanta and they gave the pack a helluva run and almost got em when they were undefeated....I gotta thing the GIANTS are not the first pick for teams GB wanted to face...
 Quoting: SHR



You got that right, SRH, Packers want nothing to do with the Giants.

Packers' offensive line is decimated, good luck against the Giant defense.

Packers also have the worst defense in the league.


Should be a hell of a game, but watch out for the 49ers, they're the sleepers in the NFC playoffs.

Even so, I think the SB will be Saints & Pats, Saints winning.
 Quoting: Anonymous Coward 8455449


The GIANTS aren't afraid of the pack...they want payback for the lame win in reg season anyway....and you're right...GB has serious injury problems exactly where don't want them against the G-men...if the NYG can deeat them?...good chance they'll face SF...but NO CAN beat SF...it's all going be one who wants it more in the Div games...
____________________________________________________
E-mail anytime SHRGLP@Yahoo.com
Inquiring about a ban?, include the IP address found here. [link to www.showmemyip.com]

Ooooh, see the fire is sweepin' Our very streets today...
Burns like a red coal carpet, Mad bulls lost the way...
War, children, it's just a shot away...it's just a shot away....
Anonymous Coward
User ID: 8238171
United States
01/08/2012 04:35 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Real evidence of GIANTS discovered in New Jersey!
Ron Paul picks Patriots to win Super Bowl, promises a White House meet and greet.
SHRModerator (OP)
Forum Administrator

01/08/2012 04:36 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Real evidence of GIANTS discovered in New Jersey!
They just can't get past their first playoff game. Poor showing.

Just embarrassing.
 Quoting: Anonymous Coward 2023554


They couldn't even score...Manning gave em the 2 points with that grounding....BTW last 3 teams to beat ATL in the playoffs?....went to the big game....

How awesome would a rematch of the New England Patsyrats and the NEW YORK GIANTS superbowl be?....pretty freakin awesome...that's the answer!
 Quoting: SHR


Go Pats!

ohno hiding2
 Quoting: cRoSS FiRe


Come git some!!!

Y'all don't really want it now....


 Quoting: SHR


LOL...I just made my wife watch that video with the head phones on, she doesn;t really watch football but does when the GIANTS are on and I am....all she do is make pain faces and she said...They're hurting that guy, that's not really...OMG LOOK AT THE SIZE OF THAT GUYS ARMS, HOLY SHIT!!!...after Strahan sacked Brady....lol!
____________________________________________________
E-mail anytime SHRGLP@Yahoo.com
Inquiring about a ban?, include the IP address found here. [link to www.showmemyip.com]

Ooooh, see the fire is sweepin' Our very streets today...
Burns like a red coal carpet, Mad bulls lost the way...
War, children, it's just a shot away...it's just a shot away....

News








Proud Member Of The Angry Mob