Godlike Productions - Conspiracy Forum
Users Online Now: 2,382 (Who's On?)Visitors Today: 56,496
Pageviews Today: 80,838Threads Today: 20Posts Today: 381
12:30 AM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

Time for every american to do their fair share Obammy says!! OMG!

 
saved

User ID: 9497311
United States
01/28/2012 04:33 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Time for every american to do their fair share Obammy says!! OMG!
King obama would like to have every american investigated, who has a bullet ridden piece of cloth or paper ,with his image on the surface! Yep investigated by the secret service no less!!! Your tax payers dollars hard at work!
[link to www.msnbc.msn.com]

I thought it better to move this news flash to my front page so everyone can know why Janet Brewer Governor of Arizona has a right to point her finger in obamas tresonous face. He is deploying national guard troops 100miles from her border to the other side of the globe to protect another foreign nations border!


[link to www.msnbc.msn.com]



Guardsmen will conduct checkpoints, reconnaissance patrols, and observation posts along the international boundaries to observe and verify compliance with the treaty. ochange


Is it any wonder these boys in arizona are shooting up this stupid picture of obamas change?

Gotta wonder if Fox News will cover this!?When will americans have sacrificed enough of their sons and daughters for the policing of the rest of thw world?

Last Edited by saved on 01/28/2012 08:18 AM
Come And Take It!
saved (OP)

User ID: 9497311
United States
01/28/2012 04:38 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Time for every american to do their fair share Obammy says!! OMG!
King obama would like to have every american investigated, who has a bullet ridden piece of cloth or paper ,with his image on the surface! Yep investigated by the secret service no less!!! You tax payers dollars hard at work!
[link to www.msnbc.msn.com]
 Quoting: saved


Instead of arresting, all the guys in the videos running with backpacks of marijuana on their backs, armed with fully auto ak-47's running at will across our southern border illegally into our country.

Where to help with national security, he posted signs warning americans to be very careful where they go down around the border because anyone of these guys might kill you?
Come And Take It!
saved (OP)

User ID: 9497311
United States
01/28/2012 04:41 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Time for every american to do their fair share Obammy says!! OMG!
King obama would like to have every american investigated, who has a bullet ridden piece of cloth or paper ,with his image on the surface! Yep investigated by the secret service no less!!! You tax payers dollars hard at work!
[link to www.msnbc.msn.com]
 Quoting: saved


So maybe we should all post the images to help these guys out! Hell i taped a picture of him up on my punching bag at home, and beat the bloody pulp out of it, it even had a tear on it from the abuse! Will ya have me investigated too? Or how about just investigating anyone who disagrees with you and your stupid anti american policies? Yeah money well spent! Anybody else sick of this shit!?
Come And Take It!
saved (OP)

User ID: 9497311
United States
01/28/2012 04:45 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Time for every american to do their fair share Obammy says!! OMG!
King obama would like to have every american investigated, who has a bullet ridden piece of cloth or paper ,with his image on the surface! Yep investigated by the secret service no less!!! Your tax payers dollars hard at work!
[link to www.msnbc.msn.com]
 Quoting: saved


It is beleived one of the culprits could even be an american highschool student!!!! OH MY GOD! And the secret service has nothing better to do? Than to be "the president with thin skin" little lacky's? I just cant beleive this shit! Please post your feelings about this so i can shut up!

Last Edited by saved on 01/28/2012 04:45 AM
Come And Take It!
saved (OP)

User ID: 9497311
United States
01/28/2012 04:53 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Time for every american to do their fair share Obammy says!! OMG!
King obama would like to have every american investigated, who has a bullet ridden piece of cloth or paper ,with his image on the surface! Yep investigated by the secret service no less!!! Your tax payers dollars hard at work!
[link to www.msnbc.msn.com]
 Quoting: saved


It is beleived one of the culprits could even be an american highschool student!!!! OH MY GOD! And the secret service has nothing better to do? Than to be "the president with thin skin" little lacky's? I just cant beleive this shit! Please post your feelings about this so i can shut up!
 Quoting: saved


Yeah dont investigate or arrest the culprits guilty of running guns down to the mexican drug cartels! Do like you continue to do with your open border policies, post signs warning americans to stay away from their own countries borders. And then sick the big and bad TSA agents on american citizens traveling within our own borders, in our airports frisking our grandmothers for terrorist activities while where its really going on your fully allowing it! And then allowing these criminals here in new mexico to obtain legal drivers license, without proof of citizenship!!!! And you have the nerve to prevent Ran Paul from boarding a plane in his own country on the campaign trail. This administration is getting more retarded by the fucking day! And the president thinks its prudent for himself to not comply with the laws either, doesnt even show up to court to prove his own citizenship.

Last Edited by saved on 01/28/2012 08:06 AM
Come And Take It!
Anonymous Coward
User ID: 9267532
Australia
01/28/2012 04:53 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Time for every american to do their fair share Obammy says!! OMG!
expresses an unusual interest in one of our protectees


How is that unusual?
saved (OP)

User ID: 9497311
United States
01/28/2012 04:57 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Time for every american to do their fair share Obammy says!! OMG!

King obama would like to have every american investigated, who has a bullet ridden piece of cloth or paper ,with his image on the surface! Yep investigated by the secret service no less!!! Your tax payers dollars hard at work!
[link to www.msnbc.msn.com]
 Quoting: saved


It is beleived one of the culprits could even be an american highschool student!!!! OH MY GOD! And the secret service has nothing better to do? Than to be "the president with thin skin" little lacky's? I just cant beleive this shit! Please post your feelings about this so i can shut up!
 Quoting: saved


What about the picture of him i put on my dart board at home now riddles with holes from the darts my friends throw at it while we have a beer? Gonna make the whole country criminals Mr Obama? Or just our citizens and welcome all those who break the laws and dont like the country.

How about being the policeman of the world an go arrest all those in arabic nations wearing shirts glorifying 911, like a badge of honor? No just stay here and keep a watchful eye on us americans who dont like you or your bankrupt ideas!!
Come And Take It!
saved (OP)

User ID: 9497311
United States
01/28/2012 05:01 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Time for every american to do their fair share Obammy says!! OMG!


King obama would like to have every american investigated, who has a bullet ridden piece of cloth or paper ,with his image on the surface! Yep investigated by the secret service no less!!! Your tax payers dollars hard at work!
[link to www.msnbc.msn.com]
 Quoting: saved


It is beleived one of the culprits could even be an american highschool student!!!! OH MY GOD! And the secret service has nothing better to do? Than to be "the president with thin skin" little lacky's? I just cant beleive this shit! Please post your feelings about this so i can shut up!
 Quoting: saved


Yeah and what about allowing the american flag to be desicrated on the grounds of the courthouse and burned and spat upon? Thats ok! Just not a picture of his highness.
Come And Take It!
saved (OP)

User ID: 9497311
United States
01/28/2012 05:03 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Time for every american to do their fair share Obammy says!! OMG!



...


It is beleived one of the culprits could even be an american highschool student!!!! OH MY GOD! And the secret service has nothing better to do? Than to be "the president with thin skin" little lacky's? I just cant beleive this shit! Please post your feelings about this so i can shut up!
 Quoting: saved


Will we now investigate anyone on the internet who does this too?


macgunochange
Come And Take It!
saved (OP)

User ID: 9497311
United States
01/28/2012 05:09 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Time for every american to do their fair share Obammy says!! OMG!



...


Will we now investigate anyone on the internet who does this too?


macgunochange
 Quoting: saved


How about instead of going after your haters, to criminalize them, you do your job instead? Bring the criminals to justice who took our american tax dollars and sent them to failed foreign banks in an effort to save their failed decisions and delinquency. And how about arresting those responsible for sending 700 million tax dollars for america to cairo egypt to help rebuild their places where they practice islam and sharia law?

Last Edited by saved on 01/28/2012 05:10 AM
Come And Take It!
Anonymous Coward
User ID: 9727251
Thailand
01/28/2012 05:14 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Time for every american to do their fair share Obammy says!! OMG!
I've notified the Secret Service of your rantings.
saved (OP)

User ID: 9497311
United States
01/28/2012 05:17 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Time for every american to do their fair share Obammy says!! OMG!





...


Its ok to destroy the flag, just dont damage any pictures of his pompous ass you might have in your possession. How hypocrytical can it get?
Come And Take It!
saved (OP)

User ID: 9497311
United States
01/28/2012 05:17 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Time for every american to do their fair share Obammy says!! OMG!
I've notified the Secret Service of your rantings.
 Quoting: Anonymous Coward 9727251


Oh shit i hear em knocking now! hide the guns honey!
Come And Take It!
saved (OP)

User ID: 9497311
United States
01/28/2012 05:25 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Time for every american to do their fair share Obammy says!! OMG!
I've notified the Secret Service of your rantings.
 Quoting: Anonymous Coward 9727251


It just seems more important now in this country to vilify anyone who doesnt agree with potus rather than go after those who are perpitrating literal crimes against this country! He just announced plans to create several more investigative agencies to hunt down financial criminals in our broke ass country and economy at his state of the union address! Why would we need more agencies like this to expand government? Oh thats right because secret service is gonna be busy policing the populous now, messing up obama photos! You go dick tracy you go!!!!!

Last Edited by saved on 01/28/2012 05:27 AM
Come And Take It!
Anonymous Coward
User ID: 2411972
United States
01/28/2012 05:26 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Time for every american to do their fair share Obammy says!! OMG!
I've notified the Secret Service of your rantings.
 Quoting: Anonymous Coward 9727251


Oh shit i hear em knocking now! hide the guns honey!
 Quoting: saved


might wanna chilll out on the ranting...just sayin, ya never know...
saved (OP)

User ID: 9497311
United States
01/28/2012 05:31 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Time for every american to do their fair share Obammy says!! OMG!
I've notified the Secret Service of your rantings.
 Quoting: Anonymous Coward 9727251


Oh shit i hear em knocking now! hide the guns honey!
 Quoting: saved


might wanna chilll out on the ranting...just sayin, ya never know...
 Quoting: Anonymous Coward 2411972


I dont chill when it comes to the truth. Will we now arrest people for stating the blatanly obvious? More prisons and 40k new laws in this country are not the path to freedom my friend. Lets vilify those who would burn a koran and glorify those who burn the american flag? Hypocracy abounds in this nation, Why should i care what they think? I will always speak the truth. Im not ashamed of what i beleive. And if what i beleive gets me in trouble, then half the nation is in deep doo doo.
Come And Take It!
Anonymous Coward
User ID: 1386821
United States
01/28/2012 05:34 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Time for every american to do their fair share Obammy says!! OMG!
How exactly do they plan on enforcing such a law? Private property can be defaced as the owner pleases.
saved (OP)

User ID: 9497311
United States
01/28/2012 05:35 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Time for every american to do their fair share Obammy says!! OMG!
I've notified the Secret Service of your rantings.
 Quoting: Anonymous Coward 9727251


Oh shit i hear em knocking now! hide the guns honey!
 Quoting: saved


might wanna chilll out on the ranting...just sayin, ya never know...
 Quoting: Anonymous Coward 2411972


Yeah i should watch what i say when nearly five million americans got kicked out of their homes with their children over deceptive lending practices. Then the potus allowed the banks that did it to be bailed out and then turn around and give elaborate bonuses for their success and honest hard work! Yeah better be careful if i disagree!

Last Edited by saved on 01/28/2012 05:42 AM
Come And Take It!
saved (OP)

User ID: 9497311
United States
01/28/2012 05:38 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Time for every american to do their fair share Obammy says!! OMG!
How exactly do they plan on enforcing such a law? Private property can be defaced as the owner pleases.
 Quoting: Anonymous Coward 1386821


By sending federal secret service agents to investigate these monstrous criminals! This is election time! Fuck if he doesnt do his job, lets get these guys out enjoying their second amendment rights, we cant have his image tainted during an election!

Last Edited by saved on 01/28/2012 05:41 AM
Come And Take It!
Anonymous Coward
User ID: 9734885
Hong Kong
01/28/2012 05:41 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Time for every american to do their fair share Obammy says!! OMG!
ITT:

An excellent example of a frothing-at-the-mouth right-wing retard who spams their own thread with replies to no one because the majority of people have gotten so sick of the whiney repetitive bullshit spewed forth by the legions of sheep.
Anonymous Coward
User ID: 1273752
Netherlands
01/28/2012 05:43 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Time for every american to do their fair share Obammy says!! OMG!
Anti Obama propaganda is working big time, have a zip of this delicious cool aid.
saved (OP)

User ID: 9497311
United States
01/28/2012 05:44 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Time for every american to do their fair share Obammy says!! OMG!
ITT:

An excellent example of a frothing-at-the-mouth right-wing retard who spams their own thread with replies to no one because the majority of people have gotten so sick of the whiney repetitive bullshit spewed forth by the legions of sheep.
 Quoting: Anonymous Coward 9734885


Yeah nice coming from dick dong hong kong! Im sure your in love with his socialist facist ass. I here in your country its the same thing, bow down and worship the king.
Come And Take It!
Anonymous Coward
User ID: 9734885
Hong Kong
01/28/2012 05:46 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Time for every american to do their fair share Obammy says!! OMG!
King obama would like to have every american investigated, who has a bullet ridden piece of cloth or paper ,with his image on the surface! Yep investigated by the secret service no less!!! Your tax payers dollars hard at work!
[link to www.msnbc.msn.com]
 Quoting: saved


There is absolutely nothing in the article that says "Obama would like to have every american investigated who has a bullet ridden piece of cloth of paper with his image..."

Nothing, not one part of the article suggests that,nor does it come close.

Your own insanity wants to believe he would want tho, but there is absolutely no evidence to support such a definitive statement.

This is what the secret service does(Protect the POTUS against all threats of any kind) so ummm......what did you think they do?
saved (OP)

User ID: 9497311
United States
01/28/2012 05:46 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Time for every american to do their fair share Obammy says!! OMG!
Anti Obama propaganda is working big time, have a zip of this delicious cool aid.
 Quoting: Anonymous Coward 1273752


No it isnt working and neither is the truth in this country anymore! Go figure,
Come And Take It!
Anonymous Coward
User ID: 9734885
Hong Kong
01/28/2012 05:48 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Time for every american to do their fair share Obammy says!! OMG!
ITT:

An excellent example of a frothing-at-the-mouth right-wing retard who spams their own thread with replies to no one because the majority of people have gotten so sick of the whiney repetitive bullshit spewed forth by the legions of sheep.
 Quoting: Anonymous Coward 9734885


Yeah nice coming from dick dong hong kong! Im sure your in love with his socialist facist ass. I here in your country its the same thing, bow down and worship the king.
 Quoting: saved


Seeing you think Hong Kong(The Forbes best city in the world to do Business multiple years running) is a Socialist country is FUCKING HILARIOUS.

Because it shows how glaringly ignorant you are, much like most Anti-Obama psychotics.

Hear and Here are two different words, try to remember at least basic grammar between smashing your keyboard with a clenched fist and wiping away tears over Obama,
saved (OP)

User ID: 9497311
United States
01/28/2012 05:51 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Time for every american to do their fair share Obammy says!! OMG!
King obama would like to have every american investigated, who has a bullet ridden piece of cloth or paper ,with his image on the surface! Yep investigated by the secret service no less!!! Your tax payers dollars hard at work!
[link to www.msnbc.msn.com]
 Quoting: saved


There is absolutely nothing in the article that says "Obama would like to have every american investigated who has a bullet ridden piece of cloth of paper with his image..."

Nothing, not one part of the article suggests that,nor does it come close.

Your own insanity wants to believe he would want tho, but there is absolutely no evidence to support such a definitive statement.

This is what the secret service does(Protect the POTUS against all threats of any kind) so ummm......what did you think they do?
 Quoting: Anonymous Coward 9734885


The fact that the secret service would investigate anyone over such nonsense shows how misguided this administration is over any common sense solutions to the actual problems this nation is facing. Go after the naysayers, that will stop the growing disatisfaction about all our government isnt doing to stop the looting of our tax dollars and giving it to those who arent worthy.
Come And Take It!
Anonymous Coward
User ID: 1273752
Netherlands
01/28/2012 05:52 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Time for every american to do their fair share Obammy says!! OMG!
Anti Obama propaganda is working big time, have a zip of this delicious cool aid.
 Quoting: Anonymous Coward 1273752


No it isnt working and neither is the truth in this country anymore! Go figure,
 Quoting: saved


You know your country made drinking and making alcohol illegal, it threw 2 nukes on cities, it killed it's own president, it may have lied of going all the way to the moon, it is run for a big part by a few (oil) interest (instead of competitive capitalism).
When was your country ever sane and honest? When it was owning blacks?
The US is the US, it is not going down now, it is not acting extra weird now, this what is is normal, what you think you want or think it was, is made up, that is not real, that is perhaps the actual insane part.
saved (OP)

User ID: 9497311
United States
01/28/2012 05:57 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Time for every american to do their fair share Obammy says!! OMG!
ITT:

An excellent example of a frothing-at-the-mouth right-wing retard who spams their own thread with replies to no one because the majority of people have gotten so sick of the whiney repetitive bullshit spewed forth by the legions of sheep.
 Quoting: Anonymous Coward 9734885


Yeah nice coming from dick dong hong kong! Im sure your in love with his socialist facist ass. I here in your country its the same thing, bow down and worship the king.
 Quoting: saved


Seeing you think Hong Kong(The Forbes best city in the world to do Business multiple years running) is a Socialist country is FUCKING HILARIOUS.

Because it shows how glaringly ignorant you are, much like most Anti-Obama psychotics.

Hear and Here are two different words, try to remember at least basic grammar between smashing your keyboard with a clenched fist and wiping away tears over Obama,
 Quoting: Anonymous Coward 9734885


Oh shit i cant beleive i missed that! And didnt realize i was in a literary contest on hear. I stand corrected. Look we owe yall a great deal of gratitude for all youve done for the world. Im sure given by obamas dedication to solvency you will be getting taken care of next week on the trillions owed you. Not to worry though this thread isnt about Hong Kongs Greatness. Its about the narcasist running this country into the ground, but im sure that will bring hong kong economic standing in the world to new heights! Congradulations!

Last Edited by saved on 01/28/2012 05:58 AM
Come And Take It!
saved (OP)

User ID: 9497311
United States
01/28/2012 06:05 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Time for every american to do their fair share Obammy says!! OMG!
Anti Obama propaganda is working big time, have a zip of this delicious cool aid.
 Quoting: Anonymous Coward 1273752


No it isnt working and neither is the truth in this country anymore! Go figure,
 Quoting: saved


You know your country made drinking and making alcohol illegal, it threw 2 nukes on cities, it killed it's own president, it may have lied of going all the way to the moon, it is run for a big part by a few (oil) interest (instead of competitive capitalism).
When was your country ever sane and honest? When it was owning blacks?
The US is the US, it is not going down now, it is not acting extra weird now, this what is is normal, what you think you want or think it was, is made up, that is not real, that is perhaps the actual insane part.
 Quoting: Anonymous Coward 1273752


I couldnt agree with you more. Until you begin to bring the real criminals to justice it wont change.Eric holder is running guns across our border. And people are dieing from his efforts. We owe China nearly 16 trillion. They told us a month ago that they arent Mexico, and are not asleep like them. What if china was sending guns into america to arm malitias to over throw our government? Would that be acceptable to the U.S.? I dont think any nation wouldnt consider this an open act of war? Yet this move is backed by the potus! It is an international war crime going un punished while he thinks it prudent to have secret service look into a bunch of boys shooting a picture of him....lmao! It doesnt get any more moranic than that!
Come And Take It!
saved (OP)

User ID: 9497311
United States
01/28/2012 06:10 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Time for every american to do their fair share Obammy says!! OMG!
Anti Obama propaganda is working big time, have a zip of this delicious cool aid.
 Quoting: Anonymous Coward 1273752


No it isnt working and neither is the truth in this country anymore! Go figure,
 Quoting: saved


You know your country made drinking and making alcohol illegal, it threw 2 nukes on cities, it killed it's own president, it may have lied of going all the way to the moon, it is run for a big part by a few (oil) interest (instead of competitive capitalism).
When was your country ever sane and honest? When it was owning blacks?
The US is the US, it is not going down now, it is not acting extra weird now, this what is is normal, what you think you want or think it was, is made up, that is not real, that is perhaps the actual insane part.
 Quoting: Anonymous Coward 1273752


I couldnt agree with you more. Until you begin to bring the real criminals to justice it wont change.Eric holder is running guns across our border. And people are dieing from his efforts. We owe China nearly 16 trillion. They told us a month ago that they arent Mexico, and are not asleep like them. What if china was sending guns into america to arm malitias to over throw our government? Would that be acceptable to the U.S.? I dont think any nation wouldnt consider this an open act of war? Yet this move is backed by the potus! It is an international war crime going un punished while he thinks it prudent to have secret service look into a bunch of boys shooting a picture of him....lmao! It doesnt get any more moranic than that!
 Quoting: saved


Our image around the world does not reflect how real americans are just our debased leaderships. Its 4 in the morning here, i hope i get to hear what americans think in a couple hours. Ill be back then most of us are asleep over here, its that time of night. wahahaha
Come And Take It!
Anonymous Coward
User ID: 1273752
Netherlands
01/28/2012 06:25 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Time for every american to do their fair share Obammy says!! OMG!
That gun running thing to Mexico is just one of the many war on drugs episodes, or south america fucking incidients there are. So many things were done in South America which is incomprehensible, senseless and evil. This gun thing is hardly noticeable. I guess it was supposed to be some kind of entrapment or infiltration, done by NSA, CIA or FBI, probably not by Washington politicians or the Potus.

If China was planning a coup inside the US, they must not be interested in their own well-being. I would never think that that is happening, doable or in the interest of anybody.

If your big country cannot handle Iraq, how can China handle the whole area of the US. Get real.

Your president is doing everything possible to help the US and it's presumed interest, just like Bush did and just like Clinton did and people before them.

America's interest after ww2 change a bit, since ww2 it is in the business of building their world empire. This is already going on 60 years, it is not new, it is not just the current admin, and this will not be the last who will try the same too.

News