Godlike Productions - Conspiracy Forum
Users Online Now: 1,590 (Who's On?)Visitors Today: 285,708
Pageviews Today: 477,857Threads Today: 131Posts Today: 2,680
03:42 AM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

I LOVE to kiss babies on the tops of their heads...

 
Anonymous Coward
User ID: 1480093
United States
02/05/2012 06:22 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: I LOVE to kiss babies on the tops of their heads...
No, not you. chuckle

Gogo's smilie should have a comma. I mean, I'm all into to lol cats and the like, but if you're gonna butcher the English language, at least use appropriate punctuation.
 Quoting: Turtle


is that you in the avatar?

you are creepy looken
 Quoting: gogo


Please don't tell me you came here to troll.
 Quoting: SecondPrecession


LOLZZZZZZZZZZZZZZZ

this is a conspiracy site why you maken post about kissing babies heads?
 Quoting: gogo



Okay, prove that you can spell appropriately before you begin condemning women on knowing a truth of life. A baby's head does smell amazing! Don't bash the girl for recognizing truth.

Mayhaps, with abortion and PP, it is a conspiracy. Open your mind or find another thread to bash.
Anonymous Coward
User ID: 1480093
United States
02/05/2012 06:27 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: I LOVE to kiss babies on the tops of their heads...
It amazes me some of the topics of these threads.

You love to kiss babies on the tops of their heads? Really?

Somebody else posted that coconut oil is "awesome". Really?

WHO FUCKING CARES PEOPLE!!!!!!!
 Quoting: Anonymous Coward 982390


wtf

Get over your tiny mind.

Coconut oil cures all kinds of things. And maybe, smelling a baby's head, just might connect you with things you have long forgotten. Jesum crow, get over yourself or find a different thread where being a whiny bitch is more appropriate.
Anonymous Coward
User ID: 1480093
United States
02/05/2012 06:33 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: I LOVE to kiss babies on the tops of their heads...
No, not you. chuckle

Gogo's smilie should have a comma. I mean, I'm all into to lol cats and the like, but if you're gonna butcher the English language, at least use appropriate punctuation.
 Quoting: Turtle


is that you in the avatar?

you are creepy looken
 Quoting: gogo


Yep, not all can appreciate the beauty of a turtle.

:stumpy:
 Quoting: Turtle


Oh yeah, if you are an American - the proper spelling, even encountering slang - would be "lookin'" Not "looken".

If you're gonna be a smart ass, troll monkey and go bash folks, at least be a little intelligent about it - okay? Or else the folks you're fucking with know how infinitely stupid you really are.
ac
User ID: 1053923
United States
02/05/2012 06:37 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: I LOVE to kiss babies on the tops of their heads...
It is disgraceful how some posters can come on a sweet, innocent and delightful thread and dump their psycho garbage on it!
Anonymous Coward
User ID: 1480093
United States
02/05/2012 06:40 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: I LOVE to kiss babies on the tops of their heads...
It is disgraceful how some posters can come on a sweet, innocent and delightful thread and dump their psycho garbage on it!
 Quoting: ac 1053923


I know.

OP was pointing out a truth that all parents know, and then the insect hoard descended.

It's a shame.
ToadMaster

User ID: 10243699
United States
02/05/2012 06:42 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: I LOVE to kiss babies on the tops of their heads...
Such tender moments...

Forgotten memories resurfaced...

A word of caution, young mothers: Do not die before he does.
:toadmaster:
Anonymous Coward
User ID: 9493633
United States
02/05/2012 06:46 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: I LOVE to kiss babies on the tops of their heads...
No, not you. chuckle

Gogo's smilie should have a comma. I mean, I'm all into to lol cats and the like, but if you're gonna butcher the English language, at least use appropriate punctuation.
 Quoting: Turtle


is that you in the avatar?

you are creepy looken
 Quoting: gogo


I swear your one bitch on here I would knock the fuck out personally if I had the chance...your just a low life plain and simple...
 Quoting: ~Angels~

hahaha
Anonymous Coward
User ID: 1480093
United States
02/05/2012 06:48 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: I LOVE to kiss babies on the tops of their heads...
Such tender moments...

Forgotten memories resurfaced...

A word of caution, young mothers: Do not die before he does.
 Quoting: ToadMaster


That's kinda dark. But I guess coming from the dark templar that not unusual.

My son died before me ... so I guess I'm cool.

wtf
Brunhilda

User ID: 1431957
United States
02/05/2012 06:52 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: I LOVE to kiss babies on the tops of their heads...
The question is...WHAT IS GOING ON IN YOUR HEAD!?
You like to smell babies and touch and smotheryour head in them? What the hell?
You sound like a FEMALE PEDOPHILE.
Expect the police to arrest you one day when you go too far and kidnap a child just to smell it at your home., you demented pervert!
bumpstfubump
 Quoting: Anonymous Coward 8572446


And you sound like another paranoid nut dipshit. Do you suffer from conversion disorder?




This is very common something almost every mother knows, a babies head smells wonderful. You must have not spent a lot of time around babies.

There was even a running joke on the TV show "Everybody Loves Raymond" about the old man always smelling the babies heads, he would say he was smelling in the youth.
ToadMaster

User ID: 10243699
United States
02/05/2012 06:56 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: I LOVE to kiss babies on the tops of their heads...
Such tender moments...

Forgotten memories resurfaced...

A word of caution, young mothers: Do not die before he does.
 Quoting: ToadMaster


That's kinda dark. But I guess coming from the dark templar that not unusual.

My son died before me ... so I guess I'm cool.

wtf
 Quoting: Turtle


Fortunate for him.
:toadmaster:
Anonymous Coward
User ID: 1480093
United States
02/05/2012 07:03 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: I LOVE to kiss babies on the tops of their heads...
Such tender moments...

Forgotten memories resurfaced...

A word of caution, young mothers: Do not die before he does.
 Quoting: ToadMaster


That's kinda dark. But I guess coming from the dark templar that not unusual.

My son died before me ... so I guess I'm cool.

wtf
 Quoting: Turtle


Fortunate for him.
 Quoting: ToadMaster


Mayhaps, death is always hardest on the living.
ash ye ash ye

User ID: 8080512
United States
02/05/2012 07:11 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: I LOVE to kiss babies on the tops of their heads...
Such tender moments...

Forgotten memories resurfaced...

A word of caution, young mothers: Do not die before he does.
 Quoting: ToadMaster


That's kinda dark. But I guess coming from the dark templar that not unusual.

My son died before me ... so I guess I'm cool.

wtf
 Quoting: Turtle


Fortunate for him.
 Quoting: ToadMaster


Mayhaps, death is always hardest on the living.
 Quoting: Turtle


I always think living is hardest on the living. And death is the easiest ;)
Anonymous Coward
User ID: 9861862
United States
02/05/2012 07:14 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: I LOVE to kiss babies on the tops of their heads...
Yes, baby heads smell lovely! I always thought it was the Johnson & Johnson! hf

Puppy Breath --- do hear many people say that it smells wonderful. Personally, I don't care for it.
Anonymous Coward
User ID: 9493633
United States
02/05/2012 07:15 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: I LOVE to kiss babies on the tops of their heads...
I always think living is hardest on the living. And death is the easiest ;)
 Quoting: ash ye ash ye



why you always posten about death??


sorry off topic from kissing babies heads..rofl

Thread: For those of you who don't know: Astral Projection

you know nothing about Astral Projection

going through your threads of nonsense...
found this one too... looks like you got busted

[link to www.godlikeproductions.com]
obviously got banned for shilling and upgraded to get back in

;)
 Quoting: ^TrInItY^


and you keep changing your screen name too... my guess you are a big time sock-puppet... multiple accounts
Anonymous Coward
User ID: 1480093
United States
02/05/2012 07:21 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: I LOVE to kiss babies on the tops of their heads...
I always think living is hardest on the living. And death is the easiest ;)
 Quoting: ash ye ash ye



why you always posten about death??

Thread: For those of you who don't know: Astral Projection

you know nothing about Astral Projection
 Quoting: gogo


Why don't you learn how to spell correctly? It's not posten - wtf

How old are you that you have no concept of putting your letters together in a cohesive way, but just fuck with folk? I guaran-damn-tee you have been a bully since you first hit the sand box in preschool.
Anonymous Coward
User ID: 1480093
United States
02/05/2012 07:22 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: I LOVE to kiss babies on the tops of their heads...
Yes, baby heads smell lovely! I always thought it was the Johnson & Johnson! hf

Puppy Breath --- do hear many people say that it smells wonderful. Personally, I don't care for it.
 Quoting: V-Honey


I adore puppy breath. Too bad kitties don't have the same scent. But the scent of their coats are heavenly. hf
Anonymous Coward
User ID: 1492295
United States
02/05/2012 07:23 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: I LOVE to kiss babies on the tops of their heads...
I always think living is hardest on the living. And death is the easiest ;)
 Quoting: ash ye ash ye



why you always posten about death??

Thread: For those of you who don't know: Astral Projection

you know nothing about Astral Projection
 Quoting: gogo


Why don't you learn how to spell correctly? It's not posten - wtf

How old are you that you have no concept of putting your letters together in a cohesive way, but just fuck with folk? I guaran-damn-tee you have been a bully since you first hit the sand box in preschool.
 Quoting: Turtle


lmao...

hf
Anonymous Coward
User ID: 9861862
United States
02/05/2012 07:23 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: I LOVE to kiss babies on the tops of their heads...
Yes, baby heads smell lovely! I always thought it was the Johnson & Johnson! hf

Puppy Breath --- do hear many people say that it smells wonderful. Personally, I don't care for it.
 Quoting: V-Honey


I adore puppy breath. Too bad kitties don't have the same scent. But the scent of their coats are heavenly. hf
 Quoting: Turtle


Totally agree on the smell of their coats!!!
Anonymous Coward
User ID: 1480093
United States
02/05/2012 07:24 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: I LOVE to kiss babies on the tops of their heads...
...


That's kinda dark. But I guess coming from the dark templar that not unusual.

My son died before me ... so I guess I'm cool.

wtf
 Quoting: Turtle


Fortunate for him.
 Quoting: ToadMaster


Mayhaps, death is always hardest on the living.
 Quoting: Turtle


I always think living is hardest on the living. And death is the easiest ;)
 Quoting: ash ye ash ye


I hear this a lot these days from young people. Don't let the world pull you down. You have a lot to offer - but maybe you can't see it yet.

Trust me, though, you do. Hang tight. There is no glory in death - just a lot of pain left on the earth.
ash ye ash ye

User ID: 8080512
United States
02/05/2012 07:25 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: I LOVE to kiss babies on the tops of their heads...
SecondPrecession do you kiss babies like the President does lol ;) hfhf

Last Edited by ash ye ash ye on 02/05/2012 07:26 PM
pharista
User ID: 9948830
02/05/2012 07:27 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: I LOVE to kiss babies on the tops of their heads...
great topic, check out first post of this thread for validation of why many of us may be drawn to babies and pets in this way.


Thread: Spiritual Preparedness - simple practices and meditations to increase self-awareness
hf
Anonymous Coward
User ID: 10229099
United States
02/05/2012 07:28 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: I LOVE to kiss babies on the tops of their heads...
I love eating pussy.
Anonymous Coward
User ID: 1492295
United States
02/05/2012 07:28 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: I LOVE to kiss babies on the tops of their heads...
lmao...


 Quoting: ~Angels~


yes lmao looks like you got busted for threatening another member didn't yah
 Quoting: gogo


who the hell did I threaten? whatever gogo...your a fucking stalker and you know it...leave me the fuck alone!!!!
Anonymous Coward
User ID: 9493633
United States
02/05/2012 07:29 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: I LOVE to kiss babies on the tops of their heads...
No, not you. chuckle

Gogo's smilie should have a comma. I mean, I'm all into to lol cats and the like, but if you're gonna butcher the English language, at least use appropriate punctuation.
 Quoting: Turtle


is that you in the avatar?

you are creepy looken
 Quoting: gogo


I swear your one bitch on here I would knock the fuck out personally if I had the chance...your just a low life plain and simple...
 Quoting: ~Angels~

hahaha
 Quoting: gogo


lmao...


 Quoting: ~Angels~


yes lmao looks like you got busted for threatening another member didn't yah
 Quoting: gogo


who the hell did I threaten? whatever gogo...your a fucking stalker and you know it...leave me the fuck alone!!!!
 Quoting: ~Angels~
Anonymous Coward
User ID: 1492295
United States
02/05/2012 07:30 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: I LOVE to kiss babies on the tops of their heads...
...


is that you in the avatar?

you are creepy looken
 Quoting: gogo


I swear your one bitch on here I would knock the fuck out personally if I had the chance...your just a low life plain and simple...
 Quoting: ~Angels~

hahaha
 Quoting: gogo


lmao...


 Quoting: ~Angels~


yes lmao looks like you got busted for threatening another member didn't yah
 Quoting: gogo


who the hell did I threaten? whatever gogo...your a fucking stalker and you know it...leave me the fuck alone!!!!
 Quoting: ~Angels~

 Quoting: gogo


oh that...oh well...your on my last nerve...it was worth it :P
ash ye ash ye

User ID: 8080512
United States
02/05/2012 07:36 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: I LOVE to kiss babies on the tops of their heads...
...


is that you in the avatar?

you are creepy looken
 Quoting: gogo


I swear your one bitch on here I would knock the fuck out personally if I had the chance...your just a low life plain and simple...
 Quoting: ~Angels~

hahaha
 Quoting: gogo


lmao...


 Quoting: ~Angels~


yes lmao looks like you got busted for threatening another member didn't yah
 Quoting: gogo


who the hell did I threaten? whatever gogo...your a fucking stalker and you know it...leave me the fuck alone!!!!
 Quoting: ~Angels~

 Quoting: gogo


[link to pics.ligthert.net]

That is GOGO
Anonymous Coward
User ID: 1480093
United States
02/05/2012 07:39 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: I LOVE to kiss babies on the tops of their heads...
lmao...


 Quoting: ~Angels~


yes lmao looks like you got busted for threatening another member didn't yah
 Quoting: gogo


Angels doesn't threaten - besides learning to spell correctly, you should gain some aptitude in reading people.

You're kinda stupid, aren't you?
Anonymous Coward
User ID: 9493633
United States
02/05/2012 07:41 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: I LOVE to kiss babies on the tops of their heads...
 Quoting: ash ye ash ye


[link to www.godlikeproductions.com]
obviously got banned for shilling and upgraded to get back in

;)
 Quoting: ^TrInItY^



sockpuppet
Anonymous Coward
User ID: 1480093
United States
02/05/2012 07:43 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: I LOVE to kiss babies on the tops of their heads...
...


I swear your one bitch on here I would knock the fuck out personally if I had the chance...your just a low life plain and simple...
 Quoting: ~Angels~

hahaha
 Quoting: gogo


...


yes lmao looks like you got busted for threatening another member didn't yah
 Quoting: gogo


who the hell did I threaten? whatever gogo...your a fucking stalker and you know it...leave me the fuck alone!!!!
 Quoting: ~Angels~

 Quoting: gogo


[link to pics.ligthert.net]

That is GOGO
 Quoting: ash ye ash ye


Probably so. I don't pick on heavy people, or most other people, but mean people I despise. So, if'n (yes, Gogo, I used my slang correctly in the spelling of if'n) you're just mean - I'll join in the bashing.
Anonymous Coward
User ID: 1492295
United States
02/05/2012 07:45 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: I LOVE to kiss babies on the tops of their heads...
Guys she's probably just drunk...seriously gogo must be bi polar or something...leave her alone and eventually she crawls away...

hf