Godlike Productions - Conspiracy Forum
Users Online Now: 2,728 (Who's On?)Visitors Today: 1,910,746
Pageviews Today: 2,543,735Threads Today: 490Posts Today: 10,792
04:54 PM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

Any hardcore Hendrix fans in the house?

 
Anonymous Coward
User ID: 4628417
Portugal
03/04/2012 06:38 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Any hardcore Hendrix fans in the house?
Been playing for about two years. What do ya think? tomato


Anonymous Coward (OP)
User ID: 4628417
Portugal
03/04/2012 06:47 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Any hardcore Hendrix fans in the house?
Played most of the song note by note, except some licks, which belong to another version (this one is the studio version). Cheers
Anonymous Coward
User ID: 10855647
United States
03/04/2012 06:48 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Any hardcore Hendrix fans in the house?
This is a racist site, they don't listen to Hendrix here. Nice cover though
Whiterabbit R.O.

User ID: 11786888
United States
03/04/2012 06:52 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Any hardcore Hendrix fans in the house?
Pretty damn good man ! especially for two ys , you mustve practiced your azz off!


A bud of mine ,gave him a start i did , he used to play for kid rock, now hes doin his own gigs , started a band , and hes the biggest Hendrix fan i ever did see .


Hes visited Hendrixs parents broke bread with em, oh whats his name?.. ummm oh yeah , Kenny Olsen , google or ? and ck him out , im sure hes got a web site, Kenny Olsen or olson LOL. Even got a gibson named after him, shit i gave him his start think hed stop by once in a while now thats hes big sheet an all ?.. yeah right!


Got electric ladyland in vinyl ssittin right here..........Hmmmmmmmmm


anyway you kick azz bro, keep on truckin man !!! never let anyone steal your shit man the biz is full of crooks jus full of em!!!peace


Hell yeah man you got good shit! And if yas make it dont forget those that got ya there ,dig?hiding

Last Edited by Whiterabbit R.O. on 03/04/2012 06:56 PM
theSearchingJones

User ID: 7804665
United States
03/04/2012 06:56 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Any hardcore Hendrix fans in the house?
Jimi's best album:
enjoy



band
We get the powers over us that we've earned collectively. Humanity, as a whole, is self-interested, shallow, ignorant, violent and immoral; small wonder, therefore, that our leaders (secret or otherwise) reflect that. You want better leaders, become better people.

I forgive myself, I Love myself, I'm sorry, Please forgive me, I forgive you, I love you, Thank you.

God Bless You;
I Bless You;
Bless Yourself(~).

Love is the answer ~ Peace be with You.
Whiterabbit R.O.

User ID: 11786888
United States
03/04/2012 06:57 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Any hardcore Hendrix fans in the house?
Thx jones!
Chrit

User ID: 9751094
United States
03/04/2012 06:57 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Any hardcore Hendrix fans in the house?
Keep it up! Nice job!
I'm only human, it's my biggest flaw.

We must all realize a sink a chair and a pillow are all luxuries of home and a soldiers helmet takes the place of all three.
Iconoclastics

User ID: 1521939
United States
03/04/2012 06:59 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Any hardcore Hendrix fans in the house?
Not bad at all, keep it up!

One of my favorites from Jimi, more low key than usual but absolutely beautiful...


"The person who is in love with their vision of community will destroy community. But the person who loves the people around them will create community everywhere they go." ~ Dietrich Bonhoeffer

"Doubt is not a pleasant condition but certainty is absurd" ~ Voltaire

"The World is my country, all mankind are my brethren, and to do good is my religion." ~ Thomas Paine




On Twitter @Iconoclastics
Anonymous Coward
User ID: 9235268
Canada
03/04/2012 07:06 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Any hardcore Hendrix fans in the house?
im impressed! love the man-bun as well!
Anonymous Coward (OP)
User ID: 4628417
Portugal
03/04/2012 07:06 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Any hardcore Hendrix fans in the house?
Kenny Olson, listened to a solo of his and that sure was a nice kick ass blues feel it had.
Thanks for the comments!
Hendrix is da man
Whiterabbit R.O.

User ID: 11786888
United States
03/04/2012 07:15 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Any hardcore Hendrix fans in the house?
Thx man! Yeah i put on shows booked the venues and the Acts, advertising the whole shit , it was cool , never made any money but that wasnt the point, was the point was was this, the folks would come in the door lookin all tired and sometimes bummin , and when they walked out they was all smilin and stuff , That was KICKAZZ man!!! COBB PRODUCTIONS was called . miss it anyway.............


Rented out ST Andrews hall in Detroit, snd did a few shows at the cleveland AGORA on Euclid ave. Wonder if Z rock is still in the biz... now this was back in 87 to 90 , probably when abouts you was born!

Bro time passes way to fast and like i said WATCH OUT FOR THE MAN WHOS BOUGHT A NEW CAR FROM THE PROFITS HES MADE ON YOUR DREAMS !!!!!!!!!!!!!!!!



For two yrs you Kik AZZ!!!!!!!!!! fk ive been playing for 30 and dont hold a candle to your licks!


k well gotta split man, pups lookin at me like " get off your lazy ass master and take me for my walk you chump!" LOL



hiding

Last Edited by Whiterabbit R.O. on 03/04/2012 07:41 PM
Anonymous Coward
User ID: 1430060
United States
03/04/2012 07:19 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Any hardcore Hendrix fans in the house?
Yes, Thanks
Anonymous Coward
User ID: 1491473
United States
03/04/2012 07:25 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Any hardcore Hendrix fans in the house?
Good job bro. But, seek your own signature, do not be another Kenny Wayne Shepard SRV wannabe. Jimi would tell you the same thing. I've been playing since the age of 10, my first record was a gift from my aunt, "Crash Landing" by Jimi Hendrix.

I learned everything he ever did, but then I branched out and studied Jimi's influences and then Mozart, Paginini, Vivaldi, Larry Carlton and studied Andes Segovia in music college. Branch out young bro and spread your wings.
Anonymous Coward (OP)
User ID: 4628417
Portugal
03/04/2012 07:25 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Any hardcore Hendrix fans in the house?
Damn, why does music suck so much nowadays..
Anonymous Coward
User ID: 1491473
United States
03/04/2012 07:29 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Any hardcore Hendrix fans in the house?
Pretty damn good man ! especially for two ys , you mustve practiced your azz off!


A bud of mine ,gave him a start i did , he used to play for kid rock, now hes doin his own gigs , started a band , and hes the biggest Hendrix fan i ever did see .


Hes visited Hendrixs parents broke bread with em, oh whats his name?.. ummm oh yeah , Kenny Olsen , google or ? and ck him out , im sure hes got a web site, Kenny Olsen or olson LOL. Even got a gibson named after him, shit i gave him his start think hed stop by once in a while now thats hes big sheet an all ?.. yeah right!


Got electric ladyland in vinyl ssittin right here..........Hmmmmmmmmm


anyway you kick azz bro, keep on truckin man !!! never let anyone steal your shit man the biz is full of crooks jus full of em!!!peace


Hell yeah man you got good shit! And if yas make it dont forget those that got ya there ,dig?hiding
 Quoting: Whiterabbit R.O.


Bullshit! Your friend did not visit Jimi's parents! They divorced when Jimi was a kid and his mother died when Jimi was a kid. Do not be gullible!
Anonymous Coward (OP)
User ID: 4628417
Portugal
03/04/2012 07:29 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Any hardcore Hendrix fans in the house?
Good job bro. But, seek your own signature, do not be another Kenny Wayne Shepard SRV wannabe. Jimi would tell you the same thing. I've been playing since the age of 10, my first record was a gift from my aunt, "Crash Landing" by Jimi Hendrix.

I learned everything he ever did, but then I branched out and studied Jimi's influences and then Mozart, Paginini, Vivaldi, Larry Carlton and studied Andes Segovia in music college. Branch out young bro and spread your wings.
 Quoting: Anonymous Coward 1491473


Thanks for the advice, I got lots of loose stuff, but I gotta take the time to put it together. Usually play to backing tracks..have to start making my own backing tracks, or find some rockers to play with heheheh
Cheers!
Anonymous Coward (OP)
User ID: 4628417
Portugal
03/04/2012 07:39 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Any hardcore Hendrix fans in the house?
Gotta love that honesty..
Whiterabbit R.O.

User ID: 11786888
United States
03/04/2012 07:43 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Any hardcore Hendrix fans in the house?
Pretty damn good man ! especially for two ys , you mustve practiced your azz off!


A bud of mine ,gave him a start i did , he used to play for kid rock, now hes doin his own gigs , started a band , and hes the biggest Hendrix fan i ever did see .


Hes visited Hendrixs parents broke bread with em, oh whats his name?.. ummm oh yeah , Kenny Olsen , google or ? and ck him out , im sure hes got a web site, Kenny Olsen or olson LOL. Even got a gibson named after him, shit i gave him his start think hed stop by once in a while now thats hes big sheet an all ?.. yeah right!


Got electric ladyland in vinyl ssittin right here..........Hmmmmmmmmm


anyway you kick azz bro, keep on truckin man !!! never let anyone steal your shit man the biz is full of crooks jus full of em!!!peace


Hell yeah man you got good shit! And if yas make it dont forget those that got ya there ,dig?hiding
 Quoting: Whiterabbit R.O.


Bullshit! Your friend did not visit Jimi's parents! They divorced when Jimi was a kid and his mother died when Jimi was a kid. Do not be gullible!
 Quoting: Anonymous Coward 1491473


WELL thats what he said its on his website , who he visited man!!! If im mistaken is it that big of a deal , SORRY man!!!

Coulda swore he said his parents ! heck no bigge is it? !

Anyway i apologize for bein a human being........ Peace

Last Edited by Whiterabbit R.O. on 03/04/2012 07:45 PM
Anonymous Coward
User ID: 11926130
Brazil
03/04/2012 07:44 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Any hardcore Hendrix fans in the house?
Hendrix rulez!!!


5a
Anonymous Coward (OP)
User ID: 4628417
Portugal
03/04/2012 07:49 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Any hardcore Hendrix fans in the house?
This one I had to upload it to Youtube, since I couldn't find it anywhere. My absolute favorite version of it.
Anonymous Coward (OP)
User ID: 4628417
Portugal
03/04/2012 08:01 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Any hardcore Hendrix fans in the house?
Just can't get enough of them blues
Anonymous Coward (OP)
User ID: 4628417
Portugal
03/04/2012 08:18 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Any hardcore Hendrix fans in the house?
This one just sweeps you off your feet. Absolutely mindblowing what this guy did..
Anonymous Coward (OP)
User ID: 4628417
Portugal
03/04/2012 08:27 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Any hardcore Hendrix fans in the house?
Yeeeaah such a bad ass Albert King cover
Anonymous Coward (OP)
User ID: 4628417
Portugal
03/04/2012 08:32 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Any hardcore Hendrix fans in the house?
Anonymous Coward (OP)
User ID: 4628417
Portugal
03/04/2012 08:33 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Any hardcore Hendrix fans in the house?
I feel ya..
Anonymous Coward (OP)
User ID: 4628417
Portugal
03/04/2012 08:41 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Any hardcore Hendrix fans in the house?
Fucking awesome
Anonymous Coward (OP)
User ID: 4628417
Portugal
03/04/2012 08:50 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Any hardcore Hendrix fans in the house?
Ride on Jimi! We'll meet you on the other side.
Thank you. Your music was the most helping hand on the hardest of times.
Anonymous Coward (OP)
User ID: 4628417
Portugal
03/04/2012 08:50 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Any hardcore Hendrix fans in the house?
Anonymous Coward (OP)
User ID: 4628417
Portugal
03/04/2012 09:04 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Any hardcore Hendrix fans in the house?
This version I had to upload it too, as it didn't seem to exist on the YT library. Amazing
Anonymous Coward (OP)
User ID: 4628417
Portugal
03/04/2012 09:07 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Any hardcore Hendrix fans in the house?
By the way, if someone can identify where the last one (Red House) was performed, I would be much appreciated. Cheers
Anonymous Coward
User ID: 11927587
Brazil
03/04/2012 09:26 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Any hardcore Hendrix fans in the house?
Good!

News