Godlike Productions - Conspiracy Forum
Users Online Now: 1,315 (Who's On?)Visitors Today: 509,515
Pageviews Today: 637,900Threads Today: 103Posts Today: 2,536
05:09 AM


Back to Forum
Back to Forum
Back to Thread
Back to Thread
REPORT COPYRIGHT VIOLATION IN REPLY
Message Subject The hang out...
Poster Handle SFAV
Post Content
...


That's pretty awesome man. I loved Back to the Future. Kinda ironic don't you think?
 Quoting: SFAV


hmm

I am usually one the first who points out the irony in things but I am totally missing it right now.

Explain?

And yeah, loved it when I was a kid.
 Quoting: Psych


In the movie he was "fading" away in the picture. For some reason it remimnded me of that picture in the movie.
 Quoting: SFAV


OK, I already thought you might have refereed to the picture on the guitar but somehow it still didn't sink in.

Sorry..

I don't know.. I am tired.. Worked too much the last couple of days.

I am gonna shut my mouth now before I am gonna make a complete fool of myself.

Too late for that? OK. chuckle
 Quoting: Psych


LOL Trust me I have had plenty of those kind of days.
 
Please verify you're human:




Reason for copyright violation:



News