Godlike Productions - Conspiracy Forum
Users Online Now: 2,191 (Who's On?)Visitors Today: 651,696
Pageviews Today: 955,831Threads Today: 256Posts Today: 5,510
09:01 AM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

Fox article about NASA covering up UFOs

 
Kayak Pulling Kayak
Redneck Yacht Club

User ID: 1544142
United States
05/09/2012 04:53 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Fox article about NASA covering up UFOs
Either we aren't alone, or it's nigh time NASA fixed its dodgy cameras.
For the third time this year, the Solar and Heliospheric Observatory (SOHO) has returned an image of a giant UFO hovering near, or feeding off the Sun. Maybe.

[link to www.foxnews.com]

sheeplebah
Doom on!
Anonymous Coward
User ID: 1370297
United States
05/09/2012 04:55 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Fox article about NASA covering up UFOs
They are just mocking you.
Morning Cup Of Doom (OP)

User ID: 1544142
United States
05/09/2012 04:57 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Fox article about NASA covering up UFOs
bump
Cellz

User ID: 1521277
United States
05/09/2012 05:02 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Fox article about NASA covering up UFOs
maybe these fuckers are mining our sun.. maybe they are the fucks that cause supernova's.. they cant just be absorbing energy.. they have to be interacting with the sun in someway. they donno how the shit works..

i hope they arent destabilizing our sun..
Fatal Error In Reality.sys

Reboot Universe Y/N?
Anonymous Coward
User ID: 1370297
United States
05/09/2012 05:04 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Fox article about NASA covering up UFOs
Thread: BREAKING!!! WTF! NASA CAPTURES UFO NEAR SURFACE OF THE SUN?!?!? WTF
Anonymous Coward
User ID: 10755955
France
05/09/2012 05:35 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Fox article about NASA covering up UFOs
Can't even land on the moon but covering up UFOs LOL!!!!!!
Daniel of the Rose

User ID: 995731
United States
05/09/2012 05:37 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Fox article about NASA covering up UFOs
maybe these fuckers are mining our sun.. maybe they are the fucks that cause supernova's.. they cant just be absorbing energy.. they have to be interacting with the sun in someway. they donno how the shit works..

i hope they arent destabilizing our sun..
 Quoting: Cellz

I had a theory towards that same idea in the past.....it's a possibility....hmmmm
rainrose

News