Godlike Productions - Conspiracy Forum
Users Online Now: 2,455 (Who's On?)Visitors Today: 1,892,593
Pageviews Today: 2,458,014Threads Today: 506Posts Today: 9,138
05:03 PM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

My Love...

 
Anonymous Coward
User ID: 35663107
United States
03/06/2013 06:59 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: My Love...


:HermeT:
 Quoting: Bootes


How about I can't figure you out... :P Other than you have a pure heart and are a beautiful spirit...but something else... I just don't know lol

hf
Anonymous Coward
User ID: 35611489
Canada
03/06/2013 07:00 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: My Love...
I can't so what about it?

bonghit
 Quoting: Bootes


blink

hmmm

okay then... 1dunno1



Universal energy... chuckle

hf
 Quoting: Spirit666


I barr a cuda?

:N Hero:

And I Love my Music

:Lyra:
Anonymous Coward
User ID: 35663462
United Kingdom
03/06/2013 07:12 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: My Love...
Hi Angel. Im the 133 poster. Sorry the kittens didnt make it. At least the cat will live a good life with you and not just a street cat. She will understand. Im gona get me a snow leapard maybe and send you a kitten. If not. I would x
Anonymous Coward
User ID: 35663107
United States
03/06/2013 07:15 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: My Love...
I can't so what about it?

bonghit
 Quoting: Bootes


blink

hmmm

okay then... 1dunno1



Universal energy... chuckle

hf
 Quoting: Spirit666


I barr a cuda?

:N Hero:

And I Love my Music

:Lyra:
 Quoting: Bootes


yes... and yes! lol



hf
Anonymous Coward
User ID: 35663107
United States
03/06/2013 07:20 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: My Love...
Hi Angel. Im the 133 poster. Sorry the kittens didnt make it. At least the cat will live a good life with you and not just a street cat. She will understand. Im gona get me a snow leapard maybe and send you a kitten. If not. I would x
 Quoting: Anonymous Coward 35663462


Hello 133...yes its a blessing to me that she made it through surgery and only has a mild infection from the pg. Thank you for all of the positive thoughts honey hugs

snow leoapard huh? Damn...Like a real leopard? Or a kitty like this?

[link to www.snowbengalkittensforsale.com]

snow bengal kitty lol

hf
Anonymous Coward
User ID: 35611489
Canada
03/06/2013 07:29 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: My Love...
Hi Angel. Im the 133 poster. Sorry the kittens didnt make it. At least the cat will live a good life with you and not just a street cat. She will understand. Im gona get me a snow leapard maybe and send you a kitten. If not. I would x
 Quoting: Anonymous Coward 35663462


Hello 133...yes its a blessing to me that she made it through surgery and only has a mild infection from the pg. Thank you for all of the positive thoughts honey hugs

snow leoapard huh? Damn...Like a real leopard? Or a kitty like this?

[link to www.snowbengalkittensforsale.com]

snow bengal kitty lol

hf
 Quoting: Spirit666


Sorry for your loss Angels, but you know :)

Better Place

:OlManWin:
Anonymous Coward
User ID: 35611489
Canada
03/06/2013 07:33 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: My Love...


hugs
Anonymous Coward
User ID: 35663462
United Kingdom
03/06/2013 07:36 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: My Love...
Hi Angel. Im the 133 poster. Sorry the kittens didnt make it. At least the cat will live a good life with you and not just a street cat. She will understand. Im gona get me a snow leapard maybe and send you a kitten. If not. I would x
 Quoting: Anonymous Coward 35663462


Hello 133...yes its a blessing to me that she made it through surgery and only has a mild infection from the pg. Thank you for all of the positive thoughts honey hugs

snow leoapard huh? Damn...Like a real leopard? Or a kitty like this?

[link to www.snowbengalkittensforsale.com]

snow bengal kitty lol

hf
 Quoting: Spirit666


Hey i cant open the page but yeah il send you all the different types of kitties from around the world. Granted i win the lottery. Hey wheres my money! Im glad the mother still around she sounds sweet. All the best my dear.
Anonymous Coward
User ID: 35663462
United Kingdom
03/06/2013 07:41 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: My Love...
So i guess your thinking well walk to siberia and get you one for free? Meh.
Anonymous Coward
User ID: 35611489
Canada
03/06/2013 07:47 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: My Love...
Anonymous Coward
User ID: 35611489
Canada
03/06/2013 08:01 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: My Love...


:Showing:
Anonymous Coward
User ID: 35611489
Canada
03/06/2013 08:13 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: My Love...
Yep

:Circle Maker:
Anonymous Coward
User ID: 35611489
Canada
03/06/2013 08:14 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: My Love...
Anonymous Coward
User ID: 35271908
United States
03/06/2013 08:43 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: My Love...
Love me plenty /
I might fall /
into the vivid Lifes /
I draw /

Intimate clouds /
and spheres /
they all hate me now /

Clear heads and /
all Thoughts /
Tossed waves I saw /

Ship wrecked fates /
and waiting Wives /
anticipating the dawn /

Miss placed love /
golden gates /
a face dissolved /

upon the docks /
of dreams /
memories screen /
a lifes wait /
your never gone /

I've done wrong /
the art you've thought /
the tapestry holding me /
I couldn't wait

a mirror of a lake /
loves molding sea /
come with me again /
and never fall apart /

take a hand to be /
more closer to our heart /

a clever placed medium /
or a thread of doubt /

a sweater spun of fate /
wear the coat of arms /
let me take your instrument /
and raise the beat /

bless me with your rounds /
our arms never meet defeat /
I hug the universe large /
hold the notes in my teeth /

the breathe of your heart /
lets me see /
I can't do one more thing /
without a synchronized /
acknowledgement /

so tell me /
with patience /
Can you read /
the eyes chart ? /

Sincerly /
A Soul Optometrist /
On God's Sea /

rosesuperman
Anonymous Coward
User ID: 35611489
Canada
03/06/2013 08:50 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: My Love...
Anonymous Coward
User ID: 35611489
Canada
03/06/2013 09:13 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: My Love...


cool2
Anonymous Coward
User ID: 35611489
Canada
03/06/2013 09:22 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: My Love...
Anonymous Coward
User ID: 35271908
United States
03/06/2013 10:47 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: My Love...
Anonymous Coward
User ID: 35271908
United States
03/06/2013 10:55 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: My Love...
Anonymous Coward
User ID: 1805432
Denmark
03/07/2013 06:03 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: My Love...
Anonymous Coward
User ID: 35663107
United States
03/07/2013 07:19 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: My Love...
Hi Angel. Im the 133 poster. Sorry the kittens didnt make it. At least the cat will live a good life with you and not just a street cat. She will understand. Im gona get me a snow leapard maybe and send you a kitten. If not. I would x
 Quoting: Anonymous Coward 35663462


Hello 133...yes its a blessing to me that she made it through surgery and only has a mild infection from the pg. Thank you for all of the positive thoughts honey hugs

snow leoapard huh? Damn...Like a real leopard? Or a kitty like this?

[link to www.snowbengalkittensforsale.com]

snow bengal kitty lol

hf
 Quoting: Spirit666


Hey i cant open the page but yeah il send you all the different types of kitties from around the world. Granted i win the lottery. Hey wheres my money! Im glad the mother still around she sounds sweet. All the best my dear.
 Quoting: Anonymous Coward 35663462


I want to win the lottery too...I don't know where the money is. Its not on my end that's for damn sure lol I keep trying. I buy two tickets a week. One day...yep...one day it will be me!!! lmao... have a good night 133 hugs

hf
Anonymous Coward
User ID: 35663107
United States
03/07/2013 07:24 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: My Love...
Hi Angel. Im the 133 poster. Sorry the kittens didnt make it. At least the cat will live a good life with you and not just a street cat. She will understand. Im gona get me a snow leapard maybe and send you a kitten. If not. I would x
 Quoting: Anonymous Coward 35663462


Hello 133...yes its a blessing to me that she made it through surgery and only has a mild infection from the pg. Thank you for all of the positive thoughts honey hugs

snow leoapard huh? Damn...Like a real leopard? Or a kitty like this?

[link to www.snowbengalkittensforsale.com]

snow bengal kitty lol

hf
 Quoting: Spirit666


Sorry for your loss Angels, but you know :)

Better Place

:OlManWin:
 Quoting: Bootes


Yes...they are thank you Billy. Mamma cat is home and is doing fine today hugs

much love to you honey :)



hf
Anonymous Coward
User ID: 35663107
United States
03/07/2013 07:28 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: My Love...
So i guess your thinking well walk to siberia and get you one for free? Meh.
 Quoting: Anonymous Coward 35663462


nah...lol tounge

All my animals come to me when they are meant too...all have been rescues :)

hf
Anonymous Coward
User ID: 23219872
United States
03/07/2013 07:40 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: My Love...
Hi Angel. Im the 133 poster. Sorry the kittens didnt make it. At least the cat will live a good life with you and not just a street cat. She will understand. Im gona get me a snow leapard maybe and send you a kitten. If not. I would x
 Quoting: Anonymous Coward 35663462


Hello 133...yes its a blessing to me that she made it through surgery and only has a mild infection from the pg. Thank you for all of the positive thoughts honey hugs

snow leoapard huh? Damn...Like a real leopard? Or a kitty like this?

[link to www.snowbengalkittensforsale.com]

snow bengal kitty lol

hf
 Quoting: Spirit666


Hey i cant open the page but yeah il send you all the different types of kitties from around the world. Granted i win the lottery. Hey wheres my money! Im glad the mother still around she sounds sweet. All the best my dear.
 Quoting: Anonymous Coward 35663462


I want to win the lottery too...I don't know where the money is. Its not on my end that's for damn sure lol I keep trying. I buy two tickets a week. One day...yep...one day it will be me!!! lmao... have a good night 133 hugs

hf
 Quoting: Spirit666


I'm so bad with lottery tickets. Have a few winners that I never cashed for about $300 and several other tickets that I never checked.
Anonymous Coward
User ID: 35663107
United States
03/07/2013 07:48 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: My Love...
Love me plenty /
I might fall /
into the vivid Lifes /
I draw /

Intimate clouds /
and spheres /
they all hate me now /

Clear heads and /
all Thoughts /
Tossed waves I saw /

Ship wrecked fates /
and waiting Wives /
anticipating the dawn /

Miss placed love /
golden gates /
a face dissolved /

upon the docks /
of dreams /
memories screen /
a lifes wait /
your never gone /

I've done wrong /
the art you've thought /
the tapestry holding me /
I couldn't wait

a mirror of a lake /
loves molding sea /
come with me again /
and never fall apart /

take a hand to be /
more closer to our heart /

a clever placed medium /
or a thread of doubt /

a sweater spun of fate /
wear the coat of arms /
let me take your instrument /
and raise the beat /

bless me with your rounds /
our arms never meet defeat /
I hug the universe large /
hold the notes in my teeth /

the breathe of your heart /
lets me see /
I can't do one more thing /
without a synchronized /
acknowledgement /

so tell me /
with patience /
Can you read /
the eyes chart ? /

Sincerly /
A Soul Optometrist /
On God's Sea /

rosesuperman
 Quoting: Anonymous Coward 35271908


Beautiful Superman ;) A sweater spun of fate...god I love that line. Just the whole thing was amazing :) Good to see you again... hugs

rose
Anonymous Coward
User ID: 35663107
United States
03/07/2013 07:51 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: My Love...
...


Hello 133...yes its a blessing to me that she made it through surgery and only has a mild infection from the pg. Thank you for all of the positive thoughts honey hugs

snow leoapard huh? Damn...Like a real leopard? Or a kitty like this?

[link to www.snowbengalkittensforsale.com]

snow bengal kitty lol

hf
 Quoting: Spirit666


Hey i cant open the page but yeah il send you all the different types of kitties from around the world. Granted i win the lottery. Hey wheres my money! Im glad the mother still around she sounds sweet. All the best my dear.
 Quoting: Anonymous Coward 35663462


I want to win the lottery too...I don't know where the money is. Its not on my end that's for damn sure lol I keep trying. I buy two tickets a week. One day...yep...one day it will be me!!! lmao... have a good night 133 hugs

hf
 Quoting: Spirit666


I'm so bad with lottery tickets. Have a few winners that I never cashed for about $300 and several other tickets that I never checked.
 Quoting: Anonymous Coward 23219872


I hear ya...sometimes I forget as well or they get lost in the bottome of my purse lol...but I never won any more than 3.00 on the tickets in my entire life. Thats so sad...and on scratch off the highest I won was 100.00 I don't mess with them anymore though lol You should have cashed them....I mean you got a year I think. damn that sucks I'm sorry :(

hf
Anonymous Coward
User ID: 23219872
United States
03/07/2013 07:57 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: My Love...
...


Hey i cant open the page but yeah il send you all the different types of kitties from around the world. Granted i win the lottery. Hey wheres my money! Im glad the mother still around she sounds sweet. All the best my dear.
 Quoting: Anonymous Coward 35663462


I want to win the lottery too...I don't know where the money is. Its not on my end that's for damn sure lol I keep trying. I buy two tickets a week. One day...yep...one day it will be me!!! lmao... have a good night 133 hugs

hf
 Quoting: Spirit666


I'm so bad with lottery tickets. Have a few winners that I never cashed for about $300 and several other tickets that I never checked.
 Quoting: Anonymous Coward 23219872


I hear ya...sometimes I forget as well or they get lost in the bottome of my purse lol...but I never won any more than 3.00 on the tickets in my entire life. Thats so sad...and on scratch off the highest I won was 100.00 I don't mess with them anymore though lol You should have cashed them....I mean you got a year I think. damn that sucks I'm sorry :(

hf
 Quoting: Spirit666


They are only a couple months old. They didn't go to waste yet.
Anonymous Coward
User ID: 35663107
United States
03/07/2013 08:05 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: My Love...
...


I want to win the lottery too...I don't know where the money is. Its not on my end that's for damn sure lol I keep trying. I buy two tickets a week. One day...yep...one day it will be me!!! lmao... have a good night 133 hugs

hf
 Quoting: Spirit666


I'm so bad with lottery tickets. Have a few winners that I never cashed for about $300 and several other tickets that I never checked.
 Quoting: Anonymous Coward 23219872


I hear ya...sometimes I forget as well or they get lost in the bottome of my purse lol...but I never won any more than 3.00 on the tickets in my entire life. Thats so sad...and on scratch off the highest I won was 100.00 I don't mess with them anymore though lol You should have cashed them....I mean you got a year I think. damn that sucks I'm sorry :(

hf
 Quoting: Spirit666


They are only a couple months old. They didn't go to waste yet.
 Quoting: Anonymous Coward 23219872


Oh good!...well theres some emergency cash if you need it. :)

hf
Anonymous Coward
User ID: 35663107
United States
03/07/2013 08:09 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: My Love...
550...The Spell...

You feel the magic around...damn I do tonight lol



wasn't sure if I posted this yet oh well if I did as Aether says repeat lol

hf
Manny | ynnaM

User ID: 12730391
United States
03/07/2013 08:19 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: My Love...


News