Godlike Productions - Conspiracy Forum
Users Online Now: 2,347 (Who's On?)Visitors Today: 1,784,907
Pageviews Today: 2,415,151Threads Today: 520Posts Today: 10,502
07:02 PM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

Weird things that men ask women to do in bed?

 
Anonymous Coward
User ID: 13128847
United Kingdom
05/20/2012 11:47 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Weird things that men ask women to do in bed?
had a gf cheat on me so the last time we had sex i got her to do anal. it was gross but the best part was pulling out and telling her to eat shit. then i pissed all over her and her bed and left. she still calls me.

Quoting: Anonymous Coward 12591118

AND YOU NEVER RETURN MY CALLS YOU ARROGANT BASTARD!
 Quoting: Corporal Klinger


clappa
Anonymous Coward
User ID: 1342725
United States
05/20/2012 11:48 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Weird things that men ask women to do in bed?
I like communication w/o words during sex
Anonymous Coward
User ID: 13128847
United Kingdom
05/20/2012 11:50 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Weird things that men ask women to do in bed?
obviously you find such stuff exciting, so go try it out. Why do you need our approval on what is "Normal". I for one would do some pretty fucked up stuff and the stuff on that list looks quite PG to me.
Haelo

User ID: 15912807
United States
05/20/2012 11:59 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Weird things that men ask women to do in bed?
That penis thing is fucking weird.
I am not a anonymous coward.
Haelo

User ID: 15912807
United States
05/21/2012 12:02 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Weird things that men ask women to do in bed?
Like a real man, I would never let a woman touch my money or wallet. Woman should always do as they are told, and be quiet when their man tells them too.

If not, all they do is talk and talk about stupid things. That is why men are superior. Plus we have weiners, which makes us even MORE superior.
 Quoting: Anonymous Coward 15756389


What weiner?
I am not a anonymous coward.
Haelo

User ID: 15912807
United States
05/21/2012 12:06 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Weird things that men ask women to do in bed?
public sex is the best. dressing rooms especially. and yeah, i was fucking serious! :) i bet the side of her face still smells like digested spaghetti.
 Quoting: Anonymous Coward 12591118


Should I even ask what you guys were doing in there besides sex?
I am not a anonymous coward.
Anonymous Coward (OP)
User ID: 14596164
Canada
05/21/2012 10:21 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Weird things that men ask women to do in bed?
I like to bite. I don't know if that's a fetish, or just something I can't control?
Anonymous Coward (OP)
User ID: 14596164
Canada
05/21/2012 10:23 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Weird things that men ask women to do in bed?
obviously you find such stuff exciting, so go try it out. Why do you need our approval on what is "Normal". I for one would do some pretty fucked up stuff and the stuff on that list looks quite PG to me.
 Quoting: Anonymous Coward 13128847


Who are you talking too? me??
Anonymous Coward
User ID: 16392799
Canada
05/21/2012 10:24 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Weird things that men ask women to do in bed?
I like to bite. I don't know if that's a fetish, or just something I can't control?
 Quoting: NautiGirl2


You must give amazing blow jobs.
Anonymous Coward (OP)
User ID: 14596164
Canada
05/21/2012 10:27 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Weird things that men ask women to do in bed?
I like to bite. I don't know if that's a fetish, or just something I can't control?
 Quoting: NautiGirl2


You must give amazing blow jobs.
 Quoting: Anonymous Coward 16392799


Should I be blunt with the answer or ....?
3°Degree

User ID: 1619616
Netherlands
05/21/2012 10:27 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Weird things that men ask women to do in bed?
Stopt reading at "i bought a Cosmo".
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts."

"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society"
Anonymous Coward
User ID: 16392799
Canada
05/21/2012 10:29 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Weird things that men ask women to do in bed?
I like to bite. I don't know if that's a fetish, or just something I can't control?
 Quoting: NautiGirl2


You must give amazing blow jobs.
 Quoting: Anonymous Coward 16392799


Should I be blunt with the answer or ....?
 Quoting: NautiGirl2


....
Anonymous Coward
User ID: 16259579
Australia
05/21/2012 10:29 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Weird things that men ask women to do in bed?
had a gf cheat on me so the last time we had sex i got her to do anal. it was gross but the best part was pulling out and telling her to eat shit. then i pissed all over her and her bed and left. she still calls me.
 Quoting: Anonymous Coward 12591118


cruise
redrosie

User ID: 5639833
United States
05/21/2012 10:31 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Weird things that men ask women to do in bed?
I like to bite. I don't know if that's a fetish, or just something I can't control?
 Quoting: NautiGirl2


Normal .. well, unless I have a fetish too ..
.... 22426221213 ....
Anonymous Coward (OP)
User ID: 14596164
Canada
05/21/2012 10:32 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Weird things that men ask women to do in bed?
Stopt reading at "i bought a Cosmo".
 Quoting: 3°Degree


What? I dont understand. Do you mean, don't read Cosmo?
If so, it's the first Cosmo I have ever bought. I never buy magazines. But when I was getting groceries, it caught my eye, it has some sex stories in it, and some naked men! So what can I say, for $5, a little entertainment.
I don't do porn sites soooo....
Anonymous Coward (OP)
User ID: 14596164
Canada
05/21/2012 10:35 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Weird things that men ask women to do in bed?
I like to bite. I don't know if that's a fetish, or just something I can't control?
 Quoting: NautiGirl2


Normal .. well, unless I have a fetish too ..
 Quoting: redrosie


Oh ok, hmmm, we need more opinions on this. How many other women like to bite?

Most of my bites are soft, until the end, that bite can hurt sometimes, I don't break the skin though, not yet any how!
Anonymous Coward
User ID: 16392799
Canada
05/21/2012 10:37 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Weird things that men ask women to do in bed?
I like to bite. I don't know if that's a fetish, or just something I can't control?
 Quoting: NautiGirl2


Normal .. well, unless I have a fetish too ..
 Quoting: redrosie


Oh ok, hmmm, we need more opinions on this. How many other women like to bite?

Most of my bites are soft, until the end, that bite can hurt sometimes, I don't break the skin though, not yet any how!
 Quoting: NautiGirl2


I saw a prostitute that liked to bite. She was gentle. It was a neat experience.
Anonymous Coward
User ID: 16259579
Australia
05/21/2012 10:39 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Weird things that men ask women to do in bed?
I like to bite. I don't know if that's a fetish, or just something I can't control?
 Quoting: NautiGirl2


Generally mental bitches with lesbian tendencies like to do this I once had a chick bite my nipple and it hurt so much I almost smacked her across the room.
You think inflicting pain upon people gives them pleasure?
You should become a dominatrix you lunatic!
Anonymous Coward
User ID: 16392799
Canada
05/21/2012 10:40 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Weird things that men ask women to do in bed?
I like to bite. I don't know if that's a fetish, or just something I can't control?
 Quoting: NautiGirl2


Generally mental bitches with lesbian tendencies like to do this I once had a chick bite my nipple and it hurt so much I almost smacked her across the room.
You think inflicting pain upon people gives them pleasure?
You should become a dominatrix you lunatic!
 Quoting: Anonymous Coward 16259579


That's messed up bro. It's kinda cool when making out though.
redrosie

User ID: 5639833
United States
05/21/2012 10:41 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Weird things that men ask women to do in bed?
I like to bite. I don't know if that's a fetish, or just something I can't control?
 Quoting: NautiGirl2


Normal .. well, unless I have a fetish too ..
 Quoting: redrosie


Oh ok, hmmm, we need more opinions on this. How many other women like to bite?

Most of my bites are soft, until the end, that bite can hurt sometimes, I don't break the skin though, not yet any how!
 Quoting: NautiGirl2


Yes, starts off like a soft bite/sucking thing .. I think I may have broken skin .. not in a s&m way .. more in not knowing wtf was going on lol ..

.. and I just remembered how long it has been .. thanks Nauti!! Lol ..

Maybe I will go te myself to a tree lol (thread) .

Last Edited by redrosie on 05/21/2012 10:42 AM
.... 22426221213 ....
Anonymous Coward
User ID: 15870954
Australia
05/21/2012 10:44 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Weird things that men ask women to do in bed?
A.D. vesper
User ID: 15480446
United States
05/21/2012 10:44 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Weird things that men ask women to do in bed?
I almost clicked on this thread.
Anonymous Coward (OP)
User ID: 14596164
Canada
05/21/2012 10:54 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Weird things that men ask women to do in bed?
I like to bite. I don't know if that's a fetish, or just something I can't control?
 Quoting: NautiGirl2


Normal .. well, unless I have a fetish too ..
 Quoting: redrosie


Oh ok, hmmm, we need more opinions on this. How many other women like to bite?

Most of my bites are soft, until the end, that bite can hurt sometimes, I don't break the skin though, not yet any how!
 Quoting: NautiGirl2


Yes, starts off like a soft bite/sucking thing .. I think I may have broken skin .. not in a s&m way .. more in not knowing wtf was going on lol ..

.. and I just remembered how long it has been .. thanks Nauti!! Lol ..

Maybe I will go te myself to a tree lol (thread) .
 Quoting: redrosie


Your welcome. We are the Biter Girls. Grrrrrrr.
What thread is the tree?

You right about not knowing wtf is going on. When your in the moment, and your only focussing on one thing, it's like your in the Zone.
Am I right? It's like clawing a mans back. You don't mean to hurt them, your in an uncontrolable state. All wounds heal in time! Lol.
Anonymous Coward (OP)
User ID: 14596164
Canada
05/21/2012 10:57 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Weird things that men ask women to do in bed?
I like to bite. I don't know if that's a fetish, or just something I can't control?
 Quoting: NautiGirl2


Generally mental bitches with lesbian tendencies like to do this I once had a chick bite my nipple and it hurt so much I almost smacked her across the room.
You think inflicting pain upon people gives them pleasure?
You should become a dominatrix you lunatic!
 Quoting: Anonymous Coward 16259579


What ever! Actually I don't bite nipples, mostly shoulders! And maybe arms.
They never complain. Maybe your just not a manly man?
Anonymous Coward
User ID: 16392799
Canada
05/21/2012 11:04 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Weird things that men ask women to do in bed?
I like to bite. I don't know if that's a fetish, or just something I can't control?
 Quoting: NautiGirl2


Generally mental bitches with lesbian tendencies like to do this I once had a chick bite my nipple and it hurt so much I almost smacked her across the room.
You think inflicting pain upon people gives them pleasure?
You should become a dominatrix you lunatic!
 Quoting: Anonymous Coward 16259579


What ever! Actually I don't bite nipples, mostly shoulders! And maybe arms.
They never complain. Maybe your just not a manly man?
 Quoting: NautiGirl2


You don't have any authority on that subject.
Anonymous Coward (OP)
User ID: 14596164
Canada
05/21/2012 11:08 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Weird things that men ask women to do in bed?
I like to bite. I don't know if that's a fetish, or just something I can't control?
 Quoting: NautiGirl2


Generally mental bitches with lesbian tendencies like to do this I once had a chick bite my nipple and it hurt so much I almost smacked her across the room.
You think inflicting pain upon people gives them pleasure?
You should become a dominatrix you lunatic!
 Quoting: Anonymous Coward 16259579


What ever! Actually I don't bite nipples, mostly shoulders! And maybe arms.
They never complain. Maybe your just not a manly man?
 Quoting: NautiGirl2


You don't have any authority on that subject.
 Quoting: Anonymous Coward 16392799


What do you mean?
Anonymous Coward
User ID: 16392799
Canada
05/21/2012 11:09 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Weird things that men ask women to do in bed?
...


Generally mental bitches with lesbian tendencies like to do this I once had a chick bite my nipple and it hurt so much I almost smacked her across the room.
You think inflicting pain upon people gives them pleasure?
You should become a dominatrix you lunatic!
 Quoting: Anonymous Coward 16259579


What ever! Actually I don't bite nipples, mostly shoulders! And maybe arms.
They never complain. Maybe your just not a manly man?
 Quoting: NautiGirl2


You don't have any authority on that subject.
 Quoting: Anonymous Coward 16392799


What do you mean?
 Quoting: NautiGirl2


As a woman you have no authority on the subject what is a man.
redrosie

User ID: 5639833
United States
05/21/2012 11:10 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Weird things that men ask women to do in bed?
...


Normal .. well, unless I have a fetish too ..
 Quoting: redrosie


Oh ok, hmmm, we need more opinions on this. How many other women like to bite?

Most of my bites are soft, until the end, that bite can hurt sometimes, I don't break the skin though, not yet any how!
 Quoting: NautiGirl2


Yes, starts off like a soft bite/sucking thing .. I think I may have broken skin .. not in a s&m way .. more in not knowing wtf was going on lol ..

.. and I just remembered how long it has been .. thanks Nauti!! Lol ..

Maybe I will go te myself to a tree lol (thread) .
 Quoting: redrosie


Your welcome. We are the Biter Girls. Grrrrrrr.
What thread is the tree?

You right about not knowing wtf is going on. When your in the moment, and your only focussing on one thing, it's like your in the Zone.
Am I right? It's like clawing a mans back. You don't mean to hurt them, your in an uncontrolable state. All wounds heal in time! Lol.
 Quoting: NautiGirl2


Exactly, and I'm not a scratcher so biting it is :) ... RebL GrrL is going to be my next tat .. funny you said that ..

Good stuff here ya go ..

Thread: Minnesota Man Ties Himself To Tree With Genitals Exposed, Hoping For Anonymous Sex
.... 22426221213 ....
Anonymous Coward
User ID: 15563686
United Kingdom
05/21/2012 11:14 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Weird things that men ask women to do in bed?
I like to bite. I don't know if that's a fetish, or just something I can't control?
 Quoting: NautiGirl2


Normal .. well, unless I have a fetish too ..
 Quoting: redrosie


Oh ok, hmmm, we need more opinions on this. How many other women like to bite?

Most of my bites are soft, until the end, that bite can hurt sometimes, I don't break the skin though, not yet any how!
 Quoting: NautiGirl2


Any howwwwwll
Anonymous Coward (OP)
User ID: 14596164
Canada
05/21/2012 11:17 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Weird things that men ask women to do in bed?
...


Oh ok, hmmm, we need more opinions on this. How many other women like to bite?

Most of my bites are soft, until the end, that bite can hurt sometimes, I don't break the skin though, not yet any how!
 Quoting: NautiGirl2


Yes, starts off like a soft bite/sucking thing .. I think I may have broken skin .. not in a s&m way .. more in not knowing wtf was going on lol ..

.. and I just remembered how long it has been .. thanks Nauti!! Lol ..

Maybe I will go te myself to a tree lol (thread) .
 Quoting: redrosie


Your welcome. We are the Biter Girls. Grrrrrrr.
What thread is the tree?

You right about not knowing wtf is going on. When your in the moment, and your only focussing on one thing, it's like your in the Zone.
Am I right? It's like clawing a mans back. You don't mean to hurt them, your in an uncontrolable state. All wounds heal in time! Lol.
 Quoting: NautiGirl2


Exactly, and I'm not a scratcher so biting it is :) ... RebL GrrL is going to be my next tat .. funny you said that ..

Good stuff here ya go ..

Thread: Minnesota Man Ties Himself To Tree With Genitals Exposed, Hoping For Anonymous Sex
 Quoting: redrosie


I have a tattoo as well. On my low back, its a little turtle swimming through ocean waves!

News








We're dropping truth bombs like it's the end of days!