Godlike Productions - Conspiracy Forum
Users Online Now: 2,265 (Who's On?)Visitors Today: 878,581
Pageviews Today: 1,192,529Threads Today: 200Posts Today: 4,703
10:22 AM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

XBOX 720 possible by next year

 
SFAV (OP)

User ID: 14695767
United States
05/23/2012 12:58 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: XBOX 720 possible by next year
hopefully the FEMA camps can pick a couple of these up, wouldnt mind playing after a 15 hour slave work day
 Quoting: Anonymous Coward 12483265


laugh
The truth is in your eyes.....

Pull me from the gallows
of this fiber-optic nation
AtheistRepublican (OP)

User ID: 14695767
United States
05/23/2012 01:00 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: XBOX 720 possible by next year
God damn red rings!
 Quoting: AtheistRepublican


It was stupid man. 4 systems in 2 years. gaah
 Quoting: SFAV


Oh remember. You had a lot of pissed off nights yelling at the XBOX! LOL

I hope they can fix that stuff, so more people won't just go ps3 and say fuck it.
"The lips of wisdom are closed, except to the ears of Understanding"

A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
Albert Einstein

Get over here!- Scorpion
SFAV (OP)

User ID: 14695767
United States
05/23/2012 01:03 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: XBOX 720 possible by next year
God damn red rings!
 Quoting: AtheistRepublican


It was stupid man. 4 systems in 2 years. gaah
 Quoting: SFAV


Oh remember. You had a lot of pissed off nights yelling at the XBOX! LOL

I hope they can fix that stuff, so more people won't just go ps3 and say fuck it.
 Quoting: AtheistRepublican


To be honest I could not have one over the other so we ended up getting both systems. Which I'm glad I did because Sony blew my mind with Heavy Rain.
The truth is in your eyes.....

Pull me from the gallows
of this fiber-optic nation
Psych

User ID: 903456
Netherlands
05/23/2012 02:03 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: XBOX 720 possible by next year
This thread has two OP's. hmm
Anonymous Coward
User ID: 1473400
Netherlands
05/23/2012 02:34 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: XBOX 720 possible by next year
xbox 360, very good
easily hackable
red rings easy to fix..
only bad point have to pay for multiplayer :(
Anonymous Coward
User ID: 16563585
United Kingdom
05/23/2012 02:36 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: XBOX 720 possible by next year
This thread has two OP's. hmm
 Quoting: Psych


both talking and responding to each others posts....hmmm
Anonymous Coward
User ID: 16563585
United Kingdom
05/23/2012 02:38 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: XBOX 720 possible by next year
OMG I read this thread & I was so like, totally OMG, ZOMG, the XBOX 720, I was so like, really, I mean, OMG so like...
 Quoting: Anonymous Coward 16563585


I reiterate my original post....

men playing kids games 24/7....ffs....
SFAV (OP)

User ID: 14695767
United States
05/23/2012 03:11 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: XBOX 720 possible by next year
This thread has two OP's. hmm
 Quoting: Psych


Someone I work with. We have the same IP.
The truth is in your eyes.....

Pull me from the gallows
of this fiber-optic nation
Anonymous Coward
User ID: 331367
Austria
05/23/2012 03:13 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: XBOX 720 possible by next year
Won´t buy ... until Fallout 4 is released that is.
SFAV (OP)

User ID: 14695767
United States
05/23/2012 03:15 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: XBOX 720 possible by next year
OMG I read this thread & I was so like, totally OMG, ZOMG, the XBOX 720, I was so like, really, I mean, OMG so like...
 Quoting: Anonymous Coward 16563585


I reiterate my original post....

men playing kids games 24/7....ffs....
 Quoting: Anonymous Coward 16563585


I got it the first time AC hf

Like I said before I used to be a heavy gamer years ago but not so much now. But still I am into the tech and like to see how it is advancing.
The truth is in your eyes.....

Pull me from the gallows
of this fiber-optic nation
SFAV (OP)

User ID: 14695767
United States
05/23/2012 03:17 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: XBOX 720 possible by next year
This thread has two OP's. hmm
 Quoting: Psych


both talking and responding to each others posts....hmmm
 Quoting: Anonymous Coward 16563585


Yeah I told him before that when he post in my threads it looks like I am a schizo lol
The truth is in your eyes.....

Pull me from the gallows
of this fiber-optic nation
SFAV (OP)

User ID: 14695767
United States
05/23/2012 03:25 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: XBOX 720 possible by next year
This thread has two OP's. hmm
 Quoting: Psych


Someone I work with. We have the same IP.
 Quoting: SFAV


Psych how have you been man?
The truth is in your eyes.....

Pull me from the gallows
of this fiber-optic nation
Patrick Bateman

User ID: 16007253
United States
05/23/2012 03:50 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: XBOX 720 possible by next year
Let's see if MS can make a better product than the 360. I had to send 4 systems back due to the red ring...
 Quoting: SFAV


Ahhh the red ring of death. I wonder when Sony will come out with its next system?
 Quoting: Patrick Bateman


Sony will have their new system out before MS... look for them to show off their system at TGS this year or CES or GDC next year...

The target for it to be shown is most likely CES... for two reason...

A it will give them CES all to themselves since MS has pulled out of it and Sony financial is hurting everywhere else in the company but the gaming since... Hurting in TVs, portable electronics and others....

So it will help raise the bar at CES for other products of sony and it will be enough time to launch the system in September or August...

PS4 will not resemble the ps3 in any light...

Design or tech...
They are streamlining the PS4 to compete with MS and NIny
Out goes the Cell processor which was a great piece of tech
but horrible executed...

Forcing developers to learn new programming is always a BAD BAD BAD move...

the new Xbox and PS4 will be almost the same machine...

in fact they are using similar processors and exact GPU...

Xbox is going old school set up and sony a new way of doing things in a sense...

Where the Xbox will have a CPU and a GPU configureation
Sony will have an APUGPU setup...which will make for a small looking system... since the chip for the CPU and GPU are on the same die.. this eliminates a bottleneck going from the old school stuff of a CPU and GPU the bus is eliminated between the two since they share the same die...

what does this mean..APU well it means faster processing and faster rendering all in a much smaller package...

The xbox will have a CPU and a GPU graphics card...
they are going with an AMD 5000 series card... where sony is going with a 6000 series card... now don;t get excited... because the GPU in a sense are the exact same card... when AMD made the APU line up they re-branded the GPU portion of the card...

Other than that the systems are the same...
Memory, HDD, Inputs and outputs will make the difference in the systems...
Why is sony doing this easy... developers don;t want to learn new tech that will only be good to them for 5 years or so...

If you owned a development company what would you invest in... PC architect programming that will be around for the next 15 20 years... or the cell...

it was not just about gaming SOny rolled the dice and try to break into a market that is being dominated..

That all said... it is going to come down to one thing in the next generation of gaming... and that is ...


GAMES... no matter the tech if the software is not there...it is shit...
 Quoting: FATMANGOBOOM


Let's see if MS can make a better product than the 360. I had to send 4 systems back due to the red ring...
 Quoting: SFAV


Ahhh the red ring of death. I wonder when Sony will come out with its next system?
 Quoting: Patrick Bateman


Around the same time. They want to put it on the shelf right before MS does.
 Quoting: Psych


Good info guys, thanks!
Psych

User ID: 903456
Netherlands
05/23/2012 04:46 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: XBOX 720 possible by next year
This thread has two OP's. hmm
 Quoting: Psych


Someone I work with. We have the same IP.
 Quoting: SFAV


Psych how have you been man?
 Quoting: SFAV


Pretty good. Busy. But taking a night off to troll on some threads. chuckle

How are you?

Last Edited by Psych on 05/23/2012 04:46 PM

News