Godlike Productions - Conspiracy Forum
Users Online Now: 2,552 (Who's On?)Visitors Today: 2,085,275
Pageviews Today: 2,893,125Threads Today: 565Posts Today: 12,661
08:40 PM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

X Marks the Spot

 Thread Locked 
Anonymous Coward
User ID: 865798
United States
03/06/2013 01:40 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: X Marks the Spot
feels 3.22.2013 was quite a busy day within the aftermath of that which never was tounge
 Quoting: aether


scratching

um, march 22nd 2013 hasn't arrived yet.
 Quoting: Septenary Man


RV man! RV!

now tell us the damn lottory numbers
 Quoting: Michael_


hi

lol
aether (OP)

User ID: 34923382
United Kingdom
03/06/2013 01:49 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: X Marks the Spot
Good morning everyone?

hf
 Quoting: TheBrandoV


it is a good one
as it is for you also
i am sure
Dionysian Fullaflattus

User ID: 31036731
Canada
03/06/2013 01:56 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: X Marks the Spot
what was the ritual about? :p
sometimes this borderline talk is so vague lol
 Quoting: Michael_


Ritual is that which connects the present to the past through repetition; Either to a proscribed or prescribed end.

The end or effect is as much choice as recognition.


According to rich conspiracy lore, success is failure, if it is not evident.

Evidence says as much about the interpreting body as the object under eye.
 Quoting: Dionysian Fullaflattus


I ment in the sense of details
It's like one person saying I saw this movie the other day, it was great..you should have seen it

Sometimes details and information can help alot, if you are curious and or nosey like I am

I guess I could just settle for being excited about the mere thought of a ritual being performed somewhere.

your description of a ritual is more exciting than the news of the ritual being performed :D
But yeah I get it, the info might be pointless afterall lol
 Quoting: Michael_


It depends on the basis of the construct that we wish to embark upon. Essentially, the definition of that which we are discussing. It is as much weighed by our awareness as the evidence suggested.

Hiding things in plain sight is as easy as numbing a populous to the significance or insignificance of an action or object.

Oftentimes, it is as easy as having 'experts' decry something as ridiculous. I'm sure you will find that card pasted to most technological achievement we take for granted today as relevant and sensical.

Research the steam engine and steam driven looms to see how computers and cars evolved from them, but to even the 'elite' mind they were considered balderdash.

It is never as it seems, but to the fringe.

There it is that rages the perpetual war in heaven between the armies of levity and gravity.

Nothing is pointless in that it levitates you. As everything is nothing outside those bounds except the harsh gravity of control.
Dionysian Fullaflattus

User ID: 31036731
Canada
03/06/2013 01:57 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: X Marks the Spot
feels 3.22.2013 was quite a busy day within the aftermath of that which never was tounge
 Quoting: aether


scratching

um, march 22nd 2013 hasn't arrived yet.
 Quoting: Septenary Man


RV man! RV!

now tell us the damn lottory numbers
 Quoting: Michael_


hi

lol
 Quoting: Septenary Man


Y not 3 27?
Seer777
Ride the wings of the mind

User ID: 3018467
United States
03/06/2013 02:00 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: X Marks the Spot
Good morning everyone?

hf
 Quoting: TheBrandoV


it is a good one
as it is for you also
i am sure
 Quoting: aether


Lol.

I have been having one of these days...
[link to hyperboleandahalf.blogspot.com]


I feel better after reading it.

lmao
Difficulties strengthen the Mind as labor does the body...
~Seneca
1908247

User ID: 35653964
Brazil
03/06/2013 02:01 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: X Marks the Spot
feels 3.22.2013 was quite a busy day within the aftermath of that which never was tounge
 Quoting: aether


scratching

um, march 22nd 2013 hasn't arrived yet.
 Quoting: Septenary Man


you know i am useless with number tounge

should say

2.22.2013
 Quoting: aether


how funny was that

when you posted 3.22.2012 I instantly read it 2.22, but when trying to remember something from that date/timeframe nothing came up, hence the blank space I mentioned.

Now reading 2.22 and thinking 2.22 I can remember better, but I didn't exactly remember, but was able to connect and cling to what would make me remember.
I had forgotten I posted that:

[...]
To the unforeseen, closed eyes shall do fine.
[...]
 Quoting: 1908247


Thread: 222 - Its nonsense, useless, no rhytm poetry day.


that was beautiful aether, thx

Last Edited by 1908247 on 03/06/2013 02:01 PM
- ? Nus.

-You Hold Witness I Witness

As if he could, by himself, say:
_Alive, therefore life itself.
1908247

User ID: 35653964
Brazil
03/06/2013 02:03 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: X Marks the Spot
Oh, it will be 222 days since Fringe's birthday this Sunday.
- ? Nus.

-You Hold Witness I Witness

As if he could, by himself, say:
_Alive, therefore life itself.
Anonymous Coward
User ID: 35593749
United States
03/06/2013 02:05 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: X Marks the Spot
Good morning everyone?

hf
 Quoting: TheBrandoV


it is a good one
as it is for you also
i am sure
 Quoting: aether


All sunny here.

cheer
Dionysian Fullaflattus

User ID: 31036731
Canada
03/06/2013 02:11 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: X Marks the Spot
...


scratching

um, march 22nd 2013 hasn't arrived yet.
 Quoting: Septenary Man


RV man! RV!

now tell us the damn lottory numbers
 Quoting: Michael_


hi

lol
 Quoting: Septenary Man


Y not 3 27?
 Quoting: Dionysian Fullaflattus


Heck, and 2 21
aether (OP)

User ID: 34923382
United Kingdom
03/06/2013 02:16 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: X Marks the Spot
Good morning everyone?

hf
 Quoting: TheBrandoV


it is a good one
as it is for you also
i am sure
 Quoting: aether


Lol.

I have been having one of these days...
[link to hyperboleandahalf.blogspot.com]


I feel better after reading it.

lmao
 Quoting: Seer777


hugs
Anonymous Coward
User ID: 35660844
United States
03/06/2013 02:17 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: X Marks the Spot
YAY! lol

I can access GLP at work!
 Quoting: Septenary Man


Way to move past denial. Good for you Mr. Spiral.

it apears denial is not just a river in egypt
 Quoting:
nobody
User ID: 28365672
United Kingdom
03/06/2013 03:33 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: X Marks the Spot
this one is so happy today,,

the love is flowing indeed,,



can others feel the love?,,


as it transends through all indeed,,


so beautiful,, so kind,,


how wonderful this feels,,


much love,,
nobody
User ID: 35667729
United Kingdom
03/06/2013 03:50 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: X Marks the Spot
seems quiet here?,,

hmmm,,

much love,,
nobody
User ID: 35667729
United Kingdom
03/06/2013 03:56 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: X Marks the Spot
aether,, see7,, ss,, acuk,,

where is everyone?,,


much love,,
Anonymous Coward
User ID: 865798
United States
03/06/2013 04:01 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: X Marks the Spot
...


RV man! RV!

now tell us the damn lottory numbers
 Quoting: Michael_


hi

lol
 Quoting: Septenary Man


Y not 3 27?
 Quoting: Dionysian Fullaflattus


Heck, and 2 21
 Quoting: Dionysian Fullaflattus


Hey DioN! Good to see you.

Are those numbers dates?
Anonymous Coward
User ID: 865798
United States
03/06/2013 04:02 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: X Marks the Spot
aether,, see7,, ss,, acuk,,

where is everyone?,,


much love,,
 Quoting: nobody 35667729


hi

I was busy training a new manager. I'm back now.
Azeratel Axo

User ID: 20063747
Canada
03/06/2013 04:02 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: X Marks the Spot
good morning
 Quoting: aether


Good morning aether.


Like a ghost town in here.

ECHO...

AcrosstheSea

tounge
 Quoting: Seer777


...

I am starting to really question where these pictures are coming from...

I mean, yesterday we had a reference to 'hackers' as 'little boys with cigars and pet chickens that could be made to pose for pictures'.... 1rof1

Just where is your 'dream print' machine? I'd really like to try it out some time.... wink

lmao

Good afternoon everyone...
Anonymous Coward
User ID: 865798
United States
03/06/2013 04:02 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: X Marks the Spot
this one is so happy today,,

the love is flowing indeed,,



can others feel the love?,,


as it transends through all indeed,,


so beautiful,, so kind,,


how wonderful this feels,,


much love,,
 Quoting: nobody 28365672


cheer

I feel great today too.
Azeratel Axo

User ID: 20063747
Canada
03/06/2013 04:03 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: X Marks the Spot
YAY! lol

I can access GLP at work!
 Quoting: Septenary Man


Way to move past denial. Good for you Mr. Spiral.

it apears denial is not just a river in egypt
 Quoting:

 Quoting: Anonymous Coward 35660844


cruise

....

...

whistle
nobody
User ID: 35667729
United Kingdom
03/06/2013 04:03 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: X Marks the Spot
oh well,,

good night all,,

much love,,
Azeratel Axo

User ID: 20063747
Canada
03/06/2013 04:04 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: X Marks the Spot
...


RV man! RV!

now tell us the damn lottory numbers
 Quoting: Michael_


hi

lol
 Quoting: Septenary Man


Y not 3 27?
 Quoting: Dionysian Fullaflattus


Heck, and 2 21
 Quoting: Dionysian Fullaflattus


43?

Could be a bulk sell.
Azeratel Axo

User ID: 20063747
Canada
03/06/2013 04:04 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: X Marks the Spot
oh well,,

good night all,,

much love,,
 Quoting: nobody 35667729


It appears the site is still crashing intermittently....

Much love... sweet dreams... hugs
Anonymous Coward
User ID: 865798
United States
03/06/2013 04:05 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: X Marks the Spot
Anonymous Coward
User ID: 865798
United States
03/06/2013 04:05 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: X Marks the Spot
oh well,,

good night all,,

much love,,
 Quoting: nobody 35667729


NN nobody!
Seer777
Ride the wings of the mind

User ID: 3018467
United States
03/06/2013 04:05 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: X Marks the Spot
good morning
 Quoting: aether


Good morning aether.


Like a ghost town in here.

ECHO...

AcrosstheSea

tounge
 Quoting: Seer777


...

I am starting to really question where these pictures are coming from...

I mean, yesterday we had a reference to 'hackers' as 'little boys with cigars and pet chickens that could be made to pose for pictures'.... 1rof1

Just where is your 'dream print' machine? I'd really like to try it out some time.... wink

lmao

Good afternoon everyone...
 Quoting: Azeratel Axo



Bet you didn't see this one coming...


wutchicken

tounge
Difficulties strengthen the Mind as labor does the body...
~Seneca
nobody
User ID: 35667729
United Kingdom
03/06/2013 04:07 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: X Marks the Spot
lol,,


and then all appear,,

still,, and regardless,, nn good folk,,

meditation beckons,,


much love,,
Anonymous Coward
User ID: 865798
United States
03/06/2013 04:08 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: X Marks the Spot
YAY! lol

I can access GLP at work!
 Quoting: Septenary Man


Way to move past denial. Good for you Mr. Spiral.

it apears denial is not just a river in egypt
 Quoting:

 Quoting: Anonymous Coward 35660844


thumbs
Azeratel Axo

User ID: 20063747
Canada
03/06/2013 04:10 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: X Marks the Spot
Good morning everyone?

hf
 Quoting: TheBrandoV


it is a good one
as it is for you also
i am sure
 Quoting: aether


Lol.

I have been having one of these days...
[link to hyperboleandahalf.blogspot.com]


I feel better after reading it.

lmao
 Quoting: Seer777


hugs
 Quoting: aether


1rof1

Me too.... after this point,

"The little frustrations start to happen more quickly. They ping against your psyche like hundreds of tiny pebbles."

...is where it really begins to sound familiar... tounge
Anonymous Coward
User ID: 10749801
United States
03/06/2013 04:10 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: X Marks the Spot
aether,, see7,, ss,, acuk,,

where is everyone?,,


much love,,
 Quoting: nobody 35667729


hi

I was busy training a new manager. I'm back now.
 Quoting: Septenary Man


Did you train him on glp? Lol
Anonymous Coward
User ID: 865798
United States
03/06/2013 04:12 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: X Marks the Spot
aether,, see7,, ss,, acuk,,

where is everyone?,,


much love,,
 Quoting: nobody 35667729


hi

I was busy training a new manager. I'm back now.
 Quoting: Septenary Man


Did you train him on glp? Lol
 Quoting: Anonymous Coward 10749801


lol

No, silly. I logged off.

News