Godlike Productions - Conspiracy Forum
Users Online Now: 2,763 (Who's On?)Visitors Today: 1,075,817
Pageviews Today: 1,495,695Threads Today: 355Posts Today: 7,165
11:13 AM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

X Marks the Spot

 Thread Locked 
Anonymous Coward
User ID: 32430667
United States
03/08/2013 09:38 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: X Marks the Spot
artemesia comb repels ticks, not treatment.
Anonymous Coward
User ID: 35680476
United Kingdom
03/08/2013 09:41 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: X Marks the Spot
Just what seems to be the problem?

It's Mott/Billy. Just call me Mott, my friends always have

cheers
 Quoting: Mott


hf good to see you :)
Seer777
Ride the wings of the mind

User ID: 1917701
United States
03/08/2013 09:49 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: X Marks the Spot
Having a further and wide reaching knowledge of the very simple recipe for 'Rehydration salts' could save a lot of lives.

8 t sugar
1 t salt
1 liter boiled water

Very simple and life saving.
Difficulties strengthen the Mind as labor does the body...
~Seneca
songwaves
User ID: 35680476
United Kingdom
03/08/2013 09:50 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: X Marks the Spot
Oh blimey that is so scary, I'll be dreaming like Hitchcock tonight...if I can sleep at all lol
 Quoting: songwaves 35680476


It's amazing to me how late you all stay up to begin with. I am usually just waiting for 10pm to roll around to go to bed.

I've always been like that though...

I was one of those kids that put themselves to bed and set my own curfew.

tounge
 Quoting: Seer777


I've had sleep issues for a long time, its not really a choice to stay awake. I enjoy the night, energetically its much more peaceful when the rest of the country is asleep.
Blitz the storm-striker

User ID: 35796318
Canada
03/08/2013 09:50 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: X Marks the Spot
Seer777 Do you have any tips for the Ajana chakra? I can see the light lmao. The blue one, the ear noise come and go, but it never progress further. Maybe becasue im trying to hard lol. damn i hate answering my own questions!


Anyway, i was wondering if you had personal tips for getting the mind to rest.... or just ignoring it.

Should i just bombard my mind with a bunch of different noises on the computer, then just drasticly shuting it down!

lol!
To live is to believe in the power of dreams! To dream is to believe in the power of love! To love is to Know the truth!
The Desire to Be fuel the belief that you Are which ignite the Will to Become which bring back forth the desire to be...
Let it be-come you! It means Stop seeking your higher self! It is seeking you! Stand still in your mind to calm the waters of your mind and then it shall find you, so you can ride those waves together!
your true self lies somewhere between your heart and your consciousness. It is called the heart consciousness,which is the creator, which is you!
The heart create the emotions and our mind evoke its purpose, from which we dream the life we live in order to imagine the nature of reality and finally remember love!

The highest Purpose of our mind is the ability to Forget! Go on and Forgive yourself!
There is no love in truth but there is truth in love!
Be authentic, nobody else can do it for you!
Anonymous Coward
User ID: 32430667
United States
03/08/2013 09:55 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: X Marks the Spot
Having a further and wide reaching knowledge of the very simple recipe for 'Rehydration salts' could save a lot of lives.

8 t sugar
1 t salt
1 liter boiled water

Very simple and life saving.
 Quoting: Seer777


Just learned this the other day in my first aid class.

1 quart water
6tsp white sugar(honey has slow release)(the intestines need a quick release of sugar)
1/2tsp salt

for oral rehydration therapy
 Quoting: Anonymous Coward 32430667


cool2
Azeratel Axo

User ID: 2479566
Canada
03/08/2013 10:01 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: X Marks the Spot
Seer777 Do you have any tips for the Ajana chakra? I can see the light lmao. The blue one, the ear noise come and go, but it never progress further. Maybe becasue im trying to hard lol. damn i hate answering my own questions!


Anyway, i was wondering if you had personal tips for getting the mind to rest.... or just ignoring it.

Should i just bombard my mind with a bunch of different noises on the computer, then just drasticly shuting it down!

lol!
 Quoting: Blitz the storm-striker


I know this isn't adressed to me, but...

Describe the blue light if you will... is it like a flash? hmm
Azeratel Axo

User ID: 2479566
Canada
03/08/2013 10:03 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: X Marks the Spot
Ooohhh....

On my cell phone at the moment...

566.... cool2

trishaktigif
Seer777
Ride the wings of the mind

User ID: 1917701
United States
03/08/2013 10:04 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: X Marks the Spot
Seer777 Do you have any tips for the Ajana chakra? I can see the light lmao. The blue one, the ear noise come and go, but it never progress further. Maybe becasue im trying to hard lol. damn i hate answering my own questions!


Anyway, i was wondering if you had personal tips for getting the mind to rest.... or just ignoring it.

Should i just bombard my mind with a bunch of different noises on the computer, then just drasticly shuting it down!

lol!
 Quoting: Blitz the storm-striker


What type of progress are you looking for? Trying too hard might be your problem as 'energy' does not enjoy being forced.

It is a dance. The more gentle the deeper and richer the experience. If one attempts to pull too hard, I have found the energy reacts somewhat poorly and may leave for a while altogether.

Do you meditate? Perhaps practiced focus on allowing thoughts to pass without observing may help.


How do you stop a thought?

What if your life/moral fiber depended on an immediate cessation of said?

3 seconds being 2 seconds too long.

...
Difficulties strengthen the Mind as labor does the body...
~Seneca
Anonymous Coward
User ID: 35611489
Canada
03/08/2013 10:05 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: X Marks the Spot
Seer777 Do you have any tips for the Ajana chakra? I can see the light lmao. The blue one, the ear noise come and go, but it never progress further. Maybe becasue im trying to hard lol. damn i hate answering my own questions!


Anyway, i was wondering if you had personal tips for getting the mind to rest.... or just ignoring it.

Should i just bombard my mind with a bunch of different noises on the computer, then just drasticly shuting it down!

lol!
 Quoting: Blitz the storm-striker


I know this isn't adressed to me, but...

Describe the blue light if you will... is it like a flash? hmm
 Quoting: Azeratel Axo


Hobl

Seer777
Ride the wings of the mind

User ID: 1917701
United States
03/08/2013 10:06 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: X Marks the Spot
Having a further and wide reaching knowledge of the very simple recipe for 'Rehydration salts' could save a lot of lives.

8 t sugar
1 t salt
1 liter boiled water

Very simple and life saving.
 Quoting: Seer777


Just learned this the other day in my first aid class.

1 quart water
6tsp white sugar(honey has slow release)(the intestines need a quick release of sugar)
1/2tsp salt

for oral rehydration therapy
 Quoting: Anonymous Coward 32430667


cool2
 Quoting: Anonymous Coward 32430667


This makes 3.

:)

hugs
Difficulties strengthen the Mind as labor does the body...
~Seneca
Seer777
Ride the wings of the mind

User ID: 1917701
United States
03/08/2013 10:17 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: X Marks the Spot
Seer777 Do you have any tips for the Ajana chakra? I can see the light lmao. The blue one, the ear noise come and go, but it never progress further. Maybe becasue im trying to hard lol. damn i hate answering my own questions!


Anyway, i was wondering if you had personal tips for getting the mind to rest.... or just ignoring it.

Should i just bombard my mind with a bunch of different noises on the computer, then just drasticly shuting it down!

lol!
 Quoting: Blitz the storm-striker


I know this isn't adressed to me, but...

Describe the blue light if you will... is it like a flash? hmm
 Quoting: Azeratel Axo


I see these too and have for years. The purpleish, blue bursts of light.

Another I would often see, was what looked like a teeny tiny, bright white hole.

I called them 'white holes'.

They would blink into existence for a split second then fade.

It has been a while since I have seen those however.

:)

Last Edited by Seer777 on 03/08/2013 10:19 PM
Difficulties strengthen the Mind as labor does the body...
~Seneca
Anonymous Coward
User ID: 35611489
Canada
03/08/2013 10:18 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: X Marks the Spot
Having a further and wide reaching knowledge of the very simple recipe for 'Rehydration salts' could save a lot of lives.

8 t sugar
1 t salt
1 liter boiled water

Very simple and life saving.
 Quoting: Seer777


Just learned this the other day in my first aid class.

1 quart water
6tsp white sugar(honey has slow release)(the intestines need a quick release of sugar)
1/2tsp salt

for oral rehydration therapy
 Quoting: Anonymous Coward 32430667


cool2
 Quoting: Anonymous Coward 32430667


This makes 3.

:)

hugs
 Quoting: Seer777


This was the first vid that an old friend posted that I saw when they said hello again I Loved it, it was priceless
Anonymous Coward
User ID: 35611489
Canada
03/08/2013 10:19 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: X Marks the Spot
Seer777
Ride the wings of the mind

User ID: 1917701
United States
03/08/2013 10:27 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: X Marks the Spot
Do re mi...


[link to www.youtube.com]

Love the energy of this flash mob.

cool2
Difficulties strengthen the Mind as labor does the body...
~Seneca
Anonymous Coward
User ID: 35611489
Canada
03/08/2013 10:35 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: X Marks the Spot
Do re mi...


[link to www.youtube.com]

Love the energy of this flash mob.

cool2
 Quoting: Seer777


Mobs Everywhere

Blitz the storm-striker

User ID: 35796318
Canada
03/08/2013 10:36 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: X Marks the Spot
Seer777 Do you have any tips for the Ajana chakra? I can see the light lmao. The blue one, the ear noise come and go, but it never progress further. Maybe becasue im trying to hard lol. damn i hate answering my own questions!


Anyway, i was wondering if you had personal tips for getting the mind to rest.... or just ignoring it.

Should i just bombard my mind with a bunch of different noises on the computer, then just drasticly shuting it down!

lol!
 Quoting: Blitz the storm-striker


I know this isn't adressed to me, but...

Describe the blue light if you will... is it like a flash? hmm
 Quoting: Azeratel Axo


sometime it ripples, like when you drop something on water. But most of the time is slighly expands and keep colapsing on it self endlessly.

on other occasion it is heavely dense, blended with silver white clouds. Think of a blend of multiple blue colors.

royal blue, Cobalt blue , Indigo blue even sometime purple, magenta, but mostly blue.
To live is to believe in the power of dreams! To dream is to believe in the power of love! To love is to Know the truth!
The Desire to Be fuel the belief that you Are which ignite the Will to Become which bring back forth the desire to be...
Let it be-come you! It means Stop seeking your higher self! It is seeking you! Stand still in your mind to calm the waters of your mind and then it shall find you, so you can ride those waves together!
your true self lies somewhere between your heart and your consciousness. It is called the heart consciousness,which is the creator, which is you!
The heart create the emotions and our mind evoke its purpose, from which we dream the life we live in order to imagine the nature of reality and finally remember love!

The highest Purpose of our mind is the ability to Forget! Go on and Forgive yourself!
There is no love in truth but there is truth in love!
Be authentic, nobody else can do it for you!
Anonymous Coward
User ID: 35611489
Canada
03/08/2013 10:39 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: X Marks the Spot
Seer777 Do you have any tips for the Ajana chakra? I can see the light lmao. The blue one, the ear noise come and go, but it never progress further. Maybe becasue im trying to hard lol. damn i hate answering my own questions!


Anyway, i was wondering if you had personal tips for getting the mind to rest.... or just ignoring it.

Should i just bombard my mind with a bunch of different noises on the computer, then just drasticly shuting it down!

lol!
 Quoting: Blitz the storm-striker


I know this isn't adressed to me, but...

Describe the blue light if you will... is it like a flash? hmm
 Quoting: Azeratel Axo


sometime it ripples, like when you drop something on water. But most of the time is slighly expands and keep colapsing on it self endlessly.

on other occasion it is heavely dense, blended with silver white clouds. Think of a blend of multiple blue colors.

royal blue, Cobalt blue , Indigo blue even sometime purple, magenta, but mostly blue.
 Quoting: Blitz the storm-striker


Every breath you take
Azeratel Axo

User ID: 20063747
Canada
03/08/2013 10:44 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: X Marks the Spot
Seer777 Do you have any tips for the Ajana chakra? I can see the light lmao. The blue one, the ear noise come and go, but it never progress further. Maybe becasue im trying to hard lol. damn i hate answering my own questions!


Anyway, i was wondering if you had personal tips for getting the mind to rest.... or just ignoring it.

Should i just bombard my mind with a bunch of different noises on the computer, then just drasticly shuting it down!

lol!
 Quoting: Blitz the storm-striker


I know this isn't adressed to me, but...

Describe the blue light if you will... is it like a flash? hmm
 Quoting: Azeratel Axo


I see these too and have for years. The purpleish, blue bursts of light.

Another I would often see, was what looked like a teeny tiny, bright white hole.

I called them 'white holes'.

They would blink into existence for a split second then fade.

It has been a while since I have seen those however.

:)
 Quoting: Seer777


Interesting.

Both have become more prominent for me lately.

Sort of like the 'copper sun' I mentioned a few times.

For me it is like the old adage.... a light bulb...

tounge
Anonymous Coward
User ID: 35611489
Canada
03/08/2013 10:45 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: X Marks the Spot
Seer777 Do you have any tips for the Ajana chakra? I can see the light lmao. The blue one, the ear noise come and go, but it never progress further. Maybe becasue im trying to hard lol. damn i hate answering my own questions!


Anyway, i was wondering if you had personal tips for getting the mind to rest.... or just ignoring it.

Should i just bombard my mind with a bunch of different noises on the computer, then just drasticly shuting it down!

lol!
 Quoting: Blitz the storm-striker


I know this isn't adressed to me, but...

Describe the blue light if you will... is it like a flash? hmm
 Quoting: Azeratel Axo


I see these too and have for years. The purpleish, blue bursts of light.

Another I would often see, was what looked like a teeny tiny, bright white hole.

I called them 'white holes'.

They would blink into existence for a split second then fade.

It has been a while since I have seen those however.

:)
 Quoting: Seer777


Interesting.

Both have become more prominent for me lately.

Sort of like the 'copper sun' I mentioned a few times.

For me it is like the old adage.... a light bulb...

tounge
 Quoting: Azeratel Axo


:GalaticS:
Azeratel Axo

User ID: 20063747
Canada
03/08/2013 10:46 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: X Marks the Spot
Seer777 Do you have any tips for the Ajana chakra? I can see the light lmao. The blue one, the ear noise come and go, but it never progress further. Maybe becasue im trying to hard lol. damn i hate answering my own questions!


Anyway, i was wondering if you had personal tips for getting the mind to rest.... or just ignoring it.

Should i just bombard my mind with a bunch of different noises on the computer, then just drasticly shuting it down!

lol!
 Quoting: Blitz the storm-striker


I know this isn't adressed to me, but...

Describe the blue light if you will... is it like a flash? hmm
 Quoting: Azeratel Axo


sometime it ripples, like when you drop something on water. But most of the time is slighly expands and keep colapsing on it self endlessly.

on other occasion it is heavely dense, blended with silver white clouds. Think of a blend of multiple blue colors.

royal blue, Cobalt blue , Indigo blue even sometime purple, magenta, but mostly blue.
 Quoting: Blitz the storm-striker


Ahh yes....

The smoke and the shadow...

I am quite familiar.

...

The unbolded bit I have not seen though. Perhaps since my Third Eye is constantly activated I have gotten used to it.


ChakraChannels
Anonymous Coward
User ID: 35611489
Canada
03/08/2013 10:47 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: X Marks the Spot
Seer777 Do you have any tips for the Ajana chakra? I can see the light lmao. The blue one, the ear noise come and go, but it never progress further. Maybe becasue im trying to hard lol. damn i hate answering my own questions!


Anyway, i was wondering if you had personal tips for getting the mind to rest.... or just ignoring it.

Should i just bombard my mind with a bunch of different noises on the computer, then just drasticly shuting it down!

lol!
 Quoting: Blitz the storm-striker


I know this isn't adressed to me, but...

Describe the blue light if you will... is it like a flash? hmm
 Quoting: Azeratel Axo


sometime it ripples, like when you drop something on water. But most of the time is slighly expands and keep colapsing on it self endlessly.

on other occasion it is heavely dense, blended with silver white clouds. Think of a blend of multiple blue colors.

royal blue, Cobalt blue , Indigo blue even sometime purple, magenta, but mostly blue.
 Quoting: Blitz the storm-striker


Ahh yes....

The smoke and the shadow...

I am quite familiar.

...

The unbolded bit I have not seen though. Perhaps since my Third Eye is constantly activated I have gotten used to it.


:ChakraChannels:
 Quoting: Azeratel Axo


:aasbc:
Seer777
Ride the wings of the mind

User ID: 1917701
United States
03/08/2013 10:49 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: X Marks the Spot
I see these too and have for years. The purpleish, blue bursts of light.

Another I would often see, was what looked like a teeny tiny, bright white hole.

I called them 'white holes'.

They would blink into existence for a split second then fade.

It has been a while since I have seen those however.

:)
 Quoting: Seer777


Interesting.

Both have become more prominent for me lately.

Sort of like the 'copper sun' I mentioned a few times.

For me it is like the old adage.... a light bulb...

tounge
 Quoting: Azeratel Axo


Yes, I was seeing the blue flashes constantly for about a week, up until yesterday.

You see the white holes as well?

hmm
Difficulties strengthen the Mind as labor does the body...
~Seneca
Azeratel Axo

User ID: 20063747
Canada
03/08/2013 10:50 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: X Marks the Spot
:aasbc:
 Quoting: Mott


I will be stealing that smiley from you... shitstir2

hf
Azeratel Axo

User ID: 20063747
Canada
03/08/2013 10:53 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: X Marks the Spot
I see these too and have for years. The purpleish, blue bursts of light.

Another I would often see, was what looked like a teeny tiny, bright white hole.

I called them 'white holes'.

They would blink into existence for a split second then fade.

It has been a while since I have seen those however.

:)
 Quoting: Seer777


Interesting.

Both have become more prominent for me lately.

Sort of like the 'copper sun' I mentioned a few times.

For me it is like the old adage.... a light bulb...

tounge
 Quoting: Azeratel Axo


Yes, I was seeing the blue flashes constantly for about a week, up until yesterday.

You see the white holes as well?

hmm
 Quoting: Seer777


For the past couple weeks...
Blitz the storm-striker

User ID: 35796318
Canada
03/08/2013 10:55 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: X Marks the Spot
I see these too and have for years. The purpleish, blue bursts of light.

Another I would often see, was what looked like a teeny tiny, bright white hole.

I called them 'white holes'.

They would blink into existence for a split second then fade.

It has been a while since I have seen those however.

:)
 Quoting: Seer777


Interesting.

Both have become more prominent for me lately.

Sort of like the 'copper sun' I mentioned a few times.

For me it is like the old adage.... a light bulb...

tounge
 Quoting: Azeratel Axo


Yes, I was seeing the blue flashes constantly for about a week, up until yesterday.

You see the white holes as well?

hmm
 Quoting: Seer777


yes but only if i dont focus my eye sight on them.
To live is to believe in the power of dreams! To dream is to believe in the power of love! To love is to Know the truth!
The Desire to Be fuel the belief that you Are which ignite the Will to Become which bring back forth the desire to be...
Let it be-come you! It means Stop seeking your higher self! It is seeking you! Stand still in your mind to calm the waters of your mind and then it shall find you, so you can ride those waves together!
your true self lies somewhere between your heart and your consciousness. It is called the heart consciousness,which is the creator, which is you!
The heart create the emotions and our mind evoke its purpose, from which we dream the life we live in order to imagine the nature of reality and finally remember love!

The highest Purpose of our mind is the ability to Forget! Go on and Forgive yourself!
There is no love in truth but there is truth in love!
Be authentic, nobody else can do it for you!
Azeratel Axo

User ID: 20063747
Canada
03/08/2013 10:56 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: X Marks the Spot
:GalaticS:
 Quoting: Mott


Perhaps the best adage is....

Something 'just clicked'.

:multinan:


Circle2
Azeratel Axo

User ID: 20063747
Canada
03/08/2013 10:58 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: X Marks the Spot
I see these too and have for years. The purpleish, blue bursts of light.

Another I would often see, was what looked like a teeny tiny, bright white hole.

I called them 'white holes'.

They would blink into existence for a split second then fade.

It has been a while since I have seen those however.

:)
 Quoting: Seer777


Interesting.

Both have become more prominent for me lately.

Sort of like the 'copper sun' I mentioned a few times.

For me it is like the old adage.... a light bulb...

tounge
 Quoting: Azeratel Axo


Yes, I was seeing the blue flashes constantly for about a week, up until yesterday.

You see the white holes as well?

hmm
 Quoting: Seer777


yes but only if i dont focus my eye sight on them.
 Quoting: Blitz the storm-striker


Brandon has also been talking about this sort of thing.

...

Because of 'Copper Sun' I am used to it....
Seer777
Ride the wings of the mind

User ID: 1917701
United States
03/08/2013 10:59 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: X Marks the Spot
Yes, I was seeing the blue flashes constantly for about a week, up until yesterday.

You see the white holes as well?

hmm
 Quoting: Seer777


For the past couple weeks...
 Quoting: Azeratel Axo


Do they look like I described?

The light is unlike any white light I have ever observed...

Almost like a welders arc in pure brightness.
Difficulties strengthen the Mind as labor does the body...
~Seneca
Anonymous Coward
User ID: 35611489
Canada
03/08/2013 11:00 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: X Marks the Spot
:aasbc:
 Quoting: Mott


I will be stealing that smiley from you... shitstir2

hf
 Quoting: Azeratel Axo


Anytime AZ, but you know i can be a bit unruly right

:N Hero:


News