Godlike Productions - Conspiracy Forum
Users Online Now: 1,226 (Who's On?)Visitors Today: 477,972
Pageviews Today: 638,146Threads Today: 135Posts Today: 2,640
04:05 AM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

Are You Ready?

 
Beso
Offer Upgrade

User ID: 21847786
United States
08/13/2012 11:39 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Are You Ready?
Just wondering.....has everyone done enough to prepare you? Is it anyone's fault if you are not ready? Has information been available? Did you listen to what you should hear?
~If everyone would take responsibility for their actions or lack of, then we could all be free~
Doomwaffles

User ID: 22004138
Belgium
08/16/2012 05:51 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Are You Ready?
yeah, but I chose not to listen and deciced I simply don't give a rats ass
Anonymous Coward
User ID: 22077953
Netherlands
08/16/2012 05:52 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Are You Ready?
FUCKING BRING IT !!!
Anonymous Coward
User ID: 20106058
United States
08/16/2012 05:53 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Are You Ready?
Just wondering.....has everyone done enough to prepare you? Is it anyone's fault if you are not ready? Has information been available? Did you listen to what you should hear?
 Quoting: Beso


I believe so honey... and no it would be noone's fault but my own.

hf
Anonymous Coward
User ID: 14779720
United States
08/16/2012 05:53 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Are You Ready?
yeah, but I chose not to listen and deciced I simply don't give a rats ass
 Quoting: Doomwaffles


Want to share some prozac? hugs
Beso (OP)

User ID: 1107833
United States
08/16/2012 05:53 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Are You Ready?
Just wondering.....has everyone done enough to prepare you? Is it anyone's fault if you are not ready? Has information been available? Did you listen to what you should hear?
 Quoting: Beso


I believe so honey... and no it would be noone's fault but my own.

hf
 Quoting: ~Angels~


hugs
~If everyone would take responsibility for their actions or lack of, then we could all be free~
Anonymous Coward
User ID: 22077953
Netherlands
08/16/2012 05:55 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Are You Ready?
I am a warrior at heart , I will thrive in that environment , here I just exist. ;)
Doomwaffles

User ID: 22004138
Belgium
08/16/2012 05:57 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Are You Ready?
yeah, but I chose not to listen and deciced I simply don't give a rats ass
 Quoting: Doomwaffles


Want to share some prozac? hugs
 Quoting: Anonymous Coward 14779720


I can buy you a beer in case your wallet is drained cause of prescription medicine ...
sheesh
you only needed to say so ...
I'd have been discrete about it ....
Doomwaffles

User ID: 22004138
Belgium
08/16/2012 05:58 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Are You Ready?
yeah, but I chose not to listen and deciced I simply don't give a rats ass
 Quoting: Doomwaffles


Want to share some prozac? hugs
 Quoting: Anonymous Coward 14779720


I can buy you a beer in case your wallet is drained cause of prescription medicine ...
sheesh
you only needed to say so ...
I'd have been discrete about it ....
 Quoting: Doomwaffles



but lol
yeah ...>_>

i do think that if its time for the world to end
it will end
and no bunker nor canned food will save you
Beso (OP)

User ID: 1107833
United States
08/16/2012 06:02 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Are You Ready?
yeah, but I chose not to listen and deciced I simply don't give a rats ass
 Quoting: Doomwaffles


Want to share some prozac? hugs
 Quoting: Anonymous Coward 14779720


I can buy you a beer in case your wallet is drained cause of prescription medicine ...
sheesh
you only needed to say so ...
I'd have been discrete about it ....
 Quoting: Doomwaffles



but lol
yeah ...>_>

i do think that if its time for the world to end
it will end
and no bunker nor canned food will save you
 Quoting: Doomwaffles



~If everyone would take responsibility for their actions or lack of, then we could all be free~
Anonymous Coward
User ID: 14779720
United States
08/16/2012 06:02 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Are You Ready?
yeah, but I chose not to listen and deciced I simply don't give a rats ass
 Quoting: Doomwaffles


Want to share some prozac? hugs
 Quoting: Anonymous Coward 14779720


I can buy you a beer in case your wallet is drained cause of prescription medicine ...
sheesh
you only needed to say so ...
I'd have been discrete about it ....
 Quoting: Doomwaffles


1rof1

NSA beer! What a gentleman...hf

I would never go near that shit though (prozac- or any other prescriptions)

I prefer home remedies :)

As for being ready... well... I think it will come down to pure luck OP ;)
Anonymous Coward
User ID: 22083388
Netherlands
08/16/2012 06:02 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Are You Ready?
Do i get 10.000 euro ...
Beso (OP)

User ID: 1107833
United States
08/16/2012 06:03 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Are You Ready?
yeah, but I chose not to listen and deciced I simply don't give a rats ass
 Quoting: Doomwaffles


Want to share some prozac? hugs
 Quoting: Anonymous Coward 14779720


I can buy you a beer in case your wallet is drained cause of prescription medicine ...
sheesh
you only needed to say so ...
I'd have been discrete about it ....
 Quoting: Doomwaffles


1rof1

NSA beer! What a gentleman...hf

I would never go near that shit though (prozac- or any other prescriptions)

I prefer home remedies :)

As for being ready... well... I think it will come down to pure luck OP ;)
 Quoting: Anonymous Coward 14779720


What about fate or destiny.....Do either of those apply?
~If everyone would take responsibility for their actions or lack of, then we could all be free~
Anonymous Coward
User ID: 22077953
Netherlands
08/16/2012 06:07 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Are You Ready?
Do i get 10.000 euro ...
 Quoting: Anonymous Coward 22083388


I'm going to rob a bank for you my beloved olaaf and sort you out brother ! lol
Anonymous Coward
User ID: 14779720
United States
08/16/2012 06:09 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Are You Ready?
Yes fate/destiny applies... I believe we all end up where we're supposed to despite what we may think about it... most of us just don't realize that there's more to this life than "THIS" life...
Anonymous Coward
User ID: 22083388
Netherlands
08/16/2012 06:09 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Are You Ready?
Oh gosh 10.000 euro.

I get aso on your bases as i typed way back.
Doomwaffles

User ID: 22004138
Belgium
08/16/2012 06:11 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Are You Ready?
...


Want to share some prozac? hugs
 Quoting: Anonymous Coward 14779720


I can buy you a beer in case your wallet is drained cause of prescription medicine ...
sheesh
you only needed to say so ...
I'd have been discrete about it ....
 Quoting: Doomwaffles



but lol
yeah ...>_>

i do think that if its time for the world to end
it will end
and no bunker nor canned food will save you
 Quoting: Doomwaffles



 Quoting: Beso


Well,
this is my personal belief;
its a matter of faith
belief in oneself and perhaps a healthy amount of luck
God helps those that help themselves

When I started this new year in January
I felt like taking a wild jump into the dark.
Blindfolds on, starting pistol raised
well I won't go into detail :p



And I'm glad I did take that jump

lalalalala
Doomwaffles

User ID: 22004138
Belgium
08/16/2012 06:12 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Are You Ready?
yeah, but I chose not to listen and deciced I simply don't give a rats ass
 Quoting: Doomwaffles


Want to share some prozac? hugs
 Quoting: Anonymous Coward 14779720


I can buy you a beer in case your wallet is drained cause of prescription medicine ...
sheesh
you only needed to say so ...
I'd have been discrete about it ....
 Quoting: Doomwaffles


1rof1

NSA beer! What a gentleman...hf

I would never go near that shit though (prozac- or any other prescriptions)

I prefer home remedies :)

As for being ready... well... I think it will come down to pure luck OP ;)
 Quoting: Anonymous Coward 14779720


beer it is!
or in your case
moonshine
since you mentioned home remedies
Anonymous Coward
User ID: 22077953
Netherlands
08/16/2012 06:12 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Are You Ready?
Oh gosh 10.000 euro.

I get aso on your bases as i typed way back.
 Quoting: Anonymous Coward 22083388


Yeah brah , I'll look after you ! Just make sure those melons are ripe when I get there !
Anonymous Coward
User ID: 22083388
Netherlands
08/16/2012 06:12 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Are You Ready?
Nothing fucking happens ...

My planet ... Damn im not scared.
Doomwaffles

User ID: 22004138
Belgium
08/16/2012 06:16 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Are You Ready?
yeah, but I chose not to listen and deciced I simply don't give a rats ass
 Quoting: Doomwaffles


Want to share some prozac? hugs
 Quoting: Anonymous Coward 14779720


I can buy you a beer in case your wallet is drained cause of prescription medicine ...
sheesh
you only needed to say so ...
I'd have been discrete about it ....
 Quoting: Doomwaffles


1rof1

NSA beer! What a gentleman...hf

I would never go near that shit though (prozac- or any other prescriptions)

I prefer home remedies :)

As for being ready... well... I think it will come down to pure luck OP ;)
 Quoting: Anonymous Coward 14779720


I'm happy someone finally took the effort to try and understand me

beauty
Anonymous Coward
User ID: 22077953
Netherlands
08/16/2012 06:17 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Are You Ready?
Nothing fucking happens ...

My planet ... Damn im not scared.
 Quoting: Anonymous Coward 22083388


We'll go down with this sinking ship together brother !
Yddap

User ID: 7925404
Netherlands
08/16/2012 06:25 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Are You Ready?
I know I'm late (story of my life), but my wife did sort-a-like surprised when I told her I wanna prepare the caravan/trailer by September. As long as it's filled up with stuff we can use for next year's summer holiday, I'll get away with it wink
Beso (OP)

User ID: 20422903
United States
08/16/2012 07:39 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Are You Ready?
...


I can buy you a beer in case your wallet is drained cause of prescription medicine ...
sheesh
you only needed to say so ...
I'd have been discrete about it ....
 Quoting: Doomwaffles



but lol
yeah ...>_>

i do think that if its time for the world to end
it will end
and no bunker nor canned food will save you
 Quoting: Doomwaffles



 Quoting: Beso


Well,
this is my personal belief;
its a matter of faith
belief in oneself and perhaps a healthy amount of luck
God helps those that help themselves

When I started this new year in January
I felt like taking a wild jump into the dark.
Blindfolds on, starting pistol raised
well I won't go into detail :p



And I'm glad I did take that jump

lalalalala
 Quoting: Doomwaffles


Abso-freaking-lutely!!!

Last Edited by Beso on 08/16/2012 07:39 PM
~If everyone would take responsibility for their actions or lack of, then we could all be free~
Beso (OP)

User ID: 20422903
United States
08/16/2012 07:41 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Are You Ready?
Nothing fucking happens ...

My planet ... Damn im not scared.
 Quoting: Anonymous Coward 22083388


No need to be afraid!!!hf
~If everyone would take responsibility for their actions or lack of, then we could all be free~
Beso (OP)

User ID: 20422903
United States
08/16/2012 07:44 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Are You Ready?
I know I'm late (story of my life), but my wife did sort-a-like surprised when I told her I wanna prepare the caravan/trailer by September. As long as it's filled up with stuff we can use for next year's summer holiday, I'll get away with it wink
 Quoting: Yddap

banana
~If everyone would take responsibility for their actions or lack of, then we could all be free~
1908247

User ID: 22067513
Brazil
08/16/2012 07:46 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Are You Ready?

- ? Nus.

-You Hold Witness I Witness

As if he could, by himself, say:
_Alive, therefore life itself.
Beso (OP)

User ID: 20422903
United States
08/16/2012 07:53 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Are You Ready?

 Quoting: 1908247


afro hf
~If everyone would take responsibility for their actions or lack of, then we could all be free~
Anonymous Coward
User ID: 1554617
United States
08/16/2012 07:57 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Are You Ready?
Just wondering.....has everyone done enough to prepare you? Is it anyone's fault if you are not ready? Has information been available? Did you listen to what you should hear?
 Quoting: Beso


You're adorable.

Call me sometime. I'll cheat on you.
Beso (OP)

User ID: 20422903
United States
08/16/2012 08:00 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Are You Ready?
Just wondering.....has everyone done enough to prepare you? Is it anyone's fault if you are not ready? Has information been available? Did you listen to what you should hear?
 Quoting: Beso


You're adorable.

Call me sometime. I'll cheat on you.
 Quoting: AGC


oops2
~If everyone would take responsibility for their actions or lack of, then we could all be free~
ANHEDONIC

User ID: 16542544
United States
08/16/2012 08:18 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Are You Ready?
Ready.

burnsy

"You will not be punished for your anger, you will be punished by your anger"

News