Godlike Productions - Conspiracy Forum
Users Online Now: 1,528 (Who's On?)Visitors Today: 306,181
Pageviews Today: 505,255Threads Today: 139Posts Today: 2,811
03:59 AM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

Poop Cannon for tanks patented, sneaky Russians!

 
JuergenHess
Offer Upgrade

User ID: 17940605
United States
09/05/2012 01:17 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Poop Cannon for tanks patented, sneaky Russians!
Well I guess you can't say it's a BAD idea

wouldn't let me post a direct link to the article, so here's a link on U.M.

[link to www.unexplained-mysteries.com]
Anonymous Coward
User ID: 2059592
United States
09/05/2012 01:19 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Poop Cannon for tanks patented, sneaky Russians!
fucking russians.
JuergenHess (OP)

User ID: 17940605
United States
09/05/2012 01:20 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Poop Cannon for tanks patented, sneaky Russians!
fucking russians.
 Quoting: Anonymous Coward 2059592


agreed
JuergenHess (OP)

User ID: 17940605
United States
09/05/2012 01:21 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Poop Cannon for tanks patented, sneaky Russians!
poop cannons and mail order brides
celestial-chemist
User ID: 18131262
United States
09/05/2012 01:22 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Poop Cannon for tanks patented, sneaky Russians!
Ohhhhhhh the human race is sooooooo advanced. Yup we have made sooooooo much progress. pfffttttt !

We are still 99.99 percent savages.
Liberty1776

User ID: 17095177
United States
09/05/2012 01:27 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Poop Cannon for tanks patented, sneaky Russians!
I liked this comment lol.

brings new meaning to the phrase "eat **** and die"
"Live free or DiE."
JuergenHess (OP)

User ID: 17940605
United States
09/05/2012 01:51 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Poop Cannon for tanks patented, sneaky Russians!
Ohhhhhhh the human race is sooooooo advanced. Yup we have made sooooooo much progress. pfffttttt !

We are still 99.99 percent savages.
 Quoting: celestial-chemist 18131262


I think this is the #1 problem with the Human race. They all think of themselves as high and mighty, like they are the top tier on advanced beings. It is only the ones that accept that humans are so low on the totem pole that they're 5 feet underground, that have the chance to be enlightened.
Anonymous Coward
User ID: 17549114
United States
09/05/2012 02:19 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Poop Cannon for tanks patented, sneaky Russians!
Ohhhhhhh the human race is sooooooo advanced. Yup we have made sooooooo much progress. pfffttttt !

We are still 99.99 percent savages.
 Quoting: celestial-chemist 18131262


I think this is the #1 problem with the Human race. They all think of themselves as high and mighty, like they are the top tier on advanced beings. It is only the ones that accept that humans are so low on the totem pole that they're 5 feet underground, that have the chance to be enlightened.
 Quoting: JuergenHess


True. But would you run from a shot of shit? I would
JuergenHess (OP)

User ID: 17940605
United States
09/05/2012 02:34 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Poop Cannon for tanks patented, sneaky Russians!
Ohhhhhhh the human race is sooooooo advanced. Yup we have made sooooooo much progress. pfffttttt !

We are still 99.99 percent savages.
 Quoting: celestial-chemist 18131262


I think this is the #1 problem with the Human race. They all think of themselves as high and mighty, like they are the top tier on advanced beings. It is only the ones that accept that humans are so low on the totem pole that they're 5 feet underground, that have the chance to be enlightened.
 Quoting: JuergenHess


True. But would you run from a shot of shit? I would
 Quoting: Anonymous Coward 17549114


If I was carrying out a mission, then no I wouldn't. I'd get blasted with poop then call in the air strike
Anonymous Coward
User ID: 1488600
United States
09/05/2012 02:53 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Poop Cannon for tanks patented, sneaky Russians!
Makes me wonder if they used to do this with catapults back in the day.
JuergenHess (OP)

User ID: 17940605
United States
09/05/2012 02:58 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Poop Cannon for tanks patented, sneaky Russians!
Makes me wonder if they used to do this with catapults back in the day.
 Quoting: CrissCross


they did worse, they used to launch people that died from the Plague over castle walls. Chemical warfare at it's finest
Anonymous Coward
User ID: 19045680
United States
09/05/2012 03:04 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Poop Cannon for tanks patented, sneaky Russians!
I guess it's better then using depleted uranium, but....um..
JuergenHess (OP)

User ID: 17940605
United States
09/05/2012 03:12 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Poop Cannon for tanks patented, sneaky Russians!
I guess it's better then using depleted uranium, but....um..
 Quoting: Spruce Bringsteen


depleted urine

hahahaha

Maybe if they deplete their urine enough they'll make the philosophers stone
Anonymous Coward
User ID: 24474765
United States
10/01/2012 10:54 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Poop Cannon for tanks patented, sneaky Russians!
Ohhhhhhh the human race is sooooooo advanced. Yup we have made sooooooo much progress. pfffttttt !

We are still 99.99 percent savages.
 Quoting: celestial-chemist 18131262


I'm not! I'm 100% savage and proud of it!
Anonymous Coward
User ID: 26382382
United States
10/27/2012 07:58 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Poop Cannon for tanks patented, sneaky Russians!
When the patent runs out, the poops gonna hit the fan.
hiding
Anonymous Coward
User ID: 25946187
United States
10/27/2012 08:04 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Poop Cannon for tanks patented, sneaky Russians!
stir sfan
Anonymous Coward
User ID: 26226777
United Kingdom
10/27/2012 09:04 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Poop Cannon for tanks patented, sneaky Russians!
stir sfan
 Quoting: Anonymous Coward 25946187


that actually works. lol
Anonymous Coward
User ID: 331367
Austria
10/27/2012 09:08 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Poop Cannon for tanks patented, sneaky Russians!
Designed for the muslim terrorists on their southern flank, it will be loaded with pig manure.