Godlike Productions - Conspiracy Forum
Users Online Now: 2,576 (Who's On?)Visitors Today: 1,821,506
Pageviews Today: 2,637,274Threads Today: 691Posts Today: 15,146
10:42 PM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

Remember the huge photo shopped Obama Pic at the end of GLP Homepage?

 
curiousleo74
Offer Upgrade

User ID: 26050122
United States
10/21/2012 11:28 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Remember the huge photo shopped Obama Pic at the end of GLP Homepage?
Remember the huge photo shopped Obama Pic at the end of GLP Homepage? Yall know what I'm referring to? Well just got to thinking about it.who did that & why is it not anymore?
Just wondering.
Life's a journey not a destination,how high can you fly with broken wings
Mwalk
Low Earth orbit

User ID: 1067150
United States
10/21/2012 11:45 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Remember the huge photo shopped Obama Pic at the end of GLP Homepage?
barry & eric
Eu não posso viver Eu não posso respirar, a menos que você faça isso comigo
curiousleo74 (OP)

User ID: 26050122
United States
10/21/2012 11:48 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Remember the huge photo shopped Obama Pic at the end of GLP Homepage?
barry & eric
 Quoting: Mwalk


lol, yeah that one. Who posted that? I take it not a obama supporter.
Life's a journey not a destination,how high can you fly with broken wings
Anonymous Coward
User ID: 23742562
United States
10/21/2012 11:59 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Remember the huge photo shopped Obama Pic at the end of GLP Homepage?
Haha.

F&F and Holder was gonna big a BIG DEAL, and bring OBAMA down.

Thanks for the laughs GLP!
Mwalk
Low Earth orbit

User ID: 1067150
United States
10/22/2012 12:56 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Remember the huge photo shopped Obama Pic at the end of GLP Homepage?
barry & eric
 Quoting: Mwalk


lol, yeah that one. Who posted that? I take it not a obama supporter.
 Quoting: curiousleo74


Never been. I knew who this empty suit was 7 years ago.
Eu não posso viver Eu não posso respirar, a menos que você faça isso comigo
Mwalk
Low Earth orbit

User ID: 1067150
United States
10/22/2012 12:58 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Remember the huge photo shopped Obama Pic at the end of GLP Homepage?
Haha.

F&F and Holder was gonna big a BIG DEAL, and bring OBAMA down.

Thanks for the laughs GLP!
 Quoting: Anonymous Coward 23742562


Time for bed sweety, 1 grade is harder than your big brother said it was.
Eu não posso viver Eu não posso respirar, a menos que você faça isso comigo

News








Proud Member Of The Angry Mob