Godlike Productions - Conspiracy Forum
Users Online Now: 2,042 (Who's On?)Visitors Today: 122,186
Pageviews Today: 175,780Threads Today: 32Posts Today: 696
01:37 AM


Back to Forum
Back to Forum
Back to Thread
Back to Thread
REPORT ABUSIVE REPLY
Message Subject Obama should hold Early Lead in Elections until Republicans get off Work
Poster Handle Hitokiri
Post Content
Yeah, all you assholes can keep on thinking you're better than everyone. No problem. You'll get yours in the end.
 Quoting: Anonymous Coward 11758031


Yeah, our paychecks!
 Quoting: Hitokiri

I have a paycheck too, asshole. From a job. I meant something entirely different. But of course that's the way right-wingers brains work, isn't it? Always money, money, money.
 Quoting: Anonymous Coward 11758031


No, left wingers think money, money, money... " I want your money cuz I don't wanna work!" "Gimme gimme gimme! I want free shit! I deserve free shit!"
 
Please verify you're human:




Reason for reporting:



News








This Flag Represents The Principle, "Fight For What You Believe In."



This Is The Rebel Flag, "You're Either Free Or You're Not."

-------------