Godlike Productions - Conspiracy Forum
Users Online Now: 1,447 (Who's On?)Visitors Today: 537,148
Pageviews Today: 800,170Threads Today: 167Posts Today: 2,987
07:41 AM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

MITT ROMNEY JUST PULLED AHEAD IN FLORIDA MOTHERFUCKERS WITH 75% OF THE MOTHEFUCKING VOTE IT SUCK MY DICK OBAMA!

 
Eat a dick Obama
User ID: 9425489
United States
11/06/2012 09:13 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
MITT ROMNEY JUST PULLED AHEAD IN FLORIDA MOTHERFUCKERS WITH 75% OF THE MOTHEFUCKING VOTE IT SUCK MY DICK OBAMA!
Fuck yeah lets go Ohio you motherfuckers!
Anonymous Coward (OP)
User ID: 9425489
United States
11/06/2012 09:20 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: MITT ROMNEY JUST PULLED AHEAD IN FLORIDA MOTHERFUCKERS WITH 75% OF THE MOTHEFUCKING VOTE IT SUCK MY DICK OBAMA!
pin this shit cuz once Romney wins, we will look back and see this thread as the turning point, the point where the O tards stopped jacking their dicks off in excitement and started ramming their dildos up their ass in fear.
zzbudzz

User ID: 27168826
United States
11/06/2012 09:22 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: MITT ROMNEY JUST PULLED AHEAD IN FLORIDA MOTHERFUCKERS WITH 75% OF THE MOTHEFUCKING VOTE IT SUCK MY DICK OBAMA!
It might be less than a 1% difference in the Florida race,so it might be a recount! OH NO!
Anonymous Coward
User ID: 3650237
United States
11/06/2012 09:22 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: MITT ROMNEY JUST PULLED AHEAD IN FLORIDA MOTHERFUCKERS WITH 75% OF THE MOTHEFUCKING VOTE IT SUCK MY DICK OBAMA!
Idiot dems in Florida...GO,Mitt and Paul!~
zzbudzz

User ID: 27168826
United States
11/06/2012 09:23 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: MITT ROMNEY JUST PULLED AHEAD IN FLORIDA MOTHERFUCKERS WITH 75% OF THE MOTHEFUCKING VOTE IT SUCK MY DICK OBAMA!
pin this shit cuz once Romney wins, we will look back and see this thread as the turning point, the point where the O tards stopped jacking their dicks off in excitement and started ramming their dildos up their ass in fear.
 Quoting: Anonymous Coward 9425489


LOL...What an ugly mental picture! They will be doing this while hitchhiking to Canada!
Meow...
User ID: 3650237
United States
11/06/2012 09:23 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: MITT ROMNEY JUST PULLED AHEAD IN FLORIDA MOTHERFUCKERS WITH 75% OF THE MOTHEFUCKING VOTE IT SUCK MY DICK OBAMA!
pin this shit cuz once Romney wins, we will look back and see this thread as the turning point, the point where the O tards stopped jacking their dicks off in excitement and started ramming their dildos up their ass in fear.
 Quoting: Anonymous Coward 9425489


I would not have put it quite like that but,having said that....I AGREE!!!!!!!
Anonymous Coward
User ID: 26635271
United States
11/06/2012 09:24 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: MITT ROMNEY JUST PULLED AHEAD IN FLORIDA MOTHERFUCKERS WITH 75% OF THE MOTHEFUCKING VOTE IT SUCK MY DICK OBAMA!
pin this shit cuz once Romney wins, we will look back and see this thread as the turning point, the point where the O tards stopped jacking their dicks off in excitement and started ramming their dildos up their ass in fear.
 Quoting: Anonymous Coward 9425489


Yeah your comment is so incredibly gay. And fear. That is what we want from politics.

R u for reel?
zzbudzz

User ID: 27168826
United States
11/06/2012 09:25 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: MITT ROMNEY JUST PULLED AHEAD IN FLORIDA MOTHERFUCKERS WITH 75% OF THE MOTHEFUCKING VOTE IT SUCK MY DICK OBAMA!
The conservative panhandle hasn't finished voting yet!
Anonymous Coward
User ID: 14392840
United States
11/06/2012 09:25 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: MITT ROMNEY JUST PULLED AHEAD IN FLORIDA MOTHERFUCKERS WITH 75% OF THE MOTHEFUCKING VOTE IT SUCK MY DICK OBAMA!
Its tied again, Florida will have a lot of weight on the final decision
Anonymous Coward
User ID: 20676524
United States
11/06/2012 09:26 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: MITT ROMNEY JUST PULLED AHEAD IN FLORIDA MOTHERFUCKERS WITH 75% OF THE MOTHEFUCKING VOTE IT SUCK MY DICK OBAMA!
Oops!!!!

Obama just took it back =p
Anonymous Coward
User ID: 26142676
United States
11/06/2012 09:27 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: MITT ROMNEY JUST PULLED AHEAD IN FLORIDA MOTHERFUCKERS WITH 75% OF THE MOTHEFUCKING VOTE IT SUCK MY DICK OBAMA!
my god it is within 100 votes!
Anonymous Coward (OP)
User ID: 9425489
United States
11/06/2012 09:32 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: MITT ROMNEY JUST PULLED AHEAD IN FLORIDA MOTHERFUCKERS WITH 75% OF THE MOTHEFUCKING VOTE IT SUCK MY DICK OBAMA!
Oops!!!!

Obama just took it back =p
 Quoting: Anonymous Coward 20676524


Nope, ROmney ahead by nearly 1,000!

I expect right now that Michelle is now milking Obama's prostate in attempts to calm his nerves.

All the campaign staffers formed a circle jerk around the room to watch.

MSNBC playing on the 80 inch plasma in the room.
Anonymous Coward (OP)
User ID: 9425489
United States
11/06/2012 09:38 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: MITT ROMNEY JUST PULLED AHEAD IN FLORIDA MOTHERFUCKERS WITH 75% OF THE MOTHEFUCKING VOTE IT SUCK MY DICK OBAMA!
Oops!!!!

Obama just took it back =p
 Quoting: Anonymous Coward 20676524


Nope, ROmney ahead by nearly 1,000!

I expect right now that Michelle is now milking Obama's prostate in attempts to calm his nerves.

All the campaign staffers formed a circle jerk around the room to watch.

MSNBC playing on the 80 inch plasma in the room.
 Quoting: Anonymous Coward 9425489


WONKISH PIN THIS SHIT!
Anonymous Coward
User ID: 20190258
United States
11/06/2012 09:42 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: MITT ROMNEY JUST PULLED AHEAD IN FLORIDA MOTHERFUCKERS WITH 75% OF THE MOTHEFUCKING VOTE IT SUCK MY DICK OBAMA!
Strong, teh ghey is, mmmm?
yoda
Anonymous Coward
User ID: 14093935
United States
11/06/2012 09:45 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: MITT ROMNEY JUST PULLED AHEAD IN FLORIDA MOTHERFUCKERS WITH 75% OF THE MOTHEFUCKING VOTE IT SUCK MY DICK OBAMA!
83% reporting now, O just went into the lead...most of dade still out (democrat county).

It's over. O takes FL. O takes election. Check mate.
Anonymous Coward (OP)
User ID: 9425489
United States
11/06/2012 09:50 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: MITT ROMNEY JUST PULLED AHEAD IN FLORIDA MOTHERFUCKERS WITH 75% OF THE MOTHEFUCKING VOTE IT SUCK MY DICK OBAMA!
83% reporting now, O just went into the lead...most of dade still out (democrat county).

It's over. O takes FL. O takes election. Check mate.
 Quoting: Anonymous Coward 14093935


odanceoridinodance

Now the question is, how will O celebrate? By taking a hard anal pounding from michelle? Or by eat michelles hairy ass?
Anonymous Coward (OP)
User ID: 9425489
United States
11/06/2012 11:00 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: MITT ROMNEY JUST PULLED AHEAD IN FLORIDA MOTHERFUCKERS WITH 75% OF THE MOTHEFUCKING VOTE IT SUCK MY DICK OBAMA!
83% reporting now, O just went into the lead...most of dade still out (democrat county).

It's over. O takes FL. O takes election. Check mate.
 Quoting: Anonymous Coward 14093935


odanceoridinodance

Now the question is, how will O celebrate? By taking a hard anal pounding from michelle? Or by eat michelles hairy ass?
 Quoting: Anonymous Coward 9425489


bsflag

tied in Florida! IF Ohio is still game Romney is still in this shit!

News