Godlike Productions - Conspiracy Forum
Users Online Now: 3,060 (Who's On?)Visitors Today: 1,920,735
Pageviews Today: 3,062,717Threads Today: 1,071Posts Today: 20,308
10:28 PM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

Inspired?

 
Anonymous Coward
User ID: 20093181
United States
11/14/2012 12:27 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Inspired?
FYI..you get banned all the time because of your sockpuppets.
 Quoting: Anonymous Coward 17619217


no i get banned because people like you.
 Quoting: Esq 20093181


Cheer up!
Once a slave, always a slave. Your life will only be important on here. Nothing more.

People like me? No one here is like me dork.
 Quoting: Anonymous Coward 27718063


Im thankful no one is like you. pretension is not desirable.
Esq
User ID: 20093181
United States
11/14/2012 12:30 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Inspired?
FYI..you get banned all the time because of your sockpuppets.
 Quoting: Anonymous Coward 17619217


The truth of the matter is I've never felt the need to play games. Always been me. I leave others to their own devices.
 Quoting: Esq 20093181


LIE!
 Quoting: Anonymous Coward 27718063


prove otherwise. but you can't. Im not like you.
Anonymous Coward
User ID: 27718063
United States
11/14/2012 12:33 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Inspired?
FYI..you get banned all the time because of your sockpuppets.
 Quoting: Anonymous Coward 17619217


The truth of the matter is I've never felt the need to play games. Always been me. I leave others to their own devices.
 Quoting: Esq 20093181


LIE!
 Quoting: Anonymous Coward 27718063


prove otherwise. but you can't. Im not like you.
 Quoting: Esq 20093181


I don't have to prove anything. Your actions already gave you away.
Esq
User ID: 20093181
United States
11/14/2012 12:34 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Inspired?
Like you don't. You just don't like it when its fired at you. I'm no hypocrite
 Quoting: Esq 20093181


Your objectionableness towards morals is questionable.
 Quoting: Anonymous Coward 27718063


maybe so, but I don't cross the line.
Anonymous Coward
User ID: 20093181
United States
11/14/2012 12:36 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Inspired?
...


The truth of the matter is I've never felt the need to play games. Always been me. I leave others to their own devices.
 Quoting: Esq 20093181


LIE!
 Quoting: Anonymous Coward 27718063


prove otherwise. but you can't. Im not like you.
 Quoting: Esq 20093181


I don't have to prove anything. Your actions already gave you away.
 Quoting: Anonymous Coward 27718063


yeah I know, I didn't let a friend get ridden. You probably stand by and watch.
Anonymous Coward
User ID: 27718063
United States
11/14/2012 12:37 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Inspired?
Waaaht the heck are you thinking here?
I'd like to know, how role players that get school'd are thinking they are able to still show their face?
Don't you feel embarrassed?

Yes, I see the post.
Yes, around.
 Quoting: Anonymous Coward 20923453


Thanks for the civil response. I enjoyed myself.

Just to let you know, I act in accordance to my own sense of appropiateness based on the situation. I seldom limit myself and I have no qualms about failing to live up to other peoples standards.I have no problem allowing people their motivations, it is not for me to upset their apple cart unless they desire it. I allow peoples their hidden agendas unless they become detrimental. So I dutifully play along and respond appropiately. No skin off my nose as very little really matters in mundane circumstances. Success and failure are not always apparent in the here and now. I know you understand as you seem to have no difficulties in picking yourself up and dusting yourself off.

When things of a peculiar nature happen concerning the human psyche it is not something that is essily definable and defies logical explanation. It is this reason people refuse to accept the possibility of the existence of ESP. What I can tell you is, that in my experience it does occur and it occurs more easily among people that are open to it. I understand those who cannot accept it, and I wouldnot attempt to convince them otherwise. For myself I would describe it as a process that does not require an invovled thought process. it is automatic, much like an instinct. It is allowing the body to process, to think and to respond to stimuli. It can be describe very much as a feeling, it is not thought driven process.

I know many have difficulty accepting this. It is a process that can spillover into many aspects of life. A clairvoyant in dreams or an intuition as to anothers actions. I personally believe it is a culturally discarded remanant of a prehistoric survival skill. Still very present in our DNA but shunned because of its social implications. Being I find many social mores has having outlived there usefullness I will proceed according to my own standards. Terrible I know.

I see there is already a disassociation going on, that fine.

I would remind those that shutter with indignation,. who picked the fight. I realize that many of you are too civilize to condone my actions. I leave you to your own means. Civility is a thin veneer.
 Quoting: Esq 20093181
Anonymous Coward
User ID: 27718063
United States
11/14/2012 12:38 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Inspired?
I mean, THAT'S a big ass ESP Failure.
Anonymous Coward
User ID: 27718063
United States
11/14/2012 12:40 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Inspired?
I mean, THAT'S a big ass ESP Failure.
 Quoting: Anonymous Coward 27718063


My dad can't stop laughing!
Esq
User ID: 20093181
United States
11/14/2012 12:42 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Inspired?
Waaaht the heck are you thinking here?
I'd like to know, how role players that get school'd are thinking they are able to still show their face?
Don't you feel embarrassed?

 Quoting: Anonymous Coward 27718063


i do feel embarassed, for you. you must be a door mat.
Anonymous Coward
User ID: 22379963
United States
11/14/2012 12:42 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Inspired?
Gotta love a big RPG freak fest...

Who sent out the invitations?!

*slams fist on desk*

And why did I not get one?!

hmm
Esq
User ID: 20093181
United States
11/14/2012 12:44 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Inspired?
I mean, THAT'S a big ass ESP Failure.
 Quoting: Anonymous Coward 27718063


My dad can't stop laughing!
 Quoting: Anonymous Coward 27718063


Does your dad know what you call him behind his back. Thats hilarious.
Anonymous Coward
User ID: 27718063
United States
11/14/2012 12:44 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Inspired?
Esq
User ID: 20093181
United States
11/14/2012 12:45 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Inspired?
Gotta love a big RPG freak fest...

Who sent out the invitations?!

*slams fist on desk*

And why did I not get one?!

hmm
 Quoting: ArunaLuna


Back out.
Anonymous Coward
User ID: 27718063
United States
11/14/2012 12:45 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Inspired?
Waaaht the heck are you thinking here?
I'd like to know, how role players that get school'd are thinking they are able to still show their face?
Don't you feel embarrassed?

 Quoting: Anonymous Coward 27718063


i do feel embarassed, for you. you must be a door mat.
 Quoting: Esq 20093181


Okay then.
Esq
User ID: 20093181
United States
11/14/2012 12:46 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Inspired?
I mean, THAT'S a big ass ESP Failure.
 Quoting: Anonymous Coward 27718063


My dad can't stop laughing!
 Quoting: Anonymous Coward 27718063


I bet he laughs when you leach off him too
Anonymous Coward
User ID: 27718063
United States
11/14/2012 12:47 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Inspired?
Gotta love a big RPG freak fest...

Who sent out the invitations?!

*slams fist on desk*

And why did I not get one?!

hmm
 Quoting: ArunaLuna


Thought you Xtards picked those things out of the air?
Cause it feels right?
Anonymous Coward
User ID: 27718063
United States
11/14/2012 12:48 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Inspired?
I mean, THAT'S a big ass ESP Failure.
 Quoting: Anonymous Coward 27718063


My dad can't stop laughing!
 Quoting: Anonymous Coward 27718063


I bet he laughs when you leach off him too
 Quoting: Esq 20093181


Waaaht do you mean by leaching? leaching waaht?
Anonymous Coward
User ID: 20093181
United States
11/14/2012 12:49 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Inspired?
Gotta love a big RPG freak fest...

Who sent out the invitations?!

*slams fist on desk*

And why did I not get one?!

hmm
 Quoting: ArunaLuna


Thought you Xtards picked those things out of the air?
Cause it feels right?
 Quoting: Anonymous Coward 27718063


You know, a leach, a parasite that sucks the blood.
Anonymous Coward
User ID: 27718063
United States
11/14/2012 12:51 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Inspired?
Gotta love a big RPG freak fest...

Who sent out the invitations?!

*slams fist on desk*

And why did I not get one?!

hmm
 Quoting: ArunaLuna


Back out.
 Quoting: Esq 20093181


Or waaaaaaht?
It's her thread dumb dumb.
esq
User ID: 20093181
United States
11/14/2012 12:51 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Inspired?
Gotta love a big RPG freak fest...

Who sent out the invitations?!

*slams fist on desk*

And why did I not get one?!

hmm
 Quoting: ArunaLuna


Thought you Xtards picked those things out of the air?
Cause it feels right?
 Quoting: Anonymous Coward 27718063


No need, for jealousy. daddy probably doesn't even love you.
gives you money to go away
Esq
User ID: 20093181
United States
11/14/2012 12:53 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Inspired?
Gotta love a big RPG freak fest...

Who sent out the invitations?!

*slams fist on desk*

And why did I not get one?!

hmm
 Quoting: ArunaLuna


Back out.
 Quoting: Esq 20093181


Or waaaaaaht?
It's her thread dumb dumb.
 Quoting: Anonymous Coward 27718063


You have me mistaken for someone that cares what a leach thinks
Anonymous Coward
User ID: 27718063
United States
11/14/2012 12:53 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Inspired?
Gotta love a big RPG freak fest...

Who sent out the invitations?!

*slams fist on desk*

And why did I not get one?!

hmm
 Quoting: ArunaLuna


Thought you Xtards picked those things out of the air?
Cause it feels right?
 Quoting: Anonymous Coward 27718063


You know, a leach, a parasite that sucks the blood.
 Quoting: Anonymous Coward 20093181


Hmmm, smells of something else. I know symbolic meaning of a leach.
Anonymous Coward
User ID: 27718063
United States
11/14/2012 12:54 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Inspired?
Gotta love a big RPG freak fest...

Who sent out the invitations?!

*slams fist on desk*

And why did I not get one?!

hmm
 Quoting: ArunaLuna


Thought you Xtards picked those things out of the air?
Cause it feels right?
 Quoting: Anonymous Coward 27718063


No need, for jealousy. daddy probably doesn't even love you.
gives you money to go away
 Quoting: esq 20093181


Okay. If you say so.
Esq
User ID: 20093181
United States
11/14/2012 12:55 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Inspired?
Gotta love a big RPG freak fest...

Who sent out the invitations?!

*slams fist on desk*

And why did I not get one?!

hmm
 Quoting: ArunaLuna


Thought you Xtards picked those things out of the air?
Cause it feels right?
 Quoting: Anonymous Coward 27718063


You know, a leach, a parasite that sucks the blood.
 Quoting: Anonymous Coward 20093181


Hmmm, smells of something else. I know symbolic meaning of a leach.
 Quoting: Anonymous Coward 27718063


yeah what is it? lets see if you can back it up. I don't think you can.
esq
User ID: 20093181
United States
11/14/2012 12:57 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Inspired?
Gotta love a big RPG freak fest...

Who sent out the invitations?!

*slams fist on desk*

And why did I not get one?!

hmm
 Quoting: ArunaLuna


Thought you Xtards picked those things out of the air?
Cause it feels right?
 Quoting: Anonymous Coward 27718063


No need, for jealousy. daddy probably doesn't even love you.
gives you money to go away
 Quoting: esq 20093181


Okay. If you say so.
 Quoting: Anonymous Coward 27718063


I doesn't matter what I say. It matters what you know
esq
User ID: 20093181
United States
11/14/2012 01:00 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Inspired?
...


Thought you Xtards picked those things out of the air?
Cause it feels right?
 Quoting: Anonymous Coward 27718063


You know, a leach, a parasite that sucks the blood.
 Quoting: Anonymous Coward 20093181


Hmmm, smells of something else. I know symbolic meaning of a leach.
 Quoting: Anonymous Coward 27718063


yeah what is it? lets see if you can back it up. I don't think you can.
 Quoting: Esq 20093181


I don't have all night, for you to find something that doesn't exist
Anonymous Coward
User ID: 27718063
United States
11/14/2012 01:00 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Inspired?
I doesn't matter what I say. It matters what you know
 Quoting: esq 20093181


I know you're full of SHAT!!! You own quotes have shown that today.
Anonymous Coward
User ID: 27718063
United States
11/14/2012 01:01 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Inspired?
I don't have all night, for you to find something that doesn't exist
 Quoting: esq 20093181


Fail again.
esq
User ID: 20093181
United States
11/14/2012 01:02 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Inspired?
...


You know, a leach, a parasite that sucks the blood.
 Quoting: Anonymous Coward 20093181


Hmmm, smells of something else. I know symbolic meaning of a leach.
 Quoting: Anonymous Coward 27718063


yeah what is it? lets see if you can back it up. I don't think you can.
 Quoting: Esq 20093181


I don't have all night, for you to find something that doesn't exist
 Quoting: esq 20093181


just what I thought, make sure to kiss daddy goodnight. because you love him so much. right.
Anonymous Coward
User ID: 27718063
United States
11/14/2012 01:03 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Inspired?
I don't have all night, for you to find something that doesn't exist
 Quoting: esq 20093181


Fail again.
 Quoting: Anonymous Coward 27718063


You were gonna make a sexual connotation using leach jerk.