Godlike Productions - Conspiracy Forum
Users Online Now: 1,351 (Who's On?)Visitors Today: 361,917
Pageviews Today: 461,205Threads Today: 114Posts Today: 1,905
04:06 AM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

"Pillar of Defense (Cloud)" - Israel & Hamas Agree to Gaza Cease Fire

 
Dr. AculaModerator
Senior Forum Moderator

User ID: 79810
United States
11/21/2012 12:52 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: "Pillar of Defense (Cloud)" - Israel & Hamas Agree to Gaza Cease Fire
...


I've posted several times and honestly meant it!

I don't want this to escalate into anything worse than it is.

I would like for nothing more than to say on thursday whilst sitting with my family over Turkey dinner...

"I am thankful for the cessation of hostilities"
 Quoting: Dr. Acula


Agreed.

I can't believe how many blood thirsty idiots there are on this thread who want this thing to escalate SMH.
 Quoting: Anonymous Coward 28182055


Well i know many who have posted here who dont want it to!

But sadly it is... and we cant do anything about it.

All we can do is watch and talk about what we're seeing..

and a lot of the time thats misinterpreted as wanting it to escalate.
 Quoting: Dr. Acula


that's not the impression I get reading this thread.

anyway, the killing has to stop..I feel sorry for the Palis
 Quoting: Anonymous Coward 28182055


My heart goes out to ALL innocents caught up in war
"My religious belief teaches me to feel as safe in battle as in bed. God has fixed the time for my death. I do not concern myself about that, but to be always ready, no matter when it may overtake me. ... That is the way all men should live, and then all would be equally brave." - General Thomas Jonathan "Stonewall" Jackson
Anonymous Coward
User ID: 1214262
Germany
11/21/2012 12:52 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: "Pillar of Defense (Cloud)" - Israel & Hamas Agree to Gaza Cease Fire
...


Happy
 Quoting: Dr. Acula


that's good mate.
 Quoting: Anonymous Coward 28182055


I've posted several times and honestly meant it!

I don't want this to escalate into anything worse than it is.

I would like for nothing more than to say on thursday whilst sitting with my family over Turkey dinner...

"I am thankful for the cessation of hostilities"
 Quoting: Dr. Acula


Agreed.

I can't believe how many blood thirsty idiots there are on this thread who want this thing to escalate SMH.
 Quoting: Anonymous Coward 28182055


most are paid zionist bloggers

probably only like 25%
real people like you and me
ClydeX

User ID: 11310285
United States
11/21/2012 12:53 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: "Pillar of Defense (Cloud)" - Israel & Hamas Agree to Gaza Cease Fire
wut da faq ?!?!?

Did anyone else just see RT switch to Gaza from Marine One ?

Said WhiteHouse Feed showed a crater, then Gaza, Then WhiteHouse Feed and the same crater again.

Are they trying to say something ?
 Quoting: AnonymousC12345


I saw that - caught my attention as well
Job 12:7) But ask now the beasts, and they shall teach thee; and the fowls of the air, and they shall tell thee:
8) Or speak to the earth, and it shall teach thee: and the fishes of the sea shall declare unto thee.
reaperz73

User ID: 28075559
United States
11/21/2012 12:53 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: "Pillar of Defense (Cloud)" - Israel & Hamas Agree to Gaza Cease Fire
...


Aussie is actually being nice :)

:)
 Quoting: Dr. Acula


you know I got banned 18 times yesterday ROFL

3 times today
 Quoting: Anonymous Coward 28182055


thats an improvement!

You are on your way to being a well rounded person after all lol :)
 Quoting: Dr. Acula




Nah...I just figured there's no point expressing my opinions about how I feel about the people of Gaza in this thread.
 Quoting: Anonymous Coward 28182055


Expression is fine, it's how a person does it that make them liked or unliked.
Anonymous Coward
User ID: 28182055
Australia
11/21/2012 12:53 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: "Pillar of Defense (Cloud)" - Israel & Hamas Agree to Gaza Cease Fire
...


Agreed.

I can't believe how many blood thirsty idiots there are on this thread who want this thing to escalate SMH.
 Quoting: Anonymous Coward 28182055


Well i know many who have posted here who dont want it to!

But sadly it is... and we cant do anything about it.

All we can do is watch and talk about what we're seeing..

and a lot of the time thats misinterpreted as wanting it to escalate.
 Quoting: Dr. Acula


that's not the impression I get reading this thread.

anyway, the killing has to stop..I feel sorry for the Palis
 Quoting: Anonymous Coward 28182055


My heart goes out to ALL innocents caught up in war
 Quoting: Dr. Acula


Agreed.hf
GooliaJulia

User ID: 12655659
United States
11/21/2012 12:54 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: "Pillar of Defense (Cloud)" - Israel & Hamas Agree to Gaza Cease Fire
Just catching up from Page 917.

I really wanted to say thanks for the hysterical laughs from 917 - 927. I haven't laughed this hard in months. You regulars are truly a gift to humor and sarcasm.

My coffee choked me out three times laughing so hard, that drag queen Scrump posted was damn near my demise.

Long live GLP, and that Rooster.
 Quoting: Redpaw360


Redpaw, that picture sent a lot of coffee spewing, including mine lol. I was lmao, still am!
Sheep the moon
Anonymous Coward
User ID: 4731258
United Kingdom
11/21/2012 12:55 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: "Pillar of Defense (Cloud)" - Israel & Hamas Agree to Gaza Cease Fire
All this shit is real dumb, i hope one day folks can move past all this clan shit and we can all live in peace for the sake of the children.
Anonymous Coward
User ID: 16402515
United States
11/21/2012 12:55 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: "Pillar of Defense (Cloud)" - Israel & Hamas Agree to Gaza Cease Fire
Dang, GazaRooster is up to 15 followers...
mrmuffins69

User ID: 26959745
United States
11/21/2012 12:55 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: "Pillar of Defense (Cloud)" - Israel & Hamas Agree to Gaza Cease Fire
anyone else thinking israel wants to get rid of hamas in gaza? so in the future when iran is the target they dont have to worry about rockets coming from gaza
Anonymous Coward
User ID: 28137031
Canada
11/21/2012 12:55 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: "Pillar of Defense (Cloud)" - Israel & Hamas Agree to Gaza Cease Fire
so whats the latest?
Anonymous Coward
User ID: 28174652
United States
11/21/2012 12:56 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: "Pillar of Defense (Cloud)" - Israel & Hamas Agree to Gaza Cease Fire
You fucking cowards made it to day 7 before you started to feel some compassion.

Not wanting it to escalate my ass.

You should have heard you sick fucking bastards earlier in the thread. Now that somebody puts your fuck asses on the spot, and all your friends are gone for the evening, now all the sudden you're "praying for cessation of hostilities".


Fake ass pieces of shit, all of you.


Every single one of you were literally seething with the thirst of blood. Some of you even went cold on the CHILDREN of Palestine.

It was frightening to watch and you should be ashamed of yourselves.

You all make me want to throw up. yak
Etta

User ID: 26892628
United States
11/21/2012 12:56 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: "Pillar of Defense (Cloud)" - Israel & Hamas Agree to Gaza Cease Fire
...


you know I got banned 18 times yesterday ROFL

3 times today
 Quoting: Anonymous Coward 28182055


thats an improvement!

You are on your way to being a well rounded person after all lol :)
 Quoting: Dr. Acula




Nah...I just figured there's no point expressing my opinions about how I feel about the people of Gaza in this thread.
 Quoting: Anonymous Coward 28182055


Expression is fine, it's how a person does it that make them liked or unliked.
 Quoting: reaperz73


Here's a website you may like [link to hamaslovers.wordpress.com]
“Expectations are the root of all heartache”
Dr. AculaModerator
Senior Forum Moderator

User ID: 79810
United States
11/21/2012 12:56 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: "Pillar of Defense (Cloud)" - Israel & Hamas Agree to Gaza Cease Fire
Dang, GazaRooster is up to 15 followers...
 Quoting: Junie


I'm one of em lol
"My religious belief teaches me to feel as safe in battle as in bed. God has fixed the time for my death. I do not concern myself about that, but to be always ready, no matter when it may overtake me. ... That is the way all men should live, and then all would be equally brave." - General Thomas Jonathan "Stonewall" Jackson
Schizoid Renegade

User ID: 11977750
Canada
11/21/2012 12:56 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: "Pillar of Defense (Cloud)" - Israel & Hamas Agree to Gaza Cease Fire
so are the cameras so far away cause the main city ones are relocating or did they move for good cause its time to go in 1dunno1
Anonymous Coward
User ID: 13133046
United States
11/21/2012 12:56 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: "Pillar of Defense (Cloud)" - Israel & Hamas Agree to Gaza Cease Fire
...


I've posted several times and honestly meant it!

I don't want this to escalate into anything worse than it is.

I would like for nothing more than to say on thursday whilst sitting with my family over Turkey dinner...

"I am thankful for the cessation of hostilities"
 Quoting: Dr. Acula


Agreed.

I can't believe how many blood thirsty idiots there are on this thread who want this thing to escalate SMH.
 Quoting: Anonymous Coward 28182055


Well i know many who have posted here who dont want it to!

But sadly it is... and we cant do anything about it.

All we can do is watch and talk about what we're seeing..

and a lot of the time thats misinterpreted as wanting it to escalate.
 Quoting: Dr. Acula


that's not the impression I get reading this thread.

anyway, the killing has to stop..I feel sorry for the Palis
 Quoting: Anonymous Coward 28182055


I think that most do sympathize with the innocents that are caught in the middle of this war, but they accepted the terrorist reign of Hamas and the venom and hate that they spew. You should be angry with the terrorists that have been a thorn in every countries side for years.
Anonymous Coward
User ID: 28182055
Australia
11/21/2012 12:57 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: "Pillar of Defense (Cloud)" - Israel & Hamas Agree to Gaza Cease Fire
...


you know I got banned 18 times yesterday ROFL

3 times today
 Quoting: Anonymous Coward 28182055


thats an improvement!

You are on your way to being a well rounded person after all lol :)
 Quoting: Dr. Acula




Nah...I just figured there's no point expressing my opinions about how I feel about the people of Gaza in this thread.
 Quoting: Anonymous Coward 28182055


Expression is fine, it's how a person does it that make them liked or unliked.
 Quoting: reaperz73


mate, that's simply not true.


I've been called anti-semetic/muslim whatever, the fuck is trendy at the time .. all kinds of shit just because I have different views than most ya'll on this thread..then I fire up to defend myself and all hell breaks loose...I get banned...it's not worth it



It's been fun tho
ScrumpTheTexanModerator
Senior Forum Moderator

User ID: 3974719
United States
11/21/2012 12:57 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: "Pillar of Defense (Cloud)" - Israel & Hamas Agree to Gaza Cease Fire
Just catching up from Page 917.

I really wanted to say thanks for the hysterical laughs from 917 - 927. I haven't laughed this hard in months. You regulars are truly a gift to humor and sarcasm.

My coffee choked me out three times laughing so hard, that drag queen Scrump posted was damn near my demise.

Long live GLP, and that Rooster.
 Quoting: Redpaw360


rockon
I am a Christian.

Christian does not equal doormat or pushover

"I Have Sworn upon the Altar of God... Eternal Hostility against every form of Tyranny over the mind of man." -Thomas Jefferson, Sep. 23, 1800

TRUMP 2017

MedinaD

For previous Newsletters, click 'Scrump's News Letters' @ [link to www.godlikeproductions.com]
Anonymous Coward
User ID: 28174652
United States
11/21/2012 12:58 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: "Pillar of Defense (Cloud)" - Israel & Hamas Agree to Gaza Cease Fire
...


thats an improvement!

You are on your way to being a well rounded person after all lol :)
 Quoting: Dr. Acula




Nah...I just figured there's no point expressing my opinions about how I feel about the people of Gaza in this thread.
 Quoting: Anonymous Coward 28182055


Expression is fine, it's how a person does it that make them liked or unliked.
 Quoting: reaperz73


mate, that's simply not true.


I've been called anti-semetic/muslim whatever, the fuck is trendy at the time .. all kinds of shit just because I have different views than most ya'll on this thread..then I fire up to defend myself and all hell breaks loose...I get banned...it's not worth it



It's been fun tho
 Quoting: Anonymous Coward 28182055


Don't you start going soft on me now. chuckle

We need you.
Anonymous Coward
User ID: 16402515
United States
11/21/2012 12:58 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: "Pillar of Defense (Cloud)" - Israel & Hamas Agree to Gaza Cease Fire
Dang, GazaRooster is up to 15 followers...
 Quoting: Junie


I'm one of em lol
 Quoting: Dr. Acula


Well, I might be following you now..
reaperz73

User ID: 28075559
United States
11/21/2012 12:58 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: "Pillar of Defense (Cloud)" - Israel & Hamas Agree to Gaza Cease Fire
...


thats an improvement!

You are on your way to being a well rounded person after all lol :)
 Quoting: Dr. Acula




Nah...I just figured there's no point expressing my opinions about how I feel about the people of Gaza in this thread.
 Quoting: Anonymous Coward 28182055


Expression is fine, it's how a person does it that make them liked or unliked.
 Quoting: reaperz73


mate, that's simply not true.


I've been called anti-semetic/muslim whatever, the fuck is trendy at the time .. all kinds of shit just because I have different views than most ya'll on this thread..then I fire up to defend myself and all hell breaks loose...I get banned...it's not worth it



It's been fun tho
 Quoting: Anonymous Coward 28182055


Not by me I don't call names.
Anonymous Coward
User ID: 24788663
United States
11/21/2012 12:59 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: "Pillar of Defense (Cloud)" - Israel & Hamas Agree to Gaza Cease Fire
anyone else thinking israel wants to get rid of hamas in gaza? so in the future when iran is the target they dont have to worry about rockets coming from gaza
 Quoting: mrmuffins69


Absolutely.
Anonymous Coward
User ID: 26773474
Romania
11/21/2012 12:59 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: "Pillar of Defense (Cloud)" - Israel & Hamas Agree to Gaza Cease Fire
07:35 Iron Dome intercepts rocket fired toward Ashkelon (Haaretz).
Dr. AculaModerator
Senior Forum Moderator

User ID: 79810
United States
11/21/2012 01:00 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: "Pillar of Defense (Cloud)" - Israel & Hamas Agree to Gaza Cease Fire
Dang, GazaRooster is up to 15 followers...
 Quoting: Junie


I'm one of em lol
 Quoting: Dr. Acula


Well, I might be following you now..
 Quoting: Junie


yep you are :)

thanks for the follow
"My religious belief teaches me to feel as safe in battle as in bed. God has fixed the time for my death. I do not concern myself about that, but to be always ready, no matter when it may overtake me. ... That is the way all men should live, and then all would be equally brave." - General Thomas Jonathan "Stonewall" Jackson
Anonymous Coward
User ID: 1214262
Germany
11/21/2012 01:00 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: "Pillar of Defense (Cloud)" - Israel & Hamas Agree to Gaza Cease Fire
You fucking cowards made it to day 7 before you started to feel some compassion.

Not wanting it to escalate my ass.

You should have heard you sick fucking bastards earlier in the thread. Now that somebody puts your fuck asses on the spot, and all your friends are gone for the evening, now all the sudden you're "praying for cessation of hostilities".


Fake ass pieces of shit, all of you.


Every single one of you were literally seething with the thirst of blood. Some of you even went cold on the CHILDREN of Palestine.

It was frightening to watch and you should be ashamed of yourselves.

You all make me want to throw up. yak
 Quoting: Anonymous Coward 28174652


you said it brother

they are monsters
Anonymous Coward
User ID: 28182055
Australia
11/21/2012 01:00 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: "Pillar of Defense (Cloud)" - Israel & Hamas Agree to Gaza Cease Fire
...




Nah...I just figured there's no point expressing my opinions about how I feel about the people of Gaza in this thread.
 Quoting: Anonymous Coward 28182055


Expression is fine, it's how a person does it that make them liked or unliked.
 Quoting: reaperz73


mate, that's simply not true.


I've been called anti-semetic/muslim whatever, the fuck is trendy at the time .. all kinds of shit just because I have different views than most ya'll on this thread..then I fire up to defend myself and all hell breaks loose...I get banned...it's not worth it



It's been fun tho
 Quoting: Anonymous Coward 28182055


Don't you start going soft on me now. chuckle

We need you.
 Quoting: Anonymous Coward 28174652


lmao


you guys kill me.
Etta

User ID: 26892628
United States
11/21/2012 01:00 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: "Pillar of Defense (Cloud)" - Israel & Hamas Agree to Gaza Cease Fire
anyone else thinking israel wants to get rid of hamas in gaza? so in the future when iran is the target they dont have to worry about rockets coming from gaza
 Quoting: mrmuffins69


Absolutely.
 Quoting: Anonymous Coward 24788663


yep- little steps, clean up each corner first
“Expectations are the root of all heartache”
Anonymous Coward
User ID: 28174652
United States
11/21/2012 01:01 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: "Pillar of Defense (Cloud)" - Israel & Hamas Agree to Gaza Cease Fire
You fucking cowards made it to day 7 before you started to feel some compassion.

Not wanting it to escalate my ass.

You should have heard you sick fucking bastards earlier in the thread. Now that somebody puts your fuck asses on the spot, and all your friends are gone for the evening, now all the sudden you're "praying for cessation of hostilities".


Fake ass pieces of shit, all of you.


Every single one of you were literally seething with the thirst of blood. Some of you even went cold on the CHILDREN of Palestine.

It was frightening to watch and you should be ashamed of yourselves.

You all make me want to throw up. yak
 Quoting: Anonymous Coward 28174652


you said it brother

they are monsters
 Quoting: Anonymous Coward 1214262


From fucking Liechtenstein! resist
my 2 cents
cointard

User ID: 26646007
Canada
11/21/2012 01:01 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: "Pillar of Defense (Cloud)" - Israel & Hamas Agree to Gaza Cease Fire
07:35 Iron Dome intercepts rocket fired toward Ashkelon (Haaretz).
 Quoting: subzero86


.

Last Edited by my 2 cents on 11/21/2012 01:01 AM
Patriotism is supporting your country always -- and your government when they deserve it. Mark Twain


Those who beat their swords into plowshares usually end up plowing for those who kept their swords. -Benjamin Franklin
Anonymous Coward
User ID: 4823485
New Zealand
11/21/2012 01:01 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: "Pillar of Defense (Cloud)" - Israel & Hamas Agree to Gaza Cease Fire
Agreed.

I can't believe how many blood thirsty idiots there are on this thread who want this thing to escalate SMH.
 Quoting: Anonymous Coward 28182055


Yup. I want this thing to escalate beyond all human comprehension just so smartass shits like you get wiped out. The stench of hypocrisy on here is unreal - you've got a small (but vocal) group of posters putting their little dig in and taking the moral high ground, yet you're foaming at the mouth with the same rabid level of interest in the situation. You're no better than anyone else here by calling people Startards. You're part of the problem of what's wrong with this world. Instead of just sitting back and listening to people's differing views, your lack of compassion shows through. You've made your point. Can't you just let it be? Or are you so mentally fucked up that you simply cannot stop yourself, posting non-stop?
Anonymous Coward
User ID: 28174652
United States
11/21/2012 01:01 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: "Pillar of Defense (Cloud)" - Israel & Hamas Agree to Gaza Cease Fire
...


Expression is fine, it's how a person does it that make them liked or unliked.
 Quoting: reaperz73


mate, that's simply not true.


I've been called anti-semetic/muslim whatever, the fuck is trendy at the time .. all kinds of shit just because I have different views than most ya'll on this thread..then I fire up to defend myself and all hell breaks loose...I get banned...it's not worth it



It's been fun tho
 Quoting: Anonymous Coward 28182055


Don't you start going soft on me now. chuckle

We need you.
 Quoting: Anonymous Coward 28174652


lmao


you guys kill me.
 Quoting: Anonymous Coward 28182055


I'm having a BLAST with you, my friend.


News