Godlike Productions - Conspiracy Forum
Users Online Now: 2,898 (Who's On?)Visitors Today: 2,304,669
Pageviews Today: 3,215,025Threads Today: 795Posts Today: 14,363
09:03 PM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

Tila Tequila Talks About the Illuminati

 
danes1
Offer Upgrade

User ID: 28630670
Spain
11/28/2012 07:52 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Tila Tequila Talks About the Illuminati
Now, before you start bashing me for thinking that I am “HATING” on Lady GaGa, let me please tell you first that I am not, nor is this post about that. I just wanted to bring light to something that I have known for a VERY long time.

[link to www.conspirazzi.com]
Anonymous Coward
User ID: 9128390
Australia
11/28/2012 07:55 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Tila Tequila Talks About the Illuminati
GAGA has penis.
Anonymous Coward
User ID: 10679148
United States
11/28/2012 08:13 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Tila Tequila Talks About the Illuminati
Come on! All she says over and over is "I can't say much they're watching!" ... With nothing but bad punctuation. She doesn't 'divulge'
Much of anything. If you want my honest opinion, it sounds like she met some dude who out of his mind, and left her believing all of these stupid ideas. The one about pop music, well that one sounds like she made up on her very own, but only after believing all of the other crap.
Trust me, none of what she says is true. She was never that famous and his is just a way for her to make herself be heard by people long after her career had dwindled down. By career, I obviously mean 15 minutes of fame. She is simply an uneducated aspiring actress who nobody cares about any longer. Please don't put an ounce of belief in what she says.
~Spaze*Man~

User ID: 28481642
United States
11/28/2012 08:14 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Tila Tequila Talks About the Illuminati
Come on! All she says over and over is "I can't say much they're watching!" ... With nothing but bad punctuation. She doesn't 'divulge'
Much of anything. If you want my honest opinion, it sounds like she met some dude who out of his mind, and left her believing all of these stupid ideas. The one about pop music, well that one sounds like she made up on her very own, but only after believing all of the other crap.
Trust me, none of what she says is true. She was never that famous and his is just a way for her to make herself be heard by people long after her career had dwindled down. By career, I obviously mean 15 minutes of fame. She is simply an uneducated aspiring actress who nobody cares about any longer. Please don't put an ounce of belief in what she says.
 Quoting: Anonymous Coward 10679148


Dude she had connections in "the industry"

Why would her sites be taken down?
Anonymous Coward
User ID: 28569562
Australia
11/28/2012 08:20 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Tila Tequila Talks About the Illuminati
lmao awhore lol laugh jerkit rofl laugh




lmao awhore lol laugh jerkit rofl laugh


lolsign cruise


Gee, it's funny reading this shit now that I know for sure that its all

bsflag
BambiGirl

User ID: 3651610
United States
11/28/2012 08:35 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Tila Tequila Talks About the Illuminati
She can say "Illuminati"? I am shocked
"We are locked in a battle. This is not a friendly gentleman's discussion. It is a life and death conflict between the spiritual hosts of wickedness and those who claim the name of Christ".

Francis A. Schaeffer
~Spaze*Man~

User ID: 28481642
United States
11/28/2012 08:41 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Tila Tequila Talks About the Illuminati
She can say "Illuminati"? I am shocked
 Quoting: BambiGirl


Are you? lol
BambiGirl

User ID: 3651610
United States
11/28/2012 08:51 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Tila Tequila Talks About the Illuminati
She can say "Illuminati"? I am shocked
 Quoting: BambiGirl


Are you? lol
 Quoting: ~Spaze*Man~


Not so much actually
"We are locked in a battle. This is not a friendly gentleman's discussion. It is a life and death conflict between the spiritual hosts of wickedness and those who claim the name of Christ".

Francis A. Schaeffer
~Spaze*Man~

User ID: 28481642
United States
11/28/2012 08:52 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Tila Tequila Talks About the Illuminati
She can say "Illuminati"? I am shocked
 Quoting: BambiGirl


Are you? lol
 Quoting: ~Spaze*Man~


Not so much actually
 Quoting: BambiGirl


lol i'm glad we covered that. tounge
Anonymous Coward
User ID: 10679148
United States
11/28/2012 08:56 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Tila Tequila Talks About the Illuminati
Come on! All she says over and over is "I can't say much they're watching!" ... With nothing but bad punctuation. She doesn't 'divulge'
Much of anything. If you want my honest opinion, it sounds like she met some dude who out of his mind, and left her believing all of these stupid ideas. The one about pop music, well that one sounds like she made up on her very own, but only after believing all of the other crap.
Trust me, none of what she says is true. She was never that famous and his is just a way for her to make herself be heard by people long after her career had dwindled down. By career, I obviously mean 15 minutes of fame. She is simply an uneducated aspiring actress who nobody cares about any longer. Please don't put an ounce of belief in what she says.
 Quoting: Anonymous Coward 10679148


Dude she had connections in "the industry"

Why would her sites be taken down?
 Quoting: ~Spaze*Man~


Because she probably too it down herself, had a friend hack it, didn't pay her bill, violated the agreement many reasons other than 'secret government'. Occams razor dude. Connections? Like who an agent at a talent agency? Man some people are sooo gullible!
~Spaze*Man~

User ID: 28481642
United States
11/28/2012 08:58 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Tila Tequila Talks About the Illuminati
Come on! All she says over and over is "I can't say much they're watching!" ... With nothing but bad punctuation. She doesn't 'divulge'
Much of anything. If you want my honest opinion, it sounds like she met some dude who out of his mind, and left her believing all of these stupid ideas. The one about pop music, well that one sounds like she made up on her very own, but only after believing all of the other crap.
Trust me, none of what she says is true. She was never that famous and his is just a way for her to make herself be heard by people long after her career had dwindled down. By career, I obviously mean 15 minutes of fame. She is simply an uneducated aspiring actress who nobody cares about any longer. Please don't put an ounce of belief in what she says.
 Quoting: Anonymous Coward 10679148


Dude she had connections in "the industry"

Why would her sites be taken down?
 Quoting: ~Spaze*Man~


Because she probably too it down herself, had a friend hack it, didn't pay her bill, violated the agreement many reasons other than 'secret government'. Occams razor dude. Connections? Like who an agent at a talent agency? Man some people are sooo gullible!
 Quoting: Anonymous Coward 10679148


Ok then she was a drug user who had an aneurysm and lost her mind. End of story. ;)

But to counteract your post.
She was on MTV and who knows who she was communicating with.

Last Edited by ~Spaze*Man~ on 11/28/2012 08:59 AM
mrclean

User ID: 22362616
United States
11/28/2012 08:59 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Tila Tequila Talks About the Illuminati
Just google: Tila porno

That's how 'credible' she is....

Last Edited by mrclean on 11/28/2012 09:00 AM
mrclean
Anonymous Coward
User ID: 28136362
Australia
11/28/2012 09:15 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Tila Tequila Talks About the Illuminati
God, the one person I wouldn't mind that they killed for speaking of them and they still let her ramble!

News