Godlike Productions - Conspiracy Forum
Users Online Now: 2,261 (Who's On?)Visitors Today: 1,075,846
Pageviews Today: 1,354,446Threads Today: 248Posts Today: 3,935
09:28 AM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

6 TRUTHS!

 
Anonymous Coward
User ID: 17256823
United States
12/05/2012 04:50 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
6 TRUTHS!
6 Truths
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
1. You cannot touch all your top teeth with your tongue.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
2. All idiots, after reading the first truth, will try it.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

.
.
.
.
.
.
.
3. And discover that The first truth is a lie and feel superior because they can do it.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
4. You're smiling now because you're an idiot.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
5... You soon will forward this to another idiot.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
6. There's still a stupid smile on your face.
I apologize about this..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
I found out that I was an idiot too and I needed company....
SirKnighte

User ID: 1281405
United States
12/05/2012 05:32 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: 6 TRUTHS!
I hate you
Anonymous Coward
User ID: 20453845
Denmark
12/05/2012 05:36 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: 6 TRUTHS!
haha fuck i am and idiot :D Thanks 4 the laugh freind.. Have a great daybanana2
Anonymous Coward
User ID: 19617445
United States
12/05/2012 05:37 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: 6 TRUTHS!
Lmao
141

User ID: 15903378
Denmark
12/05/2012 05:40 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: 6 TRUTHS!
6 Truths
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
1. You cannot touch all your top teeth with your tongue.
.
. I could!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
2. All idiots, after reading the first truth, will try it.
,
,
, Guilty!
,
,
,
,
,
,
,
,

.
.
.
.
.
.
.
3. And discover that The first truth is a lie and feel superior because they can do it.
.
.
. Nah, just wondering if i was a freak of nature lol
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
4. You're smiling now because you're an idiot.
.
.
. Yup!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
5... You soon will forward this to another idiot.
.
.
. Nah ;o)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
6. There's still a stupid smile on your face.
I apologize about this..
.
.
. lol needed that stupid smile today
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
I found out that I was an idiot too and I needed company....
 Quoting: Anonymous Coward 17256823


Thanks, lol
:p

Truth and Love...
Anonymous Coward
User ID: 20453845
Denmark
12/05/2012 05:42 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: 6 TRUTHS!
haha fuck i am and idiot :D Thanks 4 the laugh freind.. Have a great daybanana2
 Quoting: Anonymous Coward 20453845


FUCK my girlfriend wasnt stupid enough 2 do it :D That just made it i bit worse.. lol.. Great..
Anonymous Coward
User ID: 20453845
Denmark
12/05/2012 05:44 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: 6 TRUTHS!
6 Truths
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
1. You cannot touch all your top teeth with your tongue.
.
. I could!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
2. All idiots, after reading the first truth, will try it.
,
,
, Guilty!
,
,
,
,
,
,
,
,

.
.
.
.
.
.
.
3. And discover that The first truth is a lie and feel superior because they can do it.
.
.
. Nah, just wondering if i was a freak of nature lol
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
4. You're smiling now because you're an idiot.
.
.
. Yup!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
5... You soon will forward this to another idiot.
.
.
. Nah ;o)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
6. There's still a stupid smile on your face.
I apologize about this..
.
.
. lol needed that stupid smile today
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
I found out that I was an idiot too and I needed company....
 Quoting: Anonymous Coward 17256823


Thanks, lol
:p

 Quoting: 141


Så var jeg i det mindste ikke alene om det :)
Anonymous Coward
User ID: 20453845
Denmark
12/05/2012 05:51 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: 6 TRUTHS!
bump
141

User ID: 15903378
Denmark
12/05/2012 05:53 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: 6 TRUTHS!
6 Truths
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
1. You cannot touch all your top teeth with your tongue.
.
. I could!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
2. All idiots, after reading the first truth, will try it.
,
,
, Guilty!
,
,
,
,
,
,
,
,

.
.
.
.
.
.
.
3. And discover that The first truth is a lie and feel superior because they can do it.
.
.
. Nah, just wondering if i was a freak of nature lol
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
4. You're smiling now because you're an idiot.
.
.
. Yup!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
5... You soon will forward this to another idiot.
.
.
. Nah ;o)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
6. There's still a stupid smile on your face.
I apologize about this..
.
.
. lol needed that stupid smile today
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
I found out that I was an idiot too and I needed company....
 Quoting: Anonymous Coward 17256823


Thanks, lol
:p

 Quoting: 141


Så var jeg i det mindste ikke alene om det :)
 Quoting: Anonymous Coward 20453845


Nope lol
Sad og virkelig mærkede efter og var... Heeeej Jeg ka' da godt!!!
Hæhæ :O)
Truth and Love...

News