Godlike Productions - Conspiracy Forum
Users Online Now: 1,869 (Who's On?)Visitors Today: 66,252
Pageviews Today: 94,672Threads Today: 20Posts Today: 664
12:47 AM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

Wanna See Some Crazy Isht? Demonic Faces on The Dollar. Never Before Seen. Third Eye Needed.

 
ihatecon
User ID: 29773001
United States
12/15/2012 09:18 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Wanna See Some Crazy Isht? Demonic Faces on The Dollar. Never Before Seen. Third Eye Needed.
I'm so glad that some of you are able to appreciate this. I can't tell you how much I appreciate your support, and that my words are not falling upon deaf ears, or these images upon blind eyes. Please stay tuned for more, and please, help spread the word. Any questions, please don't hesitate to ask.

Thank you!
stella stevens

User ID: 1490898
Canada
12/16/2012 11:15 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Wanna See Some Crazy Isht? Demonic Faces on The Dollar. Never Before Seen. Third Eye Needed.

IMAGE ( [link to i48.tinypic.com] )



IMAGE ( [link to i49.tinypic.com] )



IMAGE ( [link to i46.tinypic.com] )


You guys really don't see these?
 Quoting: ihatecon


OMG!!! The noses are on either side of the GOATS HEAD.CREEPY.
 Quoting: Anonymous Coward 2924495


I think these are cool pics.
didn't heck out that site yet.

so are these all done with he 1$ bill?
I wonder about the others
Soothsayer
User ID: 25050212
United States
12/16/2012 11:24 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Wanna See Some Crazy Isht? Demonic Faces on The Dollar. Never Before Seen. Third Eye Needed.


That one looks like goats (or antelopes, but goats is more in line with illuminti satanic stuff) alternating with cows, bulls, or oxen.
ihatecon (OP)

User ID: 1442868
United States
12/16/2012 07:17 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Wanna See Some Crazy Isht? Demonic Faces on The Dollar. Never Before Seen. Third Eye Needed.
Most of them are done with the dollar. There's a few others from other bills too. The goats heads are from the old 20. But I've also seen something very similar in the hundred. They're labeled a bit better on that other site. To me some of the craziest are those that can be brought out into 3D with the use of perspective. I've seen snakes, dragons, mice, crocodiles, longhorn skulls, what I think might be horus, and a lot more... And that's without even overlaying!! Unfortunately I'm not the best artist, but hopefully you can get the gist of what I mean from my earlier attempts, in combination with what I've already posted regarding 3D faces. I can also try to explain some other observations i have made that might help it all make a bit more sense. I don't understand it completely either, but i think these observations can give you a glimpse of a profound underlying structure
ihatecon (OP)

User ID: 13473677
United States
12/20/2012 06:36 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Wanna See Some Crazy Isht? Demonic Faces on The Dollar. Never Before Seen. Third Eye Needed.
It's so weird. I can't post new threads on here even tho I already upgraded my account. I was about to bet everyone $250 bucks that they couldn't prove me wrong too, hahaha... (thanks for the idea Michael Fazio! lol)

I'll be updating soon. Sorry for all those that I've just left hanging.

Happy 12/21/2012!! lol... (feel like I've been looking forward to this day more than Christmas. hahaha)
stella stevens

User ID: 1490898
Canada
12/20/2012 11:01 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Wanna See Some Crazy Isht? Demonic Faces on The Dollar. Never Before Seen. Third Eye Needed.
It's so weird. I can't post new threads on here even tho I already upgraded my account. I was about to bet everyone $250 bucks that they couldn't prove me wrong too, hahaha... (thanks for the idea Michael Fazio! lol)

I'll be updating soon. Sorry for all those that I've just left hanging.

Happy 12/21/2012!! lol... (feel like I've been looking forward to this day more than Christmas. hahaha)
 Quoting: ihatecon


Me too

I'm on a new tablet and don't know how to do
Alot of stuff on here
dmore4

User ID: 22731168
12/20/2012 11:20 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Wanna See Some Crazy Isht? Demonic Faces on The Dollar. Never Before Seen. Third Eye Needed.
That one on page 1 #48 of Ben Franklin head looks like a comet
Anonymous Coward
User ID: 30338168
United Kingdom
12/20/2012 11:43 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Wanna See Some Crazy Isht? Demonic Faces on The Dollar. Never Before Seen. Third Eye Needed.
We are watching you opIdol1 jk
ihatecon (OP)

User ID: 13473677
United States
12/20/2012 03:17 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Wanna See Some Crazy Isht? Demonic Faces on The Dollar. Never Before Seen. Third Eye Needed.
Hahaha. You guys are cool. Dmore, my brother said the same thing! I actually saw a grinch looking demon before anything. Lol!

I'll try n get this new stuff done over the weekend for you guys, and organize it a little better to illustrate the underlying structure, and immense possibilities.
ihatecon (OP)

User ID: 29773001
United States
12/22/2012 03:58 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Wanna See Some Crazy Isht? Demonic Faces on The Dollar. Never Before Seen. Third Eye Needed.
Hey, if anyone's up, and interested, i'll be posting new pictures up on my blog tonight. this will be the one that I start with. all others will be just reiterations of different sections of this one picture in the kaleidii.

I'll be pretty much doing this for the next few hours. I haven't made any others apart from this as of right now.


IMAGE ( [link to i49.tinypic.com] )
Anonymous Coward
User ID: 29809550
Canada
12/22/2012 04:03 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Wanna See Some Crazy Isht? Demonic Faces on The Dollar. Never Before Seen. Third Eye Needed.
so...what's your point?
ihatecon (OP)

User ID: 29773001
United States
12/22/2012 04:22 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Wanna See Some Crazy Isht? Demonic Faces on The Dollar. Never Before Seen. Third Eye Needed.
Just stick around if you're interested. I'm sure you'll be able to figure it out.
stella stevens

User ID: 1490898
Canada
12/22/2012 06:39 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Wanna See Some Crazy Isht? Demonic Faces on The Dollar. Never Before Seen. Third Eye Needed.
0 0bump
ihatecon (OP)

User ID: 29773001
United States
12/22/2012 07:00 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Wanna See Some Crazy Isht? Demonic Faces on The Dollar. Never Before Seen. Third Eye Needed.
Thanks Stella! You're awesome!

I hope everyone can see the things that are in there. I know sometimes its kind of hard, but there's definitely things mixed in there throughout.

Sometimes the faces are really clear, but sometimes you might be left wondering if something is really a face, or if it's just your imagination. In my opinion, when a face looks a bit questionable, sometimes it's just part of the art style. It's also possible that having the kaleidoscope at a slightly different angle could make it look a lot more legitimate. It's impossible to get everything at once though, since there's so much. It's good to check out the little details too! lol.

Alright, I'm gonna knock out. I'd like to hear people's thoughts on these though, if that's cool.

It's pretty late now tho, so I'm gonna knock out. I got some good stuff planned to try n give everyone a fresh perspective to these. I think it'll be good.

Thanks!

Last Edited by ihatecon on 12/22/2012 07:10 AM
ihatecon (OP)

User ID: 29773001
United States
12/22/2012 07:09 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Wanna See Some Crazy Isht? Demonic Faces on The Dollar. Never Before Seen. Third Eye Needed.
Just to sum up, I ended up making about 33 pictures in 2.5 hours... and that's considering that I got sidetracked for about 45 minutes to an hour during that time. You could do the math to get an approximation. lol

I made about 12 new pictures on the first iteration back in the kaleidoscope.

I only got into about 4 of those 12 to make 20 new images on the second iteration.

Hope you all could see the significance in this. If not, try and make you're own. You'll understand it a lot better than just by looking at these pictures.

I'll also post some animations soon. Just gotta find some really good ones. lol.

Last Edited by ihatecon on 12/22/2012 07:10 AM

News