Godlike Productions - Conspiracy Forum
Users Online Now: 2,645 (Who's On?)Visitors Today: 1,052,622
Pageviews Today: 1,388,838Threads Today: 322Posts Today: 6,261
10:34 AM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

how to deal with msm tards??

 
Heirphloe
Offer Upgrade

User ID: 11723687
Canada
12/15/2012 02:19 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
how to deal with msm tards??
How do people deal with top 40 loving, cheese movie loving, cop-drama series loving mainstream media tards? I uttered a comment today at work regarding the elementary school shooting saying "i'm sure there is more to this story and we will never really know". Immediately I was called crazy and I think everything is a conspiracy. WTF? so much backlash to people who don't believe what they see on the news. I really don't know the best way to respond to these types of reactions from brainwashed people. Help!?!1dunno1iamwithbonghit
"They May Learn and Teach in their Turn". H.P.B.
WWIII is Upon US

User ID: 26765298
United States
12/15/2012 02:22 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: how to deal with msm tards??
There is no response to a fluoride user.
WWIII is Upon US
Heirphloe (OP)

User ID: 11723687
Canada
12/15/2012 02:28 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: how to deal with msm tards??
I drink distilled but never actually think about why everybody i work with (for the most part) seems to be a brainwashed idiot. But do you get what i'm saying, it's come to the point that even slight comments are attacked, and I hold back so much because I know most people lack the understanding of "the big picture". It's very infuriating at times.
"They May Learn and Teach in their Turn". H.P.B.
SevenThunders

User ID: 15851599
United States
12/15/2012 02:28 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: how to deal with msm tards??
Start making bold predictions based on what you know to be true. A good one would be. They will now use this tragedy to force gun control on everyone in America. The new security regime will restrict American freedoms, bit by bit.

Once they see it coming true perhaps they will shake out of their stupor.... Nah, these guys listen to msm, what was I thinking.
Anonymous Coward
User ID: 29937959
Argentina
12/15/2012 02:30 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: how to deal with msm tards??
i dunno but i love breaking bad
Anonymous Coward
User ID: 29936119
Australia
12/15/2012 02:37 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: how to deal with msm tards??
only paranoid delusional people believe this was a false flag.
Heirphloe (OP)

User ID: 11723687
Canada
12/15/2012 03:00 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: how to deal with msm tards??
is it paranoia to not believe everything you see or hear without examining it for yourself?
"They May Learn and Teach in their Turn". H.P.B.
Anonymous Coward
User ID: 29896829
Australia
12/15/2012 03:09 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: how to deal with msm tards??
just dont talk to them.
or dont talk them them about this stuff/msm version of 'this stuff'.
Quoting Leslie Zevo;
"first rule of awake club is dont talk about awake club"
Anonymous Coward
User ID: 29757648
Australia
12/15/2012 03:11 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: how to deal with msm tards??
LINK????
Anonymous Coward
User ID: 29936119
Australia
12/15/2012 03:11 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: how to deal with msm tards??
is it paranoia to not believe everything you see or hear without examining it for yourself?
 Quoting: Heirphloe


pick obviously i'm not an american (thank god)...but an elementary school???? what kind of sick fuck society is this???
Anonymous Coward
User ID: 29896829
Australia
12/15/2012 03:14 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: how to deal with msm tards??
is it paranoia to not believe everything you see or hear without examining it for yourself?
 Quoting: Heirphloe


pick obviously i'm not an american (thank god)...but an elementary school???? what kind of sick fuck society is this???
 Quoting: Anonymous Coward 29936119


you either havent been on thios site long, you dont belong here or you dont bother researching much.
Anonymous Coward
User ID: 29936119
Australia
12/15/2012 03:16 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: how to deal with msm tards??
is it paranoia to not believe everything you see or hear without examining it for yourself?
 Quoting: Heirphloe


pick obviously i'm not an american (thank god)...but an elementary school???? what kind of sick fuck society is this???
 Quoting: Anonymous Coward 29936119


you either havent been on thios site long, you dont belong here or you dont bother researching much.
 Quoting: Anonymous Coward 29896829


i've been here for fucking 8 years you paranoid dickhead.

Next.....
Anonymous Coward
User ID: 27372549
United States
12/15/2012 03:18 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: how to deal with msm tards??
Youre no different than they, OP. Just a different shepherd. sheepkoolaid
Anonymous Coward
User ID: 29896829
Australia
12/15/2012 03:19 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: how to deal with msm tards??
is it paranoia to not believe everything you see or hear without examining it for yourself?
 Quoting: Heirphloe


pick obviously i'm not an american (thank god)...but an elementary school???? what kind of sick fuck society is this???
 Quoting: Anonymous Coward 29936119


you either havent been on thios site long, you dont belong here or you dont bother researching much.
 Quoting: Anonymous Coward 29896829


i've been here for fucking 8 years you paranoid dickhead.

Next.....
 Quoting: Anonymous Coward 29936119


thats a long time trolling.cos youve obviously learnt jack shit.
Anonymous Coward
User ID: 18724747
Australia
12/15/2012 03:21 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: how to deal with msm tards??
GLP has been totally infiltrated by MSM FUCKHEADS..

Mindless obedient BOTS...

They LOVE to lick the NWO ass hole.
Anonymous Coward
User ID: 29936119
Australia
12/15/2012 03:21 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: how to deal with msm tards??
...


pick obviously i'm not an american (thank god)...but an elementary school???? what kind of sick fuck society is this???
 Quoting: Anonymous Coward 29936119


you either havent been on thios site long, you dont belong here or you dont bother researching much.
 Quoting: Anonymous Coward 29896829


i've been here for fucking 8 years you paranoid dickhead.

Next.....
 Quoting: Anonymous Coward 29936119


thats a long time trolling.cos youve obviously learnt jack shit.
 Quoting: Anonymous Coward 29896829


Hahaha...about what?..that everything is a fucking conspiracy??...1 thing I have leart over the years here is...

DON'T BELIEVE A DAMN WORD YOU READ ON THIS WEBSITE
Anonymous Coward
User ID: 29896829
Australia
12/15/2012 03:23 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: how to deal with msm tards??
...


you either havent been on thios site long, you dont belong here or you dont bother researching much.
 Quoting: Anonymous Coward 29896829


i've been here for fucking 8 years you paranoid dickhead.

Next.....
 Quoting: Anonymous Coward 29936119


thats a long time trolling.cos youve obviously learnt jack shit.
 Quoting: Anonymous Coward 29896829


Hahaha...about what?..that everything is a fucking conspiracy??...1 thing I have leart over the years here is...

DON'T BELIEVE A DAMN WORD YOU READ ON THIS WEBSITE
 Quoting: Anonymous Coward 29936119


i didnt say EVERYTHING.skull_fing
Anonymous Coward
User ID: 29896829
Australia
12/15/2012 03:24 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: how to deal with msm tards??
GLP has been totally infiltrated by MSM FUCKHEADS..

Mindless obedient BOTS...

They LOVE to lick the NWO ass hole.
 Quoting: Anonymous Coward 18724747


tend to agree.
Anonymous Coward
User ID: 29936119
Australia
12/15/2012 03:27 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: how to deal with msm tards??
...


i've been here for fucking 8 years you paranoid dickhead.

Next.....
 Quoting: Anonymous Coward 29936119


thats a long time trolling.cos youve obviously learnt jack shit.
 Quoting: Anonymous Coward 29896829


Hahaha...about what?..that everything is a fucking conspiracy??...1 thing I have leart over the years here is...

DON'T BELIEVE A DAMN WORD YOU READ ON THIS WEBSITE
 Quoting: Anonymous Coward 29936119


i didnt say EVERYTHING.skull_fing
 Quoting: Anonymous Coward 29896829


yep..sit and spin bitch.
that's all your probably good for.
useless cunt.
Anonymous Coward
User ID: 17545967
United States
12/15/2012 03:31 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: how to deal with msm tards??
Why do Australian posters on here (not all) tend to be so angry?
Anonymous Coward
User ID: 29896829
Australia
12/15/2012 03:32 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: how to deal with msm tards??
...


thats a long time trolling.cos youve obviously learnt jack shit.
 Quoting: Anonymous Coward 29896829


Hahaha...about what?..that everything is a fucking conspiracy??...1 thing I have leart over the years here is...

DON'T BELIEVE A DAMN WORD YOU READ ON THIS WEBSITE
 Quoting: Anonymous Coward 29936119


i didnt say EVERYTHING.skull_fing
 Quoting: Anonymous Coward 29896829


yep..sit and spin bitch.
that's all your probably good for.
useless cunt.
 Quoting: Anonymous Coward 29936119

such a clever response.whatever
Anonymous Coward
User ID: 29936119
Australia
12/15/2012 03:33 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: how to deal with msm tards??
Why do Australian posters on here (not all) tend to be so angry?
 Quoting: Anonymous Coward 17545967


Why do american posters on here tend to be so fucking stupid? (not all)

LOL LOL LOL
Anonymous Coward
User ID: 27372549
United States
12/15/2012 03:34 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: how to deal with msm tards??
Why do Australian posters on here (not all) tend to be so angry?
 Quoting: Anonymous Coward 17545967

shitty beer they have over there
Anonymous Coward
User ID: 1364318
United States
12/15/2012 03:39 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: how to deal with msm tards??
You make a movie and use social reenforcement to teach them how to think what you want them to. The problem is getting it broadcast.
Anonymous Coward
User ID: 17545967
United States
12/15/2012 03:42 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: how to deal with msm tards??
Why do Australian posters on here (not all) tend to be so angry?
 Quoting: Anonymous Coward 17545967


Why do american posters on here tend to be so fucking stupid? (not all)

LOL LOL LOL
 Quoting: Anonymous Coward 29936119


Most Americans are stupid in general. I'm not going to argue that.
Heirphloe (OP)

User ID: 11723687
Canada
12/16/2012 01:48 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: how to deal with msm tards??
well i already knew that you aren't supposed to talk about "awake club". Aside from the reminder I guess my attempt at getting worthwhile advice failed. Then again, if we all knew the answer to my question then we probably wouldn't all be on here.
"They May Learn and Teach in their Turn". H.P.B.

News