Godlike Productions - Conspiracy Forum
Users Online Now: 2,465 (Who's On?)Visitors Today: 1,378,771
Pageviews Today: 2,073,134Threads Today: 584Posts Today: 12,059
08:13 PM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

Stay the hell out of our Second Amendment....foreigner

 
AlcoholicRunner

User ID: 23182389
United States
12/22/2012 11:57 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Stay the hell out of our Second Amendment....foreigner
In all reality where would you guys be without the u.s,
In the u.k you'd be speaking German, and Portugal well in all reality who gives a shit about you guys.
 Quoting: nwaffles1


Or Russian.
Anonymous Coward
User ID: 30248208
United States
12/22/2012 11:57 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Stay the hell out of our Second Amendment....foreigner
In all reality where would you guys be without the u.s,
In the u.k you'd be speaking German, and Portugal well in all reality who gives a shit about you guys.
 Quoting: nwaffles1


Or Russian.
 Quoting: AlcoholicRunner


Forgot about that one
Anonymous Coward
User ID: 30639214
United Kingdom
12/22/2012 11:59 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Stay the hell out of our Second Amendment....foreigner
In all reality where would you guys be without the u.s,
In the u.k you'd be speaking German,
 Quoting: nwaffles1


No, just no, is this the BS you Americans are taught in school? Hahahaha.
Anonymous Coward
User ID: 30635664
Hungary
12/22/2012 12:01 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Stay the hell out of our Second Amendment....foreigner
I've had it with all of the foreigners telling us what we should or shouldn't do, especially concerning our second amendment rights. Stay the hell out of our business, and something you have no fuckin say in.
 Quoting: Anonymous Coward 30270133


Dear Mr OP.

Tell your country to stay the fuck out of our countries and our lives.

Go stick your fucking nose somewhere else.

Yours Sincerely.

A foreigner
 Quoting: Anonymous Coward 30603850


THIS!!!

OP, you better tell your fellow Americans to take care of their own retarded government first,.... and to stop being obese idiots, ok? Then you can come start a thread like this
Master Chief
User ID: 24490286
United States
12/22/2012 12:02 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Stay the hell out of our Second Amendment....foreigner
Hah, keep killing each other, a world without Americans is a better world.
 Quoting: Anonymous Coward 30639214


We slaughtered you guys with a bunch of farmers and muskets.
Yeah like anybody in the world gives a fuck with what you have to say moron.
Anonymous Coward
User ID: 788246
United States
12/22/2012 12:02 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Stay the hell out of our Second Amendment....foreigner
A country whose citizens voluntarily disarm themselves is no longer governed. It is ruled.
 Quoting: Anonymous Coward 21147804


Do you really think if the government came to "get you" or take your guns you'd stand much chance in a gunfight with them? Seriously?
 Quoting: Anonymous Coward 30639214


I would you pathetic limey.
 Quoting: Huskar


three hundred million guns or so. They couldn't do it quickly or insurrection against the Imperial District of Columbia would ensue. I don't think the 536 want to treat the American people like the Visigoths. That didn't work out so well for the Roman Imperial city.
Anonymous Coward
User ID: 30248208
United States
12/22/2012 12:02 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Stay the hell out of our Second Amendment....foreigner
Why don't we all be friends it's Christmas.
Anonymous Coward
User ID: 24532632
United States
12/22/2012 12:04 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Stay the hell out of our Second Amendment....foreigner
Piranha are all armed and yet do not eat each other. Even when starving.
Anonymous Coward
User ID: 8397139
United States
12/22/2012 12:04 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Stay the hell out of our Second Amendment....foreigner
I've had it with all of the foreigners telling us what we should or shouldn't do, especially concerning our second amendment rights. Stay the hell out of our business, and something you have no fuckin say in.
 Quoting: Anonymous Coward 30270133


No shit!

Preach it, brotha!

If they want us disarmed so badly, let THEM come take out guns.

Otherwise they need to STFU.
Anonymous Coward
User ID: 25781251
United States
12/22/2012 12:04 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Stay the hell out of our Second Amendment....foreigner
A country whose citizens voluntarily disarm themselves is no longer governed. It is ruled.
 Quoting: Anonymous Coward 21147804


Do you really think if the government came to "get you" or take your guns you'd stand much chance in a gunfight with them? Seriously?
 Quoting: Anonymous Coward 30639214


Yes, we do! Because unlike you and your country - WE ARE ALL ARMED!
Anonymous Coward
User ID: 8397139
United States
12/22/2012 12:05 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Stay the hell out of our Second Amendment....foreigner
Why don't we all be friends it's Christmas.
 Quoting: nwaffles1


chuckle

blwkss
Anonymous Coward
User ID: 30248208
United States
12/22/2012 12:06 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Stay the hell out of our Second Amendment....foreigner
Why don't we all be friends it's Christmas.
 Quoting: nwaffles1


chuckle

blwkss
 Quoting: Anonymous Coward 8397139


hf
Anonymous Coward
User ID: 30635664
Hungary
12/22/2012 12:06 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Stay the hell out of our Second Amendment....foreigner
In all reality where would you guys be without the u.s,
In the u.k you'd be speaking German, and Portugal well in all reality who gives a shit about you guys.
 Quoting: nwaffles1



LMFAO!!!!! You DO realize that your u.s. has only existed for the last 300 years, don't you? And you do realize that the reason you speak ENGLISH is cause of the UK? LMFAO again!!!!
Anonymous Coward
User ID: 8397139
United States
12/22/2012 12:07 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Stay the hell out of our Second Amendment....foreigner
A country whose citizens voluntarily disarm themselves is no longer governed. It is ruled.
 Quoting: Anonymous Coward 21147804


Do you really think if the government came to "get you" or take your guns you'd stand much chance in a gunfight with them? Seriously?
 Quoting: Anonymous Coward 30639214


Absolutely!

Look at history. They can no more disarm us than we disarmed the Viet Cong or the Taliban.

They'd kill a lot of us, no doubt, but at a great cost to them. Even then, they wouldn't really win, it would just be a huge policing action.

Let's hope it doesn't come to this, but if it does it won't be pretty to either side.
Anonymous Coward
User ID: 24532632
United States
12/22/2012 12:07 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Stay the hell out of our Second Amendment....foreigner
In all reality where would you guys be without the u.s,
In the u.k you'd be speaking German, and Portugal well in all reality who gives a shit about you guys.
 Quoting: nwaffles1



LMFAO!!!!! You DO realize that your u.s. has only existed for the last 300 years, don't you? And you do realize that the reason you speak ENGLISH is cause of the UK? LMFAO again!!!!
 Quoting: Anonymous Coward 30635664


And we cut that cord for a reason. s226
Anonymous Coward
User ID: 30635664
Hungary
12/22/2012 12:08 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Stay the hell out of our Second Amendment....foreigner
A country whose citizens voluntarily disarm themselves is no longer governed. It is ruled.
 Quoting: Anonymous Coward 21147804


Do you really think if the government came to "get you" or take your guns you'd stand much chance in a gunfight with them? Seriously?
 Quoting: Anonymous Coward 30639214


Yes, we do! Because unlike you and your country - WE ARE ALL ARMED!
 Quoting: Anonymous Coward 25781251


armed and fkn STUPID!! That's the worst combination
Anonymous Coward
User ID: 8397139
United States
12/22/2012 12:09 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Stay the hell out of our Second Amendment....foreigner
In all reality where would you guys be without the u.s,
In the u.k you'd be speaking German, and Portugal well in all reality who gives a shit about you guys.
 Quoting: nwaffles1



LMFAO!!!!! You DO realize that your u.s. has only existed for the last 300 years, don't you? And you do realize that the reason you speak ENGLISH is cause of the UK? LMFAO again!!!!
 Quoting: Anonymous Coward 30635664


Yeah.

And we whipped their ass twice and saved them from the Germans twice.

chuckle
Anonymous Coward
User ID: 30248208
United States
12/22/2012 12:09 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Stay the hell out of our Second Amendment....foreigner
In all reality where would you guys be without the u.s,
In the u.k you'd be speaking German, and Portugal well in all reality who gives a shit about you guys.
 Quoting: nwaffles1



LMFAO!!!!! You DO realize that your u.s. has only existed for the last 300 years, don't you? And you do realize that the reason you speak ENGLISH is cause of the UK? LMFAO again!!!!
 Quoting: Anonymous Coward 30635664


Yeah.

And we whipped their ass twice and saved them from the Germans twice.

chuckle
 Quoting: Anonymous Coward 8397139


Lol who the fuck invited Hungary to the party
Anonymous Coward
User ID: 30635664
Hungary
12/22/2012 12:12 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Stay the hell out of our Second Amendment....foreigner
..... no wonder they're implementing the NWO so fast with your help, you guys are the easiest controllable puppets. all it takes is a president to put his hand on his heart and say god bless America with tears in his eyes and you bunch do whatever they want you to....
Anonymous Coward
User ID: 30635664
Hungary
12/22/2012 12:13 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Stay the hell out of our Second Amendment....foreigner
In all reality where would you guys be without the u.s,
In the u.k you'd be speaking German, and Portugal well in all reality who gives a shit about you guys.
 Quoting: nwaffles1



LMFAO!!!!! You DO realize that your u.s. has only existed for the last 300 years, don't you? And you do realize that the reason you speak ENGLISH is cause of the UK? LMFAO again!!!!
 Quoting: Anonymous Coward 30635664


Yeah.

And we whipped their ass twice and saved them from the Germans twice.

chuckle
 Quoting: Anonymous Coward 8397139


Lol who the fuck invited Hungary to the party
 Quoting: nwaffles1


you don't even know where Hungary is, let alone know who we are.
Anonymous Coward
User ID: 30639214
United Kingdom
12/22/2012 12:15 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Stay the hell out of our Second Amendment....foreigner
A country whose citizens voluntarily disarm themselves is no longer governed. It is ruled.
 Quoting: Anonymous Coward 21147804


Do you really think if the government came to "get you" or take your guns you'd stand much chance in a gunfight with them? Seriously?
 Quoting: Anonymous Coward 30639214


Yes, we do! Because unlike you and your country - WE ARE ALL ARMED!
 Quoting: Anonymous Coward 25781251


What are you gonna do with your little pistol when they come with assault rifles and full body armour, eh?

Just because you are armed doesn't mean you are gonna take out the government and whoever they send to take your guns.
Anonymous Coward
User ID: 30248208
United States
12/22/2012 12:16 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Stay the hell out of our Second Amendment....foreigner
...



LMFAO!!!!! You DO realize that your u.s. has only existed for the last 300 years, don't you? And you do realize that the reason you speak ENGLISH is cause of the UK? LMFAO again!!!!
 Quoting: Anonymous Coward 30635664


Yeah.

And we whipped their ass twice and saved them from the Germans twice.

chuckle
 Quoting: Anonymous Coward 8397139


Lol who the fuck invited Hungary to the party
 Quoting: nwaffles1


you don't even know where Hungary is, let alone know who we are.
 Quoting: Anonymous Coward 30635664


Lol wrong. In between Austria and Romania and underneath Slovakia.
Anonymous Coward
User ID: 30635664
Hungary
12/22/2012 12:17 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Stay the hell out of our Second Amendment....foreigner
anyway, if you guys don't want to be insulted you better stop insulting other and stop messing with other's businesses, it's that easy... tell your soldiers to stop killing foreigners in their own country and you might lower the hate against the US.

So really, before you start stupid threads like this, make sure your soldiers stay the fk out of other people's countries.
Anonymous Coward
User ID: 30635664
Hungary
12/22/2012 12:18 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Stay the hell out of our Second Amendment....foreigner
...


Yeah.

And we whipped their ass twice and saved them from the Germans twice.

chuckle
 Quoting: Anonymous Coward 8397139


Lol who the fuck invited Hungary to the party
 Quoting: nwaffles1


you don't even know where Hungary is, let alone know who we are.
 Quoting: Anonymous Coward 30635664


Lol wrong. In between Austria and Romania and underneath Slovakia.
 Quoting: nwaffles1


did you just use google maps are are your ancestors Hungarian? :)
Anonymous Coward
User ID: 8397139
United States
12/22/2012 12:19 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Stay the hell out of our Second Amendment....foreigner
...



LMFAO!!!!! You DO realize that your u.s. has only existed for the last 300 years, don't you? And you do realize that the reason you speak ENGLISH is cause of the UK? LMFAO again!!!!
 Quoting: Anonymous Coward 30635664


Yeah.

And we whipped their ass twice and saved them from the Germans twice.

chuckle
 Quoting: Anonymous Coward 8397139


Lol who the fuck invited Hungary to the party
 Quoting: nwaffles1


you don't even know where Hungary is, let alone know who we are.
 Quoting: Anonymous Coward 30635664


Dude, there's no food here.

It's an innernetz forum.

Go to the store if you're so fucking hungry.
Anonymous Coward
User ID: 30248208
United States
12/22/2012 12:20 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Stay the hell out of our Second Amendment....foreigner
...


Lol who the fuck invited Hungary to the party
 Quoting: nwaffles1


you don't even know where Hungary is, let alone know who we are.
 Quoting: Anonymous Coward 30635664


Lol wrong. In between Austria and Romania and underneath Slovakia.
 Quoting: nwaffles1


did you just use google maps are are your ancestors Hungarian? :)
 Quoting: Anonymous Coward 30635664



Ancestors are from Hungary
Anonymous Coward
User ID: 945308
New Zealand
12/22/2012 12:21 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Stay the hell out of our Second Amendment....foreigner
Your country to is too fucked up for words.

When you're not actually killing each other in gun fights you are making films about killing each other in huge gun fights.

Put the guns away you dick heads!

And stop making your fucked up movies and polluting the world with your filth!
.
Anonymous Coward
User ID: 8397139
United States
12/22/2012 12:21 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Stay the hell out of our Second Amendment....foreigner
anyway, if you guys don't want to be insulted you better stop insulting other and stop messing with other's businesses, it's that easy... tell your soldiers to stop killing foreigners in their own country and you might lower the hate against the US.

So really, before you start stupid threads like this, make sure your soldiers stay the fk out of other people's countries.
 Quoting: Anonymous Coward 30635664


You're confusing topics.

Most of us don't want our troops at war anywhere.

Blame the Zionists, not American citizens.
Anonymous Coward
User ID: 30248208
United States
12/22/2012 12:22 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Stay the hell out of our Second Amendment....foreigner
So anyway what's everyone doing for the holidays. To much hate here
Anonymous Coward
User ID: 30635664
Hungary
12/22/2012 12:22 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Stay the hell out of our Second Amendment....foreigner
Ancestors are from Hungary
 Quoting: nwaffles1


ok, then you're excused :)

News