Godlike Productions - Conspiracy Forum
Users Online Now: 1,745 (Who's On?)Visitors Today: 197,437
Pageviews Today: 259,267Threads Today: 38Posts Today: 827
01:47 AM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

Only a Moran of a ClickTard Would Open This!

 
weasel keeper

User ID: 30151889
United States
12/22/2012 11:56 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Only a Moran of a ClickTard Would Open This!
Now that the big doomsday blunder has come to pass, there's nothing left to look forward to, bummer.drunk
 Quoting: weasel keeper


rest assured it wont be long and doom will be back

it always comes back!

Like a villain in a bad sequel


lol
 Quoting: Dr. Acula


opsPromise????
Wild Weasels? You've got to be shitting me!
Dr. AculaModerator (OP)
Forum Moderator

User ID: 22334
United States
12/23/2012 12:01 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Only a Moran of a ClickTard Would Open This!
Now that the big doomsday blunder has come to pass, there's nothing left to look forward to, bummer.drunk
 Quoting: weasel keeper


rest assured it wont be long and doom will be back

it always comes back!

Like a villain in a bad sequel


lol
 Quoting: Dr. Acula


opsPromise????
 Quoting: weasel keeper


I promise

grinning

Here smile

there is Apophis to look forward too for long term doom

bah ha ha ha
[link to www.weeklyworldinquisitor.com]
Anonymous Coward
User ID: 1373173
United States
12/23/2012 12:09 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Only a Moran of a ClickTard Would Open This!
Dancing in the Doom....Just dancing in the Doom...twirl
Dr. AculaModerator (OP)
Forum Moderator

User ID: 22334
United States
12/23/2012 12:12 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Only a Moran of a ClickTard Would Open This!
Dancing in the Doom....Just dancing in the Doom...twirl
 Quoting: Settle4It


twirl
Anonymous Coward
User ID: 1373173
United States
12/23/2012 12:13 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Only a Moran of a ClickTard Would Open This!
Dancing in the Doom....Just dancing in the Doom...twirl
 Quoting: Settle4It


twirl
 Quoting: Dr. Acula


You are so lite on your feet Dr. Acula
Dr. AculaModerator (OP)
Forum Moderator

User ID: 22334
United States
12/23/2012 12:16 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Only a Moran of a ClickTard Would Open This!
Dancing in the Doom....Just dancing in the Doom...twirl
 Quoting: Settle4It


twirl
 Quoting: Dr. Acula


You are so lite on your feet Dr. Acula
 Quoting: Settle4It


plenty years of practice

;)
weasel keeper

User ID: 30151889
United States
12/23/2012 12:36 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Only a Moran of a ClickTard Would Open This!
Now that the big doomsday blunder has come to pass, there's nothing left to look forward to, bummer.drunk
 Quoting: weasel keeper


rest assured it wont be long and doom will be back

it always comes back!

Like a villain in a bad sequel


lol
 Quoting: Dr. Acula


opsPromise????
 Quoting: weasel keeper


I promise

grinning

Here smile

there is Apophis to look forward too for long term doom

bah ha ha ha
[link to www.weeklyworldinquisitor.com]
 Quoting: Dr. Acula


Shit! I'll be 65 in 2029, that's a long wait.cryThere's gotta be some imminent doom headed our way sometime sooner, I bet TPTB have something planned.scratching

Last Edited by Weasel Keeper on 12/23/2012 12:37 AM
Wild Weasels? You've got to be shitting me!
Dr. AculaModerator (OP)
Forum Moderator

User ID: 22334
United States
12/23/2012 12:37 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Only a Moran of a ClickTard Would Open This!
...


rest assured it wont be long and doom will be back

it always comes back!

Like a villain in a bad sequel


lol
 Quoting: Dr. Acula


opsPromise????
 Quoting: weasel keeper


I promise

grinning

Here smile

there is Apophis to look forward too for long term doom

bah ha ha ha
[link to www.weeklyworldinquisitor.com]
 Quoting: Dr. Acula


Shit! I'll be 65 in 2029, that's a long wait.cryThere's gotta be some immenant doom headed our way sometime sooner, I bet TPTB have something planned.scratching
 Quoting: weasel keeper


hmm


this just in

lol


Thread: North Korea Could Have U.S. Within Missile Range; Missle launch WAS ICBM Test



grinning

fresh doom in the morning coffee4

Last Edited by Dr. Acula on 12/23/2012 12:38 AM
CeeLite

User ID: 30147653
United States
12/23/2012 12:56 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Only a Moran of a ClickTard Would Open This!
Gnite peoples! You are all awesome!
blwkss
Dr. AculaModerator (OP)
Forum Moderator

User ID: 22334
United States
12/23/2012 01:13 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Only a Moran of a ClickTard Would Open This!
Gnite peoples! You are all awesome!
blwkss
 Quoting: CeeLite


Good night friend

News