Godlike Productions - Conspiracy Forum
Users Online Now: 2,745 (Who's On?)Visitors Today: 1,250,019
Pageviews Today: 1,640,099Threads Today: 383Posts Today: 6,748
01:52 PM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

A historic interesting clip of Iran-Iraq war

 
Anonymous Coward
User ID: 16689814
Canada
01/21/2013 10:31 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
A historic interesting clip of Iran-Iraq war
This short clip is about an incident taken place in early 1980s where a single Iranian fighter bomber takes out a battalion of Iraqi tanks. I posted this for fun and please no shills or BS.

Anonymous Coward
User ID: 24009796
United States
01/21/2013 11:22 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: A historic interesting clip of Iran-Iraq war
Bad acting.
biscuits and gravy

User ID: 1072087
United States
01/21/2013 11:25 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: A historic interesting clip of Iran-Iraq war
1rof11rof11rof11rof1
1rof11rof11rof11rof1
One Tequila!
Two Tequila!
Three Tequila, ...... Floor!
Anderson_G

User ID: 32794791
United Kingdom
01/22/2013 05:52 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: A historic interesting clip of Iran-Iraq war
Lmao Sounds familiar to Syria.....

gotta love the film industry, none the less thanks OP cheers
Anderson_G

<<<<<<<<<<<<LEARN ADAPT OVERCOME>>>>>>>>>>>>>>>

Always expect the unexpected and beware of nasty things pretending to be nice.
Knowledge is Power, Power is A target, You are Dangerous with Knowledge therefore you are a Target.
I Don't Hate A Race, I hate An Ideal, Race Is A Label Given To The Masses To Hate.

Behind Every Good Man There Is A Good Woman. <<( Lowkey )

ma adjmala al-Hurriya

Don't Advertise A Bigger Prick Than You Got

Kindness comes from Ones own ability to show what they seek
Anonymous Coward
User ID: 32737441
United Kingdom
01/22/2013 06:03 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: A historic interesting clip of Iran-Iraq war
wtf did i just watch?!
Anderson_G

User ID: 32794791
United Kingdom
01/22/2013 06:10 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: A historic interesting clip of Iran-Iraq war
wtf did i just watch?!
 Quoting: Anonymous Coward 32737441


hot shots part 3
Anderson_G

<<<<<<<<<<<<LEARN ADAPT OVERCOME>>>>>>>>>>>>>>>

Always expect the unexpected and beware of nasty things pretending to be nice.
Knowledge is Power, Power is A target, You are Dangerous with Knowledge therefore you are a Target.
I Don't Hate A Race, I hate An Ideal, Race Is A Label Given To The Masses To Hate.

Behind Every Good Man There Is A Good Woman. <<( Lowkey )

ma adjmala al-Hurriya

Don't Advertise A Bigger Prick Than You Got

Kindness comes from Ones own ability to show what they seek
Anderson_G

User ID: 32794791
United Kingdom
01/22/2013 06:10 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: A historic interesting clip of Iran-Iraq war
wtf did i just watch?!
 Quoting: Anonymous Coward 32737441


hot shots part 3
Anderson_G

<<<<<<<<<<<<LEARN ADAPT OVERCOME>>>>>>>>>>>>>>>

Always expect the unexpected and beware of nasty things pretending to be nice.
Knowledge is Power, Power is A target, You are Dangerous with Knowledge therefore you are a Target.
I Don't Hate A Race, I hate An Ideal, Race Is A Label Given To The Masses To Hate.

Behind Every Good Man There Is A Good Woman. <<( Lowkey )

ma adjmala al-Hurriya

Don't Advertise A Bigger Prick Than You Got

Kindness comes from Ones own ability to show what they seek

News








This Flag Represents The Principle, "Fight For What You Believe In."



This Is The Rebel Flag, "You're Either Free Or You're Not."

-------------