Godlike Productions - Conspiracy Forum
Users Online Now: 3,112 (Who's On?)Visitors Today: 1,111,503
Pageviews Today: 1,696,887Threads Today: 575Posts Today: 9,916
01:15 PM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

25 year old wants to date me

 
Don't let them get you
Question everything

User ID: 33751074
United Kingdom
02/10/2013 04:00 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: 25 year old wants to date me
Let him fuck the shit out of you.

How could you ever have a second thought?
 Quoting: Mister Obvious


Always 1st with the best advice MO,here's my problem i'm 53 male and a hot 20yr old female wants me to fuck the shit out of her.what should i do?

P.S. to the op,my answers the same as mo's but i wouldn't have put it quite so eloquantly.
Don't let them get you
Question everything

User ID: 33751074
United Kingdom
02/10/2013 04:07 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: 25 year old wants to date me
Let him fuck the shit out of you.

How could you ever have a second thought?
 Quoting: Mister Obvious


slow down MO

let's do the math

50/2 = 25 + 7 = 32

The rules of thumb of divide by two add 7 says that the OP should only be boning someone no younger than 32.
 Quoting: Anonymous Coward 32492955


I guess jimmy saville gary glitter etc had never heard of that rule
Anonymous Coward
User ID: 1550123
United States
02/10/2013 04:16 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: 25 year old wants to date me
go for it. just dont expect anything but a bit of fun
 Quoting: Anonymous Coward 33663144


Thanks that's the attitude I have. Just looking for fun.
 Quoting: Anonymous Coward 31039519


but you will be toying with your emotions. be careful. brain chemicals are nothing to mess with.
Garman906

User ID: 33929906
United States
02/10/2013 04:17 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: 25 year old wants to date me
Let him fuck the shit out of you.

How could you ever have a second thought?
 Quoting: Mister Obvious


slow down MO

let's do the math

50/2 = 25 + 7 = 32

The rules of thumb of divide by two add 7 says that the OP should only be boning someone no younger than 32.
 Quoting: Anonymous Coward 32492955


I guess jimmy saville gary glitter etc had never heard of that rule
 Quoting: Don't let them get you


We don't need no stinking rules.....
The earth belongs to the animals. We were put here to look after them.
~IS~

User ID: 1267719
United States
02/10/2013 04:26 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: 25 year old wants to date me
I am 50 and this man has been bugging me for the past 3 months to go out with him. lol

This sure is an ego booster. He is a hottie with a killer body.

Have any other women here dated a much younger man?
What good can come from it beside good sex?
He is younger than my son.

He wants to go for coffee in 1 hour. I'm nervous
 Quoting: GILTF 31039519


have sex with him on the first date , and blow his mind..
Dr. AculaModerator
Forum Moderator

User ID: 934
United States
02/10/2013 04:30 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: 25 year old wants to date me
And plus there's that huge asteroid coming by in the 2040s that has like TWO really great chances to hit the planet. We're talking ELEville here folks.

 Quoting: Mister Obvious



2029 and 2036

damned

Thread: Apophis The Asteroid That May be a Threat To Earth... NOT DA14
Nikola Tesla

User ID: 18230284
United States
02/10/2013 04:38 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: 25 year old wants to date me
Let him fuck the shit out of you.

How could you ever have a second thought?
 Quoting: Mister Obvious


I say you go for it!
 Quoting: Nikola Tesla




Are you talking to me or her, Nikola?


rofl
 Quoting: Mister Obvious


Ha Ha too funny! I meant the comment for her. I was suggesting she go for it.
Anonymous Coward
User ID: 22065781
02/10/2013 04:47 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: 25 year old wants to date me
Where is the OP? It has been more than 30 seconds
Garman906

User ID: 33929906
United States
02/10/2013 04:48 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: 25 year old wants to date me
Where is the OP? It has been more than 30 seconds
 Quoting: Anonymous Coward 22065781


Probably in the coffee shop bathroom washing up.
The earth belongs to the animals. We were put here to look after them.
Anonymous Coward
User ID: 34097999
Poland
02/10/2013 05:00 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: 25 year old wants to date me
Go for it. You'll enjoy. I'm
Dr. AculaModerator
Forum Moderator

User ID: 934
United States
02/10/2013 06:40 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: 25 year old wants to date me
OP?

How did it go?

rockon
Nikola Tesla

User ID: 18230284
United States
02/10/2013 06:57 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: 25 year old wants to date me
OP?

How did it go?

rockon
 Quoting: Dr. Acula


Yes how was it? Wink Wink!
Mister ObviousModerator
Forum Administrator

02/10/2013 06:59 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: 25 year old wants to date me
Always 1st with the best advice MO,here's my problem i'm 53 male and a hot 20yr old female wants me to fuck the shit out of her.what should i do?
 Quoting: Don't let them get you



You're saying a legal consenting adult wants to have sex with you?

Then give her the fucking meat.
Dr. AculaModerator
Forum Moderator

User ID: 934
United States
02/10/2013 07:01 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: 25 year old wants to date me
Always 1st with the best advice MO,here's my problem i'm 53 male and a hot 20yr old female wants me to fuck the shit out of her.what should i do?
 Quoting: Don't let them get you



You're saying a legal consenting adult wants to have sex with you?

Then give her the fucking meat.
 Quoting: Mister Obvious


yeah

cruise
Useless Cookie Eater

User ID: 29696048
United States
02/10/2013 07:03 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: 25 year old wants to date me
Where is the OP? It has been more than 30 seconds
 Quoting: Anonymous Coward 22065781


Probably in the coffee shop bathroom washing up.
 Quoting: Garman906


....more likely bent over the sink right now.

applause
Anonymous Coward
User ID: 33989150
Australia
02/10/2013 07:10 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: 25 year old wants to date me
Woo hoo you go girl! Younger men are the bomb!
I'm 46 and dating a 24 year old.. It's awesome!!!
Anonymous Coward
User ID: 7061022
United States
02/10/2013 07:15 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: 25 year old wants to date me
He probably wants to put a vid of u on YouTube and mock you.
It is probably a bet of some type with his buddies.

Consider that.
Anonymous Coward
User ID: 935585
United States
02/10/2013 07:39 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: 25 year old wants to date me
Some of the younger women are pissed because they can't understand why a younger guy their age wouldn't want them. it's called drama, the guys fucking hate it! So stop the shit and get over yourselves. You're not all that great.

I was married to a guy 10 yrs younger than me. Big deal. I can take it or leave it. Older guys have issues like ED and they can fucking lie all they want about it,too. When they tell you something like, Let me lick the kitty. I don't need for you to help me out." He's got issues down there. lol! He can't get it up,lol!

Seen it too many times!
Anonymous Coward
User ID: 7061022
United States
02/10/2013 07:43 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: 25 year old wants to date me
Some of the younger women are pissed because they can't understand why a younger guy their age wouldn't want them. it's called drama, the guys fucking hate it! So stop the shit and get over yourselves. You're not all that great.

I was married to a guy 10 yrs younger than me. Big deal. I can take it or leave it. Older guys have issues like ED and they can fucking lie all they want about it,too. When they tell you something like, Let me lick the kitty. I don't need for you to help me out." He's got issues down there. lol! He can't get it up,lol!

Seen it too many times!
 Quoting: hawk8414


IMO, men are desensitized sex. Porn only shows hardcore acts of humiliation. I don't think men can get aroused just by kissing and touching.

I am of course generalizing.
Anonymous Coward
User ID: 935585
United States
02/10/2013 07:47 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: 25 year old wants to date me
Some of the younger women are pissed because they can't understand why a younger guy their age wouldn't want them. it's called drama, the guys fucking hate it! So stop the shit and get over yourselves. You're not all that great.

I was married to a guy 10 yrs younger than me. Big deal. I can take it or leave it. Older guys have issues like ED and they can fucking lie all they want about it,too. When they tell you something like, Let me lick the kitty. I don't need for you to help me out." He's got issues down there. lol! He can't get it up,lol!

Seen it too many times!
 Quoting: hawk8414


IMO, men are desensitized sex. Porn only shows hardcore acts of humiliation. I don't think men can get aroused just by kissing and touching.

I am of course generalizing.
 Quoting: Anonymous Coward 7061022


That could be true but most of these guys around here are not fucking the women, they're just licking the kitty. Scared of catching an STD. Then you have a few who are freaky,lol! Most of theses girls are shy and introverted. they're scared of going to Hell. Too late I say. If ya gotta go, go out with a bang!

A lot of these guys drink waaaaaay too much for their own good and alcohol does affect them 'down there.'
Anonymous Coward
User ID: 25007259
02/10/2013 07:48 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: 25 year old wants to date me
Always 1st with the best advice MO,here's my problem i'm 53 male and a hot 20yr old female wants me to fuck the shit out of her.what should i do?
 Quoting: Don't let them get you



You're saying a legal consenting adult wants to have sex with you?

Then give her the fucking meat.
 Quoting: Mister Obvious


I bet you would be one wild fuck. Tell me about it :)
Anonymous Coward
User ID: 28026605
United States
02/10/2013 07:54 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: 25 year old wants to date me
Sounds like somebody lost a bet.
Anonymous Coward
User ID: 34097457
United States
02/10/2013 07:56 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: 25 year old wants to date me
Sounds like somebody lost a bet.
 Quoting: Anonymous Coward 28026605


Yup! years ago we would bet on who could get the fat chick or old woman.
IMAX

User ID: 31415079
Canada
02/10/2013 08:00 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: 25 year old wants to date me
my baby is 51 I'm younger. But fun fun.
Older woman make beautiful lovers :)
Plus there is so much more than just that to her.
 Quoting: reaperz73


I know eh beauty
Imagine if there was no country
Stop the Sabre Rattlings and Wars
Anonymous Coward
User ID: 28026605
United States
02/10/2013 08:00 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: 25 year old wants to date me
Sounds like somebody lost a bet.
 Quoting: Anonymous Coward 28026605


Yup! years ago we would bet on who could get the fat chick or old woman.
 Quoting: Anonymous Coward 34097457


Ha!
Anonymous Coward
User ID: 34097457
United States
02/10/2013 08:06 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: 25 year old wants to date me
Sounds like somebody lost a bet.
 Quoting: Anonymous Coward 28026605


Yup! years ago we would bet on who could get the fat chick or old woman.
 Quoting: Anonymous Coward 34097457


Ha!
 Quoting: Anonymous Coward 28026605


Betting on who could get the chick always made for a good time.
Anonymous Coward
User ID: 33595131
New Zealand
02/10/2013 08:08 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: 25 year old wants to date me
Always 1st with the best advice MO,here's my problem i'm 53 male and a hot 20yr old female wants me to fuck the shit out of her.what should i do?
 Quoting: Don't let them get you



You're saying a legal consenting adult wants to have sex with you?

Then give her the fucking meat.
 Quoting: Mister Obvious


what bullshit advice.

I think it's wrong for a well-established man to nab a young woman before she can discover herself and find her way in life. A man’s desire for eye candy shouldn’t trump the woman’s right to develop into an adult.

but each to their own.
Porkrind

User ID: 28310464
United States
02/10/2013 08:09 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: 25 year old wants to date me
Congrats you cougar you!

hf

women are like wine

Better with age

grinning

Honestly we can't say what his intentions are?

Perhaps he likes you? genuinely likes you.

Perhaps he wants sex only?

When I was 20 there was this chick that was 55 and we were friends... we never ever... yeah anyways

we hanged out watched a few movies, and went out to dinner as friends... I actually got to the point were I like her. I started to really like her...

but she never would take it any further cos of the age thing.

she couldnt get over it...

So yeah it is possible for someone much younger want something more than sex from an seasoned gal

but... I also knew another chick 52 and I was 23... she didnt care about the age thing... and right up front let it be clear she didnt want an relationship... so only wanted to.... yeah anyways lol lol

So what do you want hun? no you dont have to answer that to me... answer it to yourself...

If you want a lil fun... go for it...

if you want to take it to the next level... and aim for an relationship...
make sure he isnt a playa that is only hunting them awesomely irresistible cougars... cos you dont want to get your heart involved more than it already is...

Have fun enjoy your coffee and the occasion!

coffee4

rockon
 Quoting: Dr. Acula


Couger ends at 45, your more like a wolverine.drevil
"Government's first duty is to protect the people, not run their lives."
::Ronald Reagan::
A liberal is someone who feels a great debt to his fellow man, which debt he proposes to pay off with your money.”
::G.Gordon Liddy::
Anonymous Coward
User ID: 33337354
United States
02/10/2013 08:16 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: 25 year old wants to date me
Let him fuck the shit out of you.

How could you ever have a second thought?
 Quoting: Mister Obvious


I didn't which is why I am going for coffee. Men my age have "Issues" down there.

Only 30 minutes to go. OMG I am freaking a little.
It's fun though, I haven't felt this excited in awhile.
 Quoting: Anonymous Coward 31039519


Well he is 25, hornier than a 7 dicked goat and hard up, you are a place to stick his dick and desperate.. what could possibly go wrong?
Anonymous Coward
User ID: 28026605
United States
02/10/2013 08:20 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: 25 year old wants to date me
Sounds like somebody lost a bet.
 Quoting: Anonymous Coward 28026605


Yup! years ago we would bet on who could get the fat chick or old woman.
 Quoting: Anonymous Coward 34097457


Ha!
 Quoting: Anonymous Coward 28026605


Betting on who could get the chick always made for a good time.
 Quoting: Anonymous Coward 34097457


Fright nite!