Godlike Productions - Conspiracy Forum
Users Online Now: 2,728 (Who's On?)Visitors Today: 1,195,128
Pageviews Today: 1,524,607Threads Today: 292Posts Today: 4,720
10:31 AM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

Drunk Girl Ruins Wedding

 
Anonymous Coward
User ID: 41518203
06/13/2013 01:23 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Drunk Girl Ruins Wedding
Wait for it... Wait for it... chuckle

[link to www.liveleak.com]
Anonymous Coward
User ID: 968649
United States
06/13/2013 01:24 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Drunk Girl Ruins Wedding
woooooow


never seen that before like evar
Anonymous Coward
User ID: 41559651
Ireland
06/13/2013 01:25 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Drunk Girl Ruins Wedding
cruise
Anonymous Coward
User ID: 41559651
Ireland
06/13/2013 01:26 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Drunk Girl Ruins Wedding
Pin and 5*
Anonymous Coward
User ID: 652738
Canada
06/13/2013 01:26 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Drunk Girl Ruins Wedding
hahaha i would of done her
fcpsp1

User ID: 10325586
United States
06/13/2013 01:26 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Drunk Girl Ruins Wedding
oh damn...
if this is not fake, that girl deserves a king-sized ass-whoopin'.
indiandave

User ID: 27213312
United States
06/13/2013 01:26 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Drunk Girl Ruins Wedding
lolsign

The poor bride had a bloody nose. Some friend.
AlphaB

User ID: 41357170
United States
06/13/2013 01:29 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Drunk Girl Ruins Wedding
Bet it'll be a long time before she's invited to another wedding!
Anonymous Coward
User ID: 41606430
United States
06/13/2013 01:32 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Drunk Girl Ruins Wedding
old but gold, and at least you can watch it here..
Anonymous Coward
User ID: 40117021
Czech Republic
06/13/2013 01:33 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Drunk Girl Ruins Wedding
The Bride seemed annoyed to begin with and you could see it sorta coming.

If the blond girl is a nice girl than its really sad but somehow something tells me this could be Karma at work here.
Dace
HelpTard : Non Timetis Messor

User ID: 945543
United States
06/13/2013 01:34 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Drunk Girl Ruins Wedding
At least it stopped the music...

*diddle-deedle-doodle-diddle-dededededededededede*
"Two days ago I saw a vehicle that would haul that tanker. You wanna get outta here?.....Talk to me."
Earth Daughter

User ID: 41640823
United States
06/13/2013 01:40 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Drunk Girl Ruins Wedding
The Bride seemed annoyed to begin with and you could see it sorta coming.

If the blond girl is a nice girl than its really sad but somehow something tells me this could be Karma at work here.
 Quoting: Anonymous Coward 40117021


Yeah, the bride was already giving her the "WTF? This is my wedding" look. Then Jezzabel bloodies her up to boot.

Looks like Jezzabel will need a new set of friends.
"Arrows of hate have been shot at me too, but they never hit me, because somehow they belonged to another world, with which I have no connection whatsoever." - Albert Einstein
ANHEDONIC

User ID: 26795689
United States
06/13/2013 01:40 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Drunk Girl Ruins Wedding
:stepbrotherschaz:

"You will not be punished for your anger, you will be punished by your anger"
Anonymous Coward
User ID: 16183382
United States
06/13/2013 01:41 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Drunk Girl Ruins Wedding
At least it stopped the music...

*diddle-deedle-doodle-diddle-dededededededededede*
 Quoting: Dace


banana2
Earth Daughter

User ID: 41640823
United States
06/13/2013 01:45 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Drunk Girl Ruins Wedding
At least it stopped the music...

*diddle-deedle-doodle-diddle-dededededededededede*
 Quoting: Dace


I liked the music. It had the whole Greek theme to it.
"Arrows of hate have been shot at me too, but they never hit me, because somehow they belonged to another world, with which I have no connection whatsoever." - Albert Einstein
Dace
HelpTard : Non Timetis Messor

User ID: 945543
United States
06/13/2013 01:46 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Drunk Girl Ruins Wedding
Looks like Assad is in the background at about the 11 second mark...
Then she tried to dance with Cheney, but he wasn't havin' it.
.
Then the order was given to 'pull it'
"Two days ago I saw a vehicle that would haul that tanker. You wanna get outta here?.....Talk to me."
Anonymous Coward
User ID: 41557462
Thailand
06/13/2013 01:47 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Drunk Girl Ruins Wedding
:stepbrotherschaz:
 Quoting: ANHEDONIC


LOL

Looks a bit fake to me... the quality of the camera work...
nah

User ID: 41579123
United States
06/13/2013 01:48 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Drunk Girl Ruins Wedding
ltana
I want to sit on my bottom and read GLP!
Anonymous Coward
User ID: 37734018
Russian Federation
06/13/2013 01:58 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Drunk Girl Ruins Wedding
Looks fake. Look at the camera motions in the aftermath footage.
Anonymous Coward
User ID: 1550123
United States
06/13/2013 02:00 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Drunk Girl Ruins Wedding
The Bride seemed annoyed to begin with and you could see it sorta coming.

If the blond girl is a nice girl than its really sad but somehow something tells me this could be Karma at work here.
 Quoting: Anonymous Coward 40117021


yup. but the drunk chick will receive her own bad karma now. law of attraction always at work.
Anonymous Coward
User ID: 39965106
United States
06/13/2013 02:08 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Drunk Girl Ruins Wedding
Did anyone else notice that was the MOST multi-cultural wedding I've ever seen! chuckle
Anonymous Coward
User ID: 41625394
United States
06/13/2013 02:08 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Drunk Girl Ruins Wedding
The bride is going to be bleeding somewhere else later once the husband pops her cherry.....
Anonymous Coward
User ID: 41581800
United Kingdom
06/13/2013 02:11 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Drunk Girl Ruins Wedding
What a beautiful bride though...hubba hubba, never seen such a beautiful nose bleed
Anonymous Coward
User ID: 16183382
United States
06/13/2013 02:16 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Drunk Girl Ruins Wedding
What a beautiful bride though...hubba hubba, never seen such a beautiful nose bleed
 Quoting: Anonymous Coward 41581800


She really is beautiful.
Anonymous Coward
User ID: 41646773
United States
06/13/2013 02:17 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Drunk Girl Ruins Wedding
Drunk Wedding Girl Out Of Control!

Uploaded on Nov 17, 2009



[link to www.youtube.com]
Anonymous Coward
User ID: 20858613
United States
06/13/2013 02:22 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Drunk Girl Ruins Wedding
doublefacepalm
Anonymous Coward
User ID: 41292121
Australia
06/13/2013 02:25 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Drunk Girl Ruins Wedding
Not a safe tent shouldn't come down that easy
Anonymous Coward
User ID: 25401697
United States
06/13/2013 02:28 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Drunk Girl Ruins Wedding
The Bride seemed annoyed to begin with and you could see it sorta coming.

If the blond girl is a nice girl than its really sad but somehow something tells me this could be Karma at work here.
 Quoting: Anonymous Coward 40117021


the karma thing was my first thought, i mean, who gets a bloody nose on her wedding day...i'v never seen the likes of that before
fooz

User ID: 1574146
United States
06/13/2013 02:30 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Drunk Girl Ruins Wedding
Fake.
Defender of sound logic.
Anonymous Coward
User ID: 41079971
Mexico
06/13/2013 02:32 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Drunk Girl Ruins Wedding
The Bride seemed annoyed to begin with and you could see it sorta coming.

If the blond girl is a nice girl than its really sad but somehow something tells me this could be Karma at work here.
 Quoting: Anonymous Coward 40117021


Yeah, the bride was already giving her the "WTF? This is my wedding" look. Then Jezzabel bloodies her up to boot.

Looks like Jezzabel will need a new set of friends.
 Quoting: Earth Daughter


The world would be boring place without them...
Anonymous Coward
User ID: 41079971
Mexico
06/13/2013 02:34 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Drunk Girl Ruins Wedding
The Bride seemed annoyed to begin with and you could see it sorta coming.

If the blond girl is a nice girl than its really sad but somehow something tells me this could be Karma at work here.
 Quoting: Anonymous Coward 40117021


yup. but the drunk chick will receive her own bad karma now. law of attraction always at work.
 Quoting: Anonymous Coward 1550123


take a prozac. all in fun. wipe the blood and tears, put back up the tent, strike up the band,,, and party till dawn!
Related Threads

News