Godlike Productions - Conspiracy Forum
Users Online Now: 2,258 (Who's On?)Visitors Today: 1,160,288
Pageviews Today: 1,630,354Threads Today: 358Posts Today: 9,268
04:31 PM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

Vishal Rawat, serial forum spammer

 
Spam Killer
The Law west of Mumbai

User ID: 1429385
United States
07/15/2013 04:15 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Vishal Rawat, serial forum spammer
I'm fairly sure most of you know by now that he's a spammer who posts disguised links to his website (which he can't even post the name of since GLP software was modified to block its spelling over a year ago)and that I take a special delight in nailing his spamming/scamming ass to the wall every chance I get. However, I am just one person and there are other things I'd prefer to be doing- contrary to what some of you may think, I do have other hobbies, lol.

Just to let you know, I'll be taking a more background approach to dealing with his shit and watching how YOU, the hardcore GLPers deal with him. Who knows, maybe I can make a deal with Admin. to purchase a group of maybe 10 upgrades and/or membership extensions for those who demonstrate a special ability for nosing out this scum and getting him tossed quickly just to sweeten rhe pot.

In any case thanks for your attention and any help in keeping Godlike a spam free place to post and communicate.

Oh, by the way- to those few who've found it worthwhile to give me bad karma for my signature cut and paste post when I ID him please do enjoy yourselves and keep it up, I'm here for the kill and not the greenery.

Enjoy your day

Last Edited by Spam Killer on 07/15/2013 04:17 PM
Vishal Rawat is my little bitch and he loves it.
Shoot straight Johnny
Yeah...yeah and thrice yeah

User ID: 41704970
United Kingdom
07/15/2013 04:18 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Vishal Rawat, serial forum spammer
:jakko:
The chariots of God are tens of thousands, and thousands of thousands.
Astral Goat
From the deep space petting zoo...

User ID: 33435073
United States
07/15/2013 04:18 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Vishal Rawat, serial forum spammer
Yup, he is the ass of India.




But which one?

[link to www.google.com (secure)]

Last Edited by Astral Goat on 07/15/2013 04:20 PM
[link to nextgenfmradio.com] the hottest sounds with DJ. Space Goat
[link to nextgenfmradio.com] NEXTCAST Weather Reports
Gringo-Cracker

User ID: 30260631
07/15/2013 04:21 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Vishal Rawat, serial forum spammer
I always report him and get his posts deleted
"Life is tough, it's tougher if you are stupid." - John Wayne

I can write AND read cursive.
MaybeTrollingU

User ID: 18166368
Brazil
07/15/2013 04:22 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Vishal Rawat, serial forum spammer
I always report him and get his posts deleted
 Quoting: Gringo-Cracker


Me too. I already redeemed two full subsctiptions because of him and still got enough karma for 2 more(almost 3)!
eekers
GLP Tard

User ID: 38137469
United States
07/15/2013 04:23 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Vishal Rawat, serial forum spammer
rockon

put the pork to the boy! :)
"We shall not cease from exploration, and the end of all our exploring will be to arrive where we started and know the place for the first time." - T. S. Eliot
Spam Killer (OP)
The Law west of Mumbai

User ID: 4881772
United States
07/15/2013 04:25 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Vishal Rawat, serial forum spammer
Yup, he is the ass of India.




But which one?

[link to www.google.com (secure)]
 Quoting: Astral Goat


None of the avove, here's a pic he took AND POSTED HIMSELF on a couple other forums
IMAGE ( [link to i.imgur.com] )


lolsign

Last Edited by Spam Killer on 07/15/2013 04:25 PM
Vishal Rawat is my little bitch and he loves it.
Astral Goat
From the deep space petting zoo...

User ID: 33435073
United States
07/15/2013 04:26 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Vishal Rawat, serial forum spammer
Yup, he is the ass of India.




But which one?

[link to www.google.com (secure)]
 Quoting: Astral Goat


None of the avove, here's a pic he tool AND POSTED HIMSELF on a couple other forums
IMAGE ( [link to i.imgur.com] )


lolsign
 Quoting: Spam Killer


LOL!


Spamming can take its toll on one's appearance.
[link to nextgenfmradio.com] the hottest sounds with DJ. Space Goat
[link to nextgenfmradio.com] NEXTCAST Weather Reports
Anonymous Coward
User ID: 39818271
United States
07/15/2013 04:26 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Vishal Rawat, serial forum spammer
Me too¡ put porky down¡
SnakeAirlines

User ID: 42322454
United States
07/15/2013 04:29 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Vishal Rawat, serial forum spammer
Who?

scratching
THIS SPACE FOR RENT
Tangy

User ID: 33861925
United States
07/15/2013 04:30 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Vishal Rawat, serial forum spammer
He's not the only one. There is another tenacious spammer that posts from a Canadian IP. He changes his IP multiple times a day, every day, for over a year.

Some of his sites have been banned, but he makes new freebie crappy sites to link to his other sites.

Yesterday alone he pretty much paid for a month of GLP, karma wise.

lol



[link to youtu.be]
Lady Jane SmithModerator
Forum Moderator

User ID: 33831488
United States
07/15/2013 04:33 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Vishal Rawat, serial forum spammer
He is a disgusting child/snuff/necrophelia porn spammer.

He is from India but links to shit originating from Pakistan.

Gotta love those hypocrite muzzie pedo creeps. This guys shit gave me effing nightmares.

Report him at every opportunity peeps.
Life is karma and karma always reflects both past and present circumstance. Our time here is short, so choose carefully and behave well, for all of your tomorrows are presently being decided.

"Don't die on a small cross..." Saddletramp's Mom

"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool."
-- William Shakespeare, born April 23, 1564.

Killer Bunny mockingjay
Astral Goat
From the deep space petting zoo...

User ID: 33435073
United States
07/15/2013 04:34 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Vishal Rawat, serial forum spammer
I can't stand a spammer's shitty website.


I just want to nuke them.
[link to nextgenfmradio.com] the hottest sounds with DJ. Space Goat
[link to nextgenfmradio.com] NEXTCAST Weather Reports
Lady Jane SmithModerator
Forum Moderator

User ID: 33831488
United States
07/15/2013 04:35 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Vishal Rawat, serial forum spammer
Yup, he is the ass of India.




But which one?

[link to www.google.com (secure)]
 Quoting: Astral Goat


None of the avove, here's a pic he tool AND POSTED HIMSELF on a couple other forums
IMAGE ( [link to i.imgur.com] )


lolsign
 Quoting: Spam Killer


LOL!


Spamming can take its toll on one's appearance.
 Quoting: Astral Goat


Effing creep!

Think I will print it out & burn a black candle next to the bastard's image. may curses come upon that sick piece of shit.
Life is karma and karma always reflects both past and present circumstance. Our time here is short, so choose carefully and behave well, for all of your tomorrows are presently being decided.

"Don't die on a small cross..." Saddletramp's Mom

"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool."
-- William Shakespeare, born April 23, 1564.

Killer Bunny mockingjay
SnakeAirlines

User ID: 42322454
United States
07/15/2013 04:35 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Vishal Rawat, serial forum spammer
He is a disgusting child/snuff/necrophelia porn spammer.

He is from India but links to shit originating from Pakistan.

Gotta love those hypocrite muzzie pedo creeps. This guys shit gave me effing nightmares.

Report him at every opportunity peeps.
 Quoting: Lady Jane Smith


You're making him sound all warm and fuzzy...

[/sarcasm]
THIS SPACE FOR RENT
Tangy

User ID: 33861925
United States
07/15/2013 04:35 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Vishal Rawat, serial forum spammer
I can't stand a spammer's shitty website.


I just want to nuke them.
 Quoting: Astral Goat


jay
Lady Jane SmithModerator
Forum Moderator

User ID: 33831488
United States
07/15/2013 04:37 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Vishal Rawat, serial forum spammer
He is a disgusting child/snuff/necrophelia porn spammer.

He is from India but links to shit originating from Pakistan.

Gotta love those hypocrite muzzie pedo creeps. This guys shit gave me effing nightmares.

Report him at every opportunity peeps.
 Quoting: Lady Jane Smith


You're making him sound all warm and fuzzy...

[/sarcasm]
 Quoting: SnakeAirlines


If he walked in front of me, I would be hard tempted to punch him in the throat. Might save a few kids lives.
Life is karma and karma always reflects both past and present circumstance. Our time here is short, so choose carefully and behave well, for all of your tomorrows are presently being decided.

"Don't die on a small cross..." Saddletramp's Mom

"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool."
-- William Shakespeare, born April 23, 1564.

Killer Bunny mockingjay
Bluebird

User ID: 27748381
United States
07/15/2013 04:38 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Vishal Rawat, serial forum spammer
I always report spam but what I see is usually just somebody selling shoes or vitamins. Never encountered this character but I report it ALL and let Mod sort it out.

Get it--Let Mod sort it out?

I'm just so funny!
One of the most important aspects of conspiracy theories is being able to discern when there isn't one.

Oh yeah, like you'd understand anyway.

Where are we going and why am I in this handbasket?. . .J. Handy
BadMoonRisen

User ID: 42411020
United Kingdom
07/15/2013 04:39 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Vishal Rawat, serial forum spammer
Yup, he is the ass of India.




But which one?

[link to www.google.com (secure)]
 Quoting: Astral Goat


None of the avove, here's a pic he took AND POSTED HIMSELF on a couple other forums
IMAGE ( [link to i.imgur.com] )


lolsign
 Quoting: Spam Killer


Looks like a touch of herpes there to the bottom lip.
If you are depressed, you are living in the past. If you are anxious, you are living in the future. If you are at peace, you are living in the present.

[link to www.inmomsbasement.com]

The best time to plant a tree was 20 years ago. The second best time is now.
Chrit

User ID: 27088294
United States
07/15/2013 04:39 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Vishal Rawat, serial forum spammer
He's not the only one. There is another tenacious spammer that posts from a Canadian IP. He changes his IP multiple times a day, every day, for over a year.

Some of his sites have been banned, but he makes new freebie crappy sites to link to his other sites.

Yesterday alone he pretty much paid for a month of GLP, karma wise.

lol



[link to youtu.be]
 Quoting: Tangy


hf
I'm only human, it's my biggest flaw.

We must all realize a sink a chair and a pillow are all luxuries of home and a soldiers helmet takes the place of all three.
BadMoonRisen

User ID: 42411020
United Kingdom
07/15/2013 04:41 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Vishal Rawat, serial forum spammer
It wouldn't be so bad but his website looks like a toilet after being vomited in after a night on the lash drinking snakebite [lager + cider + pernod and blackcurrant]
If you are depressed, you are living in the past. If you are anxious, you are living in the future. If you are at peace, you are living in the present.

[link to www.inmomsbasement.com]

The best time to plant a tree was 20 years ago. The second best time is now.
SnakeAirlines

User ID: 42322454
United States
07/15/2013 04:42 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Vishal Rawat, serial forum spammer
He is a disgusting child/snuff/necrophelia porn spammer.

He is from India but links to shit originating from Pakistan.

Gotta love those hypocrite muzzie pedo creeps. This guys shit gave me effing nightmares.

Report him at every opportunity peeps.
 Quoting: Lady Jane Smith


You're making him sound all warm and fuzzy...

[/sarcasm]
 Quoting: SnakeAirlines


If he walked in front of me, I would be hard tempted to punch him in the throat. Might save a few kids lives.
 Quoting: Lady Jane Smith



I may have to make him a 'pet' also...

I miss Stevie...

chuckle
THIS SPACE FOR RENT
ANHEDONIC

User ID: 26795689
United States
07/15/2013 04:43 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Vishal Rawat, serial forum spammer
Be careful what links you click on folks. Don't just click on strange/random links out of curiosity.... There are plenty of malicious sites out there containing malware that will install nasties on your pc.

"You will not be punished for your anger, you will be punished by your anger"
SnakeAirlines

User ID: 42322454
United States
07/15/2013 04:43 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Vishal Rawat, serial forum spammer
Get it--Let Mod sort it out?

 Quoting: Bluebird


It actually went right past...

cruise
THIS SPACE FOR RENT
Anonymous Coward
User ID: 1731221
United States
07/15/2013 04:43 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Vishal Rawat, serial forum spammer
Lol wtf you get bad karma for that copy/paste?

Its actually a huge favor that may go to that hellhole of a site.

Bump for anti spam campaign
MaybeTrollingU

User ID: 18166368
Brazil
07/15/2013 04:44 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Vishal Rawat, serial forum spammer
He is a disgusting child/snuff/necrophelia porn spammer.

He is from India but links to shit originating from Pakistan.

Gotta love those hypocrite muzzie pedo creeps. This guys shit gave me effing nightmares.

Report him at every opportunity peeps.
 Quoting: Lady Jane Smith


You're making him sound all warm and fuzzy...

[/sarcasm]
 Quoting: SnakeAirlines


If he walked in front of me, I would be hard tempted to punch him in the throat. Might save a few kids lives.
 Quoting: Lady Jane Smith


You mad bro? Kidding...
But seriously, the hypocrisy on muslims is really disgusting. And yes, I'll report every single time. This and those chinese links to buy stuff that pops around every now and then.
SnakeAirlines

User ID: 42322454
United States
07/15/2013 04:44 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Vishal Rawat, serial forum spammer
snakebite [lager + cider + pernod and blackcurrant]
 Quoting: BadMoonRisen


For the love of all that is good and holy, WHY???

ahhh
THIS SPACE FOR RENT
Integrity101

User ID: 1526444
United States
07/15/2013 04:45 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Vishal Rawat, serial forum spammer
What is the benefit of him doing this? Does he make money off of it? I don't quite understand...
BadMoonRisen

User ID: 42411020
United Kingdom
07/15/2013 04:47 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Vishal Rawat, serial forum spammer
snakebite [lager + cider + pernod and blackcurrant]
 Quoting: BadMoonRisen


For the love of all that is good and holy, WHY???

ahhh
 Quoting: SnakeAirlines


Never again.

Just the smell of Pernod now sets me off...ohno
If you are depressed, you are living in the past. If you are anxious, you are living in the future. If you are at peace, you are living in the present.

[link to www.inmomsbasement.com]

The best time to plant a tree was 20 years ago. The second best time is now.
MaybeTrollingU

User ID: 18166368
Brazil
07/15/2013 04:49 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Vishal Rawat, serial forum spammer
What is the benefit of him doing this? Does he make money off of it? I don't quite understand...
 Quoting: Integrity101


Its a phishing/spam/malware infected website. So he spreads the links everywhere he can, if ONE guillable dude gets in and fall for it, its profit. Posting costs nothing, so its all profit.
Lady Jane SmithModerator
Forum Moderator

User ID: 36093549
Lithuania
07/15/2013 04:49 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Vishal Rawat, serial forum spammer
He is a disgusting child/snuff/necrophelia porn spammer.

He is from India but links to shit originating from Pakistan.

Gotta love those hypocrite muzzie pedo creeps. This guys shit gave me effing nightmares.

Report him at every opportunity peeps.
 Quoting: Lady Jane Smith


You're making him sound all warm and fuzzy...

[/sarcasm]
 Quoting: SnakeAirlines


If he walked in front of me, I would be hard tempted to punch him in the throat. Might save a few kids lives.
 Quoting: Lady Jane Smith


You mad bro? Kidding...
But seriously, the hypocrisy on muslims is really disgusting. And yes, I'll report every single time. This and those chinese links to buy stuff that pops around every now and then.
 Quoting: MaybeTrollingU


I'm very mad. I investigated his crap a time back & I would not even consider clicking on any of the videos his site links to. The cover pics on the videos were horrific enough.

Not a bro, but I am a very pissed off mommy.

On that note, time for me to go teach a junior black belt class. I will imagine this freaks face as I am kicking the bags.

Last Edited by Lady Jane Smith on 07/15/2013 04:51 PM
Life is karma and karma always reflects both past and present circumstance. Our time here is short, so choose carefully and behave well, for all of your tomorrows are presently being decided.

"Don't die on a small cross..." Saddletramp's Mom

"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool."
-- William Shakespeare, born April 23, 1564.

Killer Bunny mockingjay

News








Proud Member Of The Angry Mob