Godlike Productions - Conspiracy Forum
Users Online Now: 1,379 (Who's On?)Visitors Today: 247,832
Pageviews Today: 351,278Threads Today: 85Posts Today: 2,057
03:40 AM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

THE CAVE is Happening now - No Default.. Well Maybe Default... No Definitely No Default.. Shit I don't Know... NOPE DEFAULT BACK ON.. maybe

 
Oldmotherhubbard

User ID: 46604098
United States
10/16/2013 12:20 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: THE CAVE is Happening now - No Default.. Well Maybe Default... No Definitely No Default.. Shit I don't Know... NOPE DEFAULT BACK ON.. maybe
Idk, man, seems like a solid vote may be iffy still.
Oldmotherhubbardglp@live.com
RelentlessDespot (OP)

User ID: 19712778
United States
10/16/2013 12:23 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: THE CAVE is Happening now - No Default.. Well Maybe Default... No Definitely No Default.. Shit I don't Know... NOPE DEFAULT BACK ON.. maybe
Idk, man, seems like a solid vote may be iffy still.
 Quoting: Oldmotherhubbard


As the title of the thread say.. Fucked if I know.. I thought I knew, but now I'm giving any of that up and just watching..
I have this [link to houselive.gov] streaming now and a fairly robust tweeter feed going.
Yeah a news junkie
I am not an anarchist because I despise government. I am an anarchist because I trust you.
RelentlessDespot (OP)

User ID: 19712778
United States
10/16/2013 12:24 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: THE CAVE is Happening now - No Default.. Well Maybe Default... No Definitely No Default.. Shit I don't Know... NOPE DEFAULT BACK ON.. maybe
Breaking Politics @breakingpol
Sen. Ted Cruz, R-Texas, says he won't block a vote in Senate to end debt ceiling crisis - @CNNPolitics


THERE YOU HAVE IT FOLKS
I am not an anarchist because I despise government. I am an anarchist because I trust you.
Brown Chicken Brown Cow

User ID: 968649
United States
10/16/2013 12:25 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: THE CAVE is Happening now - No Default.. Well Maybe Default... No Definitely No Default.. Shit I don't Know... NOPE DEFAULT BACK ON.. maybe
shut the fucker down keep it shutdown default
The first step is admitting your an asshole
Anonymous Coward
User ID: 47810975
United States
10/16/2013 12:25 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: THE CAVE is Happening now - No Default.. Well Maybe Default... No Definitely No Default.. Shit I don't Know... NOPE DEFAULT BACK ON.. maybe
Awesome news to hear that the republicans are finally coming to their senses and caving. It's about time.
 Quoting: Anonymous Coward 23764843


stfuyousuckshill
PumpkinReaper
Come, Come don't be shy!

User ID: 6943694
United States
10/16/2013 12:26 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: THE CAVE is Happening now - No Default.. Well Maybe Default... No Definitely No Default.. Shit I don't Know... NOPE DEFAULT BACK ON.. maybe
Breaking Politics @breakingpol
Sen. Ted Cruz, R-Texas, says he won't block a vote in Senate to end debt ceiling crisis - @CNNPolitics


THERE YOU HAVE IT FOLKS
 Quoting: RelentlessDespot


They sold us out.
I've created a lead based cure for syphilis!
Oldmotherhubbard

User ID: 46604098
United States
10/16/2013 12:27 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: THE CAVE is Happening now - No Default.. Well Maybe Default... No Definitely No Default.. Shit I don't Know... NOPE DEFAULT BACK ON.. maybe
Breaking Politics @breakingpol
Sen. Ted Cruz, R-Texas, says he won't block a vote in Senate to end debt ceiling crisis - @CNNPolitics


THERE YOU HAVE IT FOLKS
 Quoting: RelentlessDespot


They sold us out.
 Quoting: PumpkinReaper


Yep, that kinda makes it a done deal, no?
Oldmotherhubbardglp@live.com
RelentlessDespot (OP)

User ID: 19712778
United States
10/16/2013 12:27 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: THE CAVE is Happening now - No Default.. Well Maybe Default... No Definitely No Default.. Shit I don't Know... NOPE DEFAULT BACK ON.. maybe
Breaking Politics @breakingpol
Sen. Ted Cruz, R-Texas, says he won't block a vote in Senate to end debt ceiling crisis - @CNNPolitics


THERE YOU HAVE IT FOLKS
 Quoting: RelentlessDespot


They sold us out.
 Quoting: PumpkinReaper


Been selling and trading us as fucking cattle for 100 years...
WE ARE NOT REPRESENTED
Burn the bitch down
I am not an anarchist because I despise government. I am an anarchist because I trust you.
RelentlessDespot (OP)

User ID: 19712778
United States
10/16/2013 12:28 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: THE CAVE is Happening now - No Default.. Well Maybe Default... No Definitely No Default.. Shit I don't Know... NOPE DEFAULT BACK ON.. maybe
as a side note to the females.. as I rant I sometimes use the term bitch.. It is simply an extension of common slang vernacular.
I am not an anarchist because I despise government. I am an anarchist because I trust you.
Page Ala Cearl

User ID: 4941936
United States
10/16/2013 12:31 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: THE CAVE is Happening now - No Default.. Well Maybe Default... No Definitely No Default.. Shit I don't Know... NOPE DEFAULT BACK ON.. maybe

Awesome news to hear that the republicans are finally coming to their senses and caving. It's about time.
 Quoting: Anonymous Coward 23764843


Ya totally awesome that they can spend like there's no end and fit us with the bill - if your so happy, mind paying my share of the debt put on the people?

You realize caving means doing this again in 2 months right?

Who am I kidding, you probably thinking that twerking is cool...

glpaward
In a trail of fire I know we will be free again, in the end we will be one, in a trail of fire I'll burn before you bury me.
*Rhombus*

User ID: 38804434
United States
10/16/2013 12:33 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: THE CAVE is Happening now - No Default.. Well Maybe Default... No Definitely No Default.. Shit I don't Know... NOPE DEFAULT BACK ON.. maybe
as a side note to the females.. as I rant I sometimes use the term bitch.. It is simply an extension of common slang vernacular.
 Quoting: RelentlessDespot


This bitch is not offended.
I don't know where you get your delusions, laser brain.
Texan Buckeye

User ID: 1533753
United States
10/16/2013 12:35 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: THE CAVE is Happening now - No Default.. Well Maybe Default... No Definitely No Default.. Shit I don't Know... NOPE DEFAULT BACK ON.. maybe
as a side note to the females.. as I rant I sometimes use the term bitch.. It is simply an extension of common slang vernacular.
 Quoting: RelentlessDespot


This bitch is not offended.
 Quoting: *Rhombus*


me, neither. It's a lot better than the C word.
They also serve who stand and wait. John Milton
Oldmotherhubbard

User ID: 46604098
United States
10/16/2013 12:35 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: THE CAVE is Happening now - No Default.. Well Maybe Default... No Definitely No Default.. Shit I don't Know... NOPE DEFAULT BACK ON.. maybe
as a side note to the females.. as I rant I sometimes use the term bitch.. It is simply an extension of common slang vernacular.
 Quoting: RelentlessDespot


This bitch is not offended.
 Quoting: *Rhombus*


Lol!

Nor is this one. :p
Oldmotherhubbardglp@live.com
RelentlessDespot (OP)

User ID: 19712778
United States
10/16/2013 12:36 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: THE CAVE is Happening now - No Default.. Well Maybe Default... No Definitely No Default.. Shit I don't Know... NOPE DEFAULT BACK ON.. maybe
In recess subject to the call of the chair...
I am not an anarchist because I despise government. I am an anarchist because I trust you.
RelentlessDespot (OP)

User ID: 19712778
United States
10/16/2013 12:37 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: THE CAVE is Happening now - No Default.. Well Maybe Default... No Definitely No Default.. Shit I don't Know... NOPE DEFAULT BACK ON.. maybe
as a side note to the females.. as I rant I sometimes use the term bitch.. It is simply an extension of common slang vernacular.
 Quoting: RelentlessDespot


This bitch is not offended.
 Quoting: *Rhombus*


Lol!

Nor is this one. :p
 Quoting: Oldmotherhubbard


Good, was just considering perceptions and figured an explanation would help.
I am not an anarchist because I despise government. I am an anarchist because I trust you.
American Herald

User ID: 45965604
United States
10/16/2013 12:48 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: THE CAVE is Happening now - No Default.. Well Maybe Default... No Definitely No Default.. Shit I don't Know... NOPE DEFAULT BACK ON.. maybe
no good son of a bitches have been bought out like all the rest.

Final nail in the coffin of the republic.

We are clearly being led by a socialist dictator with alot of minions in the senate that just do his bidding.

I don't ever want anyone to stand and tell me we have freedoms and a representative government in this nation ever again, im going to point my finger in their face and tell them they are a fucking liar.
Fact are important, They should be presented first, opinions will vary.
Beso

User ID: 45643972
10/16/2013 12:53 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: THE CAVE is Happening now - No Default.. Well Maybe Default... No Definitely No Default.. Shit I don't Know... NOPE DEFAULT BACK ON.. maybe
no good son of a bitches have been bought out like all the rest.

Final nail in the coffin of the republic.

We are clearly being led by a socialist dictator with alot of minions in the senate that just do his bidding.

I don't ever want anyone to stand and tell me we have freedoms and a representative government in this nation ever again, im going to point my finger in their face and tell them they are a fucking liar.
 Quoting: American Herald


verysad tissue
~If everyone would take responsibility for their actions or lack of, then we could all be free~
Anonymous Coward
User ID: 33676911
United States
10/16/2013 12:56 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: THE CAVE is Happening now - No Default.. Well Maybe Default... No Definitely No Default.. Shit I don't Know... NOPE DEFAULT BACK ON.. maybe
House May Vote On Senate Bill First To Expedite Debt Ceiling Resolution
Equity investors can't buy enough this morning. The latest rumor - that the House Republicans are willing to consider voting first on an emerging Senate proposal - provided some fillip to an opening selloff. As Politico reports, this move could expedite bipartisan legislation developed by Senate Majority Leader Harry Reid and Minority Leader Mitch McConnell. If the House passes the bill first and sends it to the upper chamber, it would eliminate some burdensome procedural hurdles in the Senate and require just one procedural roll call with a 60-vote threshold needed to advance the bill toward final passage in the Senate. Of course, the big question here is "If" the House passes the bill...

[link to www.zerohedge.com]
 Quoting: RelentlessDespot


this is getting to be like a crack habit..k
RelentlessDespot (OP)

User ID: 19712778
United States
10/16/2013 01:05 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: THE CAVE is Happening now - No Default.. Well Maybe Default... No Definitely No Default.. Shit I don't Know... NOPE DEFAULT BACK ON.. maybe
The important part is overwhelmingly these so-called representatives have been bombarded with PLEAS to stop this.. To use THIS time to stop bammycare..

AND THEY FUCKING IGNORED US!


Burn it all down.
I am not an anarchist because I despise government. I am an anarchist because I trust you.
RelentlessDespot (OP)

User ID: 19712778
United States
10/16/2013 01:07 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: THE CAVE is Happening now - No Default.. Well Maybe Default... No Definitely No Default.. Shit I don't Know... NOPE DEFAULT BACK ON.. maybe
zerohedge @zerohedge
WHITE HOUSE SAYS IN UPCOMING BUDGET NEGOTIATIONS, "EVERYTHING HAS TO BE ON THE TABLE" INCLUDING REVENUE. More tax hikes


HERE IT COMES FOLKS... THE BOOM
I am not an anarchist because I despise government. I am an anarchist because I trust you.
Oldmotherhubbard

User ID: 46604098
United States
10/16/2013 01:18 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: THE CAVE is Happening now - No Default.. Well Maybe Default... No Definitely No Default.. Shit I don't Know... NOPE DEFAULT BACK ON.. maybe
House Republicans to meet at 3 p.m. ET - @JakeSherman



More waiting...
Oldmotherhubbardglp@live.com
RelentlessDespot (OP)

User ID: 19712778
United States
10/16/2013 01:18 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: THE CAVE is Happening now - No Default.. Well Maybe Default... No Definitely No Default.. Shit I don't Know... NOPE DEFAULT BACK ON.. maybe
Washington Post @washingtonpost
Ayotte on defunding Obamacare: "I hope we’ve learned that we shouldn’t get behind a strategy that cannot succeed."

Worthless pigs.. Only push what can succeed based on the opinions of those who are evil

NEVER push what is right even if it fails.

Does anyone see the lesson being taught here?
Respect evil and despise those who oppose it.

That's the fucking lesson.

BURN IT DOWN
I am not an anarchist because I despise government. I am an anarchist because I trust you.
Oldmotherhubbard

User ID: 46604098
United States
10/16/2013 01:21 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: THE CAVE is Happening now - No Default.. Well Maybe Default... No Definitely No Default.. Shit I don't Know... NOPE DEFAULT BACK ON.. maybe
Washington Post @washingtonpost
Ayotte on defunding Obamacare: "I hope we’ve learned that we shouldn’t get behind a strategy that cannot succeed."

Worthless pigs.. Only push what can succeed based on the opinions of those who are evil

NEVER push what is right even if it fails.

Does anyone see the lesson being taught here?
Respect evil and despise those who oppose it.

That's the fucking lesson.

BURN IT DOWN
 Quoting: RelentlessDespot


It's comments like that, that make me want it to fail more.

Not one person there cares about the American people, they care about votes/power money/greed. They could not care less what happens to us.

Either way is a loss for the American people. Inflation or depression, take your pick. I'm prepared for depression, inflation not so much.
Oldmotherhubbardglp@live.com
RelentlessDespot (OP)

User ID: 19712778
United States
10/16/2013 01:23 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: THE CAVE is Happening now - No Default.. Well Maybe Default... No Definitely No Default.. Shit I don't Know... NOPE DEFAULT BACK ON.. maybe
Absolutely.

BURN IT ALL DOWN
I am not an anarchist because I despise government. I am an anarchist because I trust you.
PumpkinReaper
Come, Come don't be shy!

User ID: 6943694
United States
10/16/2013 01:24 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: THE CAVE is Happening now - No Default.. Well Maybe Default... No Definitely No Default.. Shit I don't Know... NOPE DEFAULT BACK ON.. maybe
Washington Post @washingtonpost
Ayotte on defunding Obamacare: "I hope we’ve learned that we shouldn’t get behind a strategy that cannot succeed."

Worthless pigs.. Only push what can succeed based on the opinions of those who are evil

NEVER push what is right even if it fails.

Does anyone see the lesson being taught here?
Respect evil and despise those who oppose it.

That's the fucking lesson.

BURN IT DOWN
 Quoting: RelentlessDespot


It's comments like that, that make me want it to fail more.

Not one person there cares about the American people, they care about votes/power money/greed. They could not care less what happens to us.

Either way is a loss for the American people. Inflation or depression, take your pick. I'm prepared for depression, inflation not so much.
 Quoting: Oldmotherhubbard


At least with a democrat you know you are getting screwed upfront. A damn republican will wait until your back is turned.
I've created a lead based cure for syphilis!
*Rhombus*

User ID: 38804434
United States
10/16/2013 01:32 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: THE CAVE is Happening now - No Default.. Well Maybe Default... No Definitely No Default.. Shit I don't Know... NOPE DEFAULT BACK ON.. maybe
Washington Post @washingtonpost
Ayotte on defunding Obamacare: "I hope we’ve learned that we shouldn’t get behind a strategy that cannot succeed."

Worthless pigs.. Only push what can succeed based on the opinions of those who are evil

NEVER push what is right even if it fails.

Does anyone see the lesson being taught here?
Respect evil and despise those who oppose it.

That's the fucking lesson.

BURN IT DOWN
 Quoting: RelentlessDespot


It's comments like that, that make me want it to fail more.

Not one person there cares about the American people, they care about votes/power money/greed. They could not care less what happens to us.

Either way is a loss for the American people. Inflation or depression, take your pick. I'm prepared for depression, inflation not so much.
 Quoting: Oldmotherhubbard


At least with a democrat you know you are getting screwed upfront. A damn republican will wait until your back is turned.
 Quoting: PumpkinReaper


Indeed.
I don't know where you get your delusions, laser brain.
RelentlessDespot (OP)

User ID: 19712778
United States
10/16/2013 01:36 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: THE CAVE is Happening now - No Default.. Well Maybe Default... No Definitely No Default.. Shit I don't Know... NOPE DEFAULT BACK ON.. maybe
Washington Post @washingtonpost
Ayotte on defunding Obamacare: "I hope we’ve learned that we shouldn’t get behind a strategy that cannot succeed."

Worthless pigs.. Only push what can succeed based on the opinions of those who are evil

NEVER push what is right even if it fails.

Does anyone see the lesson being taught here?
Respect evil and despise those who oppose it.

That's the fucking lesson.

BURN IT DOWN
 Quoting: RelentlessDespot


It's comments like that, that make me want it to fail more.

Not one person there cares about the American people, they care about votes/power money/greed. They could not care less what happens to us.

Either way is a loss for the American people. Inflation or depression, take your pick. I'm prepared for depression, inflation not so much.
 Quoting: Oldmotherhubbard


At least with a democrat you know you are getting screwed upfront. A damn republican will wait until your back is turned.
 Quoting: PumpkinReaper


Indeed.
 Quoting: *Rhombus*


It is then OUR fault for perceiving incorrectly.
I am not an anarchist because I despise government. I am an anarchist because I trust you.
RelentlessDespot (OP)

User ID: 19712778
United States
10/16/2013 01:37 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: THE CAVE is Happening now - No Default.. Well Maybe Default... No Definitely No Default.. Shit I don't Know... NOPE DEFAULT BACK ON.. maybe
zerohedge @zerohedge
U.S. HOUSE SAID TO LET SENATE VOTE FIRST ON DEBT DEAL.hmmm

The trap????


Holy fuck is doom back on???

Gotta redo the thread title again.. shit
I am not an anarchist because I despise government. I am an anarchist because I trust you.
Anonymous Coward
User ID: 42067627
United States
10/16/2013 01:38 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: THE CAVE is Happening now - No Default.. Well Maybe Default... No Definitely No Default.. Shit I don't Know... NOPE DEFAULT BACK ON.. maybe
You know who does know?

The shysters at Wall Street.

UP 200 already today.

Precious metals falling to five year lows.
Oldmotherhubbard

User ID: 46604098
United States
10/16/2013 01:40 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: THE CAVE is Happening now - No Default.. Well Maybe Default... No Definitely No Default.. Shit I don't Know... NOPE DEFAULT BACK ON.. maybe
zerohedge @zerohedge
U.S. HOUSE SAID TO LET SENATE VOTE FIRST ON DEBT DEAL.hmmm

The trap????


Holy fuck is doom back on???

Gotta redo the thread title again.. shit
 Quoting: RelentlessDespot


Oooooo

The plot thickens
Oldmotherhubbardglp@live.com

News








Proud Member Of The Angry Mob