Godlike Productions - Conspiracy Forum
Users Online Now: 3,199 (Who's On?)Visitors Today: 2,336,530
Pageviews Today: 3,311,255Threads Today: 754Posts Today: 14,756
07:08 PM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

Friday night, Oct 3, Party thread.

 
SubarcticBeef

User ID: 221410
United States
10/03/2008 08:20 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Friday night, Oct 3, Party thread.
It's also my daughter's birthday. I'm sure she's partying right now. BTW, congrats Gg!

Oh and which B-day is it for your daughter?
 Quoting: Geogal

32.
Large and Powerful
[link to i154.photobucket.com]
Cassie :-)

User ID: 507059
United States
10/03/2008 08:21 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Friday night, Oct 3, Party thread.
Best wishes for a very Happy Anniversary night GG. With many, many more.

hf

And Happy Friday to everyone.

ltana
That if thou shalt confess with thy mouth the Lord Jesus, and shalt believe in thine heart that God hath raised him from the dead, thou shalt be saved.

"...the blood of Jesus Christ his Son cleanseth us from all sin." I John 1:7

"For the wages of sin is death; but the gift of God is eternal life through Jesus Christ our Lord." Romans 6:23

And this is the record, that God hath given
Geogal (OP)

User ID: 373387
United States
10/03/2008 08:21 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Friday night, Oct 3, Party thread.
Ohhh Baby I feeel your mood! LOL
 Quoting: Coolchick

Kinda fun and playful! OH YEAH! I've got a baby sitter lined up and a nice evening planned!
Woman of white garment, foreign woman, earth-eating woman, taking and giving life, she is Pele

"ONCE IN HIS LIFE, EVERY MAN IS ENTITLED TO FALL MADLY IN LOVE WITH A GORGEOUS REDHEAD" - LUCILLE BALL
Anonymous Coward
User ID: 516923
United States
10/03/2008 08:21 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Friday night, Oct 3, Party thread.
tonight is the company i work for's 25th anniversary party, open bar, free gourmet food
Geogal (OP)

User ID: 373387
United States
10/03/2008 08:21 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Friday night, Oct 3, Party thread.
Best wishes for a very Happy Anniversary night GG. With many, many more.

hf

And Happy Friday to everyone.

ltana
 Quoting: Cassie :-)

Thanks! Cassie! I'm hoping my mood is contagious! People need to feel up and let loose!
Woman of white garment, foreign woman, earth-eating woman, taking and giving life, she is Pele

"ONCE IN HIS LIFE, EVERY MAN IS ENTITLED TO FALL MADLY IN LOVE WITH A GORGEOUS REDHEAD" - LUCILLE BALL
Coolchick

User ID: 427959
Canada
10/03/2008 08:22 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Friday night, Oct 3, Party thread.
Happy Oktoberfest! O says hi all!


Hey Cc and October cheers hope you guys are having a rockin night Canadian F
 Quoting: Paradigm


I am!! O is kinda.. well, the day afterish LOL but she says High back and enjoy!! Canadian F cheers
I've dreamt so long..
I cannot dream anymore..
Geogal (OP)

User ID: 373387
United States
10/03/2008 08:22 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Friday night, Oct 3, Party thread.
It's also my daughter's birthday. I'm sure she's partying right now. BTW, congrats Gg!

Oh and which B-day is it for your daughter?

32.
 Quoting: SubarcticBeef

Is she doing better? I remember the thread about her "problem" a few months ago...
Woman of white garment, foreign woman, earth-eating woman, taking and giving life, she is Pele

"ONCE IN HIS LIFE, EVERY MAN IS ENTITLED TO FALL MADLY IN LOVE WITH A GORGEOUS REDHEAD" - LUCILLE BALL
Coolchick

User ID: 427959
Canada
10/03/2008 08:23 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Friday night, Oct 3, Party thread.
Ahhh.. there is that black cat!
I've dreamt so long..
I cannot dream anymore..
Geogal (OP)

User ID: 373387
United States
10/03/2008 08:23 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Friday night, Oct 3, Party thread.
Happy anniversary Geogal.

Tomorrow is my birthday!!!!!

I plan on getting drunk.

I owe it to myself, and I am going to do it.
 Quoting: Ikaika

Then ENJOY!!! And have a drink of 2 for me tomorrow! I really wish you a WONDERFUL B-DAY!!! :chocoholic:
And enjoy some cake tomorrow!
Woman of white garment, foreign woman, earth-eating woman, taking and giving life, she is Pele

"ONCE IN HIS LIFE, EVERY MAN IS ENTITLED TO FALL MADLY IN LOVE WITH A GORGEOUS REDHEAD" - LUCILLE BALL
SubarcticBeef

User ID: 221410
United States
10/03/2008 08:24 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Friday night, Oct 3, Party thread.
It's also my daughter's birthday. I'm sure she's partying right now. BTW, congrats Gg!

Oh and which B-day is it for your daughter?

32.

Is she doing better? I remember the thread about her "problem" a few months ago...
 Quoting: Geogal

Much better. Thanks for asking.
Large and Powerful
[link to i154.photobucket.com]
Geogal (OP)

User ID: 373387
United States
10/03/2008 08:25 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Friday night, Oct 3, Party thread.
Happy Anniversary Gg, hope you have lots of 'fun' tonight chuckle

cheers
 Quoting: Paradigm

Oh I will! Going to a new fav restaurant and maybe a lil' dancing... soft warm eyes staring at me tonight with candle light, holding hands, warm kisses.. the whole deal that makes it WONDERFUL!
Woman of white garment, foreign woman, earth-eating woman, taking and giving life, she is Pele

"ONCE IN HIS LIFE, EVERY MAN IS ENTITLED TO FALL MADLY IN LOVE WITH A GORGEOUS REDHEAD" - LUCILLE BALL
Coolchick

User ID: 427959
Canada
10/03/2008 08:25 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Friday night, Oct 3, Party thread.
Ohhh Baby I feeel your mood! LOL

Kinda fun and playful! OH YEAH! I've got a baby sitter lined up and a nice evening planned!
 Quoting: Geogal


Sounds awesome! I hope you have a great time!
I've dreamt so long..
I cannot dream anymore..
Shootzoo

User ID: 516819
United States
10/03/2008 08:25 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Friday night, Oct 3, Party thread.


[link to www.youtube.com]

Hey what can I say, I a sentimental kind of guy...
~~~“Only the dead have seen the end of war.”~~~
Geogal (OP)

User ID: 373387
United States
10/03/2008 08:25 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Friday night, Oct 3, Party thread.
Happy anniversary Geogal.

Tomorrow is my birthday!!!!!

I plan on getting drunk.

I owe it to myself, and I am going to do it.


happy birthday tomorrow!!

hf

and happy anniversary Geogal!
 Quoting: Tessa

Thanks, Tessa! Should be terrific!
Woman of white garment, foreign woman, earth-eating woman, taking and giving life, she is Pele

"ONCE IN HIS LIFE, EVERY MAN IS ENTITLED TO FALL MADLY IN LOVE WITH A GORGEOUS REDHEAD" - LUCILLE BALL
Paradigm

User ID: 515324
Canada
10/03/2008 08:26 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Friday night, Oct 3, Party thread.
I am!! O is kinda.. well, the day afterish LOL but she says High back and enjoy!! Canadian F cheers
 Quoting: Coolchick


I know the feeling chuckle Good to hear your having a 'blast' though.

When I am hung I always like drinking Poweraid, help get me back to normal quicker
Swimming in a sea of fractals
Ikaika

User ID: 204551
United States
10/03/2008 08:26 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Friday night, Oct 3, Party thread.
Happy anniversary Geogal.

Tomorrow is my birthday!!!!!

I plan on getting drunk.

I owe it to myself, and I am going to do it.

Then ENJOY!!! And have a drink of 2 for me tomorrow! I really wish you a WONDERFUL B-DAY!!! :chocoholic:
And enjoy some cake tomorrow!
 Quoting: Geogal

Thank you very much.
Geogal (OP)

User ID: 373387
United States
10/03/2008 08:26 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Friday night, Oct 3, Party thread.
Thanks! You have one this month, also, right?

I do but I no longer remember which date. It has been me and the children for to long. Her and I rarely in the same house at same time.
 Quoting: nonmaterial structure

Understand. But, you should take some time to celebrate the children, then! HUGZ!
Woman of white garment, foreign woman, earth-eating woman, taking and giving life, she is Pele

"ONCE IN HIS LIFE, EVERY MAN IS ENTITLED TO FALL MADLY IN LOVE WITH A GORGEOUS REDHEAD" - LUCILLE BALL
Geogal (OP)

User ID: 373387
United States
10/03/2008 08:27 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Friday night, Oct 3, Party thread.
Cheers!


 Quoting: teal

WOO HOO! Hey Teal!
Woman of white garment, foreign woman, earth-eating woman, taking and giving life, she is Pele

"ONCE IN HIS LIFE, EVERY MAN IS ENTITLED TO FALL MADLY IN LOVE WITH A GORGEOUS REDHEAD" - LUCILLE BALL
Paradigm

User ID: 515324
Canada
10/03/2008 08:27 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Friday night, Oct 3, Party thread.
Happy Anniversary Gg, hope you have lots of 'fun' tonight chuckle

cheers

Oh I will! Going to a new fav restaurant and maybe a lil' dancing... soft warm eyes staring at me tonight with candle light, holding hands, warm kisses.. the whole deal that makes it WONDERFUL!
 Quoting: Geogal


Sounds like you are looking at a perfect night. How many wonderful years is it now?
Swimming in a sea of fractals
Geogal (OP)

User ID: 373387
United States
10/03/2008 08:27 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Friday night, Oct 3, Party thread.
[link to www.youtube.com]

Woman of white garment, foreign woman, earth-eating woman, taking and giving life, she is Pele

"ONCE IN HIS LIFE, EVERY MAN IS ENTITLED TO FALL MADLY IN LOVE WITH A GORGEOUS REDHEAD" - LUCILLE BALL
Geogal (OP)

User ID: 373387
United States
10/03/2008 08:29 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Friday night, Oct 3, Party thread.
Get ya some Geogal!!!lol. Congrats.....
 Quoting: Omega

Hey Omega! I got me something absolutely WONDERFUL!!!
Woman of white garment, foreign woman, earth-eating woman, taking and giving life, she is Pele

"ONCE IN HIS LIFE, EVERY MAN IS ENTITLED TO FALL MADLY IN LOVE WITH A GORGEOUS REDHEAD" - LUCILLE BALL
Coolchick

User ID: 427959
Canada
10/03/2008 08:29 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Friday night, Oct 3, Party thread.
I am!! O is kinda.. well, the day afterish LOL but she says High back and enjoy!! Canadian F cheers


I know the feeling chuckle Good to hear your having a 'blast' though.

When I am hung I always like drinking Poweraid, help get me back to normal quicker
 Quoting: Paradigm


Have no powerade lol I am doing ok myself.. it's all good lol she is playing a computer game tonight lol
I've dreamt so long..
I cannot dream anymore..
Paradigm

User ID: 515324
Canada
10/03/2008 08:30 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Friday night, Oct 3, Party thread.
Heres one that might stir your insides



[link to www.youtube.com]
Swimming in a sea of fractals
Geogal (OP)

User ID: 373387
United States
10/03/2008 08:30 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Friday night, Oct 3, Party thread.
It's also my daughter's birthday. I'm sure she's partying right now. BTW, congrats Gg!

Thanks, Beef! And thanks for the info. It's a little alate to start tonight, so we're gona do that over the weekend. helps with winter supplies! I may be going to my neighbors and grabbing some more apples!

You are more than welcome my dear. It's your anniversary! Make love tonight and dried fruit tomorrow! hf
 Quoting: SubarcticBeef

Canning and cooking together for 12 years now. Makes it really fun!
Woman of white garment, foreign woman, earth-eating woman, taking and giving life, she is Pele

"ONCE IN HIS LIFE, EVERY MAN IS ENTITLED TO FALL MADLY IN LOVE WITH A GORGEOUS REDHEAD" - LUCILLE BALL
Anonymous Coward
User ID: 498022
Canada
10/03/2008 08:30 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Friday night, Oct 3, Party thread.
Tonight is a special night for me. It's my anniversary! So, I'm starting a party early... before you ask, my hubby hasn't gotten home from work yet, so that's why I'm not off with him ALONE!

But, I'm in a party mood! Who else is?
 Quoting: Geogal


Hey, Happy Anniversary!

It's also my berfday so....

Sho 'Nuff, and Yes I Do



5a
Geogal (OP)

User ID: 373387
United States
10/03/2008 08:31 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Friday night, Oct 3, Party thread.
[link to www.youtube.com]

Woman of white garment, foreign woman, earth-eating woman, taking and giving life, she is Pele

"ONCE IN HIS LIFE, EVERY MAN IS ENTITLED TO FALL MADLY IN LOVE WITH A GORGEOUS REDHEAD" - LUCILLE BALL
Full Circle

User ID: 516477
Canada
10/03/2008 08:31 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Friday night, Oct 3, Party thread.
luvya


Ain't love grand!! Congratulations Geogal!
Born into this World
We create echoes of our inward yearnings
And Shift along the Axis
From matter to Spirit
- Scott Mutter
Geogal (OP)

User ID: 373387
United States
10/03/2008 08:31 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Friday night, Oct 3, Party thread.
Happy Anniversary Geo!

Here you go...


 Quoting: N2 516533

Thanks N2!!! Happy Friday for you!
Woman of white garment, foreign woman, earth-eating woman, taking and giving life, she is Pele

"ONCE IN HIS LIFE, EVERY MAN IS ENTITLED TO FALL MADLY IN LOVE WITH A GORGEOUS REDHEAD" - LUCILLE BALL
Coolchick

User ID: 427959
Canada
10/03/2008 08:32 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Friday night, Oct 3, Party thread.
Happy Birthday too!!

It's Libra time, Baby!
I've dreamt so long..
I cannot dream anymore..
Geogal (OP)

User ID: 373387
United States
10/03/2008 08:32 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Friday night, Oct 3, Party thread.
Happy Anniversary Chickie!! May you get lucky. And have chocolate. I will cheers to you guys!

also, have a toke for us. We don't but hey, never hurts, huh? and thanks!


I shall do that right now!1 i have it ready here to light! Here she goes!! stoner
 Quoting: Coolchick

WOO HOO! Enjoy for me!
Woman of white garment, foreign woman, earth-eating woman, taking and giving life, she is Pele

"ONCE IN HIS LIFE, EVERY MAN IS ENTITLED TO FALL MADLY IN LOVE WITH A GORGEOUS REDHEAD" - LUCILLE BALL

News