Godlike Productions - Conspiracy Forum
Users Online Now: 2,664 (Who's On?)Visitors Today: 1,775,376
Pageviews Today: 2,530,590Threads Today: 627Posts Today: 12,852
07:42 PM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

BREAKING NEWS: Killer Virus Grips Britain - Very Contagious - Epidemic Proportions

 
Projectile Vomiting & Diar
User ID: 558024
United States
12/15/2008 12:15 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
BREAKING NEWS: Killer Virus Grips Britain - Very Contagious - Epidemic Proportions
Watch video: [link to www.express.co.uk]

Diagnosing norovirus:

Exhibit 1: :yak:

Exhibit 2: :shitstream:
Anonymous Coward (OP)
User ID: 558024
United States
12/15/2008 12:22 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: BREAKING NEWS: Killer Virus Grips Britain - Very Contagious - Epidemic Proportions
Come on. Ya gotta admit that this was probably the most apropos use of these smilies ever on GLP.

5a
Anonymous Coward
User ID: 2108
United States
12/15/2008 12:23 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: BREAKING NEWS: Killer Virus Grips Britain - Very Contagious - Epidemic Proportions
"projectile" is nowhere in the article!

but with all that xmas travel, you can be sure americans will be having a very vomity new years.

remember those SNL skits with david spade and chris farley? on person vomited, then everyone else vomited cuz the one person grossed them out with the vomiting. it just went on and on. hil.ar.ee.ous.
Anonymous Coward
User ID: 2108
United States
12/15/2008 12:24 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: BREAKING NEWS: Killer Virus Grips Britain - Very Contagious - Epidemic Proportions
Come on. Ya gotta admit that this was probably the most apropos use of these smilies ever on GLP.

5a
 Quoting: Anonymous Coward 558024


amusing, but not the best use
Anonymous Coward
User ID: 2108
United States
12/15/2008 12:25 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: BREAKING NEWS: Killer Virus Grips Britain - Very Contagious - Epidemic Proportions
i think the virus-bug should be renamed to "VOMITUS MAXIMUS"
OxygenX

User ID: 560870
United Kingdom
12/15/2008 12:33 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: BREAKING NEWS: Killer Virus Grips Britain - Very Contagious - Epidemic Proportions
It is nasty. A Friend of mine had this 2 weeks ago, she was that bad she was throwing up and shitting at the same time, her other half told me she was out cold on the bathroom floor at one point in a pool of sick and shit.
Cheers.
-----------------------------
"Shit, if this is gonna be that kind of party, I'm going to stick my dick in the mashed potatoes."

"The gene pool is stagnant and I am the minister of chlorine"

"What can be asserted without evidence can also be dismissed without evidence"
Anonymous Coward
User ID: 294313
Ireland
12/15/2008 12:38 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: BREAKING NEWS: Killer Virus Grips Britain - Very Contagious - Epidemic Proportions
It is nasty. A Friend of mine had this 2 weeks ago, she was that bad she was throwing up and shitting at the same time, her other half told me she was out cold on the bathroom floor at one point in a pool of sick and shit.
 Quoting: OxygenX


That's usually me on Saturday morning....
Celestialflight

User ID: 549032
United States
12/15/2008 12:39 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: BREAKING NEWS: Killer Virus Grips Britain - Very Contagious - Epidemic Proportions
It is nasty. A Friend of mine had this 2 weeks ago, she was that bad she was throwing up and shitting at the same time, her other half told me she was out cold on the bathroom floor at one point in a pool of sick and shit.
 Quoting: OxygenX

Not sure if it's the same virus, but, my daughter just got back from a weeks worth of the same symptoms...couldn't keep anything down, diarrhea, body aches, etc. It was AWFUL. I thought she was going to wither away. Weird thing, though, I never got it and we live in the same house. But then again, I rarely ever get stuff that is going around.
Anonymous Coward
User ID: 565221
United States
12/15/2008 12:41 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: BREAKING NEWS: Killer Virus Grips Britain - Very Contagious - Epidemic Proportions
It is nasty. A Friend of mine had this 2 weeks ago, she was that bad she was throwing up and shitting at the same time, her other half told me she was out cold on the bathroom floor at one point in a pool of sick and shit.
 Quoting: OxygenX

Sounds wonderful.
OxygenX

User ID: 560870
United Kingdom
12/15/2008 12:43 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: BREAKING NEWS: Killer Virus Grips Britain - Very Contagious - Epidemic Proportions
Yeah thing im worried about is that my Son last night started to complain about aching and having a headache, he was the same this morning so I kept him off school, I just hope it turns out to be a cold.
Cheers.
-----------------------------
"Shit, if this is gonna be that kind of party, I'm going to stick my dick in the mashed potatoes."

"The gene pool is stagnant and I am the minister of chlorine"

"What can be asserted without evidence can also be dismissed without evidence"
anonymous
User ID: 572631
United States
12/15/2008 12:49 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: BREAKING NEWS: Killer Virus Grips Britain - Very Contagious - Epidemic Proportions
this virus was on recent cruise ships and sickened many..could it be spreading with foreigners or thru food products..damm i m cooking at home for sure...paramedics helped victims on crise ships who nearly died and cruise ship fired all cruise ship staff..month or so ago from norovirus pandemenic onboard the liner..
HH
User ID: 507200
United Kingdom
12/15/2008 12:50 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: BREAKING NEWS: Killer Virus Grips Britain - Very Contagious - Epidemic Proportions
They banged on about this last year but there were hardly any cases.

Just make sure you wash your hands regularly with hot water and soap (and try not to keep touching your face and mouth {you know who you are...})!
Anonymous Coward
User ID: 443820
United States
12/15/2008 12:51 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: BREAKING NEWS: Killer Virus Grips Britain - Very Contagious - Epidemic Proportions
According to the good doctor at your video link, this occurs every year in England. So why all the fuss? Don't we have enough problems?
Anonymous Coward
User ID: 405769
United States
12/15/2008 12:56 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: BREAKING NEWS: Killer Virus Grips Britain - Very Contagious - Epidemic Proportions
Yeah, this really isn't of new proportions. I remember the UK got hit with it last year too. It was amazing how many millions of people it went through tho.
Anonymous Coward
User ID: 377938
United States
12/15/2008 12:58 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: BREAKING NEWS: Killer Virus Grips Britain - Very Contagious - Epidemic Proportions
It is nasty. A Friend of mine had this 2 weeks ago, she was that bad she was throwing up and shitting at the same time, her other half told me she was out cold on the bathroom floor at one point in a pool of sick and shit.
 Quoting: OxygenX


That's when you find out who your friends are.
anonymous
User ID: 572631
United States
12/15/2008 01:02 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: BREAKING NEWS: Killer Virus Grips Britain - Very Contagious - Epidemic Proportions
It is nasty. A Friend of mine had this 2 weeks ago, she was that bad she was throwing up and shitting at the same time, her other half told me she was out cold on the bathroom floor at one point in a pool of sick and shit.


That's usually me on Saturday morning....
 Quoting: Anonymous Coward 294313

i understand .i had saturday flu also, years ago...folks prepare ahead of time cause flu season is now on us..get you chicken noodle soups .fresh garlic bulbs.10 at least ..then get extra virgin first cold pressed olive oil....... and a eight bottles of 12 ounce cranberry juice..apple cider venigar another must have ..frozen foods cause u be to sick to cook..crackers orange juice ... tylenols basic ......baby wipes for emergencies..possible adult diapers for norvirus omg diapers .omg swiffer wet mops and refills...bedside table for various supplie needs in case you are bedridden and cannot get to kitchen.omg..
impetigo
User ID: 519854
United States
12/15/2008 01:04 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: BREAKING NEWS: Killer Virus Grips Britain - Very Contagious - Epidemic Proportions
this stuff goes projectile, stay
away from buffets...
Anonymous Coward
User ID: 558488
United States
12/15/2008 01:07 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: BREAKING NEWS: Killer Virus Grips Britain - Very Contagious - Epidemic Proportions
Don't forget your vitamin D
anonymous
User ID: 572631
United States
12/15/2008 01:13 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: BREAKING NEWS: Killer Virus Grips Britain - Very Contagious - Epidemic Proportions
It is nasty. A Friend of mine had this 2 weeks ago, she was that bad she was throwing up and shitting at the same time, her other half told me she was out cold on the bathroom floor at one point in a pool of sick and shit.


That's usually me on Saturday morning....

i understand .i had saturday flu also, years ago...folks prepare ahead of time cause flu season is now on us..get you chicken noodle soups .fresh garlic bulbs.10 at least ..then get extra virgin first cold pressed olive oil....... and a eight bottles of 12 ounce cranberry juice..apple cider venigar another must have ..frozen foods cause u be to sick to cook..crackers orange juice ... tylenols basic ......baby wipes for emergencies..possible adult diapers for norvirus omg diapers .omg swiffer wet mops and refills...bedside table for various supplie needs in case you are bedridden and cannot get to kitchen.omg..
 Quoting: anonymous 572631

also add cleanex nasal tissue ..snack foods paper towels to clean up messes .5 small matress pads and throw up buckets lined with small plastic bags by bedside table omg for worst case scenio..flu sason is here..small plastic trash bags in bathrooms and bedside tables . get supplies ready and handy. in case you are a total sick basket case ..
Anonymous Coward
User ID: 572902
United States
12/15/2008 01:22 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: BREAKING NEWS: Killer Virus Grips Britain - Very Contagious - Epidemic Proportions
Best advice on this sickness topic I ever read came from the Bible, which advises to take your medicine BEFORE you get sick. Start in now! Taking the garlic caps now might save you from the worse to come, when you know it's coming.
.
Anonymous Coward
User ID: 526155
Canada
12/15/2008 01:23 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: BREAKING NEWS: Killer Virus Grips Britain - Very Contagious - Epidemic Proportions
Good. Those Brits need to clean out their canals.
Anonymous Coward
User ID: 572963
12/15/2008 01:27 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: BREAKING NEWS: Killer Virus Grips Britain - Very Contagious - Epidemic Proportions
lmao no wonder not many ppl at school 2day
hiding
Anonymous Coward
User ID: 572771
12/15/2008 01:28 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: BREAKING NEWS: Killer Virus Grips Britain - Very Contagious - Epidemic Proportions
Don't forget your vitamin D
 Quoting: Anonymous Coward 558488

Vitamin D3 to be specific.
Anonymous Coward
User ID: 573011
Australia
12/15/2008 01:29 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: BREAKING NEWS: Killer Virus Grips Britain - Very Contagious - Epidemic Proportions
They banged on about this last year but there were hardly any cases.

Just make sure you wash your hands regularly with hot water and soap (and try not to keep touching your face and mouth {you know who you are...})!
 Quoting: HH 507200


Well yeah, but it's not only the mouth that is the problem - it's ears and nose and eyes - and any mucous membrane.
So, wash hands BEFORE going to bathroom.
Ensure your fingers which have touched doors, rails, switches that have infected greasy deposits from others on them, do not touch the routes to your system unless they have been washed.
This is not paranoia, this is simple obviousness.
I work in a gym where folk come in sick, the staff get sick all the time, but not me.
Enigma

User ID: 70637
United States
12/15/2008 02:03 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: BREAKING NEWS: Killer Virus Grips Britain - Very Contagious - Epidemic Proportions
we woke up this weekend to our 7 yo projectile vomiting with a Noro type of virus... he was better yesterday and went to school this morning...

NoroViruses only last 24 to 48 hours...
Anonymous Coward (OP)
User ID: 558024
United States
12/15/2008 10:07 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: BREAKING NEWS: Killer Virus Grips Britain - Very Contagious - Epidemic Proportions
"projectile" is nowhere in the article!

 Quoting: Anonymous Coward 2108


It's in the video.
Anonymous Coward
User ID: 572594
United States
12/16/2008 12:23 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: BREAKING NEWS: Killer Virus Grips Britain - Very Contagious - Epidemic Proportions
It is nasty. A Friend of mine had this 2 weeks ago, she was that bad she was throwing up and shitting at the same time, her other half told me she was out cold on the bathroom floor at one point in a pool of sick and shit.
 Quoting: OxygenX


I had something like this 2-3 years. I simply couldn't control my vomitting. It was insane. Diarrhea was like a Niagra falls spray but i didn't end up out cold on the bathroom floor in a pool of barf and shit. That was excellent use of imagery though.

News