Godlike Productions - Conspiracy Forum
Users Online Now: 1,456 (Who's On?)Visitors Today: 615,482
Pageviews Today: 789,606Threads Today: 125Posts Today: 2,583
06:28 AM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

GLP member pictures

 
Anonymous Coward
User ID: 24410859
United States
12/31/2012 11:35 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP member pictures
I turned 35 in November but I feel like i'm 24! Excuse my hair, I did warn you all I'm Jewish! :D


^^^ hidingWill remove soon!
 Quoting: MartianPrincess


You're gorgeous, MP!

Loved looking at all the new photos posted in the past day, so much gorgeousness! <3
ANHEDONIC

User ID: 26795689
United States
12/31/2012 11:41 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP member pictures
It's a NY Rangers lol
 Quoting: KateSask


Sweet! That's my team. greenkarma

"You will not be punished for your anger, you will be punished by your anger"
Dapurps

User ID: 30803443
Canada
12/31/2012 11:47 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP member pictures
It's a NY Rangers lol
 Quoting: KateSask


Traitor! grumpy2
"What you perceive to be becomes your reality."

:ftwpanda:

dapurps
Beso

User ID: 5711103
United States
12/31/2012 11:52 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP member pictures
 Quoting: Settle4It


Your avatar is fitting.

hf
 Quoting: ANHEDONIC


Just curious if you are going to share yours? Sorry if you have, been following this for a while and well might be the wine but i'm getting lazy hf

Last Edited by Beso on 12/31/2012 11:53 PM
~If everyone would take responsibility for their actions or lack of, then we could all be free~
ANHEDONIC

User ID: 26795689
United States
12/31/2012 11:57 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP member pictures
 Quoting: Settle4It


Your avatar is fitting.

hf
 Quoting: ANHEDONIC


Just curious if you are going to share yours? Sorry if you have, been following this for a while and well might be the wine but i'm getting lazy hf
 Quoting: Beso


see page 189 cool2

"You will not be punished for your anger, you will be punished by your anger"
Anonymous Coward
User ID: 23660254
United States
12/31/2012 11:58 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP member pictures
OK, before I comment on others pics, I will post a couple of my former photos I used as avatars, before, I started worrying that someone I know might, accidentally, stumble upon this site...
the first one, well, I used to get a lot of red for not being all that tan...lol, and torn jeans..

hey, it's not my fault I still fit in the same jeans as I did 25 years ago!!!

-and I am probably even paler now..working nights for the past year...lmao


had a great backyard though...hf

:backyard1:

:Dean Guitar:

yeah, getting old...
Dapurps

User ID: 30803443
Canada
01/01/2013 12:01 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP member pictures
OK, before I comment on others pics, I will post a couple of my former photos I used as avatars, before, I started worrying that someone I know might, accidentally, stumble upon this site...
the first one, well, I used to get a lot of red for not being all that tan...lol, and torn jeans..

hey, it's not my fault I still fit in the same jeans as I did 25 years ago!!!

-and I am probably even paler now..working nights for the past year...lmao


had a great backyard though...hf

backyard1

:Dean Guitar:

yeah, getting old...
 Quoting: exiled1


Nice guitar!
"What you perceive to be becomes your reality."

:ftwpanda:

dapurps
Beso

User ID: 5922337
United States
01/01/2013 12:02 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP member pictures
 Quoting: Settle4It


Your avatar is fitting.

hf
 Quoting: ANHEDONIC


Just curious if you are going to share yours? Sorry if you have, been following this for a while and well might be the wine but i'm getting lazy hf
 Quoting: Beso


see page 189 cool2
 Quoting: ANHEDONIC


ahhhh.... :) thanks! all though, anhedonic doesn't fit that ....God, I'm drinking so I'm being opinionated LOL hf
~If everyone would take responsibility for their actions or lack of, then we could all be free~
ANHEDONIC

User ID: 26795689
United States
01/01/2013 12:17 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP member pictures
ahhhh.... :) thanks! all though, anhedonic doesn't fit that ....God, I'm drinking so I'm being opinionated LOL hf
 Quoting: Beso


Heh my username is just an unusual term that I stumbled across while taking a particular course in psychology over a decade ago. I identified with it for a period of time. When I signed up on GLP I didn't want to pick a handle that linked me to any other sites so I had to rehash an old one. : )

Speaking of monikers.... What's a 'beso' ? I'm not drinking at the moment but I'm going to have an opinion about it anyway.

tounge

Last Edited by ANHEDONIC on 01/01/2013 12:21 AM

"You will not be punished for your anger, you will be punished by your anger"
Anonymous Coward
User ID: 23660254
United States
01/01/2013 12:18 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP member pictures
OK, before I comment on others pics, I will post a couple of my former photos I used as avatars, before, I started worrying that someone I know might, accidentally, stumble upon this site...
the first one, well, I used to get a lot of red for not being all that tan...lol, and torn jeans..

hey, it's not my fault I still fit in the same jeans as I did 25 years ago!!!

-and I am probably even paler now..working nights for the past year...lmao


had a great backyard though...hf

:backyard1:

:Dean Guitar:

yeah, getting old...
 Quoting: exiled1


Nice guitar!
 Quoting: Dapurps


It's an acoustic/electric Dean!!! RIP Dimebag(sorry, had to throw that in...the epitome of dean guitars...imo)hf


-really doesn't sound too great unplugged, but then again neither do I...the Aphex? electronics makes it kinda kick some ass whilst plugged though...and she is rather gorgeous!!!
ANHEDONIC

User ID: 26795689
United States
01/01/2013 12:19 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP member pictures
OK, before I comment on others pics, I will post a couple of my former photos I used as avatars, before, I started worrying that someone I know might, accidentally, stumble upon this site...
the first one, well, I used to get a lot of red for not being all that tan...lol, and torn jeans..

hey, it's not my fault I still fit in the same jeans as I did 25 years ago!!!

-and I am probably even paler now..working nights for the past year...lmao
 Quoting: exiled1


You look like a New Yorker! If you're not from there you could blend right in. I don't mean that as an insult either, I grew up in the area.

greenkarma

"You will not be punished for your anger, you will be punished by your anger"
Beso

User ID: 5983247
United States
01/01/2013 12:20 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP member pictures
ahhhh.... :) thanks! all though, anhedonic doesn't fit that ....God, I'm drinking so I'm being opinionated LOL hf
 Quoting: Beso


Heh my username is just an unusual word that I stumbled across while taking a particular course in psychology over a decade ago. I identified with it for a period of time. When I signed up on GLP I didn't want to pick a handle that linked me to any other sites so I had to rehash an old one. : )

Speaking of monikers.... What's a 'beso' anyway? I'm not drinking at the moment but I'm going to have an opinion about it anyway.

tounge
 Quoting: ANHEDONIC


Beso = spanish for kiss
~If everyone would take responsibility for their actions or lack of, then we could all be free~
ANHEDONIC

User ID: 26795689
United States
01/01/2013 12:23 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP member pictures
ahhhh.... :) thanks! all though, anhedonic doesn't fit that ....God, I'm drinking so I'm being opinionated LOL hf
 Quoting: Beso


Heh my username is just an unusual word that I stumbled across while taking a particular course in psychology over a decade ago. I identified with it for a period of time. When I signed up on GLP I didn't want to pick a handle that linked me to any other sites so I had to rehash an old one. : )

Speaking of monikers.... What's a 'beso' anyway? I'm not drinking at the moment but I'm going to have an opinion about it anyway.

tounge
 Quoting: ANHEDONIC


Beso = spanish for kiss
 Quoting: Beso


Ay! Que dulce.

charlie

"You will not be punished for your anger, you will be punished by your anger"
Dapurps

User ID: 30803443
Canada
01/01/2013 12:23 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP member pictures
OK, before I comment on others pics, I will post a couple of my former photos I used as avatars, before, I started worrying that someone I know might, accidentally, stumble upon this site...
the first one, well, I used to get a lot of red for not being all that tan...lol, and torn jeans..

hey, it's not my fault I still fit in the same jeans as I did 25 years ago!!!

-and I am probably even paler now..working nights for the past year...lmao


had a great backyard though...hf

backyard1

:Dean Guitar:

yeah, getting old...
 Quoting: exiled1


Nice guitar!
 Quoting: Dapurps


It's an acoustic/electric Dean!!! RIP Dimebag(sorry, had to throw that in...the epitome of dean guitars...imo)hf


-really doesn't sound too great unplugged, but then again neither do I...the Aphex? electronics makes it kinda kick some ass whilst plugged though...and she is rather gorgeous!!!
 Quoting: exiled1


Ya my buddy has one. They aren't bad for the price. All i have at the moment is a Gibson Les Paul custom. She's a beauty. Need to grab myself a 12string acoustic in the near future.
"What you perceive to be becomes your reality."

:ftwpanda:

dapurps
Beso

User ID: 5794207
United States
01/01/2013 12:28 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP member pictures
ahhhh.... :) thanks! all though, anhedonic doesn't fit that ....God, I'm drinking so I'm being opinionated LOL hf
 Quoting: Beso


Heh my username is just an unusual word that I stumbled across while taking a particular course in psychology over a decade ago. I identified with it for a period of time. When I signed up on GLP I didn't want to pick a handle that linked me to any other sites so I had to rehash an old one. : )

Speaking of monikers.... What's a 'beso' anyway? I'm not drinking at the moment but I'm going to have an opinion about it anyway.

tounge
 Quoting: ANHEDONIC


Beso = spanish for kiss
 Quoting: Beso


Ay! Que dulce.

charlie
 Quoting: ANHEDONIC


yeah well lol...i'm not sure how to 'post' my pic...not that it is neither here nor there....just i suppose a curiosity factor
~If everyone would take responsibility for their actions or lack of, then we could all be free~
Anonymous Coward
User ID: 23660254
United States
01/01/2013 12:33 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP member pictures
OK, before I comment on others pics, I will post a couple of my former photos I used as avatars, before, I started worrying that someone I know might, accidentally, stumble upon this site...
the first one, well, I used to get a lot of red for not being all that tan...lol, and torn jeans..

hey, it's not my fault I still fit in the same jeans as I did 25 years ago!!!

-and I am probably even paler now..working nights for the past year...lmao
 Quoting: exiled1


You look like a New Yorker! If you're not from there you could blend right in. I don't mean that as an insult either, I grew up in the area.

:greenkarma:
 Quoting: ANHEDONIC


guessing we're not speaking of the city, itself...although born and raised in Michigan, I have noticed, quite recently, in fact, my choice of attire resembles many country type videos(perhaps minus the wide brimmed hat, not saying I don't want one though)...lol

That's alright, never a slave to fashion...lol..

-might not believe it, but I am wearing that same "original six' hat as I type this...

yeah, might have to work on that...celibacy, while fine for some, really is not my goal..
ANHEDONIC

User ID: 26795689
United States
01/01/2013 12:34 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP member pictures
yeah well lol...i'm not sure how to 'post' my pic...not that it is neither here nor there....just i suppose a curiosity factor
 Quoting: Beso


Is that the alcohol talking? : )

beer2 drinks

"You will not be punished for your anger, you will be punished by your anger"
Beso

User ID: 5605683
United States
01/01/2013 12:36 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP member pictures
yeah well lol...i'm not sure how to 'post' my pic...not that it is neither here nor there....just i suppose a curiosity factor
 Quoting: Beso


Is that the alcohol talking? : )

beer2 drinks
 Quoting: ANHEDONIC


LMAO...um no seriously I am not sure how to post it....especially to give it that anonymous 'flair' as you did LOL
~If everyone would take responsibility for their actions or lack of, then we could all be free~
Dapurps

User ID: 30803443
Canada
01/01/2013 12:37 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP member pictures
yeah well lol...i'm not sure how to 'post' my pic...not that it is neither here nor there....just i suppose a curiosity factor
 Quoting: Beso


Is that the alcohol talking? : )

beer2 drinks
 Quoting: ANHEDONIC


LMAO...um no seriously I am not sure how to post it....especially to give it that anonymous 'flair' as you did LOL
 Quoting: Beso


On the left* side it says add smillie. Click it and upload a piture thats under 200kb and 480x640 max

Last Edited by Dapurps on 01/01/2013 12:40 AM
"What you perceive to be becomes your reality."

:ftwpanda:

dapurps
ANHEDONIC

User ID: 26795689
United States
01/01/2013 12:38 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP member pictures
OK, before I comment on others pics, I will post a couple of my former photos I used as avatars, before, I started worrying that someone I know might, accidentally, stumble upon this site...
the first one, well, I used to get a lot of red for not being all that tan...lol, and torn jeans..

hey, it's not my fault I still fit in the same jeans as I did 25 years ago!!!

-and I am probably even paler now..working nights for the past year...lmao
 Quoting: exiled1


You look like a New Yorker! If you're not from there you could blend right in. I don't mean that as an insult either, I grew up in the area.

greenkarma
 Quoting: ANHEDONIC


guessing we're not speaking of the city, itself...although born and raised in Michigan, I have noticed, quite recently, in fact, my choice of attire resembles many country type videos(perhaps minus the wide brimmed hat, not saying I don't want one though)...lol

That's alright, never a slave to fashion...lol..

-might not believe it, but I am wearing that same "original six' hat as I type this...

yeah, might have to work on that...celibacy, while fine for some, really is not my goal..
 Quoting: exiled1


Me neither. I just wear what feels comfortable and what suits me. Only way you'll feel content - screw everyone else lol.

Regarding the 'New Yorker' comment I was just thinking you could pull off the 'wise guy' persona.... How's your italian accent?

"Forget about it"

rimshot

Last Edited by ANHEDONIC on 01/01/2013 12:38 AM

"You will not be punished for your anger, you will be punished by your anger"
Sloane

User ID: 30738089
United States
01/01/2013 12:39 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP member pictures
OK, before I comment on others pics, I will post a couple of my former photos I used as avatars, before, I started worrying that someone I know might, accidentally, stumble upon this site...
the first one, well, I used to get a lot of red for not being all that tan...lol, and torn jeans..

hey, it's not my fault I still fit in the same jeans as I did 25 years ago!!!

-and I am probably even paler now..working nights for the past year...lmao


had a great backyard though...hf

backyard1

:Dean Guitar:

yeah, getting old...
 Quoting: exiled1


EXILED!!! That's YOU! Ahhhh Fantastic . . . .


:LuvIt2:
Anonymous Coward
User ID: 23660254
United States
01/01/2013 12:40 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP member pictures
OK, before I comment on others pics, I will post a couple of my former photos I used as avatars, before, I started worrying that someone I know might, accidentally, stumble upon this site...
the first one, well, I used to get a lot of red for not being all that tan...lol, and torn jeans..

hey, it's not my fault I still fit in the same jeans as I did 25 years ago!!!

-and I am probably even paler now..working nights for the past year...lmao


had a great backyard though...hf

:backyard1:

:Dean Guitar:

yeah, getting old...
 Quoting: exiled1


Nice guitar!
 Quoting: Dapurps


It's an acoustic/electric Dean!!! RIP Dimebag(sorry, had to throw that in...the epitome of dean guitars...imo)hf


-really doesn't sound too great unplugged, but then again neither do I...the Aphex? electronics makes it kinda kick some ass whilst plugged though...and she is rather gorgeous!!!
 Quoting: exiled1


Ya my buddy has one. They aren't bad for the price. All i have at the moment is a Gibson Les Paul custom. She's a beauty. Need to grab myself a 12string acoustic in the near future.
 Quoting: Dapurps


me too...if i could only play with the style and enthusiasm, as perhaps, a john butler...yeah thats a much better resolution than my original...hf
ANHEDONIC

User ID: 26795689
United States
01/01/2013 12:41 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP member pictures
yeah well lol...i'm not sure how to 'post' my pic...not that it is neither here nor there....just i suppose a curiosity factor
 Quoting: Beso


Is that the alcohol talking? : )

beer2 drinks
 Quoting: ANHEDONIC


LMAO...um no seriously I am not sure how to post it....especially to give it that anonymous 'flair' as you did LOL
 Quoting: Beso


Until you upgrade again you would have to upload a photo to a file hosting site like Photobucket or ImageShack and then post the link (url) here....

Better sleep on it and worry about it when you'll feeling more internet savvy and functional. : )

tomato

"You will not be punished for your anger, you will be punished by your anger"
Dapurps

User ID: 30803443
Canada
01/01/2013 12:41 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP member pictures
...


Nice guitar!
 Quoting: Dapurps


It's an acoustic/electric Dean!!! RIP Dimebag(sorry, had to throw that in...the epitome of dean guitars...imo)hf


-really doesn't sound too great unplugged, but then again neither do I...the Aphex? electronics makes it kinda kick some ass whilst plugged though...and she is rather gorgeous!!!
 Quoting: exiled1


Ya my buddy has one. They aren't bad for the price. All i have at the moment is a Gibson Les Paul custom. She's a beauty. Need to grab myself a 12string acoustic in the near future.
 Quoting: Dapurps


me too...if i could only play with the style and enthusiasm, as perhaps, a john butler...yeah thats a much better resolution than my original...hf
 Quoting: exiled1


John Butler is just amazing. By far my favorite acoustic guitar player.
"What you perceive to be becomes your reality."

:ftwpanda:

dapurps
Beso

User ID: 5605801
United States
01/01/2013 12:42 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP member pictures
yeah well lol...i'm not sure how to 'post' my pic...not that it is neither here nor there....just i suppose a curiosity factor
 Quoting: Beso


Is that the alcohol talking? : )

beer2 drinks
 Quoting: ANHEDONIC


LMAO...um no seriously I am not sure how to post it....especially to give it that anonymous 'flair' as you did LOL
 Quoting: Beso


On the left* side it says add smillie. Click it and upload a piture thats under 200kb and 480x640 max
 Quoting: Dapurps


freaking hell....it says it is too big...i'm sorry, sometimes i'm a bit of a blond :)
~If everyone would take responsibility for their actions or lack of, then we could all be free~
PENG

User ID: 1159762
United States
01/01/2013 12:46 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP member pictures
I be a Scorpio and my eyes change color too, they are green but change brown sometimes, must be true.
 Quoting: Ladydoom


Interesting. My eye color goes from grey to green. (I'm too lazy to repost my pic. It's somewhere in here). But I'm a Leo. I just figured the color of the clothes I wear brings out the different hues in my eyes. :-)
"May the road rise up to meet you.... May the wind be always at your back..."
Dapurps

User ID: 30803443
Canada
01/01/2013 12:47 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP member pictures
...


Is that the alcohol talking? : )

beer2 drinks
 Quoting: ANHEDONIC


LMAO...um no seriously I am not sure how to post it....especially to give it that anonymous 'flair' as you did LOL
 Quoting: Beso


On the left* side it says add smillie. Click it and upload a piture thats under 200kb and 480x640 max
 Quoting: Dapurps


freaking hell....it says it is too big...i'm sorry, sometimes i'm a bit of a blond :)
 Quoting: Beso


just make it 480 by 370 then
"What you perceive to be becomes your reality."

:ftwpanda:

dapurps
Anaiah

User ID: 20652506
United States
01/01/2013 12:50 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP member pictures
ahhhh.... :) thanks! all though, anhedonic doesn't fit that ....God, I'm drinking so I'm being opinionated LOL hf
 Quoting: Beso


Heh my username is just an unusual term that I stumbled across while taking a particular course in psychology over a decade ago. I identified with it for a period of time. When I signed up on GLP I didn't want to pick a handle that linked me to any other sites so I had to rehash an old one. : )

Speaking of monikers.... What's a 'beso' ? I'm not drinking at the moment but I'm going to have an opinion about it anyway.

tounge
 Quoting: ANHEDONIC


I always wanted to share the source of mine. I was a Storyteller on the staff for ArmageddonMud with this handle, too.

Basically means "God Answered".

[link to babynamesworld.parentsconnect.com]
As above, So below.
Anonymous Coward
User ID: 23660254
United States
01/01/2013 12:56 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP member pictures
OK, before I comment on others pics, I will post a couple of my former photos I used as avatars, before, I started worrying that someone I know might, accidentally, stumble upon this site...
the first one, well, I used to get a lot of red for not being all that tan...lol, and torn jeans..

hey, it's not my fault I still fit in the same jeans as I did 25 years ago!!!

-and I am probably even paler now..working nights for the past year...lmao


had a great backyard though...hf





yeah, getting old...
 Quoting: exiled1


EXILED!!! That's YOU! Ahhhh Fantastic . . . .


:LuvIt2:
 Quoting: Sloane


hey Sloane, seen your pic, as well....so a snow bunny eh?(not trying to be offensive, well, you know)hf

ski or board?

I am a couple years out of the mix, but still have my(old now)Salomon Scream's at the ready...I'll be hitting(at least) the local slopes soon...
Anonymous Coward
User ID: 23660254
United States
01/01/2013 12:57 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP member pictures
...


Is that the alcohol talking? : )

beer2 drinks
 Quoting: ANHEDONIC


LMAO...um no seriously I am not sure how to post it....especially to give it that anonymous 'flair' as you did LOL
 Quoting: Beso


On the left* side it says add smillie. Click it and upload a piture thats under 200kb and 480x640 max
 Quoting: Dapurps


freaking hell....it says it is too big...i'm sorry, sometimes i'm a bit of a blond :)
 Quoting: Beso


that's what she saiddance

News