Godlike Productions - Conspiracy Forum
Users Online Now: 2,045 (Who's On?)Visitors Today: 2,191,351
Pageviews Today: 2,812,898Threads Today: 619Posts Today: 9,883
08:10 PM


Useless Cookie Eater's Karma

Total: 3742 (1892  User Votes + 1817  Thread Reports + 33  Threads Pinned) and 757

Page 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, ..., 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36
DateVoteReason
11/28/2016Reported Abusive Post
11/28/2016Reported Abusive Post
11/28/2016Reported Abusive Post
11/26/2016Thanks for the video i learnt something new today
11/23/2016Happy thanksgiving from Vala :)))
11/23/2016Reported Abusive Post
11/22/2016Yes. a good one. -mr draper
11/22/2016Reported Abusive Post
11/22/2016Reported Abusive Post
11/22/2016Reported Abusive Post
11/22/2016Reported Abusive Post
11/22/2016Great post as usual. 1-2-follow
11/22/2016Reported Abusive Post
11/22/2016Reported Abusive Post
11/22/2016Reported Abusive Post
11/22/2016Reported Abusive Post
11/22/2016Reported Abusive Post
11/22/2016Tree fiddy
11/22/2016Some bowling ball green for my blue cookie loving friend. Munsoned
11/21/2016Skid Row Monkey Business....(WorldofM​adness)
11/20/2016Green from Goneviral
11/20/2016Hitman monkey - - R.P. McMurphy
11/19/2016Happy Thanksgiving....kitka​âÄčt
11/18/2016Brotha green from Scrump!
11/17/2016Exactly
11/16/2016You're welcome! Diggler
11/15/2016Reported Abusive Post
11/14/2016Think we want the same thing. Even if we disagree on the present picture. - Kai
11/14/2016Thanks for voting on geekwire ~thetoolman
11/12/2016Reported Abusive Post
11/12/2016Reported Abusive Post
11/12/2016+
11/10/2016I love ya Cookie....kitkat
11/10/2016Electoral college sense~Godzilla
11/10/2016Reported Abusive Post
11/9/2016"The moment he won the presidency" memes.. LOL -- Patient Grasshopper
11/9/2016I'm literally shaking from joy! eekers
11/9/2016True Story
11/7/2016You are just too cute! CB
11/7/2016I agree
11/7/2016Hugs Cookie Eater - Bambi
11/6/2016Real stupid
11/6/2016Shut the fuck up, shill
11/6/2016Hey cook. Munsoned
11/3/2016BeenAround
11/3/2016Dumb troll
11/3/2016Green greetings ~ S P A R K
11/2/2016Stakes are high indeed. pool
11/1/20163.50 meme!!!! Loewin :)
11/1/2016Don Vito Was Here
11/1/2016Quit looking for dick pics from me!
11/1/2016Hope all is good. Cheers. -w_nb
10/31/2016LOL LOL LOL. Captain Kirk meme. Patient Grasshopper.
10/31/2016Reported Abusive Post
10/31/2016Thank you for your honesty. Very well spoken. :)
10/29/2016It's too bad godwins law isn't follwed with a Darwin award. lmao Thadividedsky
10/28/2016Trapped in an alternate universe hell bent on fulfilling a Biblical prophesy..BREAK LOOSE FOLKS.RIGHT TUREEN GREEN from THE DEPLORABLE INQUISIDOR
10/27/2016Reported Abusive Post
10/27/2016A green Halloween cookie for my friend! Munsoned
10/25/2016Wrong
10/20/2016Useless Dick eater
10/20/2016IDIOT HILLERY..WHO THE FUCK SAYS THAT NUKE RESPONCE SHIT GREEN from THE DEPLORABLE INDUISIDOR
10/19/2016Reported Abusive Post
10/16/2016Hey Cookie kitkat
10/15/2016Blueridge Doom
10/11/2016Big wave hello from Vala :)))
10/10/2016Lol Thanks - EnD BLM
10/10/2016Brotha green from Scrump!
10/10/2016Seeing sex victims again - classic! - R.P. McMurphy
10/6/2016Thanks Burt!
9/30/2016You're right you know! Vala :)))
9/30/2016Reported Abusive Post
9/28/2016It's hump day!! Cheers! Maguyver
9/26/2016Well said! --CBH
9/23/2016Cookie green
9/23/2016Happy weekend! savcash
9/23/2016Luisport!
9/22/2016Nixom meme = hilarious...and sad - B@Z
9/18/2016Humbird loves you
9/18/2016Trump Green for ya! ~Showtime Dachshunds~
9/18/2016It's the arrogance that earns you red.
9/17/2016Agent provocateurs! Vala :)))
9/13/2016Worth your 9 minutes if you give a crap about this country.
9/13/2016Frum Dace =-)
9/13/2016Reported Abusive Post
9/12/2016Comprehension failure
9/11/2016Thanks for heads up...z3bo
9/11/2016God bless you abundantly! Much love, Wishin'. thanks! you rock!
9/10/2016Green from Munsoned!
9/10/2016Green and love your avatar kitkat
9/8/2016Space ship tesla radar, wtf?!?! -MoN
9/8/2016Unsinkable Green
9/7/2016Retarded
9/7/2016Reported Abusive Post
9/7/2016You are retarded
9/7/2016Windowstard
9/6/2016Thank you for the advice on keeping PC more secure. Been thinking about this.
9/5/2016Howaya :))) Big huge hugs from Vala :))) Fellow pro ;)
9/4/2016Thanks for the video
9/3/2016Chinese quantum satellite, holy hell - The Comedian
Page 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, ..., 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36

View Karma Rankings


News