Godlike Productions - Discussion Forum
Users Online Now: 1,118 (Who's On?)Visitors Today: 13,674
Pageviews Today: 26,697Threads Today: 14Posts Today: 206
12:22 AM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

What's Up With ATLAH On Twitter????

 
Cowboy Blue
Offer Upgrade

User ID: 1176777
United States
11/27/2010 10:40 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
What's Up With ATLAH On Twitter????
I got this tweet from ATLAH WORLDWIDE on Twitter. This is Pastor Manning's site.
Looks like it may have been taken over by......?


ATLAHWorldwide ATLAHWorldwide
I LOVE MASSIVE COCK I LOVE MASSIVE COCK I LOVE MASSIVE COCK I LOVE MASSIVE COCK I LOVE MASSIVE COCK I LOVE MASSIVE COCK I LOVE MASSIVE COCK
7 minutes ago
Cowboy Blue  (OP)

User ID: 1176777
United States
11/27/2010 10:46 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: What's Up With ATLAH On Twitter????
Seems like someone is playing with his twitter account cause there are other tweets just as bad. Just Unfollowed it. That was certainly shocking to see.
Anonymous Coward
User ID: 1153396
United States
11/27/2010 10:47 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: What's Up With ATLAH On Twitter????
wtf
Cowboy Blue  (OP)

User ID: 1176777
United States
11/27/2010 10:50 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: What's Up With ATLAH On Twitter????
I don't know what is going on with the Atlah tweets but they were sure nasty. I just figured Unfollowing would be best if his site has been hacked into.
DOOMGENERATION

User ID: 987013
Canada
11/27/2010 10:53 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: What's Up With ATLAH On Twitter????
haha it really does funny shit.
when you're so good that you can't say it cause it ain't even cool for you to sound cocky anymore...
DOOMGENERATION

User ID: 987013
Canada
11/27/2010 10:54 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: What's Up With ATLAH On Twitter????
ATLAHWorldwide
@ATLAHWorldwide HELL
Here at ATLAH, we love huge, meaty dick in our faces all night every night.
when you're so good that you can't say it cause it ain't even cool for you to sound cocky anymore...
Anonymous Coward
User ID: 1176718
United States
11/27/2010 11:01 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: What's Up With ATLAH On Twitter????
ATLAHWorldwide
@ATLAHWorldwide HELL
Here at ATLAH, we love huge, meaty dick in our faces all night every night.
 Quoting: DOOMGENERATION



This is truth...pastor manning does love that. It needs to be white dick though, he can't stand black people
DOOMGENERATION

User ID: 987013
Canada
11/27/2010 11:03 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: What's Up With ATLAH On Twitter????
"ATLAHWorldwide ATLAHWorldwide
I LOVE MASSIVE COCK I LOVE MASSIVE COCK I LOVE MASSIVE COCK I LOVE MASSIVE COCK I LOVE MASSIVE COCK I LOVE MASSIVE COCK I LOVE MASSIVE COCK
31 minutes ago"from atlahs twitter page
when you're so good that you can't say it cause it ain't even cool for you to sound cocky anymore...
DOOMGENERATION

User ID: 987013
Canada
11/27/2010 11:04 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: What's Up With ATLAH On Twitter????
[link to twitter.com]
when you're so good that you can't say it cause it ain't even cool for you to sound cocky anymore...
Anonymous Coward
User ID: 1174747
United States
11/27/2010 11:15 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: What's Up With ATLAH On Twitter????
Hacked lol
Anonymous Coward
User ID: 884206
United States
11/29/2010 04:08 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: What's Up With ATLAH On Twitter????
Hacked lol
 Quoting: Anonymous Coward 1174747



HAHA the giant penises are still there :D
Anonymous Coward
User ID: 1125023
United States
11/29/2010 04:15 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: What's Up With ATLAH On Twitter????
i realy do like massive cock
Anonymous Coward
User ID: 1161216
United States
11/29/2010 04:16 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: What's Up With ATLAH On Twitter????
I got this tweet from ATLAH WORLDWIDE on Twitter. This is Pastor Manning's site.
Looks like it may have been taken over by......?


ATLAHWorldwide ATLAHWorldwide
I LOVE MASSIVE COCK I LOVE MASSIVE COCK I LOVE MASSIVE COCK I LOVE MASSIVE COCK I LOVE MASSIVE COCK I LOVE MASSIVE COCK I LOVE MASSIVE COCK
7 minutes ago
 Quoting: Cowboy Blue

Obama hacked it and was singing about Larry Sinclair! lmao





GLP