Godlike Productions - Discussion Forum
Users Online Now: 2,274 (Who's On?)Visitors Today: 374,831
Pageviews Today: 1,069,163Threads Today: 629Posts Today: 12,941
05:33 PM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

Aussie cricket has cancelled DOOM!

 
xen
Offer Upgrade

User ID: 1370697
Australia
01/05/2012 10:14 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Aussie cricket has cancelled DOOM!
[link to www.dailytelegraph.com.au]

Clarke joins the ranks of giants

MICHAEL Clarke has sometimes struggled to win the affection of the Australian public.

In one profound innings at his home ground of the SCG, Clarke proved his doubters wrong and won this country's wholehearted admiration.


[link to www.theaustralian.com.au]

INDIA's Sachin Tendulkar has again fallen agonisingly short of a much-anticipated 100th international century, after falling for 80 at the SCG.

The Little Master was caught by Michael Hussey at first slip off the bowling of Michael Clarke for 80, after the ball parried off the gloves of Australian wicketkeeper Brad Haddin.

Earlier, Peter Siddle struck with only his second delivery but the first session belonged to India and Tendulkar.

[link to www.heraldsun.com.au]

Clarke can do no wrong! He got one to turn, it caught the edge of the prodding Tendulkar, it clipped Haddin's gloves and then flew to Hussey at slip and the Little Master has to go.

[link to www.smh.com.au]

329 not out

[link to www.smh.com.au]

Clarke's midas touch ends Tendulkar's record bid




onya clarkey (and the boys, and their missusez)

chorus

cheers
xen  (OP)

User ID: 1370380
Australia
01/06/2012 12:19 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Aussie cricket has cancelled DOOM!
that's all folks

all over red rover
Anonymous Coward
User ID: 463662
United States
01/06/2012 12:25 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Aussie cricket has cancelled DOOM!
Too much class in Michael...not going for the record in400 and instead declaring... Looks like he could have easily scored 500 and had enough time to bowl India out. But instead he sets an example to his players and shows team first....much respect
xen  (OP)

User ID: 1370380
Australia
01/06/2012 12:26 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Aussie cricket has cancelled DOOM!
AUS

4-659 dec

IND

191 & 400



an innings an 58 runs
xen  (OP)

User ID: 1370380
Australia
01/06/2012 12:28 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Aussie cricket has cancelled DOOM!
Too much class in Michael...not going for the record in400 and instead declaring... Looks like he could have easily scored 500 and had enough time to bowl India out. But instead he sets an example to his players and shows team first....much respect
 Quoting: Anonymous Coward 463662


the noble thing to do
Anonymous Coward
User ID: 463662
United States
01/06/2012 12:33 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Aussie cricket has cancelled DOOM!
PleAse don't let sachin get his 100 th century.... It makes me sick how anentire nation has been salivating for this land mark not caring weather the team wins.. Just their hero gets this land mark.. It's so anti cricket.
Kiwi In Oz
User ID: 1534672
Australia
01/06/2012 03:25 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Aussie cricket has cancelled DOOM!
What are you talking about OP, Aussie Cricket had their doom a few weeks ago when Kiwis beat them!!
Zero Point

User ID: 8166106
Australia
01/06/2012 03:28 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Aussie cricket has cancelled DOOM!
Now.... 4 quicks on a bouncy WACA pitch!
Let Pup handle the spin if required.....
Another public service announcement from the Southern Hemisphere Information Leveraging Locus.
mrroy

User ID: 1476070
United States
01/06/2012 03:32 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Aussie cricket has cancelled DOOM!
I dont know what is up with this Indian team. They dont seem to care about playing you guys. Must be some sort of conspiracy.
we're here to go
Zero Point

User ID: 8166106
Australia
01/06/2012 03:34 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Aussie cricket has cancelled DOOM!
I dont know what is up with this Indian team. They dont seem to care about playing you guys. Must be some sort of conspiracy.
 Quoting: mrroy


They had us on the ropes a couple of times in the first test.
Test cricket at it's best for mine (especially when we won comfortably in the end).
Another public service announcement from the Southern Hemisphere Information Leveraging Locus.
mrroy

User ID: 1476070
United States
01/06/2012 03:36 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Aussie cricket has cancelled DOOM!
I missed the first day.
I was lucky to see the post yesterday.
we're here to go
Zero Point

User ID: 8166106
Australia
01/06/2012 03:37 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Aussie cricket has cancelled DOOM!
Today was a little boring, but so far the series has been red hot!
Another public service announcement from the Southern Hemisphere Information Leveraging Locus.
Anonymous Coward
User ID: 8364487
Australia
01/06/2012 03:38 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Aussie cricket has cancelled DOOM!
i fucking hate the cricket


boooooooorrrrrrrrriiiinnnnnnnnggggggggggggggggggggggggggg yawn
mrroy

User ID: 1476070
United States
01/06/2012 03:39 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Aussie cricket has cancelled DOOM!
Got no cricket here, mate.
I learned the game in India. I'm hooked.
we're here to go
Zero Point

User ID: 8166106
Australia
01/06/2012 03:40 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Aussie cricket has cancelled DOOM!
Got no cricket here, mate.
I learned the game in India. I'm hooked.
 Quoting: mrroy


Karma for a cricket loving American!!
Another public service announcement from the Southern Hemisphere Information Leveraging Locus.
Anonymous Coward
User ID: 8364487
Australia
01/06/2012 03:41 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Aussie cricket has cancelled DOOM!
Got no cricket here, mate.
.
 Quoting: mrroy


thank yourself lucky. praise the lord
Zero Point

User ID: 8166106
Australia
01/06/2012 03:42 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Aussie cricket has cancelled DOOM!
Got no cricket here, mate.
.
 Quoting: mrroy


thank yourself lucky. praise the lord
 Quoting: Anonymous Coward 8364487


Begone blasphemer!!
Another public service announcement from the Southern Hemisphere Information Leveraging Locus.
Anonymous Coward
User ID: 8364487
Australia
01/06/2012 03:44 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Aussie cricket has cancelled DOOM!
Got no cricket here, mate.
.
 Quoting: mrroy


thank yourself lucky. praise the lord
 Quoting: Anonymous Coward 8364487


Begone blasphemer!!
 Quoting: Zero Point


lol seriously i can not stand that pussy ponting.

he's ruined it for me
CRICKET CRAZY
User ID: 1384072
Australia
01/06/2012 03:49 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Aussie cricket has cancelled DOOM!
Australia has truly shown India's mediocrity as a cricket team. All India's records are produced at home in their "Third World" country jokes of batting pitches! HaHa!

With the exception of Sachin the rest of the batting line up are pretenders!

Last tour India hurled a lot of crap at us. Accusing us everything from cheats to racists. All that from a nation that invented the caste system who discriminate on a daily basis to their own countrymen. Big words from a third world nation where the rich just crap all over the poor!

Karma is a bitch! Is it not Western World Wannabe's!
Anonymous Coward
User ID: 8332293
United Kingdom
01/06/2012 03:57 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Aussie cricket has cancelled DOOM!
top class test cricket is the mutts nuts

nothing better than watching two top class international teams battle it out over 5 days

20-20, 40 and 50 over cricket can die for all I care about them. lol

nice to see the aussies bouncing back too. should make the next ashes series VERY juicy.
Zero Point

User ID: 8166106
Australia
01/06/2012 04:00 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Aussie cricket has cancelled DOOM!
Got no cricket here, mate.
.
 Quoting: mrroy


thank yourself lucky. praise the lord
 Quoting: Anonymous Coward 8364487


Begone blasphemer!!
 Quoting: Zero Point


lol seriously i can not stand that pussy ponting.

he's ruined it for me
 Quoting: Anonymous Coward 8364487


I'll pray for your soul.
Another public service announcement from the Southern Hemisphere Information Leveraging Locus.
Zero Point

User ID: 8166106
Australia
01/06/2012 04:02 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Aussie cricket has cancelled DOOM!
top class test cricket is the mutts nuts

nothing better than watching two top class international teams battle it out over 5 days

20-20, 40 and 50 over cricket can die for all I care about them. lol

nice to see the aussies bouncing back too. should make the next ashes series VERY juicy.
 Quoting: Anonymous Coward 8332293


We can only hope mate.
Our bowling seems to have improved, but we still pick too many 20/20 players as test batsmen.
Another public service announcement from the Southern Hemisphere Information Leveraging Locus.
Zero Point

User ID: 8166106
Australia
01/06/2012 04:03 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Aussie cricket has cancelled DOOM!
Australia has truly shown India's mediocrity as a cricket team. All India's records are produced at home in their "Third World" country jokes of batting pitches! HaHa!

With the exception of Sachin the rest of the batting line up are pretenders!

Last tour India hurled a lot of crap at us. Accusing us everything from cheats to racists. All that from a nation that invented the caste system who discriminate on a daily basis to their own countrymen. Big words from a third world nation where the rich just crap all over the poor!

Karma is a bitch! Is it not Western World Wannabe's!
 Quoting: CRICKET CRAZY 1384072


Careful mate. Still a long summer to go and I remember Sharma tearing us a new one all too well!
uhoh
Another public service announcement from the Southern Hemisphere Information Leveraging Locus.
Anonymous Coward
User ID: 8266184
Australia
01/06/2012 04:13 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Aussie cricket has cancelled DOOM!
Got no cricket here, mate.
.
 Quoting: mrroy


thank yourself lucky. praise the lord
 Quoting: Anonymous Coward 8364487


Yep, a bunch of blokes standing in the hot sun for five days seeing who will be the first to scare the fuck out of the nearest seagull. Sounds like a bloody waist of a good summers week. I'm an Aussie and love sport but test matches would be better in the winter(more rain days so we don't have to watch the shit)chuckle
Anonymous Coward
User ID: 8266184
Australia
01/06/2012 04:17 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Aussie cricket has cancelled DOOM!
Got no cricket here, mate.
.
 Quoting: mrroy


thank yourself lucky. praise the lord
 Quoting: Anonymous Coward 8364487


Begone blasphemer!!
 Quoting: Zero Point


lol seriously i can not stand that pussy ponting.

he's ruined it for me
 Quoting: Anonymous Coward 8364487


He tried to sleaze onto a mate of mines girlfriend (before he was famous). My mate knocked him out (what a pussy). BTW Ricky is also related to me. (Bloody inbred Tasmanians)
Zero Point

User ID: 8166106
Australia
01/06/2012 04:49 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Aussie cricket has cancelled DOOM!
...


thank yourself lucky. praise the lord
 Quoting: Anonymous Coward 8364487


Begone blasphemer!!
 Quoting: Zero Point


lol seriously i can not stand that pussy ponting.

he's ruined it for me
 Quoting: Anonymous Coward 8364487


He tried to sleaze onto a mate of mines girlfriend (before he was famous). My mate knocked him out (what a pussy). BTW Ricky is also related to me. (Bloody inbred Tasmanians)
 Quoting: mr2


You guys are all related aren't you?
BTW your mate should have let Ricky root his missus as a patriotic duty.
Another public service announcement from the Southern Hemisphere Information Leveraging Locus.
Anonymous Coward
User ID: 8366618
Australia
01/06/2012 04:50 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Aussie cricket has cancelled DOOM!
...


thank yourself lucky. praise the lord
 Quoting: Anonymous Coward 8364487


Begone blasphemer!!
 Quoting: Zero Point


lol seriously i can not stand that pussy ponting.

he's ruined it for me
 Quoting: Anonymous Coward 8364487


He tried to sleaze onto a mate of mines girlfriend (before he was famous). My mate knocked him out (what a pussy). BTW Ricky is also related to me. (Bloody inbred Tasmanians)
 Quoting: mr2


you poor thing LOL
Anonymous Coward
User ID: 8266184
Australia
01/06/2012 04:51 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Aussie cricket has cancelled DOOM!
...


Begone blasphemer!!
 Quoting: Zero Point


lol seriously i can not stand that pussy ponting.

he's ruined it for me
 Quoting: Anonymous Coward 8364487


He tried to sleaze onto a mate of mines girlfriend (before he was famous). My mate knocked him out (what a pussy). BTW Ricky is also related to me. (Bloody inbred Tasmanians)
 Quoting: mr2


You guys are all related aren't you?
BTW your mate should have let Ricky root his missus as a patriotic duty.
 Quoting: Zero Point


putin
Zero Point

User ID: 8166106
Australia
01/06/2012 04:54 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Aussie cricket has cancelled DOOM!
...


lol seriously i can not stand that pussy ponting.

he's ruined it for me
 Quoting: Anonymous Coward 8364487


He tried to sleaze onto a mate of mines girlfriend (before he was famous). My mate knocked him out (what a pussy). BTW Ricky is also related to me. (Bloody inbred Tasmanians)
 Quoting: mr2


You guys are all related aren't you?
BTW your mate should have let Ricky root his missus as a patriotic duty.
 Quoting: Zero Point


putin
 Quoting: mr2


Seriously though... Ricky is your mates girlfriends brother isn't he?


Shit enough drunk posting... time for tea!

Last Edited by Zero Point on 01/06/2012 04:55 AM
Another public service announcement from the Southern Hemisphere Information Leveraging Locus.
Anonymous Coward
User ID: 8266184
Australia
01/06/2012 05:06 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Aussie cricket has cancelled DOOM!
...


He tried to sleaze onto a mate of mines girlfriend (before he was famous). My mate knocked him out (what a pussy). BTW Ricky is also related to me. (Bloody inbred Tasmanians)
 Quoting: mr2


You guys are all related aren't you?
BTW your mate should have let Ricky root his missus as a patriotic duty.
 Quoting: Zero Point


putin
 Quoting: mr2


Seriously though... Ricky is your mates girlfriends brother isn't he?


Shit enough drunk posting... time for tea!
 Quoting: Zero Point


:penquincou:
Anonymous Coward
User ID: 1384072
Australia
01/06/2012 07:16 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: Aussie cricket has cancelled DOOM!
Australia has truly shown India's mediocrity as a cricket team. All India's records are produced at home in their "Third World" country jokes of batting pitches! HaHa!

With the exception of Sachin the rest of the batting line up are pretenders!

Last tour India hurled a lot of crap at us. Accusing us everything from cheats to racists. All that from a nation that invented the caste system who discriminate on a daily basis to their own countrymen. Big words from a third world nation where the rich just crap all over the poor!

Karma is a bitch! Is it not Western World Wannabe's!
 Quoting: CRICKET CRAZY 1384072


Careful mate. Still a long summer to go and I remember Sharma tearing us a new one all too well!
uhoh
 Quoting: Zero Point


We'll be right mate! As Steve Waugh once said "Never in Doubt"

Oi





GLP