Godlike Productions - Discussion Forum
Users Online Now: 1,939 (Who's On?)Visitors Today: 440,249
Pageviews Today: 1,277,121Threads Today: 825Posts Today: 16,144
08:43 PM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

GLP-Jukebox

 
Ellusion

User ID: 76283105
Canada
03/14/2018 11:40 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox

[link to www.youtube.com (secure)]
143
Anonymous Coward
User ID: 76227976
United States
03/14/2018 11:41 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
...


Dafuk you on about?
 Quoting: MultiStrada

:trp:
 Quoting: Bush Master


two hits of those and a roller skating rink

chuckle
 Quoting: Ellusion


LV YA MFriend
 Quoting: Bush Master


Cool, let's rockon
Bush Master

User ID: 73330575
United States
03/14/2018 11:41 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
l
[link to www.youtube.com (secure)]


peace
All

Or not, fuck I dunno anymore I'm just me.
 Quoting: MultiStrada


take a chill pill I have no issue with you MFriend
mal
Damn the torpedoes! Full speed ahead!

Oh,and screw tepco & the V.A.



:captain:
Thread: GLP-Jukebox
Bush Master

User ID: 73330575
United States
03/14/2018 11:42 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
...

trp
 Quoting: Bush Master


two hits of those and a roller skating rink

chuckle
 Quoting: Ellusion


LV YA MFriend
 Quoting: Bush Master


Cool, let's rockon
 Quoting: MultiStrada


FKNA wow I really nned to watch who I smoke with
: )----:Winnie:
Damn the torpedoes! Full speed ahead!

Oh,and screw tepco & the V.A.



:captain:
Thread: GLP-Jukebox
Bush Master

User ID: 73330575
United States
03/14/2018 11:44 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
...

trp
 Quoting: Bush Master


two hits of those and a roller skating rink

chuckle
 Quoting: Ellusion


LV YA MFriend
 Quoting: Bush Master


Cool, let's rockon
 Quoting: MultiStrada


Always have LOVED UUUUUooh
Now get to it
: )++++
EKH
Damn the torpedoes! Full speed ahead!

Oh,and screw tepco & the V.A.



:captain:
Thread: GLP-Jukebox
Pooch

User ID: 68879988
Canada
03/14/2018 11:45 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
Anonymous Coward
User ID: 76227976
United States
03/14/2018 11:45 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
...


two hits of those and a roller skating rink

chuckle
 Quoting: Ellusion


LV YA MFriend
 Quoting: Bush Master


Cool, let's rockon
 Quoting: MultiStrada


FKNA wow I really nned to watch who I smoke with
: )----:Winnie:
 Quoting: Bush Master


Yep, Colorado here. Shit knocks dicks into the dirt. If you don't believe me stop by and pick up an Oz.

Damn Cush?
Bush Master

User ID: 73330575
United States
03/14/2018 11:45 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox

Damn the torpedoes! Full speed ahead!

Oh,and screw tepco & the V.A.



:captain:
Thread: GLP-Jukebox
Anonymous Coward
User ID: 76227976
United States
03/14/2018 11:46 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
...


LV YA MFriend
 Quoting: Bush Master


Cool, let's rockon
 Quoting: MultiStrada


FKNA wow I really nned to watch who I smoke with
: )----:Winnie:
 Quoting: Bush Master


Yep, Colorado here. Shit knocks dicks into the dirt. If you don't believe me stop by and pick up an Oz.

Damn Cush?
 Quoting: MultiStrada





Yep, Colorado here. Shit knocks dicks into the dirt. If you don't believe me stop by and pick up an Oz.

Damn Cush?
Bush Master

User ID: 73330575
United States
03/14/2018 11:47 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
SURE were lost on the you knows
;)
bump
LV @2
Damn the torpedoes! Full speed ahead!

Oh,and screw tepco & the V.A.



:captain:
Thread: GLP-Jukebox
Ellusion

User ID: 76283105
Canada
03/14/2018 11:47 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox

[link to www.youtube.com (secure)]
143
Anonymous Coward
User ID: 70889987
United States
03/14/2018 11:49 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
Ohhh shiit

Pooch

User ID: 68879988
Canada
03/14/2018 11:50 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
Anonymous Coward
User ID: 75226739
United States
03/14/2018 11:50 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
LoL wot??
Ellusion

User ID: 76283105
Canada
03/14/2018 11:50 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox

[link to www.youtube.com (secure)]
143
Ellusion

User ID: 76283105
Canada
03/14/2018 11:52 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
sorry gentlemen...but I have to add some feminine touch!

mmnj

Last Edited by Ellusion on 03/14/2018 11:54 PM
143
Bush Master

User ID: 73330575
United States
03/14/2018 11:54 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
Ohhh shiit


 Quoting: Master of Nothing


hellow MFriend hope your well
hf
Damn the torpedoes! Full speed ahead!

Oh,and screw tepco & the V.A.



:captain:
Thread: GLP-Jukebox
Bush Master

User ID: 73330575
United States
03/14/2018 11:54 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox

Damn the torpedoes! Full speed ahead!

Oh,and screw tepco & the V.A.



:captain:
Thread: GLP-Jukebox
Anonymous Coward
User ID: 75226739
United States
03/14/2018 11:55 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
 Quoting: Ellusion


First 3 seconds @@ your song above.

MR MR LE


Pooch

User ID: 68879988
Canada
03/14/2018 11:55 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
LoL wot??
 Quoting: Sure...


Bush Master

User ID: 73330575
United States
03/14/2018 11:56 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
...


Cool, let's rockon
 Quoting: MultiStrada


FKNA wow I really nned to watch who I smoke with
: )----:Winnie:
 Quoting: Bush Master


Yep, Colorado here. Shit knocks dicks into the dirt. If you don't believe me stop by and pick up an Oz.

Damn Cush?
 Quoting: MultiStrada





Yep, Colorado here. Shit knocks dicks into the dirt. If you don't believe me stop by and pick up an Oz.

Damn Cush?
 Quoting: MultiStrada


on the way now
smile_hear
Damn the torpedoes! Full speed ahead!

Oh,and screw tepco & the V.A.



:captain:
Thread: GLP-Jukebox
Anonymous Coward
User ID: 76227976
United States
03/14/2018 11:56 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
SURE were lost on the you knows
;)
bump
LV @2
 Quoting: Bush Master


Maybe, but I never was.

yoda

[link to www.youtube.com (secure)]
Bush Master

User ID: 73330575
United States
03/14/2018 11:58 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
5% coming back
were all good
wtf
peace
Damn the torpedoes! Full speed ahead!

Oh,and screw tepco & the V.A.



:captain:
Thread: GLP-Jukebox
Anonymous Coward
User ID: 70889987
United States
03/14/2018 11:58 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
Ohhh shiit


 Quoting: Master of Nothing


hellow MFriend hope your well
hf
 Quoting: Bush Master


Im iight. Hope ya are well too bud.

Im full on burritos and

Bush Master

User ID: 73330575
United States
03/14/2018 11:59 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox

Damn the torpedoes! Full speed ahead!

Oh,and screw tepco & the V.A.



:captain:
Thread: GLP-Jukebox
Pooch

User ID: 68879988
Canada
03/15/2018 12:00 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
sorry gentlemen...but I have to add some feminine touch!

mmnj
 Quoting: Ellusion


hugs
Anonymous Coward
User ID: 70889987
United States
03/15/2018 12:00 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
LoL wot??
 Quoting: Sure...



 Quoting: Pooch


Pooch

User ID: 68879988
Canada
03/15/2018 12:02 AM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
Bush Master

User ID: 73330575
United States
03/15/2018 12:02 AM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation