Godlike Productions - Discussion Forum
Users Online Now: 2,130 (Who's On?)Visitors Today: 222,866
Pageviews Today: 502,141Threads Today: 238Posts Today: 4,174
07:48 AM


Rate this Thread

Absolute BS Crap Reasonable Nice Amazing
 

GLP-Jukebox

 
Anonymous Coward
User ID: 67192318
United States
04/21/2015 04:41 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
:CaptPug: don't stop dancing
.c.c grouphug
Anonymous Coward
User ID: 67192318
United States
04/21/2015 04:42 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
...


tounge
 Quoting: Simple27


hugs

:)
 Quoting: H. Quinn


:Do it: had a gramal seizure yesterday
.c.c
 Quoting: CaptCarter


_=÷@/^_%%÷#
cheers thx beetle ..C.C
:hug:
 Quoting: Beetlejuice
Simple27

User ID: 62114448
United States
04/21/2015 05:08 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
...


Well there's a shocker... lol

...


He probably remembered to go to bed chuckle
 Quoting: H. Quinn


tounge
 Quoting: Simple27


hugs

:)
 Quoting: H. Quinn


:Do it: had a gramal seizure yesterday
.c.c
 Quoting: CaptCarter


Ugh! I had a feeling. : (

I hope you're feeling better and resting today. hugs
~*Ride the Wave*~
Simple27

User ID: 62114448
United States
04/21/2015 05:25 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox

~*Ride the Wave*~
Anonymous Coward
User ID: 55827301
United States
04/21/2015 05:32 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
Captain :feelbet:


Anonymous Coward
User ID: 55827301
United States
04/21/2015 05:38 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
Anonymous Coward
User ID: 34989122
United Kingdom
04/21/2015 05:42 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
Take Care C.C :)

HF
Anonymous Coward
User ID: 34989122
United Kingdom
04/21/2015 05:42 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
Simple27

User ID: 62114448
United States
04/21/2015 05:52 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox

 Quoting: MattieD


Lol is that the guy from your pics?!

chuckle
~*Ride the Wave*~
Anonymous Coward
User ID: 34989122
United Kingdom
04/21/2015 05:55 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox

 Quoting: MattieD


Lol is that the guy from your pics?!

chuckle
 Quoting: Simple27


Yep , That's Him! lolsign
Simple27

User ID: 62114448
United States
04/21/2015 05:57 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox

 Quoting: MattieD


Lol is that the guy from your pics?!

chuckle
 Quoting: Simple27


Yep , That's Him! lolsign
 Quoting: MattieD


Haha!!! Awesome!!

s27wellplayed
~*Ride the Wave*~
Beetlejuice

User ID: 66102362
Netherlands
04/21/2015 06:51 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox

Sell crazy someplace else, we're all stocked up here.
Simple27

User ID: 62114448
United States
04/21/2015 06:57 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox

~*Ride the Wave*~
Anonymous Coward
User ID: 68005842
Canada
04/21/2015 07:16 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
...


hugs

:)
 Quoting: H. Quinn


:Do it: had a gramal seizure yesterday
.c.c
 Quoting: CaptCarter


_=÷@/^_%%÷#
cheers thx beetle ..C.C
:hug:
 Quoting: Beetlejuice

 Quoting: CaptCarter


Love ya brother, keep the faith



dance
Musicismagic
User ID: 68940149
United Kingdom
04/21/2015 07:19 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
For the bestest thread in the world...

Simple27

User ID: 62114448
United States
04/21/2015 07:21 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
Love ya brother, keep the faith



dance
 Quoting: Shake Em




:s27blowkiss:
~*Ride the Wave*~
Simple27

User ID: 62114448
United States
04/21/2015 07:24 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
Don't forget!!



s27skyeyes1

s27skyeyes
~*Ride the Wave*~
Beetlejuice

User ID: 66102362
Netherlands
04/21/2015 07:24 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox

Sell crazy someplace else, we're all stocked up here.
Anonymous Coward
User ID: 68005842
Canada
04/21/2015 07:25 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
Love ya brother, keep the faith



dance
 Quoting: Shake Em




:s27blowkiss:
 Quoting: Simple27


I had no idea, they covered this George's tune

chuckle
Anonymous Coward
User ID: 68940149
United Kingdom
04/21/2015 07:27 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
Oldie, but goldie...

Anonymous Coward
User ID: 68005842
Canada
04/21/2015 07:27 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
Simple27

User ID: 62114448
United States
04/21/2015 07:27 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
Love ya brother, keep the faith



dance
 Quoting: Shake Em




:s27blowkiss:
 Quoting: Simple27


I had no idea, they covered this George's tune

chuckle
 Quoting: Shake Em


Lol, you're messin'!

tounge
~*Ride the Wave*~
Simple27

User ID: 62114448
United States
04/21/2015 07:28 PM

Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox

 Quoting: Shake Em


This is a set up! Haha!!


~*Ride the Wave*~
Anonymous Coward
User ID: 68940149
United Kingdom
04/21/2015 07:33 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
Anonymous Coward
User ID: 68005842
Canada
04/21/2015 07:36 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox

 Quoting: Shake Em


This is a set up! Haha!!


 Quoting: Simple27


No it's a jukebox

cheers
Anonymous Coward
User ID: 68005842
Canada
04/21/2015 07:38 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
Don't forget!!



:s27skyeyes1:

:s27skyeyes:
 Quoting: Simple27


Oh, I will never forget where they come from either :)
Lyra

hf
Anonymous Coward
User ID: 68005842
Canada
04/21/2015 07:41 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox


I am truly lucky :)
Beetlejuice

User ID: 66102362
Netherlands
04/21/2015 07:42 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
Clear here banana2



Sell crazy someplace else, we're all stocked up here.
Anonymous Coward
User ID: 68005842
Canada
04/21/2015 07:45 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
Clear here banana2



 Quoting: Beetlejuice


on the cob M8 :)

Cheers Beet
Beetlejuice

User ID: 66102362
Netherlands
04/21/2015 07:48 PM
Report Abusive Post
Report Copyright Violation
Re: GLP-Jukebox
Clear here banana2



 Quoting: Beetlejuice


on the cob M8 :)

Cheers Beet
 Quoting: Shake Em


OK... Ofcourse I didnt understand what the feck u meant (my eng sucks)...


Found this: [link to www.urbandictionary.com]



LOL


What does "on the cob" mean man?

cheers

Last Edited by Beetlejuice on 04/21/2015 07:51 PM
Sell crazy someplace else, we're all stocked up here.